Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:14 schreef jigggy het volgende:
Ben uit pure wanhoop een oud neukertje aan het appen
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.
eerder het proberen te vergetenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.
Waarom biechtte die vriendin het op?quote:
Precies... Ga verder met die vriendin!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom biechtte die vriendin het op?
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe langer de rok hoe natter het hok.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnen
Denk eerder dat ze denkt dat je nu stopt met stalken?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnen
wat een harteloze klootzak ben jijquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:32 schreef spiritusbus het volgende:
Ja nou en? Zo eindigen de meeste relaties op jouw leeftijd.
Omdat ik de waarheid vertel? Hoeveel % van de tienerrelaties houdt stand denk je?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
wat een harteloze klootzak ben jij
doe zoals ik, en pak haar goed terugquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic, ben net achter de reden gekomen, een vriendin van haar heeft me geappt en alles opgebiecht ,ze ziet al wekenlang een ander
Ik hoor dit net op Mn werk en kan echt niet meer functioneren ,het liefst verdwijn ik nu echt van deze planeet
Zij heeft het al uitgemaakt, dus die afscheidswip zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:07 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
doe zoals ik, en pak haar goed terug
Eerst nog eens goed neuken, klaarkomen, kleren aan doen, (ze zal vragen wat je gaat doen, maar je moet nog even niets zeggen tot je helemaal bent aangekleed) uitmaken en vertrekken.
Lekkere vriendin. Die zullen elkaar ook niet meer zien denkik.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |