Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:14 schreef jigggy het volgende:
Ben uit pure wanhoop een oud neukertje aan het appen
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.
eerder het proberen te vergetenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.
Waarom biechtte die vriendin het op?quote:
Precies... Ga verder met die vriendin!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom biechtte die vriendin het op?
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe langer de rok hoe natter het hok.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnen
Denk eerder dat ze denkt dat je nu stopt met stalken?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnen
wat een harteloze klootzak ben jijquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:32 schreef spiritusbus het volgende:
Ja nou en? Zo eindigen de meeste relaties op jouw leeftijd.
Omdat ik de waarheid vertel? Hoeveel % van de tienerrelaties houdt stand denk je?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
wat een harteloze klootzak ben jij
doe zoals ik, en pak haar goed terugquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic, ben net achter de reden gekomen, een vriendin van haar heeft me geappt en alles opgebiecht ,ze ziet al wekenlang een ander
Ik hoor dit net op Mn werk en kan echt niet meer functioneren ,het liefst verdwijn ik nu echt van deze planeet
Zij heeft het al uitgemaakt, dus die afscheidswip zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:07 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
doe zoals ik, en pak haar goed terug
Eerst nog eens goed neuken, klaarkomen, kleren aan doen, (ze zal vragen wat je gaat doen, maar je moet nog even niets zeggen tot je helemaal bent aangekleed) uitmaken en vertrekken.
Lekkere vriendin. Die zullen elkaar ook niet meer zien denkik.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
prima vriendin ,anders had ik dit nooit geweten dus ik ben haar eeuwig dankbaarquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkere vriendin. Die zullen elkaar ook niet meer zien denkik.
Normaal gesproken zou ik zeggen, gewoon met die vriendin van haar aanpappen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:55 schreef jigggy het volgende:
[..]
prima vriendin ,anders had ik dit nooit geweten dus ik ben haar eeuwig dankbaar
Inderdaad. Die nieuwe gast die ze ziet verleiden en keihard neuken. Video maken en naar haar opsturen.quote:
Welke waarheid? Gaan alle tieners vreemd ja?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid vertel? Hoeveel % van de tienerrelaties houdt stand denk je?
oprechte excuses, t kwam er even uitquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef Samzz het volgende:
[Info]Opgeruimd. TS, doe normaal.[/info]
Nee, het kwam er niet even uit. Leer je beheersen en laat t niet weer gebeuren, okay.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
oprechte excuses, t kwam er even uit
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwam er niet even uit. Leer je beheersen en laat t niet weer gebeuren, okay.
beloofdquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwam er niet even uit. Leer je beheersen en laat t niet weer gebeuren, okay.
De waarheid dat tienerrelaties uiteindelijk niet zoveel voorstellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke waarheid? Gaan alle tieners vreemd ja?
Wat zijn mensen toch walgelijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:54 schreef Twiitch het volgende:
Komt dit erg abrupt? Dan heeft ze waarschijnlijk al een ander, just saying.
Hoezo? Ze zijn leerzaam en in veel gevallen kan er gewoon leuk op terug gekeken worden ook al zijn ze maar zelden van echt lange duur. Niet echt te vergelijken met hoe TS door haar genaaid is.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
De waarheid dat tienerrelaties uiteindelijk niet zoveel voorstellen.
Achteraf ja. Maar op het moment zelf zijn het toch wel je eerste relatie-ervaringen en vaak zelfs je eerste liefdes.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
De waarheid dat tienerrelaties uiteindelijk niet zoveel voorstellen.
Dit sooort taal van een mod heeft bij mij altijd keigoed gewerkt! Nooit meer een ban gehad daarna. Ow wachtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar misschien is het beter dat je gewoon naar huis gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Ik hoor dit net op Mn werk en kan echt niet meer functioneren ,het liefst verdwijn ik nu echt van deze planeet
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Weet je gelijk wat je aan haar had.
Bij haar nieuwe liefje gaat ze vanzelf ook weer vreemd. Dus wees blij dat je er nu achter bent gekomen i.p.v. over vijf jaar. Je bent twintig man, er komt wel een betrouwbaarder iemand.
is gebeurd , me helemaal kapot gezopen maar ook geleerd dat dat niks oplostquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:35 schreef Geralt het volgende:
Ff naar de kroeg met een stel maten en het op een zuipen zetten en alle wijven zijn kuthoeren en godverdomme jeweetzelluf!
Neuk haar vriendin.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic, ben net achter de reden gekomen, een vriendin van haar heeft me geappt en alles opgebiecht ,ze ziet al wekenlang een ander
tuurlijk lost dat niets op, maar het lucht wel op.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
is gebeurd , me helemaal kapot gezopen maar ook geleerd dat dat niks oplost
Blijkbaar heeft ze gevoelens voor jou anders had ze girlcode niet verbroken.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
heeft Sl n vriend daar ga ik niet tussenin zitten
auto &autosleutels terugbrengen, ik weet niet hoe ik me erin voelquote:Op zondag 28 januari 2018 15:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Morgen ga je haar zien dus?
klopt, maar iets in me wil haar zien,vragen wat er niet goed was aan wat wij hadden en waarom ik dit zo moet horen ,denk dat ik het beter af kan sluiten als ik antwoord op mijn vragen hebquote:Op zondag 28 januari 2018 16:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan toch gewoon de auto parkeren en de sleutels door de brievenbus plaatsen?
Dat gaat je niets brengen. Je bent emotioneel nu (begrijpelijk), dat gaat gedoe worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
klopt, maar iets in me wil haar zien,vragen wat er niet goed was aan wat wij hadden en waarom ik dit zo moet horen ,denk dat ik het beter af kan sluiten als ik antwoord op mijn vragen heb
Het is juist beter als je haar niet ziet.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:41 schreef jigggy het volgende:
Ik ben denk ik nog nooit zo depri geweest als vandaag ,stiekem verheug ik mr erop haar morgen te zien maar waarom is me een vraag
Stel je kwetsbaar en emotioneel opquote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
Vanavond komt dr vriendin die het mij heeft verteld langs om te overleggen wat we het beste kunnen doen nu, hou jullie op de hoogte
Het lijkt me evident welke vervolgstappen hier nu ondernomen dienen te worden. Kei. Hard. Neuken.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
Vanavond komt dr vriendin die het mij heeft verteld langs om te overleggen wat we het beste kunnen doen nu, hou jullie op de hoogte
Wat dacht je van gewoon doorgaan met je leven?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
stop je leuning erin.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2018 18:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon doorgaan met je leven?
Dit wordt echt met de dag kanslozer.
Dit lijkt mij inderdaad het beste. Confronteren en vragen wat er niet goed aan was. Daar leer jij ook van, en met een beetje geluk, als je die kerel tegenkomt, dan ram je hem meteen op z'n bek, al z'n tanden eruit. Kom dan!quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
klopt, maar iets in me wil haar zien,vragen wat er niet goed was aan wat wij hadden en waarom ik dit zo moet horen ,denk dat ik het beter af kan sluiten als ik antwoord op mijn vragen heb
Update?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
bij deze, we hebben even gepraat over dat zei vond dat ze t mij moest vertellen , niks bijzonders verderquote:
Wat schiet je er in vredesnaam mee op door haar spreekwoordelijk in het gezicht te spugen en haar te laten denken dat je ook een ander hebt?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:55 schreef Cracker26 het volgende:
Zorg dat je ex haar sleutels krijgt zonder haar te hoeven zien.
Zet zolang die auto er staat een damesfiets bij je voordeur en wanneer ze die auto ophaalt zal ze toch nieuwsgierig worden of zich misschien ook klote voelen, omdat ze denkt dat jij ook al snel aandacht van een ander heb.
Nou, ga jij nog de sleutels langsbrengen?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
bij deze, we hebben even gepraat over dat zei vond dat ze t mij moest vertellen , niks bijzonders verder
En jij komt net van de basisschool ??quote:Op maandag 29 januari 2018 00:55 schreef Cracker26 het volgende:
Zorg dat je ex haar sleutels krijgt zonder haar te hoeven zien.
Zet zolang die auto er staat een damesfiets bij je voordeur en wanneer ze die auto ophaalt zal ze toch nieuwsgierig worden of zich misschien ook klote voelen, omdat ze denkt dat jij ook al snel aandacht van een ander heb.
UITERAARD er niks over vertellen, mocht ze er nog naar vragen. Haar gewoon compleet negeren.
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:57 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik zou nog ff flink in die auto schijten voor je hem terug brengt.
Een echte vrouwenliefhebber lees ik zoquote:Op maandag 29 januari 2018 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen hebben meestal een oogje op een ander als ze twijfels hebben. Met een beetje pech hebben ze er al stiekem seks of zelfs een geheime relatie mee. Eerst zegt ze dat het niet aan jou ligt maar aan haar, vervolgens als je erachter komt en er ruzie ontstaat zegt ze 'basically' dat het allemaal jouw schuld is, door allerlei verwijten uit te spreken.
Niet 100% mee eens, maar 110%!quote:Op maandag 29 januari 2018 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen hebben meestal een oogje op een ander als ze twijfels hebben. Met een beetje pech hebben ze er al stiekem seks of zelfs een geheime relatie mee. Eerst zegt ze dat het niet aan jou ligt maar aan haar, vervolgens als je erachter komt en er ruzie ontstaat zegt ze 'basically' dat het allemaal jouw schuld is, door allerlei verwijten uit te spreken.
Misschien dat Sadcopter er ook nog een waardevolle bijdrage aan kan leveren.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een echte vrouwenliefhebber lees ik zo
Heb je iets tegen de basisschool of zo?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef denattedweil het volgende:
[..]
En jij komt net van de basisschool ??![]()
Nee, alleen tegen kinderen die denken dat ze een wijs advies geven.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:19 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de basisschool of zo?
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:36 schreef Stoney3K het volgende:
Met dat soort terugpak-gedrag ben je juist geen haar beter dan je ex-vriendin die met een andere kerel heeft geketst en haar bek er over heeft gehouden.
hehequote:Op maandag 29 januari 2018 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
vanavond langs ivm sleutels, ik ga proberen niks te zeggen en gewoon mijn spullen te pakken en naar huis te gaan ,maar t gaat wel even slikken wordenquote:Op maandag 29 januari 2018 13:11 schreef C.L.Werner het volgende:
TS, nog een update? Wat ga je nu doen?
Dat zal wel zwaar worden, ik wens je in ieder geval veel succes!quote:Op maandag 29 januari 2018 13:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
vanavond langs ivm sleutels, ik ga proberen niks te zeggen en gewoon mijn spullen te pakken en naar huis te gaan ,maar t gaat wel even slikken worden
heel erg bedankt!quote:Op maandag 29 januari 2018 13:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat zal wel zwaar worden, ik wens je in ieder geval veel succes!
Mee eens, maar dat vind ik wat anders dan de auto vol schijten voordat je hem terugbrengt (of die gelukswens bezorgen met een baksteen door het raam).quote:Op maandag 29 januari 2018 13:24 schreef Elpis het volgende:
Ik zou bij vertrek toch even sarcatisch geluk wensen met haar lover.
Ze mag best wel even voelen dat je weet wat een trut het is.
Begrijpelijk dat je dat denkt, maar stel je niet te afhankelijk op van haar. Want ook zonder die antwoorden zul je door moeten gaan en heeft ze ook best laten zien dat je niet echt op d'r kan bouwen. Daarnaast gaat zij waarschijnlijk sowieso bar weinig kunnen zeggen dat het vreemdgaan en dat verzwijgen beter kan maken. Wat betreft wat er mis was aan jullie relatie, je hebt topics vol gekalkt hier over haar gezeur, dus dat weet je heus wel.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
Same:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch walgelijk voorspelbaar.
Mijn reactie uit het originele topic op pagina 2.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dit al gedaan heeft als ze zo accuut in ene zo doet.
Succes verder
dit was inderdaad wel sick jaquote:Op maandag 29 januari 2018 14:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Same:
[..]
Mijn reactie uit het originele topic op pagina 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |