Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:14 schreef jigggy het volgende:
Ben uit pure wanhoop een oud neukertje aan het appen
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.
eerder het proberen te vergetenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je met je hoofd al bij een ander kutje.
Waarom biechtte die vriendin het op?quote:
Precies... Ga verder met die vriendin!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom biechtte die vriendin het op?
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoe langer de rok hoe natter het hok.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnen
Denk eerder dat ze denkt dat je nu stopt met stalken?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewetenskwestie ,vriendin is erg gelovig en vond dit niet kunnen
wat een harteloze klootzak ben jijquote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:32 schreef spiritusbus het volgende:
Ja nou en? Zo eindigen de meeste relaties op jouw leeftijd.
Omdat ik de waarheid vertel? Hoeveel % van de tienerrelaties houdt stand denk je?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
wat een harteloze klootzak ben jij
doe zoals ik, en pak haar goed terugquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic, ben net achter de reden gekomen, een vriendin van haar heeft me geappt en alles opgebiecht ,ze ziet al wekenlang een ander
Ik hoor dit net op Mn werk en kan echt niet meer functioneren ,het liefst verdwijn ik nu echt van deze planeet
Zij heeft het al uitgemaakt, dus die afscheidswip zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:07 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
doe zoals ik, en pak haar goed terug
Eerst nog eens goed neuken, klaarkomen, kleren aan doen, (ze zal vragen wat je gaat doen, maar je moet nog even niets zeggen tot je helemaal bent aangekleed) uitmaken en vertrekken.
Lekkere vriendin. Die zullen elkaar ook niet meer zien denkik.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
prima vriendin ,anders had ik dit nooit geweten dus ik ben haar eeuwig dankbaarquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkere vriendin. Die zullen elkaar ook niet meer zien denkik.
Normaal gesproken zou ik zeggen, gewoon met die vriendin van haar aanpappen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:55 schreef jigggy het volgende:
[..]
prima vriendin ,anders had ik dit nooit geweten dus ik ben haar eeuwig dankbaar
Inderdaad. Die nieuwe gast die ze ziet verleiden en keihard neuken. Video maken en naar haar opsturen.quote:
Welke waarheid? Gaan alle tieners vreemd ja?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid vertel? Hoeveel % van de tienerrelaties houdt stand denk je?
oprechte excuses, t kwam er even uitquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef Samzz het volgende:
[Info]Opgeruimd. TS, doe normaal.[/info]
Nee, het kwam er niet even uit. Leer je beheersen en laat t niet weer gebeuren, okay.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
oprechte excuses, t kwam er even uit
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwam er niet even uit. Leer je beheersen en laat t niet weer gebeuren, okay.
beloofdquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwam er niet even uit. Leer je beheersen en laat t niet weer gebeuren, okay.
De waarheid dat tienerrelaties uiteindelijk niet zoveel voorstellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke waarheid? Gaan alle tieners vreemd ja?
Wat zijn mensen toch walgelijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:54 schreef Twiitch het volgende:
Komt dit erg abrupt? Dan heeft ze waarschijnlijk al een ander, just saying.
Hoezo? Ze zijn leerzaam en in veel gevallen kan er gewoon leuk op terug gekeken worden ook al zijn ze maar zelden van echt lange duur. Niet echt te vergelijken met hoe TS door haar genaaid is.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
De waarheid dat tienerrelaties uiteindelijk niet zoveel voorstellen.
Achteraf ja. Maar op het moment zelf zijn het toch wel je eerste relatie-ervaringen en vaak zelfs je eerste liefdes.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
De waarheid dat tienerrelaties uiteindelijk niet zoveel voorstellen.
Dit sooort taal van een mod heeft bij mij altijd keigoed gewerkt! Nooit meer een ban gehad daarna. Ow wachtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar misschien is het beter dat je gewoon naar huis gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Ik hoor dit net op Mn werk en kan echt niet meer functioneren ,het liefst verdwijn ik nu echt van deze planeet
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Weet je gelijk wat je aan haar had.
Bij haar nieuwe liefje gaat ze vanzelf ook weer vreemd. Dus wees blij dat je er nu achter bent gekomen i.p.v. over vijf jaar. Je bent twintig man, er komt wel een betrouwbaarder iemand.
is gebeurd , me helemaal kapot gezopen maar ook geleerd dat dat niks oplostquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:35 schreef Geralt het volgende:
Ff naar de kroeg met een stel maten en het op een zuipen zetten en alle wijven zijn kuthoeren en godverdomme jeweetzelluf!
Neuk haar vriendin.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Na aanleiding van het vorige topic, ben net achter de reden gekomen, een vriendin van haar heeft me geappt en alles opgebiecht ,ze ziet al wekenlang een ander
tuurlijk lost dat niets op, maar het lucht wel op.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
is gebeurd , me helemaal kapot gezopen maar ook geleerd dat dat niks oplost
Blijkbaar heeft ze gevoelens voor jou anders had ze girlcode niet verbroken.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
heeft Sl n vriend daar ga ik niet tussenin zitten
auto &autosleutels terugbrengen, ik weet niet hoe ik me erin voelquote:Op zondag 28 januari 2018 15:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Morgen ga je haar zien dus?
klopt, maar iets in me wil haar zien,vragen wat er niet goed was aan wat wij hadden en waarom ik dit zo moet horen ,denk dat ik het beter af kan sluiten als ik antwoord op mijn vragen hebquote:Op zondag 28 januari 2018 16:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan toch gewoon de auto parkeren en de sleutels door de brievenbus plaatsen?
Dat gaat je niets brengen. Je bent emotioneel nu (begrijpelijk), dat gaat gedoe worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
klopt, maar iets in me wil haar zien,vragen wat er niet goed was aan wat wij hadden en waarom ik dit zo moet horen ,denk dat ik het beter af kan sluiten als ik antwoord op mijn vragen heb
Het is juist beter als je haar niet ziet.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:41 schreef jigggy het volgende:
Ik ben denk ik nog nooit zo depri geweest als vandaag ,stiekem verheug ik mr erop haar morgen te zien maar waarom is me een vraag
Stel je kwetsbaar en emotioneel opquote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
Vanavond komt dr vriendin die het mij heeft verteld langs om te overleggen wat we het beste kunnen doen nu, hou jullie op de hoogte
Het lijkt me evident welke vervolgstappen hier nu ondernomen dienen te worden. Kei. Hard. Neuken.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
Vanavond komt dr vriendin die het mij heeft verteld langs om te overleggen wat we het beste kunnen doen nu, hou jullie op de hoogte
Wat dacht je van gewoon doorgaan met je leven?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
stop je leuning erin.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2018 18:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon doorgaan met je leven?
Dit wordt echt met de dag kanslozer.
Dit lijkt mij inderdaad het beste. Confronteren en vragen wat er niet goed aan was. Daar leer jij ook van, en met een beetje geluk, als je die kerel tegenkomt, dan ram je hem meteen op z'n bek, al z'n tanden eruit. Kom dan!quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
klopt, maar iets in me wil haar zien,vragen wat er niet goed was aan wat wij hadden en waarom ik dit zo moet horen ,denk dat ik het beter af kan sluiten als ik antwoord op mijn vragen heb
Update?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
bij deze, we hebben even gepraat over dat zei vond dat ze t mij moest vertellen , niks bijzonders verderquote:
Wat schiet je er in vredesnaam mee op door haar spreekwoordelijk in het gezicht te spugen en haar te laten denken dat je ook een ander hebt?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:55 schreef Cracker26 het volgende:
Zorg dat je ex haar sleutels krijgt zonder haar te hoeven zien.
Zet zolang die auto er staat een damesfiets bij je voordeur en wanneer ze die auto ophaalt zal ze toch nieuwsgierig worden of zich misschien ook klote voelen, omdat ze denkt dat jij ook al snel aandacht van een ander heb.
Nou, ga jij nog de sleutels langsbrengen?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
bij deze, we hebben even gepraat over dat zei vond dat ze t mij moest vertellen , niks bijzonders verder
En jij komt net van de basisschool ??quote:Op maandag 29 januari 2018 00:55 schreef Cracker26 het volgende:
Zorg dat je ex haar sleutels krijgt zonder haar te hoeven zien.
Zet zolang die auto er staat een damesfiets bij je voordeur en wanneer ze die auto ophaalt zal ze toch nieuwsgierig worden of zich misschien ook klote voelen, omdat ze denkt dat jij ook al snel aandacht van een ander heb.
UITERAARD er niks over vertellen, mocht ze er nog naar vragen. Haar gewoon compleet negeren.
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:57 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik zou nog ff flink in die auto schijten voor je hem terug brengt.
Een echte vrouwenliefhebber lees ik zoquote:Op maandag 29 januari 2018 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen hebben meestal een oogje op een ander als ze twijfels hebben. Met een beetje pech hebben ze er al stiekem seks of zelfs een geheime relatie mee. Eerst zegt ze dat het niet aan jou ligt maar aan haar, vervolgens als je erachter komt en er ruzie ontstaat zegt ze 'basically' dat het allemaal jouw schuld is, door allerlei verwijten uit te spreken.
Niet 100% mee eens, maar 110%!quote:Op maandag 29 januari 2018 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen hebben meestal een oogje op een ander als ze twijfels hebben. Met een beetje pech hebben ze er al stiekem seks of zelfs een geheime relatie mee. Eerst zegt ze dat het niet aan jou ligt maar aan haar, vervolgens als je erachter komt en er ruzie ontstaat zegt ze 'basically' dat het allemaal jouw schuld is, door allerlei verwijten uit te spreken.
Misschien dat Sadcopter er ook nog een waardevolle bijdrage aan kan leveren.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een echte vrouwenliefhebber lees ik zo
Heb je iets tegen de basisschool of zo?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef denattedweil het volgende:
[..]
En jij komt net van de basisschool ??![]()
Nee, alleen tegen kinderen die denken dat ze een wijs advies geven.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:19 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de basisschool of zo?
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:36 schreef Stoney3K het volgende:
Met dat soort terugpak-gedrag ben je juist geen haar beter dan je ex-vriendin die met een andere kerel heeft geketst en haar bek er over heeft gehouden.
hehequote:Op maandag 29 januari 2018 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
vanavond langs ivm sleutels, ik ga proberen niks te zeggen en gewoon mijn spullen te pakken en naar huis te gaan ,maar t gaat wel even slikken wordenquote:Op maandag 29 januari 2018 13:11 schreef C.L.Werner het volgende:
TS, nog een update? Wat ga je nu doen?
Dat zal wel zwaar worden, ik wens je in ieder geval veel succes!quote:Op maandag 29 januari 2018 13:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
vanavond langs ivm sleutels, ik ga proberen niks te zeggen en gewoon mijn spullen te pakken en naar huis te gaan ,maar t gaat wel even slikken worden
heel erg bedankt!quote:Op maandag 29 januari 2018 13:18 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat zal wel zwaar worden, ik wens je in ieder geval veel succes!
Mee eens, maar dat vind ik wat anders dan de auto vol schijten voordat je hem terugbrengt (of die gelukswens bezorgen met een baksteen door het raam).quote:Op maandag 29 januari 2018 13:24 schreef Elpis het volgende:
Ik zou bij vertrek toch even sarcatisch geluk wensen met haar lover.
Ze mag best wel even voelen dat je weet wat een trut het is.
Begrijpelijk dat je dat denkt, maar stel je niet te afhankelijk op van haar. Want ook zonder die antwoorden zul je door moeten gaan en heeft ze ook best laten zien dat je niet echt op d'r kan bouwen. Daarnaast gaat zij waarschijnlijk sowieso bar weinig kunnen zeggen dat het vreemdgaan en dat verzwijgen beter kan maken. Wat betreft wat er mis was aan jullie relatie, je hebt topics vol gekalkt hier over haar gezeur, dus dat weet je heus wel.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
Same:quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch walgelijk voorspelbaar.
Mijn reactie uit het originele topic op pagina 2.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dit al gedaan heeft als ze zo accuut in ene zo doet.
Succes verder
dit was inderdaad wel sick jaquote:Op maandag 29 januari 2018 14:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Same:
[..]
Mijn reactie uit het originele topic op pagina 2.
Voor haar ook. Alleen slikt zij voortaan wat anders.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
vanavond langs ivm sleutels, ik ga proberen niks te zeggen en gewoon mijn spullen te pakken en naar huis te gaan ,maar t gaat wel even slikken worden
Bijvoorbeeld mijn warme mannenpap.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor haar ook. Alleen slikt zij voortaan wat anders.
Mannenpap.quote:Op maandag 29 januari 2018 16:57 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld mijn warme mannenpap.
Piemelhatsjoe?...lolquote:Op maandag 29 januari 2018 19:05 schreef Elpis het volgende:
[..]
Mannenpap.
Ik weet niet wat ik erger vind. Dit of piemelhatsjoe.
en zelfs daar verlies je vanquote:Op maandag 29 januari 2018 20:23 schreef jigggy het volgende:
Ook die gast waarmee ze nu gaat is echt zoon giga faggot die zijn haar verft
Sla hem op zijn bek.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:23 schreef jigggy het volgende:
Ook die gast waarmee ze nu gaat is echt zoon giga faggot die zijn haar verft
waarom zou die ?quote:
Ik verscheurdeee je foto! Lalalalala. Lekker laten gaan, genoeg wijven!quote:Op maandag 29 januari 2018 21:31 schreef jigggy het volgende:
Het zit erop , ben in staat door een muur heen te slaan, ik vroeg nog netjes of ze n sigaret wou roken ,tieft ze de deur dicht
Haha! Dat had jij al veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:31 schreef jigggy het volgende:
Het zit erop , ben in staat door een muur heen te slaan, ik vroeg nog netjes of ze n sigaret wou roken ,tieft ze de deur dicht
En terecht, ik zou ook de deur dichtsmijten als m'n ex mij expliciet kanker aanbiedt.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:31 schreef jigggy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:55 schreef FlipjeHolland het volgende:
Oh, het klinkt alsof mevrouw er al maanden klaar mee was en al een ander (op het oog) heeft. Kijk niet gek op als je erachter komt over een paar weken dat ze alweer een andere henkie aan de haak heeft geslagen.
Eens. Begint beetje aan te voelen als een 'Dear Diary..'topic.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 01:26 schreef FlipjeHolland het volgende:
Dat mensen ts nog serieus nemen. Verzint duidelijk verhaaltjes voor de aandacht.
TS,w at ga je nu doen?quote:Op maandag 29 januari 2018 21:31 schreef jigggy het volgende:
je hoeft me echt nier te geloven ,maar ik verzin niksquote:Op dinsdag 30 januari 2018 01:26 schreef FlipjeHolland het volgende:
Dat mensen ts nog serieus nemen. Verzint duidelijk verhaaltjes voor de aandacht.
Maar goed, wat ik en iedereen al in het vorige topic zei:
[..]
Dan stel jij je gigantisch aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
je hoeft me echt nier te geloven ,maar ik verzin niks
bedankt.. dit was mijn eerste echte relatie en ik ben gewoon beflikkerd waar ik bij stond en mijn gevoel het al zei, mag ik daar even mee zitten en van Mn afschrijven?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:56 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dan stel jij je gigantisch aan.
Alsof niet iedereen eens gedumpt is.
Gelijk heb je. Je bent zo zieligquote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
bedankt.. dit was mijn eerste echte relatie en ik ben gewoon beflikkerd waar ik bij stond en mijn gevoel het al zei, mag ik daar even mee zitten en van Mn afschrijven?, niemand verplicht jou het te lezen
Wat ga je nu doen, TS?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
bedankt.. dit was mijn eerste echte relatie en ik ben gewoon beflikkerd waar ik bij stond en mijn gevoel het al zei, mag ik daar even mee zitten en van Mn afschrijven?, niemand verplicht jou het te lezen
Was het wel waar??quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee. TS moet zich niet verlagen en de moral high ground houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was het wel waar??
Misschien is het wel een verzinsel van die vriendin om jou te regelennaieveling
Ze wilde ook al overleggen hoe je het uitmaken zou aan gaan pakken. Dus ga maar met haar vreemd en wens haar vriend het beste
Je moet maar zo denken, die jongen heeft dit nog nooit meegemaakt of heeft geen empathie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat een trut maar ik zou zelf denk ik niet eens meer daar naar toe gegaan zijn.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:31 schreef jigggy het volgende:
zwelgen in hoe zielig ik mezelf vind ,ik zit echt op n puntje waar ikt niet meer zie zitten, want alles gaat vanaf december al helemaal klote ,en als ik iets niet kon gebruiken is het dit, maar ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn ik vind mezelf zo zielig gelul, ik weet alleen echt niet hoe ik dit ga oplossen, denk dat ik in Mn hele leven nog nooit zo diep in de put heb gezeten ,godverdomme .quote:
Drank & drugs vriend.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
zwelgen in hoe zielig ik mezelf vind ,ik zit echt op n puntje waar ikt niet meer zie zitten, want alles gaat vanaf december al helemaal klote ,en als ik iets niet kon gebruiken is het dit, maar ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn ik vind mezelf zo zielig gelul, ik weet alleen echt niet hoe ik dit ga oplossen
heb t nog even aangevuld net, en drank en drugs worden hem niet want ik ben daar te gevoelig voor op dit soort momentenquote:
De ene voet voor de andere zetten. Of zoals Churchill zei, "If you're going through hell, keep going".quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:11 schreef jigggy het volgende:
ik weet alleen echt niet hoe ik dit ga oplossen, denk dat ik in Mn hele leven nog nooit zo diep in de put heb gezeten
Laat je eens gaan man!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
heb t nog even aangevuld net, en drank en drugs worden hem niet want ik ben daar te gevoelig voor op dit soort momenten
Je (liefdes)leven is dan ook nog maar net begonnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
zwelgen in hoe zielig ik mezelf vind ,ik zit echt op n puntje waar ikt niet meer zie zitten, want alles gaat vanaf december al helemaal klote ,en als ik iets niet kon gebruiken is het dit, maar ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn ik vind mezelf zo zielig gelul, ik weet alleen echt niet hoe ik dit ga oplossen, denk dat ik in Mn hele leven nog nooit zo diep in de put heb gezeten ,godverdomme .
Je houdt zoals gezegd niet de 'morale highground'. Je doet aggresief, je houdt haar in de gaten en dergelijke.quote:Maar , alles delen met iedereen hier en 25% reacties krijgen dat ik troll of wat dan ookvzit ik daar dan ook Niet op te wachten
zaterdag geprobeerd ,Mn kop zo eraf gezopen dat ik kotsend naar huis ben gebracht , en dat bracht me een brakke dag waarin ik alleen nog maar kon nadenken over hoe naar de klote alles isquote:
Mattie laten we dit weekend samen drinken. PM me je gegevens, en ook die van je ex.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
zaterdag geprobeerd ,Mn kop zo eraf gezopen dat ik kotsend naar huis ben gebracht , en dat bracht me een brakke dag waarin ik alleen nog maar kon nadenken over hoe naar de klote alles is
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
zaterdag geprobeerd ,Mn kop zo eraf gezopen dat ik kotsend naar huis ben gebracht , en dat bracht me een brakke dag waarin ik alleen nog maar kon nadenken over hoe naar de klote alles is
En dan heb jij het over "niet verlagen"...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee. TS moet zich niet verlagen en de moral high ground houden.
Verder wel ff die gast op z'n bek timmeren.
sorry man maar zo zit het dus echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
Man je vond haar een zeikert en zeur en dit zat er al zo lang aan te komen. Maar ze was wel knap.
En dat is het enige probleem hier. Je vond haar niet leuk van je karakter, maar ze heeft jou aan de kant gezet dus nu is je ego gekrenkt. Je wil haar helemaal niet terug... Jij wil gewoon niet aan deze kant van de lijn staan.
Get over it!
Ohquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
sorry man maar zo zit het dus echt niet
Ik ben het met je eens TS! De beunhazen hier snappen het gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
sorry man maar zo zit het dus echt niet
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:35 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens TS! De beunhazen hier snappen het gewoon niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij was volgens TS een 10 en hijzelf een 7. Dus in werkelijkheid zal hij een 4 of 5 zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
Man je vond haar een zeikert en zeur en dit zat er al zo lang aan te komen. Maar ze was wel knap.
En dat is het enige probleem hier. Je vond haar niet leuk van je karakter, maar ze heeft jou aan de kant gezet dus nu is je ego gekrenkt. Je wil haar helemaal niet terug... Jij wil gewoon niet aan deze kant van de lijn staan.
Get over it!
quote:Op maandag 29 januari 2018 20:27 schreef Joene het volgende:
[..]
en zelfs daar verlies je van#zeikwijf
Ja, liefdesverdriet is een bitch. Moet je echt even doorheen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:52 schreef jigggy het volgende:
Lijkt alsof ik op de automatische piloot leef ,kutzooi ,alles gaat aan me voorbij en ik geniet nergens meerv van, ben ook weer gaan roken als n ketter,pakje per dag ,mijn vrije tijd bestaat uit n beetje met vrienden zijn,sporten janken en slapen
voelt echt als er een stuk van mij is weggetrokken, heb er de laatste tijd wel veel over gelezen en zou me oprecht niet verbazen als het een borderliner wasquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, liefdesverdriet is een bitch. Moet je echt even doorheen.
Luister deze.. ik moest er gelijk aan denken toen ik je post las.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:52 schreef jigggy het volgende:
Lijkt alsof ik op de automatische piloot leef ,kutzooi ,alles gaat aan me voorbij en ik geniet nergens meerv van, ben ook weer gaan roken als n ketter,pakje per dag ,mijn vrije tijd bestaat uit n beetje met vrienden zijn,sporten janken en slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister deze.. ik moest er gelijk aan denken toen ik je post las.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:52 schreef jigggy het volgende:
Ook nog.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:03 schreef jigggy het volgende:
[..]
voelt echt als er een stuk van mij is weggetrokken, heb er de laatste tijd wel veel over gelezen en zou me oprecht niet verbazen als het een borderliner was
quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:09 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Luister deze.. ik moest er gelijk aan denken toen ik je post las.
Lyrics in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas moet je idd door die fase heen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:52 schreef jigggy het volgende:
jup, ik heb echt topvrienden, ik word echt aangespoord om te blijven sporten door ze ,zie ze nu zowat dagelijks ,al is t maar om even naar de sportschool te gaan of even voetballen kijken of een drankje doenquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Helaas moet je idd door die fase heen.
Maar je maten zijn er zo te lezen iig wel voor je dus
Ja dat voelt echt zwaar fucked up en het hoort er allemaal bij, echt waar.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:03 schreef jigggy het volgende:
[..]
voelt echt als er een stuk van mij is weggetrokken, heb er de laatste tijd wel veel over gelezen en zou me oprecht niet verbazen als het een borderliner was
Pakje per dag anno 2018? Ben je een glazenwasser oid?quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:52 schreef jigggy het volgende:
ik werk in een winkel, maar rook per pauze nu echt 2 sigaretten ,als ik opsta 2, als ik weer even in paniekraak even n rookpauze, pffquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pakje per dag anno 2018? Ben je een glazenwasser oid?
Ik ook, maar dan met drie kinderen. Kuthoer dat ze dr isquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:36 schreef dajay8816 het volgende:
Ik ken het, en wij hebben dan nog een zoon samen. Je bent nog jong, maak je niet druk..
echt zo verschrikkelijk oneerlijk kunnen vrouwen handelen,en dan voel je je zo machteloos godverdomme manquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met drie kinderen. Kuthoer dat ze dr is
Terwijl wij mannen allemaal zo eerlijk zijn. It's unfair.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
echt zo verschrikkelijk oneerlijk kunnen vrouwen handelen,en dan voel je je zo machteloos godverdomme man
ik durf oprecht te zeggen dat ik iig niet de klootzak ben in dit verhaalquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Terwijl wij mannen allemaal zo eerlijk zijn. It's unfair.
In dit verhaal inderdaad. Je opmerking valt te lezen als een generalisering over vrouwen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik durf oprecht te zeggen dat ik iig niet de klootzak ben in dit verhaal
heb je een punt ,ik neem de opmerking terug , was niet slim van mequote:Op donderdag 1 februari 2018 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In dit verhaal inderdaad. Je opmerking valt te lezen als een generalisering over vrouwen.
Ze zullen alleen maar blij zijn om te horen dat zo'n chick bij je weg is. Als je vertelt wat ze allemaal heeft geflikt dan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:14 schreef jigggy het volgende:
Moet het overgens mijn ouders nog vertellen maar durf het bijna niet,ze was kind aan huis en Mn ouders zijn ook hartstikke gehecht aan haar ,ze ging ook mee op vakantie naar de states zonder iets te betalen , lijkt net alsof ik hun nu ook teleur stel
Ja dat is kut. Gewoon zo snel mogelijk vertellen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:14 schreef jigggy het volgende:
Moet het overgens mijn ouders nog vertellen maar durf het bijna niet,ze was kind aan huis en Mn ouders zijn ook hartstikke gehecht aan haar ,ze ging ook mee op vakantie naar de states zonder iets te betalen , lijkt net alsof ik hun nu ook teleur stel
durf haar denk ik niet eens zwart te maken bij mijn ouders puur omdat ik hoop dat het ooit goedkomt,en als datvgebeurd Mn ouders niks meer van haar moetenquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze zullen alleen maar blij zijn om te horen dat zo'n chick bij je weg is. Als je vertelt wat ze allemaal heeft geflikt dan.
Waarom hoop je dat het goed komt met iemand die je zo behandeld? Ik zou blij zijn dat zo'n iemand uit je leven is. Genoeg mogelijke partners in de wereld die je wel degelijk behandelen. Al dit verdriet is ze helemaal niet waard joh en je hebt er niks aan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
durf haar denk ik niet eens zwart te maken bij mijn ouders puur omdat ik hoop dat het ooit goedkomt,en als datvgebeurd Mn ouders niks meer van haar moeten
kmdat ik nog steeds op het punt zit dat ik haar alles zou vergeven en er alsnog een eindgoed al goed komtquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat het goed komt met iemand die je zo behandeld? Ik zou blij zijn dat zo'n iemand uit je leven is. Genoeg mogelijke partners in de wereld die je wel degelijk behandelen. Al dit verdriet is ze helemaal niet waard joh en je hebt er niks aan.
Hoeveel bier hebben die vrienden nu in je gegoten?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
kmdat ik nog steeds op het punt zit dat ik haar alles zou vergeven en er alsnog een eindgoed al goed komt
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
kmdat ik nog steeds op het punt zit dat ik haar alles zou vergeven en er alsnog een eindgoed al goed komt
zit aan Mn 1equote:Op donderdag 1 februari 2018 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoeveel bier hebben die vrienden nu in je gegoten?
Jij zou toch verhaal gaan halen en die tanden uit zijn bekkie slaan. Als ik het me goed herinner?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:26 schreef jigggy het volgende:
Vind je jezelf nu ook daadwerkelijk tof of grappig?quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:58 schreef spiritusbus het volgende:
Raap je ballen eens bijeen man. Een relatie die over gast is nou ook weer niet het einde van de wereld
Kom nou toch op zeg, natuurlijk is het kut wanneer een relatie uit gaat, maar ts kan toch wel normaal blijven doen? Ik ga haast denken dat ie hiv van haar heeft gekregen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu ook daadwerkelijk tof of grappig?
Het is voor het overgrote deel van de mensheid zo dat ze na een breuk er een tijd mee zitten. Net doen alsof dat sneu en zwak is slaat helemaal nergens op.
En als het nu een jaar verder zou zijn zou je nog een punt hebben maar dit is nog geen 2 weken geleden gebeurd...
Ik snap het wel. En ook fijn om te zien dat er ook mannen zijn die wel emoties durven te tonen zoals TS.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kom nou toch op zeg, natuurlijk is het kut wanneer een relatie uit gaat, maar ts kan toch wel normaal blijven doen? Ik ga haast denken dat ie hiv van haar heeft gekregen.
Beter dat hij hier zijn (terechte) frustratie ventileert dan op het werk oid.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kom nou toch op zeg, natuurlijk is het kut wanneer een relatie uit gaat, maar ts kan toch wel normaal blijven doen? Ik ga haast denken dat ie hiv van haar heeft gekregen.
Charmant van haar dat ze nadat ze twee jaar kind aan huis is geweest en graties mee naar de States mocht, dus ook niet het fatsoen heeft om nog even afscheid te nemen van je ouders. En zo eentje nog terug willen ookquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
durf haar denk ik niet eens zwart te maken bij mijn ouders puur omdat ik hoop dat het ooit goedkomt,en als datvgebeurd Mn ouders niks meer van haar moeten
Helemaal mee eens. TS zou eigenlijk voor de deur moeten poepen en een brandene krant neerleggen en daarna aanbellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Charmant van haar dat ze nadat ze twee jaar kind aan huis is geweest en graties mee naar de States mocht, dus ook niet het fatsoen heeft om nog even afscheid te nemen van je ouders. En zo eentje nog terug willen ook
Dude... Niet supplicaten!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft me net gebeld ,of ik alsjeblieft niet slecht over haar wil gaan praten omdat ze vind dat we een mooie 2 jaar hebben gehad en of we binnenkort weer even als normale mensen kunnen praten als we beide wat afgekoeld zijn
Wil iedereen bedanken Voor de lieve steun en reactie
Dat is wel heul erg 100 jaar geledenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:14 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. TS zou eigenlijk voor de deur moeten poepen en een brandene krant neerleggen en daarna aanbellen.
TEgen de tijd dat de zomervakantieperiode weer in zicht komt zal ze wel weer met je willen praten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft me net gebeld ,of ik alsjeblieft niet slecht over haar wil gaan praten omdat ze vind dat we een mooie 2 jaar hebben gehad en of we binnenkort weer even als normale mensen kunnen praten als we beide wat afgekoeld zijn
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
Niet slecht over d’r praten? Dus ze voelt zelf ook aan dat ze zicht misschien niet helemaal normaal gedragen heeft? Die komt zometeen weer op d’r knietjes terug omdat haar nieuwe piemel wel ballen heeft en haar dus niet als het gewenste prinsesje wil behandelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
Wat je ook zegt, wees eerlijk. Niemand kan het je kwalijk nemen als je de waarheid vertelt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
Ze laat je weer wachten...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:03 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft dit weekend geen tijd, zeker te druk met neuken 😕😕😕
Wat wil je nog precies van haar?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:03 schreef jigggy het volgende:
Ze heeft dit weekend geen tijd, zeker te druk met neuken 😕😕😕
alhoewel ik zelf niet snap waarom, zou ik haar het liefst gewoon terugwillen ,en samen doorgaan zoals we bezig waren, het gesprek is overgens zondag maar geen idee wat ik ga zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat wil je nog precies van haar?
Waar moet zij van afkoelen? Heeft zij dan reden boos te zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
ben uit Mn plaat gegaan toen ik hoorde dat ze met n ander was ,heb toen wel een beetje lompe dingen gezegd , waar ik btw geen spijt van hebquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:51 schreef Elpis het volgende:
[..]
Waar moet zij van afkoelen? Heeft zij dan reden boos te zijn?
Maar goed of je svp wil liegen tegen iedereen omdat zij geen slechte naam wil krijgen. Wil je daar serieus in meegaan? Ben je zo wanhopig?
Toen je die auto terugbracht had je gelijk je ballen moeten terugvragen. Die heeft ze nog in haar nachtkastje liggen.
Als ze een beetje schuldgevoel in dr donder zou hebben zou ze daar niet boos om worden maar het geslikt hebben dat het pijn was dat daar sprak. Maar nee het gaat haar niet om jou maar weer om zichzelf.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:52 schreef jigggy het volgende:
[..]
ben uit Mn plaat gegaan toen ik hoorde dat ze met n ander was ,heb toen wel een beetje lompe dingen gezegd , waar ik btw geen spijt van heb
Schrijf eerst eens voor jezelf uit wat je überhaupt voelt en baseer daar je gesprek op.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
alhoewel ik zelf niet snap waarom, zou ik haar het liefst gewoon terugwillen ,en samen doorgaan zoals we bezig waren, het gesprek is overgens zondag maar geen idee wat ik ga zeggen
Hier ben ik het mee eens. Zou haar niet meer tegemoed willen komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:57 schreef loveli het volgende:
Na vreemdgaan zou ik niet meer afspreken. Voor haar is het fijn dat ze haar geweten kan sussen door "als vrienden uit elkaar te gaan", maar wat win jij ermee?
ik had je dm niet gezien maar heb gereageerd hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja Ts reageer hier nog es een keer voordat je op mij hebt gereageerd
Persoon, schaap of aap.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Sommige personen zijn nou eenmaal kansloos. Een vriendin vasthouden is voor hen nogal moeilijk. En dan kunnen ze lekker blaten als schapen en doen alsof ze sterk zijn. Kansloze apen zonder kracht
Maar wil je dat uit angst voor het onbekende of omdat het zo geweldig was? Je mocht niet eens een biertje doen met vrienden! Kijk, je gevoelens kun je niet 123 uitschakelen, dat snap ik. Maar kun je behalve die band één goede reden bedenken waarom je zou moeten willen blijven bij iemand die je bedondert en beperkt?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
alhoewel ik zelf niet snap waarom, zou ik haar het liefst gewoon terugwillen ,en samen doorgaan zoals we bezig waren,
Ik zou echt iets voorbereiden, al is het maar om te voorkomen dat je ineens in de emotie schiet. Maak er een mooi afsluitend gesprek van als je dan al zo nodig moet praten en zeg duidelijk wat JOUW voorwaarden zijn om nog met elkaar om te blijven gaan. Het gaat tot nu toe alleen om wat zij wil en wat jij moet. Waar ben jij geweest in deze relatie?quote:het gesprek is overgens zondag maar geen idee wat ik ga zeggen
Je voelt je klote. Maar laat haar je niet zo bespelen man.quote:
Mooi toch.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:52 schreef jigggy het volgende:
[..]
ben uit Mn plaat gegaan toen ik hoorde dat ze met n ander was ,heb toen wel een beetje lompe dingen gezegd , waar ik btw geen spijt van heb
Gewoon stoppen met die meid. Uit je hoofd halen. Misschien wel een 10 qua uiterlijk, maar als ik jou lees zeker een 4 qua innerlijk.quote:
Of je alleen maar goede dingen over haar wil zeggen? Wtfquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:14 schreef jigggy het volgende:
toffe reactie van je, ik werk alleen al ,dus op studie ga ik ze niet tegenkomen ,we zien wel hoe het looptquote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi toch.
En fuck die vrienden optie, ook geen fuckbuddies worden, gaat jou teveel pijn doen.
Als ze zondag toch komt praten, wens haar succes met haar leven en ga zelf door.
Ik snap dat je het liefst bij het oude hebt, maar dat kan niet. Zij is met een ander gegaan tegen de afspraken in (jullie hadden geen open relatie geloof ik). Nu verder gaan maakt je een slappe zak en daarbij, iemand smekend om haar vind ze niet aantrekkelijk.
Dus zondag kort houden en daarna niet meer naar om kijken. Ik geloof dat je nog op school zit, straks ga je van school af en dan zijn er genoeg knappe chicks op je studie.
Je kunt nog afzeggen he? Er gaat waarschijnlijk morgen niets gebeuren waar je iets aan hebt of waardoor je je beter voelt.quote:
Ga niet janken bitch, move onquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:46 schreef jigggy het volgende:
Kom net in “ons” cafeetje ,waar we altijd zaten ,om wat te drinken met een maatje van me , wie zit tegenover me , zei met die jongen .. , wat moet ik me nu verbijten zeg.. ,en maar doen of ik het leuk heb
word je froes vanquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:48 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ga niet janken bitch, move on
Je moet het juist gezelliger dan haar hebben
Dat doen vrouwen gewoon expresquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:46 schreef jigggy het volgende:
Kom net in “ons” cafeetje ,waar we altijd zaten ,om wat te drinken met een maatje van me , wie zit tegenover me , zei met die jongen .. , wat moet ik me nu verbijten zeg.. ,en maar doen of ik het leuk heb
Ze hadden ook bij je op school kunnen zitten waardoor je ze elke dag wel een keer voorbij ziet lopen, zoals mijn ex en z'n nieuwe vriendin destijds. Dat was ook echt niet chillquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:46 schreef jigggy het volgende:
heb een laatste gesprek gehad,een heel verhaal geschreven van wat ik nog wou zeggen en halverwege gigantisch begonnen met janken en maar naar huis gegaan, vanaf nu complete radiostilte vanaf mijn kant ,voel me wel echt nog steeds alsof ik op de automatische piloot leef ,ik werk gewoon en ga uit werk sporten ,maar voor de rest slaap ik bijna alleen maar op de doordeweekse dagenquote:Op maandag 5 februari 2018 07:31 schreef C.L.Werner het volgende:
Hoe is het nu met TS? Heb je die kerel door de tent geslagen? Heb je alle drankjes op hun tafel gezet? Hoe is het er mee?
Iig goed van die radiostiltequote:Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
heb een laatste gesprek gehad,een heel verhaal geschreven van wat ik nog wou zeggen en halverwege gigantisch begonnen met janken en maar naar huis gegaan, vanaf nu complete radiostilte vanaf mijn kant ,voel me wel echt nog steeds alsof ik op de automatische piloot leef ,ik werk gewoon en ga uit werk sporten ,maar voor de rest slaap ik bijna alleen maar op de doordeweekse dagen
quote:Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
heb een laatste gesprek gehad,een heel verhaal geschreven van wat ik nog wou zeggen en halverwege gigantisch begonnen met janken en maar naar huis gegaan, vanaf nu complete radiostilte vanaf mijn kant ,voel me wel echt nog steeds alsof ik op de automatische piloot leef ,ik werk gewoon en ga uit werk sporten ,maar voor de rest slaap ik bijna alleen maar op de doordeweekse dagen
Die bitch die heeft je dus ook uit je slaap gehouden, wat je nu weer aan het inhalen bent. Hulde dat je deze insomnia relatie verbroken hebt. Hulde aan jiggy, hulde!quote:Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
[..]
Die bitch die heeft je dus ook uit je slaap gehouden, wat je nu weer aan het inhalen bent. Hulde dat je deze insomnia relatie verbroken hebt. Hulde aan jiggy, hulde!
Dat doet mijn vriendin ook. Me om 6 uur 's ochtends wakkerpijpen bitch ik heb minimaal 7 uur slaap nodig.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
[..]
Die bitch die heeft je dus ook uit je slaap gehouden,
En eigenlijk moet je ook niets willen verwachten wat een reactie van haar kant betreft. Wordt je hoe dan ook niet beter van.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
hoop stiekem nog ergens dat ze me appt, maar heb alle hoop laten varen dat t echt zal gebeurenquote:Op maandag 5 februari 2018 16:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ook niets willen verwachten wat een reactie van haar kant betreft. Wordt je hoe dan ook niet beter van.
En wat dan? Wat als ze je appt?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
hoop stiekem nog ergens dat ze me appt, maar heb alle hoop laten varen dat t echt zal gebeuren
Heel.goed, afstand nemen. Treur gerust een paar weken. Maar ga straks als de zon schijnt naar buiten. Doe leuke dingen. Beleef de vrijheid.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Blokkeer haar gewoon, Weet je zeker dat je dat restje hoop kan laten varen en het liefdesverdriet kan wegebben. Nu hou je je vast aan strohalmen en blijf je het voeden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
hoop stiekem nog ergens dat ze me appt, maar heb alle hoop laten varen dat t echt zal gebeuren
Absoluut. Neem het aan van deze vrouw.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:28 schreef Elpis het volgende:
[..]
Blokkeer haar gewoon, Weet je zeker dat je dat restje hoop kan laten varen en het liefdesverdriet kan wegebben. Nu hou je je vast aan strohalmen en blijf je het voeden.
Dan doet ze dat niet omdat ze ineens het licht gezien heeft ofzo, maar omdat het niks geworden is met d'r nieuwe vriend en wel even aandacht nodig heeft tot ze weer iets nieuws gevonden heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
En wat dan? Wat als ze je appt?
Ik had eens een ex die me gedumpt had, kreeg ik een half jaar later plots berichtjes en telefoontjes met 'sorry' en 'spijt'... Had ze me na een maand praten weer 'verliefd' gemaakt... Tot 14 feb... Toen was het opeens doodstil.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan doet ze dat niet omdat ze ineens het licht gezien heeft ofzo, maar omdat het niks geworden is met d'r nieuwe vriend en wel even aandacht nodig heeft tot ze weer iets nieuws gevonden heeft.
Doe alsjeblieft de deur dicht. Je bent ongelooflijk genaaid oor haar, waarom wil je nog wat van haar horen? Je wint er niks mee, brengt je enkel verdriet.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
omdat ze in mijn ogen nogsteeds het leukste meisje is waarmee ik samen ben geweest ,het klopte allemaal, ze klikte zo goed met Mn familie ,Mn vrienden, we zaten samen te kijken voor n appartementje, ik zou haar op ieder moment van de dag terugnemen en haar alles vergeven ,het is gewoon alsof dit niet had moeten gebeuren, ik droom snachts dat we nog samen zijn en alles goed is gekomen .quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft de deur dicht. Je bent ongelooflijk genaaid oor haar, waarom wil je nog wat van haar horen? Je wint er niks mee, brengt je enkel verdriet.
Gast laat haar in de stront zakken. Er zijn mooiere vrouwen, aan de buitenkant EN binnenkant!!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
omdat ze in mijn ogen nogsteeds het leukste meisje is waarmee ik samen ben geweest ,het klopte allemaal, ze klikte zo goed met Mn familie ,Mn vrienden, we zaten samen te kijken voor n appartementje, ik zou haar op ieder moment van de dag terugnemen en haar alles vergeven ,het is gewoon alsof dit niet had moeten gebeuren, ik droom snachts dat we nog samen zijn en alles goed is gekomen .
Maar ik ga jullie raad maar proberen op te volgen
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
Als dit de leukste is dan ben je beter af alleen.
Dat komt omdat het allemaal nog zo vers is.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
omdat ze in mijn ogen nogsteeds het leukste meisje is waarmee ik samen ben geweest ,het klopte allemaal, ze klikte zo goed met Mn familie ,Mn vrienden, we zaten samen te kijken voor n appartementje, ik zou haar op ieder moment van de dag terugnemen en haar alles vergeven ,het is gewoon alsof dit niet had moeten gebeuren, ik droom snachts dat we nog samen zijn en alles goed is gekomen .
Luister:quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
is twee jaar vrij kort? ,heb overgens alle foto’s die ik had in n doos op zolder staanquote:Op dinsdag 6 februari 2018 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso zou ik niet weten waarom je foto's wil bewaren van iemand waarmee je maar vrij kort een relatie hebt gehad en die je ook nog eens zo behandeld heeft. Specifiek foto's van exen bewaren heb ik sowieso nooit begrepen (met enkele uitzonderingen).
Voor iedereen anders. Voor iemand van 18 zal twee jaar erg lang aanvoelen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2018 13:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
is twee jaar vrij kort? ,heb overgens alle foto’s die ik had in n doos op zolder staan
Dat is het ideale plaatje wat je had wat nog in je hoofd zwerft. De realiteit is echter heel anders en die dringt nog niet goed door.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vind je niet dat je meer waard bent dan de liefde van een onbetrouwbaar kutwijf dat je hart gebroken heeft? Het zal nooit meer hetzelfde zijn. Al het vertrouwen dat er was, is weg of ernstig beschadigd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat gek want ik werd vanochtend wakker na een Poltergeist/The Ring-achtige droom (niet eens gelogenquote:Op woensdag 7 februari 2018 09:15 schreef jigggy het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik haar moest appen, is natuurlijk gewoon een manier van verwerken van je hersenen , maar dat laat je nu wel weer twijfelen
Verman jezelf. Mijn ex besloot na 13 jaar zonder enige aanwijzing van de 1 op andere dag dat ze niet meer verder wilde. 4 maanden daarvoor een woning gekocht, dochtertje van 2 samen op dat moment en na een week woonde er een nieuwe kerel in "onze" woning.quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:15 schreef jigggy het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik haar moest appen, is natuurlijk gewoon een manier van verwerken van je hersenen , maar dat laat je nu wel weer twijfelen
Je hebt haar nummer nog niet geblokkeerd en gewist?quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:15 schreef jigggy het volgende:
ik heb dr gewist ,maar ken het nummer uit Mn hoofd ,voor de rest dr geblokt op Facebook zodat ik daar niet meer op kon kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2018 09:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer nog niet geblokkeerd en gewist?
en ? vinden ze vervelend voor je neem ik aanquote:Op woensdag 7 februari 2018 10:19 schreef jigggy het volgende:
Heb het vandaag mijn ouders verteld, wel een last die van mijn schouders valt
moeders moest huilen omdat ze het zo zielig voor me vondquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
en ? vinden ze vervelend voor je neem ik aan
Dit soort dingen lezen... wordt er echt misselijk van.quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:30 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Verman jezelf. Mijn ex besloot na 13 jaar zonder enige aanwijzing van de 1 op andere dag dat ze niet meer verder wilde. 4 maanden daarvoor een woning gekocht, dochtertje van 2 samen op dat moment en na een week woonde er een nieuwe kerel in "onze" woning.
Ik heb 1 dag alles eruit gekotst wat ik wilde zeggen en er daarna nooit meer een woord aan vuil gemaakt. We hebben een kind samen dus elkaar ontlopen of elkaars leven zuur maken zit er niet in (en is ook niet wat ik wil). Vervelende dingen kunnen gebeuren, maar je moet uit het leven halen wat erin zit en ik heb wel wat beters te doen dan op te staan met frustratie en daar de hele dag mee rond te lopen.
Er komen altijd weer nieuwe mensen op je pad die je meer waarderen dan iemand die je zoiets "aan kan doen".
Met de relatie tussen mijn dochter en mij gaat het prima. Flink voor moeten vechten overigens, want moeder wilde liever gewoon een omgangsregeling van één weekend per 2 weken, maar dat heb ik aangevochten en nu zie ik haar 3 - 4 dagen per week.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit soort dingen lezen... wordt er echt misselijk van.
Kom net zelf uit een 'situatie' waarin ik praktisch aan de kant ben gezet (ingewikkeld verhaal maar te persoonlijk om online neer te plempen verder) dus kan het me goed voorstellen hoe je je toen moet hebben gevoeld..
Ik ga nu ook vrijwilligerswerk doen nieuwe mensen tegen te komen want degene waar ik mee omging in die sfeer, heeft nooit een greintje dankbaarheid gehad en was alleen maar met zichzelf laten serveren bezig en dan nog achter je rug om kwaad spreken ook.
Ik vind het echt erg voor je kind overigens, hoop dat je daar nog dezelfde vader-kind relatie mee hebt, want dat is dan opeens ook een verscheuring omdat er een andere vent de vader in huis speelt.
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2018 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt voor het omhoog kicken.
Gr.gr.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Hier kun je met een beetje pech jaren last van blijven houden, dus ik snap het wel.
Ben oprecht blij voor je man. Al is er al veel schade gedaan.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:35 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
Met de relatie tussen mijn dochter en mij gaat het prima. Flink voor moeten vechten overigens, want moeder wilde liever gewoon een omgangsregeling van één weekend per 2 weken, maar dat heb ik aangevochten en nu zie ik haar 3 - 4 dagen per week.
Succes en sterkte voor iedereen die ook zo'n vergelijkbare situatie mee maakt of heeft mee gemaakt, maar er schijnt gelukkig altijd licht aan het einde van de tunnel.
100% mee eensquote:Op woensdag 7 februari 2018 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben oprecht blij voor je man. Al is er al veel schade gedaan.
Een blik tomatensoep kan dat ook wel hoorquote:Op donderdag 8 februari 2018 16:20 schreef jigggy het volgende:
Kwam de jongeman net tegen in de supermarkt , als blikken konden doden..
quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:20 schreef jigggy het volgende:
Dit. Je hoeft het echt nog niet verwerkt te hebben, maar probeer wel (hoe moeilijk het ook is) zo veel mogelijk je zinnen te verzetten. Ga er niet geforceerd mee bezig blijven.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hou je niet zo bezig met hun man. Focus je energie op jezelf. Die jongen zal ook echt niet de duivel zijn. Probeert ook gewoon happy te zijn. Je ex heeft nou eenmaal gekozen, kan hij verder vrij weinig aan doen. Zelfs je ex blijven haten heeft vrij weinig zin. Wil je haar niet meer zien? Prima. Maar iemand haten en zoveel met iemand bezig zijn kost zoveel energie - energie die je beter in jezelf kan steken. Des te eerder zie je in dat twee jaar relatief kort is in een lang leven en dat je je eigenlijk druk maakt om niks momenteel. Er liggen veel mooiere dingen in je toekomst, focus je daar op!
Niets van aantrekken, joh. Hij heeft helemaal geen reden om boos te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:20 schreef jigggy het volgende:
Zij gaat hem hetzelfde flikken. Dus je kunt beter medelijden met hen hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, joh. Hij heeft helemaal geen reden om boos te zijn.
Ik had hem gepakt in de supermarkt, zo tussen de luiers!quote:Op donderdag 8 februari 2018 16:20 schreef jigggy het volgende:
Beseffen dat de relatie voor de ander eigenlijk niks betekende lijkt me anders het kutstequote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Des te makkelijker om haar los te laten. Weet je meteen hoe belangrijk jullie relatie voor haar was.
is ook echt een bittere pilquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Beseffen dat de relatie voor de ander eigenlijk niks betekende lijkt me anders het kutste
Dat ze het uit heeft gemaakt wil niet zeggen dat de relatie niks betekende voor haar. Gevoelens kunnen gewoon verdwijnen, betekent niet meteen dat de geschiedenis niets meer betekent. Ze heeft het kut aangepakt, maar dat laat puur zien dat ze ten tijde van het uitmaken niks meer voelde/zich niet drukte maakte over TS.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Beseffen dat de relatie voor de ander eigenlijk niks betekende lijkt me anders het kutste
Of neuk Nobu en begin er een topique overquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:17 schreef Nobu het volgende:
Leeft dit topic nu nog steeds? Misschien kun je als wraak haar nieuwe vriend neuken.
TS is waarschijnlijk zo iemand die brandjes blust met benzine.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:17 schreef Nobu het volgende:
Leeft dit topic nu nog steeds? Misschien kun je als wraak haar nieuwe vriend neuken.
Of een oliebrand met water..quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk zo iemand die brandjes blust met benzine.
TS beweerde in zijn vorige topic volgens mij dat hij een beetje lelijk was, ik weet niet of ik dat wel zie zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:26 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Of neuk Nobu en begin er een topique over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |