abonnement Unibet Coolblue
pi_176833751
Hi,

Sinds augustus ben (of was dus) ik met een man aan het daten. We hadden contact vanaf mei. Ik ben een vrouw (27) en hij is 31.

Vorige week zondag zondag hebben we afgesproken. Dat was heel fijn zoals normaal. Er was geen vuiltje aan de lucht. Hieronder een aantal dingen die hij heeft gezegd:
- je bent zo leuk
- ik zou je zo graag vaker willen zien (we wonen een half uurtje treinen bij elkaar vandaan) + ik zou je elke dag kunnen zien
- ik ben aan het solliciteren dus hij zei: misschien moet je een baan zoeken in xx (waar hij woont)
- het is eigenlijk helemaal niet zo ver reizen
- alleen voor jou verlaat ik xx (de plaats waar hij woont)
- ik vind het zo fijn om naast je te slapen
- i'm into you
- en bovenal zouden we gaan schaatsen binnenkort als date. En deed hij die zondag nog datum voorstellen

In de bus terug heeft die me nog gezoend (ja fout, i know)

Toen opeens, een paar dagen later merkte ik dat hij anders reageerde en uit het niets zei hij dat hij niet meer geïnteresseerd is om af te spreken. Hij noemde de afstand als reden plots en zei dat die iemand anders heeft ontmoet (opeens?) en dat die wil kijken of dat wat kan worden. Hij deed super afstandelijk en ontvolgde me bijvoorbeeld ook gelijk op instagram, terwijl die een aantal dagen daarvoor al me foto's likete.

We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was door alles wat hij zei (hij nodigde me uit voor verjaardag van goede vrienden, wilde naar mij komen als ik met vrienden was etc.) Hij zei dat ik altijd welkom was om langs te komen en nog meer.

Het kwam voor mij dan ook echt uit het niets en ik snap er dan ook niets van. Bovenal vind ik het zo laf dat hij dit na zo lang contact en intimiteit via de app doet. Niet eens even bellen of in het echt zeggen. Ik zou hem heel graag in het echt willen spreken, gewoon om het af te sluiten. Daarnaast vind ik het niet netjes om zo met iemands gevoelens te spelen. Vooral omdat hij weet dat ik normaal niet veel date, dat ik nooit zo (vaak) intiem ben geweest met iemand als met hem. Ik heb afgesloten met een berichtje waarin ik heb gezegd dat ik het in ieder geval leuk vond om hem te ontmoeten. Maar goed daar heeft hij ook niet meer op gereageerd.

Ik voel me boos en verdrietig en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet dus ik wil dit even van me af schrijven en kijken hoe jullie hier over denken (overdrijf ik of is dit echt no go eigenlijk).Ik voel me nu namelijk echt net vuilnis.

[ Bericht 1% gewijzigd door anoukje1234 op 30-01-2018 16:00:33 ]
pi_176833803
Geneukt en gedumpt.

Helaas niets meer aan te doen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176833810
Uithuilen en opnieuw beginnen. Dat is het enige wat je kunt doen. En je in het vervolg niet meer zo laten meeslepen door die romantische onzinpraatjes.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:39:40 #4
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176833815
Als een gast geen 30 minuten reizen voor je over heeft dan is hij niet zo "Into you"

Je vind vanzelf iemand die alles voor je over heeft, geduld en een aantal keer een nare ervaring op de weg daar naar toe moet je proberen te negeren.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176833816
Je kan mij altijd bellen. Ik ben namelijk niet zo.
pi_176833873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:39 schreef C.L.Werner het volgende:
Je kan mij altijd bellen. Ik ben namelijk niet zo.
haha aardig, maar nee bedankt ;)
pi_176833881
Doorgaan met je leven.
Ja doei.
pi_176833886
Maar jullie vinden het niet raar om het via de app te doen als je 8 maanden contact hebt waarvan je elkaar 6 maanden ziet. Je leuke dates had (dus nee niet alleen seks) en je allemaal dat soort dingen zegt. Is het dan teveel gevraagd om een keer af te spreken (als is het alleen maar voor de ander als afsluiting)
pi_176833906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:46 schreef anoukje1234 het volgende:
Maar jullie vinden het niet raar om het via de app te doen als je 8 maanden contact hebt waarvan je elkaar 6 maanden ziet. Je leuke dates had (dus nee niet alleen seks) en je allemaal dat soort dingen zegt. Is het dan teveel gevraagd om een keer af te spreken (als is het alleen maar voor de ander als afsluiting)
Jawel, dat is raar, maar wat heb je daar nu aan?
Hij heeft het allang afgesloten voor zichzelf. Een keer afspreken om het af te sluiten werkt ook niet; dat levert alleen maar frustratie op of juist meer gevoelens van jouw kant.

Gewoon lekker laten gaan; je kan mij altijd bellen.
pi_176833921
*Opa spreekt: Daarom geen seks voor het huwelijk, lieve kindertjes.

Sorry TS, ben bang dat het water na de wijn is. ;(
Misschien, dat anderen er nog van kunnen leren.
pi_176833923
Ik vind dat niet alleen raar, maar vooral onbeschoft. Een slappe zak, is niet waard om veel tijd of emoties aan te verspillen.
pi_176833950
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:48 schreef faekalienpumpe het volgende:
*Opa spreekt: Daarom geen seks voor het huwelijk, lieve kindertjes.

Sorry TS, ben bang dat het water na de wijn is. ;(
Misschien, dat anderen er nog van kunnen leren.
Hahaha. Ja na 6 maanden daten hebben we wel seks gehad voor het huwelijk ja. Ik wil niet trouwens dus anders wordt het wel een heel saai leven. En mocht het hem alleen om de seks te doen zijn geweest, waarom dan wel naar een andere stad komen en ook afspreken buitenshuis.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:54:12 #13
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176833974
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:51 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Hahaha. Ja na 6 maanden daten hebben we wel seks gehad voor het huwelijk ja. Ik wil niet trouwens dus anders wordt het wel een heel saai leven. En mocht het hem alleen om de seks te doen zijn geweest, waarom dan wel naar een andere stad komen en ook afspreken buitenshuis.
Beetje geven. Beetje nemen.

Letterlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176834019
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:51 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Hahaha. Ja na 6 maanden daten hebben we wel seks gehad voor het huwelijk ja. Ik wil niet trouwens dus anders wordt het wel een heel saai leven. En mocht het hem alleen om de seks te doen zijn geweest, waarom dan wel naar een andere stad komen en ook afspreken buitenshuis.
Het is wel echt een HOND eerste klas zeg!!!
pi_176834085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:46 schreef anoukje1234 het volgende:
Maar jullie vinden het niet raar om het via de app te doen als je 8 maanden contact hebt waarvan je elkaar 6 maanden ziet. Je leuke dates had (dus nee niet alleen seks) en je allemaal dat soort dingen zegt. Is het dan teveel gevraagd om een keer af te spreken (als is het alleen maar voor de ander als afsluiting)
Ja dat is raar. Waarschijnlijk dus niet de gast die je dacht dat het was, klinkt als een zelfingenomen eikel die alles zegt om in iemands broekje te komen en daar te blijven zolang het hem uitkomt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176834204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja dat is raar. Waarschijnlijk dus niet de gast die je dacht dat het was, klinkt als een zelfingenomen eikel die alles zegt om in iemands broekje te komen en daar te blijven zolang het hem uitkomt.
ja misschien wel. Begin me af te vragen hoe je dan wel kan weten of iemand oprecht is :\
pi_176834235
Klinkt alsof je voor hem een 'bij gebrek aan beter' was. En toen kwam er wat beters voorbij.
Niet zoveel waarde hechten aan woorden, trouwens. Mensen liegen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:20:48 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834362
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Klinkt alsof je voor hem een 'bij gebrek aan beter' was. En toen kwam er wat beters voorbij.
Niet zoveel waarde hechten aan woorden, trouwens. Mensen liegen.
Dit ja.

Ik heb trouwens een deja vu. Heb dit topic al eens gelezen. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176834388
Antwoord op je TT: verder gaan met je leven.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:23:41 #20
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834401
Ah got it.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:34 schreef anoukje1234 het volgende:
- en bovenal zouden we gaan schaatsen binnenkort als date. En deed hij zondag nog datum voorstellen
Goh en vrijdag was het al uit. :?
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/400943
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176834428
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:23 schreef Elpis het volgende:
Ah got it.

[..]

Goh en vrijdag was het al uit. :?
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/400943
die zondag bedoel ik uiteraard
pi_176834445
Ik wilde inderdaad ook even op dit forum reacties pijlen ;) omdat ik er nog al mee in mijn maag zit en aan niets anders kan denken
pi_176834456
Antwoord op je verhaal: stel je niet zo aan met je “ik durfde 6 jaar niet te daten na een bepaalde ervaring”. Wat is het nut van daten? Juist dat je het nog geen relatie noemt en je het ieder moment af kan kappen met of zelfs zonder excuus.
pi_176834481
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:28 schreef Krollie het volgende:
Antwoord op je verhaal: stel je niet zo aan met je “ik durfde 6 jaar niet te daten na een bepaalde ervaring”. Wat is het nut van daten? Juist dat je het nog geen relatie noemt en je het ieder moment af kan kappen met of zelfs zonder excuus.
Dat is zeker het nut van daten. Neemt niet weg dat er in mijn ogen wel bepaalde fatsoens normen zijn. Daten betekend ook dat je je openstelt richting een persoon en persoonlijk vind ik dat je dan na 6 maanden wel wat fatsoen hebt als je heel veel contact hebt gehad. Dat het niets wordt is oke. Liegen recht in een anders gezicht om een paar dagen later opeens 180 graden te draaien is iets anders.

Of ik me aan stel daar kun je niet over oordelen want je weet niet wat die ervaringen zijn.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:31:00 #25
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834485
Ah slecht knip en plakwerk dus.

Mja daten is niet voor watjes heb ik gemerkt. Blij dat ik als opperwatje niet meer hoef.
Op je bek gaan zal nog wel eens gebeuren. Doe je vooraf niet heel veel aan.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176834499
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:31 schreef Elpis het volgende:
Ah slecht knip en plakwerk dus.

Mja daten is niet voor watjes heb ik gemerkt. Blij dat ik als opperwatje niet meer hoef.
Op je bek gaan zal nog wel eens gebeuren. Doe je vooraf niet heel veel aan.
Haha heb je geluk mee inderdaad ;)
pi_176834510
Weet je wel waar hij woont?
pi_176834524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:30 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Dat is zeker het nut van daten. Neemt niet weg dat er in mijn ogen wel bepaalde fatsoens normen zijn. Daten betekend ook dat je je openstelt richting een persoon en persoonlijk vind ik dat je dan na 6 maanden wel wat fatsoen hebt als je heel veel contact hebt gehad. Dat het niets wordt is oke. Liegen recht in een anders gezicht om een paar dagen later opeens 180 graden te draaien is iets anders.

Of ik me aan stel daar kun je niet over oordelen want je weet niet wat die ervaringen zijn.
Wie zegt dat hij loog toen hij al die dingen zei? Elk moment kun je iemand tegenkomen en elk moment kan dat iemand zijn die net iets leuker is dan jij was.
pi_176834527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef Mekamotut het volgende:
Weet je wel waar hij woont?
Ja zeker, wij zijn ook meerdere keren bij elkaar thuis geweest.
pi_176834528
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Uithuilen en opnieuw beginnen. Dat is het enige wat je kunt doen. En je in het vervolg niet meer zo laten meeslepen door die romantische onzinpraatjes.
Dit. Het bleek dat de woorden die hij tegen jou zei niet meer waren dan dat. Woorden, loze woorden. Geef het tijd, leer hiervan en zorg dat je bij de volgende waarmee je date na 1 of 2 dates het wel hebt over exclusiviteit.
pi_176834541
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef Krollie het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij loog toen hij al die dingen zei? Elk moment kun je iemand tegenkomen en elk moment kan dat iemand zijn die net iets leuker is dan jij was.
ja dat kan inderdaad. Maar ik geloof niet dat dat in drie dagen gebeurd sorry. Dan is er overduidelijk een groot deel van gelogen.
pi_176834567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:34 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ja zeker, wij zijn ook meerdere keren bij elkaar thuis geweest.
Wat let je dan om er heen te gaan en om opheldering te vragen?
pi_176834595
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:35 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Wat let je dan om er heen te gaan en om opheldering te vragen?
Eerlijk gezegd, daar heb ik aan gedacht. Maar we wonen dus iets bij elkaar vandaan. Ik vind het nooit erg om te trein te nemen maar ja als ik een half uur de trein neem en hij is niet thuis is het ook beetje loos ;)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:39:02 #34
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834607
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef Krollie het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij loog toen hij al die dingen zei? Elk moment kun je iemand tegenkomen en elk moment kan dat iemand zijn die net iets leuker is dan jij was.
- je bent zo leuk
- ik zou je zo graag vaker willen zien (we wonen een half uurtje treinen bij elkaar vandaan) + ik zou je elke dag kunnen zien
- alleen voor jou verlaat ik xx
- i'm into you

Nou dat heeft dan niet erg diep gezeten. Zeg meer flinterdundiep.

- ik vind het zo fijn om naast je te slapen

Dat laatste zal hij vast gemeend hebben ja. :')
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176834634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:39 schreef Elpis het volgende:

[..]

- je bent zo leuk
- ik zou je zo graag vaker willen zien (we wonen een half uurtje treinen bij elkaar vandaan) + ik zou je elke dag kunnen zien
- alleen voor jou verlaat ik xx
- i'm into you

Nou dat heeft dan niet erg diep gezeten. Zeg meer flinterdundiep.

- ik vind het zo fijn om naast je te slapen

Dat laatste zal hij vast gemeend hebben ja. :')
Hahaha nee schijnbaar maar toch snap ik niet waarom je het dan allemaal (uit jezelf) zegt.

dat laatste ging overigens puur over slapen slapen (geen seks) want daar hadden we het over.
pi_176834651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:38 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, daar heb ik aan gedacht. Maar we wonen dus iets bij elkaar vandaan. Ik vind het nooit erg om te trein te nemen maar ja als ik een half uur de trein neem en hij is niet thuis is het ook beetje loos ;)
Je hebt zijn nummer toch wel? Weet je trouwens wel zeker dat jij niet gewoon de andere vrouw bent?
pi_176834714
quote:
alleen voor jou verlaat ik xx
Wie is xx?
pi_176834723
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Je hebt zijn nummer toch wel? Weet je trouwens wel zeker dat jij niet gewoon de andere vrouw bent?
Ja ik heb zeker zijn nummer wel!

hoe bedoel je dat ik niet de andere vrouw ben?
pi_176834731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:44 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wie is xx?
sorry dat ging over de plaats waar hij woon (daar is hij nogal aan gebonden), heb het aangepast haha
pi_176834739
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:45 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

sorry dat ging over de plaats waar hij woon (daar is hij nogal aan gebonden), heb het aangepast haha
Aaah, okee.
Dan is het verder wat de rest ook al zei: doorgaan en op zoek naar iemand die niet zo'n lulhannes is. Succes.
pi_176835085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:45 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ja ik heb zeker zijn nummer wel!

hoe bedoel je dat ik niet de andere vrouw ben?
Als hij opeens iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat iets wordt, het uitmaken zelf, het ontvolgen op Instagram, klinkt eigenlijk meer alsof hij die andere persoon al langer kent. Mogelijk is die nu van jouw bestaan op de hoogte.
pi_176835274
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:02 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Als hij opeens iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat iets wordt, het uitmaken zelf, het ontvolgen op Instagram, klinkt eigenlijk meer alsof hij die andere persoon al langer kent. Mogelijk is die nu van jouw bestaan op de hoogte.
Ah zoo, nou ja we zijn nog wel vrienden op facebook.. Vind het zo ie zo mega kinderachtig om meteen te ontvolgen, wacht dan even een week. Net alsof je 16 bent. maar goed.
pi_176835348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ah zoo, nou ja we zijn nog wel vrienden op facebook.. Vind het zo ie zo mega kinderachtig om meteen te ontvolgen, wacht dan even een week. Net alsof je 16 bent. maar goed.
En daar spendeer jij nu je emoties en energie aan.
Geen interesse.
pi_176835365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:16 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

En daar spendeer jij nu je emoties en energie aan.
Ja klopt, ik weet dat dat het niet waard is, maar ja ik ben wel om hem gaan geven en dat stopt niet opeens, dus het kwetst met wel ja.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:33 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176835417
Hij heeft iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat wat kan worden.

Precies zoals hij zei dus.
Vervelend, pijnlijk, het is niet anders, hij is de tranen niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176835427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ah zoo, nou ja we zijn nog wel vrienden op facebook.. Vind het zo ie zo mega kinderachtig om meteen te ontvolgen, wacht dan even een week. Net alsof je 16 bent. maar goed.
Dat is het ook.
Ontvolgen op Instagram maar wel fbvriendjes blijven?
pi_176835459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat wat kan worden.

Precies zoals hij zei dus.
Vervelend, pijnlijk, het is niet anders, hij is de tranen niet waard.
en dat kan ook en dat is geen probleem. Maar dat gebeurd niet in drie dagen. Dus waarom dan wel die dingen zeggen en met iemands gevoel spelen. Ik vind het zelf echt heel laag. Maar goed.
pi_176835462
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Dat is het ook.
Ontvolgen op Instagram maar wel fbvriendjes blijven?
Schijnbaar haha
pi_176835507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:23 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Schijnbaar haha
Voeg mij dan ook maar toe op FB.
pi_176835617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:34 schreef anoukje1234 het volgende:
We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was door alles wat hij zei (hij nodigde me uit voor verjaardag van goede vrienden, wilde naar mij komen als ik met vrienden was etc.) Hij zei dat ik altijd welkom was om langs te komen en nog meer.
eventjes kort vraagje;
Je beschrijft de hele tijd dingen die hij gezegd of gedaan heeft...

Maar hoe was eigenlijk jouw insteek in die relatie? Heb jij wel voorheen moeite gedaan om duidelijk te maken dat je kennelijk wel een exclusiviteit wenste of een gezamelijke toekomst zag?

Het enige waar je in de buurt komt over je eigen insteek en waar je 'we' gebruikt is in die zin "We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad", en dat is dan eerder erg passief...

Natuurlijk kan het eraan liggen hoe je je OP geschreven heeft, maar als je boosheid vooral gaat over bepaalde 'verwachtingen' die jij aan hem had, is het wel belangrijk hoe duidelijk jij jouw verwachtingen ook aan hem duidelijk gemaakt hebt en aan wat jij hem vertelde over jouw gevoelens.

Het is best mogelijk dat iemand veeel uitspraken over liefde en een gezamelijke toekomst doet om ook daarover te horen of vanuit jouw kant je die gevoelens deelt... als daarover duidelijkheid uitblijft kan dat een grond zijn dat de liefde op een gegeven moment nalaat.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')