Hi,
Sinds augustus ben (of was dus) ik met een man aan het daten. We hadden contact vanaf mei. Ik ben een vrouw (27) en hij is 31.
Vorige week zondag zondag hebben we afgesproken. Dat was heel fijn zoals normaal. Er was geen vuiltje aan de lucht. Hieronder een aantal dingen die hij heeft gezegd:
- je bent zo leuk
- ik zou je zo graag vaker willen zien (we wonen een half uurtje treinen bij elkaar vandaan) + ik zou je elke dag kunnen zien
- ik ben aan het solliciteren dus hij zei: misschien moet je een baan zoeken in xx (waar hij woont)
- het is eigenlijk helemaal niet zo ver reizen
- alleen voor jou verlaat ik xx (de plaats waar hij woont)
- ik vind het zo fijn om naast je te slapen
- i'm into you
- en bovenal zouden we gaan schaatsen binnenkort als date. En deed hij die zondag nog datum voorstellen
In de bus terug heeft die me nog gezoend (ja fout, i know)
Toen opeens, een paar dagen later merkte ik dat hij anders reageerde en uit het niets zei hij dat hij niet meer geïnteresseerd is om af te spreken. Hij noemde de afstand als reden plots en zei dat die iemand anders heeft ontmoet (opeens?) en dat die wil kijken of dat wat kan worden. Hij deed super afstandelijk en ontvolgde me bijvoorbeeld ook gelijk op instagram, terwijl die een aantal dagen daarvoor al me foto's likete.
We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was door alles wat hij zei (hij nodigde me uit voor verjaardag van goede vrienden, wilde naar mij komen als ik met vrienden was etc.) Hij zei dat ik altijd welkom was om langs te komen en nog meer.
Het kwam voor mij dan ook echt uit het niets en ik snap er dan ook niets van. Bovenal vind ik het zo laf dat hij dit na zo lang contact en intimiteit via de app doet. Niet eens even bellen of in het echt zeggen. Ik zou hem heel graag in het echt willen spreken, gewoon om het af te sluiten. Daarnaast vind ik het niet netjes om zo met iemands gevoelens te spelen. Vooral omdat hij weet dat ik normaal niet veel date, dat ik nooit zo (vaak) intiem ben geweest met iemand als met hem. Ik heb afgesloten met een berichtje waarin ik heb gezegd dat ik het in ieder geval leuk vond om hem te ontmoeten. Maar goed daar heeft hij ook niet meer op gereageerd.
Ik voel me boos en verdrietig en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet dus ik wil dit even van me af schrijven en kijken hoe jullie hier over denken (overdrijf ik of is dit echt no go eigenlijk).Ik voel me nu namelijk echt net vuilnis.
[ Bericht 1% gewijzigd door anoukje1234 op 30-01-2018 16:00:33 ]