Nog even volhouden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:10 schreef Greys het volgende:
Dit nu dus al uren hier
En dat je jas dan de rest van de dag nat is van die ene ronde met de honden in de ochtend. Bwerghhh.
[ afbeelding ]
Oh ik ga er gelukkig niet dood van!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
Ik prijs me iig gelukkig kijkend naar dat plaatje van je
Dat had ik zaterdag. Toen was het hier grauw en regen en iedereen schreef over de zon.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga er gelukkig niet dood van!
Maar tis wel raar om dan van anderen te lezen over blauw en zon
Oh jakkes.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:10 schreef Greys het volgende:
Dit nu dus al uren hier
En dat je jas dan de rest van de dag nat is van die ene ronde met de honden in de ochtend. Bwerghhh.
[ afbeelding ]
Ja da's waar, meestal trek jij aan het kortste eind met een aantal graden kouder enzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag. Toen was het hier grauw en regen en iedereen schreef over de zon.
Voor het eerst dat het hier eens beter is (klein zonnetje)
Mwah, dan moet het toch wel harder vriezen en ook overdag. Dat is volgende week niet het geval. Hier niet tenminste.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien een schaatsliefhebber die na zo gruwelijk weinig schaatsmogelijkheden er wel een weekje verwarming hoog voor over heeft?
Gek eigenlijk hè dat de een het warm heeft en de ander koud. Ik heb dat juist andersom. Als je in de zomer mensen hoort klagen over de hitte denk ik altijd, nou, dat valt toch wel mee, het is gewoon lekker. En als ik bij iemand thuis kom die in de winter de verwarming op 20 heeft, of nog lager, dan zit ik te sterven van de kou. Die moet op 22! En nee, ik ben niet bejaard. En ben ook heel veel buiten, elke dag wel een paar uur met paarden of hardlopen. Maar het went nooit als het koud is...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou het is nou eenmaal "winter"... en daar hoort ook kou bij... en ik heb liever -1 en droog dan dat wat ik nu zie... 5 graden en een pleurisbak regen buiten.
en nee.. denk dat ik sowieso warmbloedig ben ofzo want heb het niet snel koud. Hooguit als ik moe ben. Fiets dagelijks van en na het werk, zonder sjaal of handschoenen. Denk dat de handschoenen volgende week pas gebruikt gaan worden. Kachel stook ik niet superhoog op. Ik heb er gewoon niet zo'n last van, ik heb juist meer last van temperaturen van 30+.
haha, klopt wel. Lig je dan ook altijd in de zon te bakken?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gek eigenlijk hè dat de een het warm heeft en de ander koud. Ik heb dat juist andersom. Als je in de zomer mensen hoort klagen over de hitte denk ik altijd, nou, dat valt toch wel mee, het is gewoon lekker. En als ik bij iemand thuis kom die in de winter de verwarming op 20 heeft, of nog lager, dan zit ik te sterven van de kou. Die moet op 22! En nee, ik ben niet bejaard. En ben ook heel veel buiten, elke dag wel een paar uur met paarden of hardlopen. Maar het went nooit als het koud is...
Nou doe ik eigenlijk niet nee. Maar zou het wel kunnen denk ik zonder af te sterven.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha, klopt wel. Lig je dan ook altijd in de zon te bakken?
Ik geef jou wel een paar graadjes lichaamstemperatuur van mij en jij mij wat van jou, mooi aangenaam voor ons beiden
ik klaag niet in de winter hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou doe ik eigenlijk niet nee. Maar zou het wel kunnen denk ik zonder af te sterven.
Ach, laten we het maar zo houden. Heb jij wat te klagen in de winter en ik in de zomer. En andersom jubelen.
Kwam door de warmte gok ikquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had het zelf al ontdekt inmiddels...
Nee door de kou functioneren mijn hersenen wat minder snel juist. In de zomer ben ik echt in topvorm!quote:
Nou, dat speel ik, valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:44 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Is alleen niet zo lekker voor de saxofoons. Aan de andere kant helpt vorst ook niet echt. Dan vriezen de ventielen van mijn trompet vast
Dat is dan vast uit het hoge noorden, hier in Drenthe alleen maar regen momenteel.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:58 schreef Againzender het volgende:
Ik krijg meldingen uit het noorden dat het sneeuwt
Friesland en Groningen idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is dan vast uit het hoge noorden, hier in Drenthe alleen maar regen momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |