SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Sterf.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:52 schreef Dven het volgende:
Volle bak zon en 14.5 graden. Lekker hoorEn komende dagen enkel warmer
[ afbeelding ]
Gerapporteerdquote:
Op morgen na is dat het recept voor overige dagen deze weekquote:Op maandag 29 januari 2018 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
En dan als bonus bij de windstoten nog een flinke bak met regen.
Gelukkig is het al bijna mei.
Reed er midden in met m'n fiets, wat een genotquote:Op maandag 29 januari 2018 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
En dan als bonus bij de windstoten nog een flinke bak met regen.
Gelukkig is het al bijna mei.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef pietkanarie het volgende:
Wat een anti-winter dit. Alweer. Ik denk dat het in maart en april nog koud gaat worden maar dat is 'mosterd na de maaltijd' vind ik.
Ik heb volgens mij tot nu toe maar 4 keer echt hoeven krabben.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef pietkanarie het volgende:
Wat een anti-winter dit. Alweer. Ik denk dat het in maart en april nog koud gaat worden maar dat is 'mosterd na de maaltijd' vind ik.
Hé lekker....twitter:nicolienkroon twitterde op maandag 29-01-2018 om 20:22:09Morgen even een dagje regenpauze! Het blijft de hele dag droog en de zon is, vooral in Zeeland, veel te zien! De dagen daarna is het weer gedaan met de pret en kan de paraplu weer uit de kast. https://t.co/mF2axQymLo https://t.co/I09dK5N8Dq reageer retweet
Ik ook, thuis kon ik me voor de verandering weer omkleden.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:54 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Reed er midden in met m'n fiets, wat een genot
Bibberen met carnavalquote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:32 schreef Frutsel het volgende:
waar is de winter gebleven in de kaarten
Carnaval kan me gestolen worden.. maar voor die mensen die dat zo leuk vinden zou het minder zijn denk ik.. al hebben ze misschien liever kou dan kutregenquote:
Uhhm die staat al vier jaar in back-orderquote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:32 schreef Frutsel het volgende:
waar is de winter gebleven in de kaarten
Ook vanmorgen trouwens. Uit de losse pols geschoten, dus niet superscherp:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:17 schreef zatoichi het volgende:
De maan was prachtig aan het begin van de avond. Laag aan de horizon, kraakhelder en groot.
twitter:WeermanMichael twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:36:34De zon liet het duidelijk afweten bij onze buren. Duitsland beleefde een sombere januari maand. Alleen januari 1951 was "donkerder". Ook was het op veel plaatsen duidelijk veel te warm. #suisse https://t.co/Bis9hAonqM reageer retweet
[/img]quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:24 schreef dick_laurent het volgende:
December was 24 uur @ de bilt en januari zal rond de 46u gaan worden... dus dat is een schamele 70 uur in twee maanden
2 dagen sneeuw. Oh wacht, dat was in de herfst.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
1 dagje winter gehad en we gaan weer vrolijk verder met dit zeikweer.
I know right. Het is echt serieus kansloos hier. Volgens mij behoort de BeNeLux deze maanden tot een van de meest bewolkte grijze gebieden op de planeet :’)quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
[/img]
Dat heb ik hier in de afgelopen week al gehad volgens mij
Temperaturen ook niets mis mee. 20 gaan we sowieso wel voorbij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |