SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik wel, ze ontsnappen nog wel eens uit de emmer...quote:Op zondag 28 januari 2018 19:14 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog nooit een paling zien lopen.
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit vanmiddag nog zelf gedraaid met een hoop soortgelijken...
Vrijwillig?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Dronkelappen?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik was 'm vergeten. Bedankt, manquote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was 'm vergeten. Bedankt, man
quote:
Ja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:
Was een bootleg uit Tokio.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die man heeft 40.000 opnames gedaan en jij gooit dit in onze oren...
Hanger?quote:
als jij dat wiltquote:
Ja, nou weet ik nog niks! Spannend!quote:
Geen excuus.quote:
dat krijg je als je cliff laat hangenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik nog niks! Spannend!
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
De dag dat jij wint, wordt MarioKart aan de kant gegooid en nooit meer aangeraakt.
Moeten we karaoken?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:26 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaatje speciaal voor Madmaster en just me.
Kan peace ook een keer winnen..quote:Op zondag 28 januari 2018 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien moeten peaceman en ik maar een keer tegen elkaar spelen.
Toch mooi weer 'n fles gewonnen vandaagquote:
Dat denk ik wel. Ik heb geen gevoel voor dat racenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan peace ook een keer winnen..
2 ballen in het water geslagen dus weer blij met nieuwe ballenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Ala mijn nichtjes er zijn dan mix ik dit.
Snappen ze niks van, steeds weer een ander liedje terwijl ze de vorige aan het meebrullen zijn...
Sinds wanneer drink jij Schrobbelèr uit een kopje?quote:
Was het niet Rumah Saya?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
Deze speelden ze live in Scheveningen volgens mij.
Echt bizar lief!quote:Op zondag 28 januari 2018 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Dit zijn echt helden.
Het verhaal waarom heb ik al eens verteld...
Ik kan me dat niet herinneren.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Dit zijn echt helden.
Het verhaal waarom heb ik al eens verteld...
Dan " moet" Mad het nog maar 'n keer vertellenquote:
Nu even niet, ik zoek het elders wel op en zal het quoten...quote:Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dan " moet" Mad het nog maar 'n keer vertellen
Maar jullie hebben dit geplaybackt...quote:Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond dit destijds vreselijk en nu nog steeds.
Ook goedquote:Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet, ik zoek het elders wel op en zal het quoten...
quote:Op zondag 28 januari 2018 19:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #11
Nicequote:Op zondag 28 januari 2018 19:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Onze anekdote met The Dubliners...quote:
quote:Mijn inmiddels overleden schoonvader was er gek op en daarom maar even de volgende anekdote:
Begin vorig jaar hadden we kaartjes gehaald voor het concert in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard op 6 oktober om mijn schoonvader eens te verassen. Helaas overleed hij dus op 30 april vorig jaar, de laatste muzikale klanken tijdens zijn begrafenis-ceremonie waren die van the Dubliners. Ik had daarvoor een speciale mix gemaakt van al zijn favoriete nummers...
Op 6 oktober toch maar als een soort 'in memoriam' naar Heerhugowaard afgereisd.
Tot onze grote verassing werd na de pauze plotseling de naam van mijn schoonvader genoemd en werd 'The Marino Waltz' aan hem opgedragen.
Van de website van de Dubliners:
She also reports a very touching moment: John Sheahan dedicated the Marino Waltz to Ad P..., who passed away this year; his children had bought the tickets to the Oct. 6 gig earlier, but Ad did not live to see it. So the kids went, and another daughter, Iris which lives in Cincinnatti, putting on a Dubs album over there on Ohio and remembering their father in a very special moment made possible by the lads.
Shocked waren we...
Na afloop van het concert contact gezocht via de security met de heren en daarna ruim anderhalf uur met de oudjes in de kleedkamer zitten ouwehoeren.
Echt fan van The Dubliners kan je me niet noemen, maar na deze gebeurtenissen heb ik de heren wel erg hoog zitten.
Nee nooit!quote:Op zondag 28 januari 2018 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dit geplaybackt...
Als je de achternaam al niet voluit mag posten, dan beland je wel in de criminaliteitquote:Op zondag 28 januari 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Frank F. Daar had Stenders laatst nog een stuk over. Die heeft alles bij elkaar gejat wat er te jatten viel en zette er vrolijk zijn eigen naam onder.
Allemaal oude Duitse songs die hij gemoderniseerd heeft en als 'van zijn hand' geregistreerd, ja...quote:Op zondag 28 januari 2018 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Frank F. Daar had Stenders laatst nog een stuk over. Die heeft alles bij elkaar gejat wat er te jatten viel.
Strijken en plat.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:59 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga nog even strijken en dan plat.![]()
Fijne avond nog.
quote:Op zondag 28 januari 2018 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Strijken en plat.
Zo is planking ontstaan...
Dank!
Goedemorgen.quote:Op maandag 29 januari 2018 06:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting![]()
Terwijl ik dit typ bedenk ik dat ik vandaag maar eens vrij ga nemen. Echt geen puf om vandaag te gaan werken.
Terug naar bed zal ik niet doen, maar even lekker in bad bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 29 januari 2018 06:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is een lekker vooruitzicht, al is de reden niet zo leuk.
Gewoon zo nog even terug naar bed.
Heel verstandig. Neem je rust. Geniet ervan!quote:Op maandag 29 januari 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Terug naar bed zal ik niet doen, maar even lekker in bad bijvoorbeeld wel.
Ik heb vorige week veel overuren gemaakt, dus ik kan vandaag gewoon vrij nemen als compensatie.
Dan heb je groot gelijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 07:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Terug naar bed zal ik niet doen, maar even lekker in bad bijvoorbeeld wel.
Ik heb vorige week veel overuren gemaakt, dus ik kan vandaag gewoon vrij nemen als compensatie.
quote:Op maandag 29 januari 2018 09:03 schreef Melting het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken wanneer ik een keer vrij wil zijn.
Heb ook wel zin in een dagje.
Ja maar, ja maar, ja maar....... ik wil nog meer.quote:
Ik ga gewoon morgenavond het ziekenhuis in. Heb ik ook een paar daagjes vrijquote:Op maandag 29 januari 2018 09:03 schreef Melting het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken wanneer ik een keer vrij wil zijn.
Heb ook wel zin in een dagje.
Oh en dan is de operatie woensdag ?quote:Op maandag 29 januari 2018 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga gewoon morgenavond het ziekenhuis in. Heb ik ook een paar daagjes vrij
Mmm, dan ga ik toch liever werkenquote:Op maandag 29 januari 2018 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga gewoon morgenavond het ziekenhuis in. Heb ik ook een paar daagjes vrij
Yep.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oh en dan is de operatie woensdag ?
Ja en dan het dan dit keer gewoon goed gaatquote:Op maandag 29 januari 2018 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep.
Ik zie er ergens tegenop, aan de andere kant wil ik het ook graag achter de rug hebben
Ik ben even aan het eten, en zo meteen komt moeders op bezoek.quote:
Dat heb je somsquote:Op maandag 29 januari 2018 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben even aan het eten, en zo meteen komt moeders op bezoek.
Met eten?quote:Op maandag 29 januari 2018 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb je somsIk ben alvast begonnen...
Ben ik niet van je gewend.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai als eerste een 13 minuten durende megamix van Storm...
Ik ben ook net ingetuned. Hoorde nog net het laatste stukje van je megamix.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels zijn we bij het bekendste - en tevens laatste - nummer aangekomen: Time To Burn
Was niet van mij hoorquote:Op maandag 29 januari 2018 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook net ingetuned. Hoorde nog net het laatste stukje van je megamix.
Mag ik? Mag ik? Mag ik?quote:Op maandag 29 januari 2018 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was niet van mij hoorWelkom, trouwens. Kom gerust met suggesties of verzoekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |