Eens. Cullengod toenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dikkeviezevettepapreuzelmiskraam
Dat is het gros van alle darters en dan ben je stil.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dikkeviezevettepapreuzelmiskraam
Neuh, zit in een bungalow op een vakantiepark met familie en eindelijk mocht ik even zappen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh MvG moet darten en dan kom jij ook weer eens?
Eensquote:
Blij dat hij op tijd terug naar de zaal mag voordat hij weer door Jan Dekker in zn bek gepist wordtquote:
Een grap is leuk, maar er zijn grenzenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het gros van alle darters en dan ben je stil.
Peter Hudson is pas dik. Daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grap is leuk, maar er zijn grenzen![]()
ze zijn allemaal dik en lelijk, maar Cadby is TE dik en TE lelijk. Henderson ook.
Hendogod.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grap is leuk, maar er zijn grenzen![]()
ze zijn allemaal dik en lelijk, maar Cadby is TE dik en TE lelijk. Henderson ook.
Nee. Die naam zegt me ook niks. Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je "bewijs"?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter Hudson is pas dik. Daar hoor je niemand over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |