Ach ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Corey zit blijkbaar in team Kim.
We nemen het mee voor volgend jaarquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Beetje jammer dat DRT niet gewoon altijd open blijft, ik maar zoeken naar een DRT-topic
Oh MvG moet darten en dan kom jij ook weer eens?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Beetje jammer dat DRT niet gewoon altijd open blijft, ik maar zoeken naar een DRT-topic
Ja, dan gaat het OOK niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We nemen het mee voor volgend jaar
Nee maar serieus je kan nu wel kortaf gaan doen maar dit is best ernstig want KiM is een vervelende lul.quote:
Geen idee. Meen ik oprechtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het OOK niet gebeuren
Het hele jaar nog geen 9-darter gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:58 schreef Szura het volgende:
Gaan we nog een negendarter zien dit jaar? - Meijer
Je bent nu emotioneel omdat je zo blauw als een aap bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus je kan nu wel kortaf gaan doen maar dit is best ernstig want KiM is een vervelende lul.
Dit klopt absoluut niet. Ik ben nog helder van geest.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent nu emotioneel omdat je zo blauw als een aap bent.
Hij woont in een ananas diep in de zee?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Kim een ananas op zijn shirt heeft
Verdommequote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij woont in een ananas diep in de zee?
Ach, het zal mij ook de dag wel duren hoor. We hebben hier ook ons plekkie tochquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Van Gerwen v Wright ingevuld als finale bij het brekket.
Je gelooft niet in Rop Kross?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Van Gerwen v Wright ingevuld als finale bij het brekket.
ALTIJD TEGEN ZICHZULF.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
MVG gaat weer overal schroeien en op het wk verliezen van een ontketende Kedbie
nee weg met dat trailer trashquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |