Waarom?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Van Gerwen v Wright ingevuld als finale bij het brekket.
Je gelooft niet in Rop Kross?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Van Gerwen v Wright ingevuld als finale bij het brekket.
ALTIJD TEGEN ZICHZULF.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
MVG gaat weer overal schroeien en op het wk verliezen van een ontketende Kedbie
nee weg met dat trailer trashquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Eens. Cullengod toenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dikkeviezevettepapreuzelmiskraam
Dat is het gros van alle darters en dan ben je stil.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dikkeviezevettepapreuzelmiskraam
Neuh, zit in een bungalow op een vakantiepark met familie en eindelijk mocht ik even zappen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh MvG moet darten en dan kom jij ook weer eens?
Eensquote:
Blij dat hij op tijd terug naar de zaal mag voordat hij weer door Jan Dekker in zn bek gepist wordtquote:
Een grap is leuk, maar er zijn grenzenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het gros van alle darters en dan ben je stil.
Peter Hudson is pas dik. Daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grap is leuk, maar er zijn grenzen![]()
ze zijn allemaal dik en lelijk, maar Cadby is TE dik en TE lelijk. Henderson ook.
Hendogod.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grap is leuk, maar er zijn grenzen![]()
ze zijn allemaal dik en lelijk, maar Cadby is TE dik en TE lelijk. Henderson ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |