Geniet ervan. Dit zal de allerlaatste keer zijn.quote:
Co heeft Benito zien gooien en dat ging fantastisch aldus Co.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geniet ervan. Dit zal de allerlaatste keer zijn.
Wat weet Co daar nou van.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co heeft Benito zien gooien en dat ging fantastisch aldus Co.
Dat kun je over alles wat Co zegt wel zeggen maar dat wordt ook een keer saaiquote:
Voor Co is het al snel fantastischquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co heeft Benito zien gooien en dat ging fantastisch aldus Co.
Justin gooit met regelmaat mee in de Superleague. Co zit ook in dat team.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co gaat Justin naar de top brengen.
Dat wordt helemaal niet saai.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kun je over alles wat Co zegt wel zeggen maar dat wordt ook een keer saai
Gewoon weer golfkarretjesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Potsierlijk dat opkomen... Speler met 2 bodyguards.... Stop dan maar gewoon helemaal met dat opkomstgedoe.
Ik vind het totaal niet grappig, alleen CarloGod speelt de types wel ijzersterkquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben geen vaste kijker, maar download .mp4 wel en spoel de stukjes wel door.
Morgen rellen in Luizenmoeke topic. Schuimbekkende users op de kast jagen. Zo leuk is die serie helemaal NIET.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet grappig, alleen CarloGod speelt de types wel ijzersterk
Ben erbij.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen rellen in Luizenmoeke topic. Schuimbekkende users op de kast jagen. Zo leuk is die serie helemaal NIET.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb alweer twee zeeuwse bolussen op
quote:
Viesvetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
#viesdikquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/p/BeaV7-0nDoH/ (lol)
Die liggen dus vanavond weer in de wc.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
#viesfitquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
morgen maar weer 10 kilomeetjes hardlopen
Pak ik er nog even drie Toon Greebe's bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
7km zou ruim genoeg moeten zijn.... 600kcalquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
morgen maar weer 10 kilomeetjes hardlopen
Ik begin op 1 februari.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
#viesfit
Ik ben van de week aan #1maandzonderalcohol begonnen. Vanmiddag op de voetbal toch wel lastig
Dus nu stijf van de cafeine en suiker omdat je ipv 10 bier 10 cola hebt besteld?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
#viesfit
Ik ben van de week aan #1maandzonderalcohol begonnen. Vanmiddag op de voetbal toch wel lastig
1 cola en wat vitaminewaterquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dus nu stijf van de cafeine en suiker omdat je ipv 10 bier 10 cola hebt besteld?
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekker kort maandje niks mis mee
Ik hoef nog maar tot volgende vrijdag. Dan ga ik gewoon weer een krat per week wegzuipen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
#viesfit
Hoe dichterbij het komt hoe groter de hype bij de commentatorenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gemiddelde van ruim 1x per 2 legs.... Niet vaak zo hoog gemiddelde gezien.
De afgelopen maand was jij nuchter?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar tot volgende vrijdag. Dan ga ik gewoon weer een krat per week wegzuipen.
100%.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De afgelopen maand was jij nuchter?
Welnee joh.... Ze zijn gewoon enthousiast.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe dichterbij het komt hoe groter de hype bij de commentatoren
Poeh poeh drie flesjes op een avond. Badass.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar tot volgende vrijdag. Dan ga ik gewoon weer een krat per week wegzuipen.
Is Weejd een kandidaat voor de eindzege?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Marcel straks: Is de oude Wade nu definitief terug?
Nee, het kon NOG slechterquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Marcel straks: Is de oude Wade nu definitief terug?
Moet werken in de shopquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog te lui om zijn Twitter account bij te houden.
Komt door het trainen!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn tweede onderkin lijkt toch iets dunner te zijn geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nachtmerries van John Henderson?quote:
Maijerlocicaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
Heeft dat hem de das omgedaan?
Hij won die leg toch
MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom zitten we nog steeds tegen die idioot van een Maijer aan te kijken zegword er echt doodziek van
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel opvallende woorden van Wade
"Ik vind dat er iets te weinig respect is voor Michael nu. Rob Cross heeft nu verdiend gewonnen, maar laten we niet vergeten dat Michael twee jaar lang de absolute beste speler in de wereld was en zeer bijzondere dingen heeft laten zien. Laten we maar eens zien of Rob zo lang op dat niveau kan presteren"quote:
jealousy is a bitchquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelijk weer Wade afzeiken met z'n drieën....
Dat hij het niet OK vond dat MvG min of meer afgeschreven wordt nou hij eens een WK niet gewonnen heeftquote:
Daar zit best wat in ja, ben ook wel benieuwd naar de PL in dat opzichtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ik vind dat er iets te weinig respect is voor Michael nu. Rob Cross heeft nu verdiend gewonnen, maar laten we niet vergeten dat Michael twee jaar lang de absolute beste speler in de wereld was en zeer bijzondere dingen heeft laten zien. Laten we maar eens zien of Rob zo lang op dat niveau kan presteren"
Die had ik al voor Gurney-Hendersonquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van John Henderson?
Hafcafan ook ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
echt elke user uit dit topic zou beter daar in de studio kunnen zitten dan die colgatekwast van een maijer. WAT een verschrikking
Die zit niet in dit topicquote:
echt hequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
echt elke user uit dit topic zou beter daar in de studio kunnen zitten dan die colgatekwast van een maijer. WAT een verschrikking
Lekker met pennen smijten enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zit niet in dit topic
Zou wel leuke relletjes opleveren
Heeft het KIA-mannetje al een speech gehouden of gebeurt dat pas morgen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
australian open gewonnen boh boh koekoek
Morgenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft het KIA-mannetje al een speech gehouden of gebeurt dat pas morgen?
Koert, Zaat en Rolandquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon een heel goed plan om zo snel mogelijk Marcel en Co te permanent verbannen uit de RTL studio, dan vervangen we Marcel door Zaat (die heeft nu ook extra tijd) en wie Co vervangt maakt al helemaal niks uit.
Koosquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon een heel goed plan om zo snel mogelijk Marcel en Co te permanent verbannen uit de RTL studio, dan vervangen we Marcel door Zaat (die heeft nu ook extra tijd) en wie Co vervangt maakt al helemaal niks uit.
Wolk on commentatoren mogen niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Liever Zaat gewoon als presentator afwisselen met Koert. Roland hoeft ook niet zo maar alles beter dan Coquote:
Ze babbelde leuk mee en ze ziet er leuk uit. Wat wil je nog meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb dat gemist, was ze zo goed?
Veel seksgrapjes van Koert #metooquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aight.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze babbelde leuk mee en ze ziet er leuk uit. Wat wil je nog meer.
Valt me tegen van hem.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Veel seksgrapjes van Koert #metoo
Ook Vincent Bijlo zal beamen dat Ashley staat tot Maijer als Messi staat tot Michel Breuer.quote:
Ze zag het als opstapje naar meer werk als presentatrice, ze snapt darten, ik mis de walk on girls wel en zo hebben we het toch een beetje, én geen Maijer. Op alle fronten winst.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Terug oh neee nog even ehhmm heel snel eehm eeeeeehhhhmmm eeeeehmquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Marcel hield het in de gatenOngekend!
Zie het als een stapje vooruitquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terug oh neee nog even ehhmm heel snel eehm eeeeeehhhhmmm eeeeehm
Zo slecht is Breuer ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook Vincent Bijlo zal beamen dat Ashley staat tot Maijer als Messi staat tot Michel Breuer.
Nee nou ja, een beter voorbeeld schoot me zo even niet te binnen, sorryquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo slecht is Breuer ook weer niet hoor.
Daan Bovenbergquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, een beter voorbeeld schoot me zo even niet te binnen, sorry
Goede move van dr dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zag het als opstapje naar meer werk als presentatrice, ze snapt darten, ik mis de walk on girls wel en zo hebben we het toch een beetje, én geen Maijer. Op alle fronten winst.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook Vincent Bijlo zal beamen dat Ashley staat tot Maijer als Messi staat tot Michel Breuer.
Nee maar Breuer heeft een best wel indrukwekkende carričre, ver verwijderd van de Nederlandse top maar je kan niet zeggen dat hij er niet alles uit heeft gehaald.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, een beter voorbeeld schoot me zo even niet te binnen, sorry
Bwah jaquote:
Nou ja daar hoef ik geen mening over te hebben op zich. Maar ik vind het minimaal verbijsterend dat RTL7 hem daar laat zitten. Er zijn met de ogen dicht honderdduizend Nederlanders op te noemen die dit veel beter kunnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Maijer verbaast het mij oprecht als die vent zichzelf kan aankleden.
Kom maar door met het lijstjequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar hoef ik geen mening over te hebben op zich. Maar ik vind het minimaal verbijsterend dat RTL7 hem daar laat zitten. Er zijn met de ogen dicht honderdduizend Nederlanders op te noemen die dit veel beter kunnen.
Volgens mij lacht ie Price keihard uit. Terecht ook, ware het niet dat Gurney zichzelf ook als een lompe mongool kan presenterenquote:
Ik heb uberhaupt geen broek aangetrokken vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
heb je de lolbroek aangetrokken vandaag?
Oh dat vind ik helemaal niet zo lolligquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen broek aangetrokken vandaag
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat vind ik helemaal niet zo lollig
Top nummerquote:
Mani ga weg plz ik moet huilen van jequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot Fatby het podium weer komt vervuilen.
Het is onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mani ga weg plz ik moet huilen van je
het is zelfs erger dan normaal, alsof ie van te voren een pilletje heeft gesliktquote:
Komt door de stressquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij lacht ie Price keihard uit. Terecht ook, ware het niet dat Gurney zichzelf ook als een lompe mongool kan presenteren
Het olijke commentaarduo bestaat uit Jacques en Martijn, maar Marcel was dat even vergetenquote:
Net Gurney vs Cross en nu ditquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Het olijke commentaarduo bestaat uit Jacques en Martijn, maar Marcel was dat even vergeten
Marcel zei; "Zouden Martijn en Frank er nog wat over te zeggen hebben"
Jan; "Frank niet, maar Jacques wel"
Kinderlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Het olijke commentaarduo bestaat uit Jacques en Martijn, maar Marcel was dat even vergeten
Marcel zei; "Zouden Martijn en Frank er nog wat over te zeggen hebben"
Jan; "Frank niet, maar Jacques wel"
quote:
Dat was wel erg slecht ja. Nogmaals, waarom haalt RTL hem daar niet gewoon weg?quote:
Al sla je me dood.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel erg slecht ja. Nogmaals, waarom haalt RTL hem daar niet gewoon weg?
Waarschijnlijk krijgen ze subsidie voor Marcel, een andere reden kan ik echt niet bedenken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel erg slecht ja. Nogmaals, waarom haalt RTL hem daar niet gewoon weg?
Nou ja je kunt toch wel minder chanante inzet bedenken van een sociale werkplaats. Zou eigenlijk wel disrespectful zijn voor de sociale werkplaats ookquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze subsidie voor Marcel, een andere reden kan ik echt niet bedenken.
rugzakjequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze subsidie voor Marcel, een andere reden kan ik echt niet bedenken.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt toch wel minder chanante inzet bedenken van een sociale werkplaats. Zou eigenlijk wel disrespectful zijn voor de sociale werkplaats ook
Zaat?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ben bang dat de winst naar het naaktmodel gaat
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had dat niet van hem verwacht eerlijk gezegd.
oh okequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vond je post leuk, vandaar die smiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |