Nog nachtmerries van John Henderson?quote:
Maijerlocicaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
Heeft dat hem de das omgedaan?
Hij won die leg toch
MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom zitten we nog steeds tegen die idioot van een Maijer aan te kijken zegword er echt doodziek van
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel opvallende woorden van Wade
"Ik vind dat er iets te weinig respect is voor Michael nu. Rob Cross heeft nu verdiend gewonnen, maar laten we niet vergeten dat Michael twee jaar lang de absolute beste speler in de wereld was en zeer bijzondere dingen heeft laten zien. Laten we maar eens zien of Rob zo lang op dat niveau kan presteren"quote:
jealousy is a bitchquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelijk weer Wade afzeiken met z'n drieën....
Dat hij het niet OK vond dat MvG min of meer afgeschreven wordt nou hij eens een WK niet gewonnen heeftquote:
Daar zit best wat in ja, ben ook wel benieuwd naar de PL in dat opzichtquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ik vind dat er iets te weinig respect is voor Michael nu. Rob Cross heeft nu verdiend gewonnen, maar laten we niet vergeten dat Michael twee jaar lang de absolute beste speler in de wereld was en zeer bijzondere dingen heeft laten zien. Laten we maar eens zien of Rob zo lang op dat niveau kan presteren"
Die had ik al voor Gurney-Hendersonquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van John Henderson?
Hafcafan ook ?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
echt elke user uit dit topic zou beter daar in de studio kunnen zitten dan die colgatekwast van een maijer. WAT een verschrikking
Die zit niet in dit topicquote:
echt hequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
echt elke user uit dit topic zou beter daar in de studio kunnen zitten dan die colgatekwast van een maijer. WAT een verschrikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |