Mani ga weg plz ik moet huilen van jequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot Fatby het podium weer komt vervuilen.
Het is onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mani ga weg plz ik moet huilen van je
het is zelfs erger dan normaal, alsof ie van te voren een pilletje heeft gesliktquote:
Komt door de stressquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij lacht ie Price keihard uit. Terecht ook, ware het niet dat Gurney zichzelf ook als een lompe mongool kan presenteren
Het olijke commentaarduo bestaat uit Jacques en Martijn, maar Marcel was dat even vergetenquote:
Net Gurney vs Cross en nu ditquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Het olijke commentaarduo bestaat uit Jacques en Martijn, maar Marcel was dat even vergeten
Marcel zei; "Zouden Martijn en Frank er nog wat over te zeggen hebben"
Jan; "Frank niet, maar Jacques wel"
Kinderlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Het olijke commentaarduo bestaat uit Jacques en Martijn, maar Marcel was dat even vergeten
Marcel zei; "Zouden Martijn en Frank er nog wat over te zeggen hebben"
Jan; "Frank niet, maar Jacques wel"
quote:
Dat was wel erg slecht ja. Nogmaals, waarom haalt RTL hem daar niet gewoon weg?quote:
Al sla je me dood.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel erg slecht ja. Nogmaals, waarom haalt RTL hem daar niet gewoon weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |