Roereiquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen worden er uitgebuit en puur als broedgerei gebruikt
Interessant
Jeetje wat erg.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen worden er uitgebuit en puur als broedgerei gebruikt
Interessant
Ik neem hier vrede mee en ga met een gerust hart het weekend in.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het was niet cynisch, daar moet je het maar mee doen.
Morgen geen middagsessie, hé.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Geen middagsessie meer op tv ook natuurlijk, wennen
Ook dat nogquote:
Wat heb je dan te doen? Mis je soms ook FC Utrecht v Ajax?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat nog
Beter hadden ze zondagmiddag geen sessie gedaan, die mis ik
Zit jij achter deze website?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand een alert sturen als God weer plaatsneemt aan de oche?
Nee, maar dit is wel een HTML-site die een kleuter nog kan maken na een kleine cursus.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zit jij achter deze website?
https://www.caughtinthecrossfire.me.uk
Jazeker, familieaangelegenhedenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je dan te doen? Mis je soms ook FC Utrecht v Ajax?
Hij is vast niet de enige.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Mensen vergeten weleens dat een wedstrijd spelen mij heel veel energie kost", begon Van Barneveld zijn verhaal tegenover NUsport. "Soms voel ik me 35, maar dat kan dan twee minuten later zomaar vijftig zijn en weer twee minuten later 85. Dat doet diabetes met je. Ik ben gewoon ziek."
Dan weet u dat ook even
Een date?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond wel kijkenGisteren had ik <<smoesje>>
Debielquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/p/BeaV7-0nDoH/ (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |