Eerlijk zou het best raar zijn, ik loer ook vaak streams al zijn die niet echt de moeite waard meerquote:
Ja ik heb ze op de achtergrond ergens draaien..quote:Op zondag 28 januari 2018 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerlijk zou het best raar zijn, ik loer ook vaak streams al zijn die niet echt de moeite waard meer
Die ken ik nog niquote:Op zondag 28 januari 2018 20:15 schreef sacha het volgende:
ik ga ff Doctor Foster afkijken op flatnix
Oh die ja ... moest ff weer zoeken ...quote:Op zondag 28 januari 2018 20:38 schreef Soury het volgende:
La Manta afgekeken. Ik wist in het vierde deel al wie de dader was. Wel tof verder, ik ga morgen Innocent kijken.
Ik heb chocola ingeslagen.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ja ... moest ff weer zoeken ...
Nee ik heb dat eik nooit in huis. Vrijdag zat ik tv te kijken met een pot thee en ik had zin in snoepen. Nu ben ik voorbereid. Bij de Lidl wat ingeslagen en nootjes en chips. Nooit op een lege maag boodschappen doenquote:Op zondag 28 januari 2018 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad.. Ergens een aanbieding?
Daar kom je nu te laat achter dus....quote:Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb dat eik nooit in huis. Vrijdag zat ik tv te kijken met een pot thee en ik had zin in snoepen. Nu ben ik voorbereid. Bij de Lidl wat ingeslagen en nootjes en chips. Nooit op een lege maag boodschappen doen
Ja en croissants en andere broodjes, oh en sheescake (amerikaanse week}quote:Op zondag 28 januari 2018 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom je nu te laat achter dus....Zijn prima te pruimen die nootjes van de Lidl
Ja ik zag het..quote:Op zondag 28 januari 2018 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en croissants en andere broodjes, oh en sheescake (amerikaanse week}
Heb je iets nodig?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, nu even bij ibood kijken
Ik ging ook voor de hot dog's maar die waren er niet meer. Pulled pork wel maar dat is echt smerigquote:
Ik kom niet zo vaak in de Lidl.. en die thema weken mis ik meestal.. Het enige echte wat ik handig vind is de Spaanse olijfolie in spuitbus...quote:Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging ook voor de hot dog's maar die waren er niet meer. Pulled pork wel maar dat is echt smerig
WHUTquote:Op zondag 28 januari 2018 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in de Lidl.. en die thema weken mis ik meestal.. Het enige echte wat ik handig vind is de Spaanse olijfolie in spuitbus...
Ik las het even verkeerd, olijven uit een spuitbus. Beetje als een eierstaaf Sorryquote:
Ja das idd ook zo'n gek dingetjequote:Op zondag 28 januari 2018 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las het even verkeerd, olijven uit een spuitbus. Beetje als een eierstaaf Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |