het is gelukkig nog steeds januariquote:Op zondag 28 januari 2018 08:37 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijn gevoel duurt februari altijd het langst
en vandaag dan?quote:
ja nu inmiddels wel, jequote:
Ik rond gewoon af naar beneden in dit geval..quote:Op zondag 28 januari 2018 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
ja nu inmiddels wel, je
kunt ook wachten tot vanavond twaalf uur om antwoord te geven en dan is vandaag helemaal voorbij.
Ook onder hoorquote:Op zondag 28 januari 2018 19:42 schreef sacha het volgende:
oh leuk! de koele blauwe staat nu ook bovenaan de pagina!
dus als jullie iets kopen bij de dikke blauwe of de koele blauwe denk dan even aan Fok!![]()
en klik op die link jah!
Maar krijgen we dan korting? Ik heb al een eigen account bij de bol en de blauwquote:Op zondag 28 januari 2018 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, nu even bij ibood kijken
nee, jij krijgt geen korting, je steunt Fok! met een x percentage van het aankoopbedrag wat je toch al uit gaat geven, dus als je iets gaat kopen doe het dan via de link op Fok!quote:Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar krijgen we dan korting? Ik heb al een eigen account bij de bol en de blauw
Net geklikt en ingelogd... Nu weet ik alleen niet wat ik wilquote:Op zondag 28 januari 2018 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, jij krijgt geen korting, je steunt Fok! met een x percentage van het aankoopbedrag wat je toch al uit gaat geven, dus als je iets gaat kopen doe het dan via de link op Fok!
iHealth Lite Bluetooth Weegschaalquote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Net geklikt en ingelogd... Nu weet ik alleen niet wat ik wil
Hebben ze niet bij koudquote:Op zondag 28 januari 2018 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
iHealth Lite Bluetooth Weegschaal
ow das op ibood
Ik ben die cos soms zo zat. Ik heb nog bier van mijn kerstpakket. Ik ga ervoorquote:
proost, hoelang duurt Utopia nog?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben die cos soms zo zat. Ik heb nog bier van mijn kerstpakket. Ik ga ervoor
Eind mei. Ik moet nog evenquote:
Dat geloof ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |