Ik leef van maand tot maand. Februari is leuk omdat het een dag of twee mistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:27 schreef Treehut362 het volgende:
Leuke vriendin Hut.. Nice outfitje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn lief en willen dat het goed met je gaat Fann.. Je kent ons toch nu wel een beetjequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles is oké!
Lief van jullie...........
Zie je dat nu pas? Is in 2013 al bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:11 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Ljouwert Cultureel hoofdstad van Europa is ... Drakin vertel was je bij het feest?
En het koningspaar mogen aanschouwen?quote:Op zondag 28 januari 2018 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas? Is in 2013 al bekend gemaakt.
Paar duizend mensen over de vloer, best druk hier hoor. Maar ik heb ze allemaal naar huis gestuurd nu dus kan zo lekker mijn bedje weer opzoeken.
Heb een lampje gekregen voor de moeite
Hebben we hier niet, dus neequote:Op zondag 28 januari 2018 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En het koningspaar mogen aanschouwen?
Beloofd een succes jaar te worden.. Op veel en nog meer pakjesquote:Op zondag 28 januari 2018 00:24 schreef drakin het volgende:
O we hebben een burgemeester, een klein mannetje met een hoog stemmetje. Best schattig eigenlijk.
Consumentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles is oké!
Lief van jullie...........
voor mijn gevoel duurt februari altijd het langstquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef van maand tot maand. Februari is leuk omdat het een dag of twee mist
Die verjaardage n tellen dubbel ..quote:Op zondag 28 januari 2018 08:37 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijn gevoel duurt februari altijd het langst
het is gelukkig nog steeds januariquote:Op zondag 28 januari 2018 08:37 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijn gevoel duurt februari altijd het langst
en vandaag dan?quote:
ja nu inmiddels wel, jequote:
Ik rond gewoon af naar beneden in dit geval..quote:Op zondag 28 januari 2018 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
ja nu inmiddels wel, je
kunt ook wachten tot vanavond twaalf uur om antwoord te geven en dan is vandaag helemaal voorbij.
Ook onder hoorquote:Op zondag 28 januari 2018 19:42 schreef sacha het volgende:
oh leuk! de koele blauwe staat nu ook bovenaan de pagina!
dus als jullie iets kopen bij de dikke blauwe of de koele blauwe denk dan even aan Fok!![]()
en klik op die link jah!
Maar krijgen we dan korting? Ik heb al een eigen account bij de bol en de blauwquote:Op zondag 28 januari 2018 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, nu even bij ibood kijken
nee, jij krijgt geen korting, je steunt Fok! met een x percentage van het aankoopbedrag wat je toch al uit gaat geven, dus als je iets gaat kopen doe het dan via de link op Fok!quote:Op zondag 28 januari 2018 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar krijgen we dan korting? Ik heb al een eigen account bij de bol en de blauw
Net geklikt en ingelogd... Nu weet ik alleen niet wat ik wilquote:Op zondag 28 januari 2018 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, jij krijgt geen korting, je steunt Fok! met een x percentage van het aankoopbedrag wat je toch al uit gaat geven, dus als je iets gaat kopen doe het dan via de link op Fok!
iHealth Lite Bluetooth Weegschaalquote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Net geklikt en ingelogd... Nu weet ik alleen niet wat ik wil
Hebben ze niet bij koudquote:Op zondag 28 januari 2018 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
iHealth Lite Bluetooth Weegschaal
ow das op ibood
Ik ben die cos soms zo zat. Ik heb nog bier van mijn kerstpakket. Ik ga ervoorquote:
proost, hoelang duurt Utopia nog?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben die cos soms zo zat. Ik heb nog bier van mijn kerstpakket. Ik ga ervoor
Eind mei. Ik moet nog evenquote:
Dat geloof ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |