Oh nee, als ie Elvis gaat doen is ie mijn stem weer kwijt!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:51 schreef Greys het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Jim met iets snellers uit de verf gaat komen. Dit was briljant vanavond, maar volgende week moet ie van Anouk (terecht) iets heel anders doen. En dit vind ik bv dan weer niet zo.. (zeg ik als Jim fangirl)
eensquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:53 schreef Montagui het volgende:
Wat mij betreft, Marciano, Gideon en David eruit....
Quota mannen gaat dan wel hard achteruit......
Gelukkig hebben we Jim.
Tot nu toe nog maar 1 mannelijke winnaar van TVOH, wordt weer tijd.....maar goed, er is serieuze concurrentie, en zeker met de juiste nummers. Blijft belangrijk, het juiste nummer op het juiste moment.
Door een reclame?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Even zappen voor de Dierenlotreclame anders ga ik een half uur janken.
Wise men say....quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil hem ‘can’t help falling in love with you’ horen doen. Echt heel heel heeeeeeeeeel graag.
Ik ook. Maar da's wel weer meer van hetzelfde. Maar ach, dat is voor Samantha en Airto kennelijk ook geen probleem dus moeten ze daar bij Jim dan ook maar niet over zaniken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil hem ‘can’t help falling in love with you’ horen doen. Echt heel heel heeeeeeeeeel graag.
duurt echt te lang.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Even zappen voor de Dierenlotreclame anders ga ik een half uur janken.
Die reclame trek ik ook echt niet. Plus het idee wat die reclame gekost heeft en hoeveel dieren je daarmee kunt redden.quote:
Ik huil enorm snel bij films maar niet bij reclames.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die reclame trek ik ook echt niet. Plus het idee wat die reclame gekost heeft en hoeveel dieren je daarmee kunt redden.
lekker germaansquote:
Nee ze verzuipt erinquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vast de enige die het jasje van Wendy wel oké vindt. Geeft haar wat body en schouders.
Mijn gaydar rinkelt ineens veel te hardquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
Toen deze man nog donker haar had vond ik hem knettersexy. Maar nu..
niet mijn muziek vrees ikquote:
Ja dat zou leuk zijn, maar win je daar thuistemmen mee?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik hoop dat Jim iets van Tom Waits gaat zingen.
Ik zie alleen maar ribbetjesquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vast de enige die het jasje van Wendy wel oké vindt. Geeft haar wat body en schouders.
Als ie dat met Vincent kan..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn, maar win je daar thuistemmen mee?
Ja tis erger dan anders iddquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zouden Martijn en Wendy eigenlijk gesnoven hebben vanavond. Moet toch iets sterkers zijn dan de rugliere shit.
Ik snap dat nooit, Jim zijn kwaliteiten liggen bij singer songwriter songs. Iets meer pit mag ook wel want anders wordt het snel saai en zijn mensen er wel op uitgekeken. Maar ik hoop niet dat ze hem een of ander party nummer geven dan. Dit zijn zijn kwaliteiten, benut die dan ook. Net zoals iemand ook alleen maar Nederland zingt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:51 schreef Greys het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Jim met iets snellers uit de verf gaat komen. Dit was briljant vanavond, maar volgende week moet ie van Anouk (terecht) iets heel anders doen. En dit vind ik bv dan weer niet zo.. (zeg ik als Jim fangirl)
Ik vreesde daarvoor ook al bij dit nummer, maar dat viel me mee. Dus ik zeg ja. En anders ga ik ook maar eens stemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn, maar win je daar thuistemmen mee?
Mij nietquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Maar maakt het jullie nog echt uit wie van de deendzjurzoon eruit gaan?
Blanche.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh dan zit ik zeker teveel mee te lezen hier dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zouden Martijn en Wendy eigenlijk gesnoven hebben vanavond. Moet toch iets sterkers zijn dan de rugliere shit.
Nope.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Mwah, Klungel en Airto mogen van mij wel door.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Daarom vrees ik voor wat Anouk zei. Als zij je coach is en ze vindt dat je ineens iets snels moet gaan doen dan doe je het, ben ik bang. Jim lijkt me qua timide type niet iemand die tegen haar in durft te gaan. En ze zei net al dat ie iets heel anders moest gaan doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, Jim zijn kwaliteiten liggen bij singer songwriter songs. Iets meer pit mag ook wel want anders wordt het snel saai en zijn mensen er wel op uitgekeken. Maar ik hoop niet dat ze hem een of ander party nummer geven dan. Dit zijn zijn kwaliteiten, benut die dan ook. Net zoals iemand ook alleen maar Nederland zingt.
Langhaar mag van mij wel door.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
twutquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope.
Ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven om mijn jet lag te temperen, meer niet.
Ben er ook bang voor. Als is Anouk wel enorm fan. Misschien bedoelt ze maar een klein beetje anders en niet een pitbull liedje andersquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom vrees ik voor wat Anouk zei. Als zij je coach is en ze vindt dat je ineens iets snels moet gaan doen dan doe je het, ben ik bang. Jim lijkt me qua timide type niet iemand die tegen haar in durft te gaan. En ze zei net al dat ie iets heel anders moest gaan doen.
Trijntje aan het bezingnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:04 schreef Onnoman het volgende:
haar reet is groter dan planeet aarde
moraal van het verhaal
we leven op iemands reet
Ons rijtje klopte ^^quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Klungel en Airto mogen van mij wel door.
Misschien iets met een klein beetje meer pit. Veel meer dodelijk dan wat hij nu zingt kan niet. Zo zo rustig.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, Jim zijn kwaliteiten liggen bij singer songwriter songs. Iets meer pit mag ook wel want anders wordt het snel saai en zijn mensen er wel op uitgekeken. Maar ik hoop niet dat ze hem een of ander party nummer geven dan. Dit zijn zijn kwaliteiten, benut die dan ook. Net zoals iemand ook alleen maar Nederland zingt.
foto?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat jasje van Wendy niet gewoon ooit van Tineke Verburg geweest?
Oh, en prima deze drie weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |