Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
Nou als Sia het zou zingen zou ze huilend op de bank zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:26 schreef Pisces29 het volgende: [..] Maar is dit ook niet muziek dat je voorkeur helemaal niet heeft?
Pleun deed soms ook suffe nummers maar die bracht het dan nog kippenvellerig voor me.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dit ook niet muziek dat je voorkeur helemaal niet heeft?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze is aangekleed door de blinde zus van Maik de Boer
Ik heb geen idee waar wendy mee bezig was.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
Zei Wendy nou echt 'een beetjuh' in zo'n Afrikaans accent tegen haar?
Maar als ze zou winnen woont The Voice of Holland dus niet in Holland. Dat kan toch eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik gun het haar juist wel. Omdat mooie stem.
Ja die pakt de kookpot en de vodoopoppen er alvast bijquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
Boeiendquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ze zou winnen woont The Voice of Holland dus niet in Holland. Dat kan toch eigenlijk niet?
En Anouk met haar twee tienen dan.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Waylons’ overdreven cijfers blijken ook echt overdreven doordat het publiek steeds lager zit.
_quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
mede om die reden gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ze zou winnen woont The Voice of Holland dus niet in Holland. Dat kan toch eigenlijk niet?
beetje vaart erinquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:29 schreef potjecreme het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
En dan zegt ze dat Ushi tegenwoordig niet meer zou kunnen en doet ze ditquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die pakt de kookpot en de vodoopoppen er alvast bij
ze IS magerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:29 schreef -Magica- het volgende:
Dat jasje van Wendy ziet er zo raar uit, ze lijkt er zo mager in
nat slipje?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:30 schreef Greys het volgende:
OH JEZUS HIJ DOET M'N BIJNA LIEVELINGSNUMMER
En nu voel ik het dus wel.
Absoluut niet. Ze heeft een prachtig figuur.quote:
Joah. Die kerel of dame is goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:30 schreef Cee het volgende:
Alle gekheid op een stokje, kunnen we die LEDscreenregisseur van The Voice misschien meesleuren naar het ESF?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:30 schreef Greys het volgende:
OH JEZUS HIJ DOET M'N BIJNA LIEVELINGSNUMMER
En nu voel ik het dus wel.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:31 schreef Greys het volgende:
Kippenvel tot op m'n kruin.
Godzijdank.
Hij kan een verhaal vertellen
Het had m'n zoon kunnen zijn. Dus nee. Maar wel prachtig. Héél erg prachtig.quote:
Voor Samantha vond ik hem onterecht, Nienke verdiende hem wel omdat ze beter was dan Samantha. Waylons cijfers slaan nergens op.quote:
heb je mij al eens horen zingen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:31 schreef Greys het volgende:
Kippenvel tot op m'n kruin.
Godzijdank.
Hij kan een verhaal vertellen
Hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand het podium dweilen, Martijn heeft er net nog even 5 kids bijgespoten
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zei t je tochquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
De enige die je meesleept en je iets laat voelen.
Klopt, maar dat komt ook door de andere kandidaten. Ik vond het niet perfect. Ik had 'm een 9 gegeven.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
denk het ook.. het is idd erg goed.. maar een 9 was ook op zn plaats geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:34 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin dit. Kijk dit voor het eerst maar dit is gewoon vooraf gepland. Opeens allemaal 10 tegelijk geven
Nou als ik die andere 10'en zag was dit wel een 12 geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk het ook.. het is idd erg goed.. maar een 9 was ook op zn plaats geweest
Jury ja. Thuis niet denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit de hoogste publieksscore tot nu toe?
Als je ziet wie er vanavond tienen kregen had Jim hiermee een elf verdiend. Wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt ook door de andere kandidaten. Ik vond het niet perfect. Ik had 'm een 9 gegeven.
ik ben er idd wel weer een beetje klaar meequote:
Dit. Een ingetogen nummer als dit is nog moeilijker dan een catchy dance nummer met uithalen. Als je dan mensen weet te raken, met alleen je stem en je gitaar. Zo knapquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
Prince en MJ worden zelden goed gecoverd. Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:38 schreef Onnoman het volgende:
MJ is gewoon niet te coveren
hier hoort enkel 1 stem bij.. anders ben je gewoon een ruktor
Alsof je hier ook gevoel in kunt stoppen zoals het langzame liedje van de blonde jongen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:39 schreef Onnoman het volgende:
Gewoon kut.. geperforeerd.. zonder gevoel
niks voor mij
sorry
Ja dat. Als je dat soort artiesten doet moet je het ook echt doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik vond het ruk.
En normaal vond ik haar goed.
Haha, ik wist het van Waylon. Als je dit doet, moet je het nailen.
Nee joh 6.5 is meer dan terecht. Was totaal niet zuiver sommige stukken en soms qua zang afgeraffeld. Was erg matigquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar ook wel heel erg goed eigenlijk... 6,5 van Waylon is echt schandalig laag
Dat ja, of van die afzwaai-commentaren als 'maar je ziet er TOP uit'.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:41 schreef Onnoman het volgende:
complimenten voor je inzet.. dat is het verrotste compliment die je kan krijgen.. want je zet je namelijk altijd in whahaha
Jimquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:42 schreef babette21 het volgende:
Oke ik ben eruit:
iedereen eruit
behalve de Keniaanse en die lange (erg he, maar ben nu al zijn naam kwijt).
Als hij dit van vandaag kan evenaren, dan mag hij zich de terecht winnaar noemen!
(anders potentieel aequo)
Oneensquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:41 schreef Onnoman het volgende:
complimenten voor je inzet.. dat is het verrotste compliment die je kan krijgen.. want je zet je namelijk altijd in whahaha
om het cijfer van waylon op te krikken whahahquote:
Ik typte bijna "alle mannen in de gevarenzone"... en toen bedacht ik mequote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:44 schreef Cee het volgende:
Zo, alle getinten en ouwe mannen naar rechts.
Ze zei ook entertainen zoals Beyoncé met zang en dans. Niet: ik ben de nieuwe Beyoncéquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dit stuk van Anouk maakt mijn avond weer goed.
Waylon is een beetje een piepert dat het geen Beyonce is. Ook nog lang niet. Dat weet ze zelf ook wel.
Maar ze kan dus blijkbaar niet dansen en zingen tegelijk. Beter gaat de alleen zingen want dit was niksquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zei ook entertainen zoals Beyoncé met zang en dans. Niet: ik ben de nieuwe Beyoncé
Ze waren allemaal onterecht.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
Dit was wmb de meest onterechte tien van de avond.
'Al die zwarten lijken ook op elkaar' vindt Ushi.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Fuckte Wendy nou net die namen van silayo en Tjindara door elkaar
Blijft een beetje een Jack Russel met een minderwaardigheidscomplex of te groot ego.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zei ook entertainen zoals Beyoncé met zang en dans. Niet: ik ben de nieuwe Beyoncé
Klopt helemaal, maar om dan te zeggen: ‘Beyoncé is de maatstaf’ terwijl je zelf fokking Marciano in je team hebt zitten :’)quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar ze kan dus blijkbaar niet dansen en zingen tegelijk. Beter gaat de alleen zingen want dit was niks
Daar ben ik het wel mee eens geloof ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:46 schreef -Magica- het volgende:
Vond Jim en Nienke het beste vanavond, en demi een goede 3e
Snelle Jelle hahahaquote:
Haha ja die was echt bar slecht jaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar om dan te zeggen: ‘Beyoncé is de maatstaf’ terwijl je zelf fokking Marciano in je team hebt zitten :’)
Dat was toch omdat ze dat zelf had gezegd?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar om dan te zeggen: ‘Beyoncé is de maatstaf’ terwijl je zelf fokking Marciano in je team hebt zitten :’)
Mooi.quote:
Ik ook niet. Vandaar mijn vele 7s of lager.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk
Mee eens. Puntenssyteem is een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die cijfers hebben ook weinig waarde zo. Sommigen krijgen een tien terwijl ze niet het beste zijn. En sommige een 5 terwijl ze niet het slechts zijn, waar baseer je het dan op?
Op een mening van de individuquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die cijfers hebben ook weinig waarde zo. Sommigen krijgen een tien terwijl ze niet het beste zijn. En sommige een 5 terwijl ze niet het slechts zijn, waar baseer je het dan op?
Ik wil hem ‘can’t help falling in love with you’ horen doen. Echt heel heel heeeeeeeeeel graag.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:51 schreef Greys het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Jim met iets snellers uit de verf gaat komen. Dit was briljant vanavond, maar volgende week moet ie van Anouk (terecht) iets heel anders doen. En dit vind ik bv dan weer niet zo.. (zeg ik als Jim fangirl)
Oh nee, als ie Elvis gaat doen is ie mijn stem weer kwijt!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:51 schreef Greys het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Jim met iets snellers uit de verf gaat komen. Dit was briljant vanavond, maar volgende week moet ie van Anouk (terecht) iets heel anders doen. En dit vind ik bv dan weer niet zo.. (zeg ik als Jim fangirl)
eensquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:53 schreef Montagui het volgende:
Wat mij betreft, Marciano, Gideon en David eruit....
Quota mannen gaat dan wel hard achteruit......
Gelukkig hebben we Jim.
Tot nu toe nog maar 1 mannelijke winnaar van TVOH, wordt weer tijd.....maar goed, er is serieuze concurrentie, en zeker met de juiste nummers. Blijft belangrijk, het juiste nummer op het juiste moment.
Door een reclame?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Even zappen voor de Dierenlotreclame anders ga ik een half uur janken.
Wise men say....quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil hem ‘can’t help falling in love with you’ horen doen. Echt heel heel heeeeeeeeeel graag.
Ik ook. Maar da's wel weer meer van hetzelfde. Maar ach, dat is voor Samantha en Airto kennelijk ook geen probleem dus moeten ze daar bij Jim dan ook maar niet over zaniken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil hem ‘can’t help falling in love with you’ horen doen. Echt heel heel heeeeeeeeeel graag.
duurt echt te lang.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Even zappen voor de Dierenlotreclame anders ga ik een half uur janken.
Die reclame trek ik ook echt niet. Plus het idee wat die reclame gekost heeft en hoeveel dieren je daarmee kunt redden.quote:
Ik huil enorm snel bij films maar niet bij reclames.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die reclame trek ik ook echt niet. Plus het idee wat die reclame gekost heeft en hoeveel dieren je daarmee kunt redden.
lekker germaansquote:
Nee ze verzuipt erinquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vast de enige die het jasje van Wendy wel oké vindt. Geeft haar wat body en schouders.
Mijn gaydar rinkelt ineens veel te hardquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
Toen deze man nog donker haar had vond ik hem knettersexy. Maar nu..
niet mijn muziek vrees ikquote:
Ja dat zou leuk zijn, maar win je daar thuistemmen mee?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
Ik hoop dat Jim iets van Tom Waits gaat zingen.
Ik zie alleen maar ribbetjesquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vast de enige die het jasje van Wendy wel oké vindt. Geeft haar wat body en schouders.
Als ie dat met Vincent kan..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn, maar win je daar thuistemmen mee?
Ja tis erger dan anders iddquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zouden Martijn en Wendy eigenlijk gesnoven hebben vanavond. Moet toch iets sterkers zijn dan de rugliere shit.
Ik snap dat nooit, Jim zijn kwaliteiten liggen bij singer songwriter songs. Iets meer pit mag ook wel want anders wordt het snel saai en zijn mensen er wel op uitgekeken. Maar ik hoop niet dat ze hem een of ander party nummer geven dan. Dit zijn zijn kwaliteiten, benut die dan ook. Net zoals iemand ook alleen maar Nederland zingt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik vreesde daarvoor ook al bij dit nummer, maar dat viel me mee. Dus ik zeg ja. En anders ga ik ook maar eens stemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn, maar win je daar thuistemmen mee?
Mij nietquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Maar maakt het jullie nog echt uit wie van de deendzjurzoon eruit gaan?
Blanche.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh dan zit ik zeker teveel mee te lezen hier dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Wat zouden Martijn en Wendy eigenlijk gesnoven hebben vanavond. Moet toch iets sterkers zijn dan de rugliere shit.
Nope.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Mwah, Klungel en Airto mogen van mij wel door.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
Daarom vrees ik voor wat Anouk zei. Als zij je coach is en ze vindt dat je ineens iets snels moet gaan doen dan doe je het, ben ik bang. Jim lijkt me qua timide type niet iemand die tegen haar in durft te gaan. En ze zei net al dat ie iets heel anders moest gaan doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, Jim zijn kwaliteiten liggen bij singer songwriter songs. Iets meer pit mag ook wel want anders wordt het snel saai en zijn mensen er wel op uitgekeken. Maar ik hoop niet dat ze hem een of ander party nummer geven dan. Dit zijn zijn kwaliteiten, benut die dan ook. Net zoals iemand ook alleen maar Nederland zingt.
Langhaar mag van mij wel door.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
twutquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope.
Ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven om mijn jet lag te temperen, meer niet.
Ben er ook bang voor. Als is Anouk wel enorm fan. Misschien bedoelt ze maar een klein beetje anders en niet een pitbull liedje andersquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom vrees ik voor wat Anouk zei. Als zij je coach is en ze vindt dat je ineens iets snels moet gaan doen dan doe je het, ben ik bang. Jim lijkt me qua timide type niet iemand die tegen haar in durft te gaan. En ze zei net al dat ie iets heel anders moest gaan doen.
Trijntje aan het bezingnen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:04 schreef Onnoman het volgende:
haar reet is groter dan planeet aarde
moraal van het verhaal
we leven op iemands reet
Ons rijtje klopte ^^quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Klungel en Airto mogen van mij wel door.
Misschien iets met een klein beetje meer pit. Veel meer dodelijk dan wat hij nu zingt kan niet. Zo zo rustig.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, Jim zijn kwaliteiten liggen bij singer songwriter songs. Iets meer pit mag ook wel want anders wordt het snel saai en zijn mensen er wel op uitgekeken. Maar ik hoop niet dat ze hem een of ander party nummer geven dan. Dit zijn zijn kwaliteiten, benut die dan ook. Net zoals iemand ook alleen maar Nederland zingt.
foto?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat jasje van Wendy niet gewoon ooit van Tineke Verburg geweest?
Oh, en prima deze drie weg!
Hadden ze maar beter moeten zingen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:06 schreef lrishCassidy het volgende:
3 mannen weg gewoon dat is dan wel weer jammer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |