Het leven van de ambtenaar zoals ik mij dat voor mij zie. Op donderdag beetje zuipen, dan vrijdag lekker thuis uitkateren en voor vijf nog wat fake news de ether in slingeren.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Goede anti-kater lunch gehad wel. Broodjes gehaktbal en zulks.
Ha.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het leven van de ambtenaar zoals ik mij dat voor mij zie. Op donderdag beetje zuipen, dan vrijdag lekker thuis uitkateren en voor vijf nog wat fake news de ether in slingeren.
Een wat vrolijker onderwerp dan het afzeiken van de journalistiek. Gefeliciteerd met een mijlpaal in je leven.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Goede anti-kater lunch gehad wel. Broodjes gehaktbal en zulks.
Ha, nice! De collega’s zullen het waarderen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:07 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Een wat vrolijker onderwerp dan het afzeiken van de journalistiek. Gefeliciteerd met een mijlpaal in je leven.
Voor mij was het kibbeling en haring bij de viskraam.
Merk het ook, vond het eerst vooral grappig allemaal rondom die gek van een Sjors, maar wat een homo en transfobie je ineens overal tegenkomt....quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Transfobie tiert weer welig bij onze zogenaamde lgbt-vrienden op rechts.
Han ten Broeke komt toch? Ik ga helaas / gelukkig naar een andere borrel vanavond.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:10 schreef Kaas- het volgende:
Ryon, ga je naar politieke junkies vanavond?
Op vrijdag zitten ambtenaren er toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:14 schreef Kaas- het volgende:
Afijn ik moet weg, want ik moet gauw nog even tot 16:55 uur uit het raam staren, want zulks is de natuur van mijn werk uiteraard.
Heeft Kaas misschien kunnen inplannen op de woensdag?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Op vrijdag zitten ambtenaren er toch niet zo lang?
Spreek uit ervaring en best lastig als je ingehuurd wordt door een lokale overheid terwijl je een 40 uur contract hebt met je werkgever, dat is gewoon niet te doen.
En nog gefeliciteerd trouwens
Geen idee eigenlijk, ik weet alleen dat ik erheen ga. Maar met Han kan het nog wel geinig worden. Ander keertje.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Han ten Broeke komt toch? Ik ga helaas / gelukkig naar een andere borrel vanavond.
Zal wel weinig moeite kosten om die te kunnen maken vermoed ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Helaas zit ik op een plek waar overuren draaien de standaard is. Slecht gedaan. Maar dank!
Hehe, het leek mij wel mooi om samen met Han ten Broeke en Harry van Bommel een #MeToo op het Binnenhof avond te organiseren, maar dergelijke humor wordt niet door iedereen gedeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik weet alleen dat ik erheen ga. Maar met Han kan het nog wel geinig worden. Ander keertje.
Waarom is het dan wel gepast? En als je 6 suits hebt waarvan 2 gestreept, is dat goed? Hoelang zou een suit ongeveer mee moeten gaan, heb er een paar gezien bij SS voor rond de 4-6 dus x 6 = 3.6, is te doen als ze lang meegaan. Mag je als newb manchetten dragen icm Rolex?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:44 schreef GSbrder het volgende: [..] Nee, maar streep moet je 5e of 6e pak zijn, niet je eerste en enige. De meeste starters hebben 2-3 pakken.
Betaalde overuren zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Helaas zit ik op een plek waar overuren draaien de standaard is. Slecht gedaan. Maar dank!
Goede vraag. Zeker met dat Rolex deel.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Waarom is het dan wel gepast? En als je 6 suits hebt waarvan 2 gestreept, is dat goed? Hoelang zou een suit ongeveer mee moeten gaan, heb er een paar gezien bij SS voor rond de 4-6 dus x 6 = 3.6, is te doen als ze lang meegaan. Mag je als newb manchetten dragen icm Rolex?
Omdat je niet die jongen wil zijn met altijd z'n streep aan. 2-4 kan. Je mag best manchetknopen en een Rollie dragen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Waarom is het dan wel gepast? En als je 6 suits hebt waarvan 2 gestreept, is dat goed? Hoelang zou een suit ongeveer mee moeten gaan, heb er een paar gezien bij SS voor rond de 4-6 dus x 6 = 3.6, is te doen als ze lang meegaan. Mag je als newb manchetten dragen icm Rolex?
Maar geen cognac kleurige schoenen dan, he? Anders word het wel ergquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je niet die jongen wil zijn met altijd z'n streep aan. 2-4 kan. Je mag best manchetknopen en een Rollie dragen.
Geef mij 1 Rolex die er mooi uit ziet op een cognac-kleurige horlogeband.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar geen cognac kleurige schoenen dan, he? Anders word het wel erg
Die La Fontaine is een dakloze appelflap die voor de lokalen uitkomt:quote:Van der Stoel riep ook de raadsleden op elkaar aan te spreken op 'niet-passende omgangsvormen'. Dat blijkt in de praktijk lastig. Met name de aanvallen van La Fontaine op het college hebben op de raad het effect van een dronken oom aan het kerstontbijt: alle aanwezigen staren zwijgend naar hun croissantje en wachten tot het voorbij is.
quote:Het dakloze Landsmeerse raadslid André la Fontaine (Positief Landsmeer) moet zorgen voor een woonadres, anders raakt hij zijn raadslidmaatschap kwijt.
Dat blijkt uit een brief waarin de gemeente Landsmeer hem waarschuwt voor de gevolgen. Het door financiële problemen dakloos geworden raadslid woont nu in een camper in de gemeente op een niet-vaste plaats, zegt hij.
Ben benieuwd of hij 21 maart haalt.quote:La Fontaine, een raadslid dat herhaaldelijk in de raad terecht is gewezen voor onjuiste aantijgingen aan het adres van burgemeester, griffier, gemeentesecretaris en mederaadsleden, ziet de gemeentelijke actie als een heksenjacht op hem.
,,Zo is het niet’’, zegt burgemeester Astrid Nienhuis. ,,Wij waarschuwen hem juist voor de gevolgen. Hij wil graag raadslid blijven, dan moet hij zorgen voor een woonadres. Wij hopen dat hij daar in slaagt, want hij heeft een hoop kiezers.’’
La Fontaine maakt bezwaar tegen de gang van zaken en wil vanavond in de raad om steun vragen. Zijn huis is eerder dit jaar geveild.
Hij zegt dat hij geen vervangende woonruimte heeft kunnen vinden, doordat hij niet in aanmerking komt voor een urgentie.
Rolexen zijn toch niet om mooi te zijn, alleen om te pronken met je bling.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef mij 1 Rolex die er mooi uit ziet op een cognac-kleurige horlogeband.
Vind het ook echt gedrochten ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rolexen zijn toch niet om mooi te zijn, alleen om te pronken met je bling.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In sommige culturen vinden ze dat wel mooi, met je witte privileges.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is de horloge-variant van zo'n gouden grill in je smoel.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het ook echt gedrochten ja.
In sommige culturen vinden ze een gouden grill in je smoel wel mooi, met je witte privileges.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is de horloge-variant van zo'n gouden grill in je smoel.
Oh, nee dat vind ik dan weer wel mooi.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is de horloge-variant van zo'n gouden grill in je smoel.
Geen idee, dat is meer iets voor poseurs.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij telt, maar hij is op bracelet beter. Als je van rosé-goud houdt.quote:
Sommige mensen vinden het tof om hun weelde zichtbaar op hun lichaam de dragen ja. Ik heb geen weelde, hoezo privilege.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
In sommige culturen vinden ze een gouden grill in je smoel wel mooi, met je witte privileges.
Heb je het over tattoos?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het tof om hun weelde zichtbaar op hun lichaam de dragen ja. Ik heb geen weelde, hoezo privilege.
Ach, witte millenials zijn minder van hun materialistische verworvenheden maar willen juist zichtbaar pronken met hun opgedane ervaringen en reizen. Vandaar de noodzaak om festivalbandjes te dragen tot het eind der tijden.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het tof om hun weelde zichtbaar op hun lichaam de dragen ja. Ik heb geen weelde, hoezo privilege.
Dat heb ik ook wel gedaan vroeger ja, kon alleen meestal niet door werk. Je groeit ook wel over dat soort oppervlakkigheid heen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, witte millenials zijn minder van hun materialistische verworvenheden maar willen juist zichtbaar pronken met hun opgedane ervaringen en reizen. Vandaar de noodzaak om festivalbandjes te dragen tot het eind der tijden.
Moeten we ook maar respect voor hebben.
Geheel toevallig geplaatst naast een foto van Thierry.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:15 schreef Ryon het volgende:
Telegraaf loopt te bitchen op de PVV:
[ afbeelding ]
Dit land is kapot.
Kunnen de deurwaarders helaas niet afnemen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat associeer ik niet direct met een overdaad aan liquide middelen.
Gelukkig hebben we Facebook. Anders liepen al die meisjes met een "I went to Thailand and all I got was this lousy t-shirt" rond.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan vroeger ja, kon alleen meestal niet door werk. Je groeit ook wel over dat soort oppervlakkigheid heen.
Gefeliciteerd!quote:
Ah...de Baudiëntie.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geheel toevallig geplaatst naast een foto van Thierry.
Dit is echt het allersufste woord wat momenteel in is. Je hoort mensen echt alles als unit beschrijven.quote:
Interessant. Maar kan je er ook mee bellen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Rollies![]()
Ik heb sinds kort deze unit:
[ afbeelding ]
Ah shit. Ik wist dat ze iets vergeten waren.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Interessant. Maar kan je er ook mee bellen?
Is dat in? Ik heb het woord in 2006 opgepikt in Delft en toen was het al nerdy. Ik dacht dat de jeugd inmiddels wel verder was.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt het allersufste woord wat momenteel in is. Je hoort mensen echt alles als unit beschrijven.
Ik ben al lang geen jeugd meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dat in? Ik heb het woord in 2006 opgepikt in Delft en toen was het al nerdy. Ik dacht dat de jeugd inmiddels wel verder was.
Ik denk dat de "hippe" piek al lang is geweest, en we nu aankomen bij de fase dat het generale publiek en zelfs mensen van middebare leeftijd denken dat het in is. Toen ik begon met studeren hoorde ik het alleen maar van medestudenten maar nu hoorde ik het laatst zelfs zo'n grijze knar van de belastingdienst zeggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dat in? Ik heb het woord in 2006 opgepikt in Delft en toen was het al nerdy. Ik dacht dat de jeugd inmiddels wel verder was.
Hoho, ik mag dat. Als parttime avonturier zijnde.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:56 schreef Tchock het volgende:
Verder krijg ik van die duikhorloges bij doodnormale kantoormensen altijd een beetje hetzelfde gevoel als bij SUV's in de Amsterdamse binnenstad.
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:58 schreef Tchock het volgende:
Maar als je gaat avonturieren, gaat dat horloge dan mee?
Bij pompom maakt dat niet uit. Die werkt niet in een diverse omgeving.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een zwarte bovendien. Komen we in gevaarlijk territoir.
Volledig blank wit hier inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij pompom maakt dat niet uit. Die werkt niet in een diverse omgeving.
Schande. Straks vertel je me nog dat er minder dan 10% vrouwen werken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volledig blank wit hier inderdaad.
Dat dan weer niet. Toch zeker 12,5% hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schande. Straks vertel je me nog dat er minder dan 10% vrouwen werken.
Zijn accessoires in de mode niet per definitie overbodig?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
Horloges. Slavenarmbanden zijn het. Volkomen overbodig accessoire.
17,5% zelfs.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Toch zeker 12,5% hier.
Goed punt. Maar van deze is zelfs het praktisch nut overschat.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn accessoires in de mode niet per definitie overbodig?
Nou ja, je draagt een horloge natuurlijk niet omdat er anders geen manier is om de tijd te achterhalen, maar omdat je het mooi vindt. Het is in die zin "gewoon" een sieraad, alleen eentje met een uurwerk.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed punt. Maar van deze is zelfs het praktisch nut overschat.
True. Ik vind het gewoon een lelijk sieraad. Vooral bij van die jongetjes die net droog achter de oren zijn en met zo'n oversized ding om hun arm rondlopen die ze van pappie voor hun 18e verjaardag hebben gekregen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, je draagt een horloge natuurlijk niet omdat er anders geen manier is om de tijd te achterhalen, maar omdat je het mooi vindt. Het is in die zin "gewoon" een sieraad, alleen eentje met een uurwerk.
Mijn ervaring is trouwens dat als je een horloge draagt, je er wel regelmatig op kijkt. Kun je ook je telefoon wat vaker weggeborgen laten.
Gezien het feit dat LA vraagt of hij een Rolex bij zijn eerste pak kan dragen... ik denk het niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True. Ik vind het gewoon een lelijk sieraad. Vooral bij van die jongetjes die net droog achter de oren zijn en met zo'n oversized ding om hun arm rondlopen die ze van pappie voor hun 18e verjaardag hebben gekregen.
Of is dat inmiddels al weer uit?
Pakken niet oké, horloges zijn fout.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
Horloges. Slavenarmbanden zijn het. Volkomen overbodig accessoire.
Geen idee, gewoon een bescheiden ding dragen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
True. Ik vind het gewoon een lelijk sieraad. Vooral bij van die jongetjes die net droog achter de oren zijn en met zo'n oversized ding om hun arm rondlopen die ze van pappie voor hun 18e verjaardag hebben gekregen.
Of is dat inmiddels al weer uit?
Mysticvm gaat voor de wolvenshirts met bijbehorende nekbaard.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pakken niet oké, horloges zijn fout.
Er blijft zo weinig over voor lege makelaars zoals ik om over te praten.
Wat zou hij dan van Vespa's en dubbele polo's vinden?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mysticvm gaat voor de wolvenshirts met bijbehorende nekbaard.
Klopt. Mensen die moeten pronken me telefoons die veel te groot zijn om nog praktisch te zijn. Een telefoon hoort in je binnenzak, wat mij betreft. Daarnaast is een telefoon gewoon een gebruiksvoorwerp, dus geen 8 inch Samsung Galaxy weetikveel met functies die nooit iemand gebruikt, maar een fatsoenlijke budgettelefoon die niet te groot is.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een bescheiden ding dragen.
Ergens tussen de 36-42 mm lijkt me wel goed voor de niet-Schwarzeneggers onder ons.
Overigens zijn telefoons pas echt lelijke accessoires.
Ik denk dat zijn mening daarover niet zoveel zal verschillen van de mijne.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zou hij dan van Vespa's en dubbele polo's vinden?
Ooit komt dat in de mode. Dan zul je mij een hipster noemen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mysticvm gaat voor de wolvenshirts met bijbehorende nekbaard.
Rolex zijn in de regel sowieso niet esthetisch mooi, vind een Breitling toffer maar die heeft niet de universele befaamdheid die Rolex heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker opa.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Mensen die moeten pronken me telefoons die veel te groot zijn om nog praktisch te zijn. Een telefoon hoort in je binnenzak, wat mij betreft. Daarnaast is een telefoon gewoon een gebruiksvoorwerp, dus geen 8 inch Samsung Galaxy weetikveel met functies die nooit iemand gebruikt, maar een fatsoenlijke budgettelefoon die niet te groot is.
Als je Breitling toffer vindt, moet je een Breitling kopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:30 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Rolex zijn in de regel sowieso niet esthetisch mooi, vind een Breitling toffer maar die heeft niet de universele befaamdheid die Rolex heeft.
Volgens mij is Rolex niet echt een gewild merk onder horlogeliefhebbers.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:30 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Rolex zijn in de regel sowieso niet esthetisch mooi, vind een Breitling toffer maar die heeft niet de universele befaamdheid die Rolex heeft.
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:33 schreef Viltje het volgende:
[..]
Volgens mij is Rolex niet echt een gewild merk onder horlogeliefhebbers.
Da's beter maar dan is de prijs weer ridicuul, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:40 schreef GSbrder het volgende:
Dit is wel een gaaf exemplaar op een bruine band.
Maar goed, $13k is een beetje veel.
[ afbeelding ]
Rose goud iPhone voor bij je Rolexquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een bescheiden ding dragen.
Ergens tussen de 36-42 mm lijkt me wel goed voor de niet-Schwarzeneggers onder ons.
Overigens zijn telefoons pas echt lelijke accessoires.
Ben geen materialist dus de enige reden voor me om zoiets aan te schaffen is om te patsen bij vrouwen en daarvoor is Rolex beter. Zelfde is van toepassing op auto's, hoewel een Jaguar duurder en wellicht beter is dan een gemiddelde BMW heeft BMW toch een betere patswaarde en zal derhalve eerder daarvoor gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je Breitling toffer vindt, moet je een Breitling kopen.
Befaamdheid maakt een product nog niet gewild en horloges zijn sowieso matige beleggingsobjecten.
Voor minder dan 15k krijg je 'm echter niet mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Telt vast wel maar dan als 11 op de schaal van lelijk
Ik gun het een ieder die dat geld ervoor op tafel legtquote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor minder dan 15k krijg je 'm echter niet mee.
Oh, fijn, kan hij nu op zichzelf gaan wonen als een grote jongen?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:53 schreef Ryon het volgende:
https://www.voordekunst.n(...)zoek-en-wetenschap-1
Ondanks de tegenwerking van de cultuurmarxisten, het wetenschapskartel en de policor heeft Sid maar even mooi 100%+ van zijn crowdfunding opgehaald
Nou 800 euro elke 2 jaar is iets teveel van het goede.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben geen materialist dus de enige reden voor me om zoiets aan te schaffen is om te patsen bij vrouwen en daarvoor is Rolex beter. Zelfde is van toepassing op auto's, hoewel een Jaguar duurder en wellicht beter is dan een gemiddelde BMW heeft BMW toch een betere patswaarde en zal derhalve eerder daarvoor gaan.
Horloges zijn overigens überhaupt geen beleggingsobject te noemen aangezien ze hun waarde wel houden maar het onderhoud duur is (Iedere twee jaar ¤800?) toch?
Zelfs bij een classic?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou 800 euro elke 2 jaar is iets teveel van het goede.
Zou uitgaan van 250 elke 5 jaar.
Mwa, een rolex air-king of cellini koop je niet voor de bling. Mooie horloges zijn dat.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |