Musicalmuntjesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:08 schreef Federer-fan het volgende:
Nu weer die SNS-reclame met dat debieltje.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij viel te kort waardoor ze te diep stond
Gelukkig is er op zaterdagochtend geen tijd ingeruimd om tv te kijken in de inrichting van thevoice4everquote:
Ik vind haar arrogant, vooral door hoe ze umpires bejegent. Bijvoorbeeld de keer toen ze aan een umpire vroeg of hij de middelbare school had afgemaakt. Dan dalen mensen heel snel in mijn achting.quote:
Heb jij je middelbare school wel afgemaakt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar arrogant, vooral door hoe ze umpires bejegent. Bijvoorbeeld de keer toen ze aan een umpire vroeg of hij de middelbare school had afgemaakt. Dan dalen mensen heel snel in mijn achting.
Maar hij was toch halepeno meer, hij vond ze juist weer vreselijk door een ander forumquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is er op zaterdagochtend geen tijd ingeruimd om tv te kijken in de inrichting van thevoice4ever
Dat is inderdaad respectloos en arrogant ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar arrogant, vooral door hoe ze umpires bejegent. Bijvoorbeeld de keer toen ze aan een umpire vroeg of hij de middelbare school had afgemaakt. Dan dalen mensen heel snel in mijn achting.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb jij je middelbare school wel afgemaakt?
Ik vind dat echt helemaal niks. Doet me denken aan een paar studenten die tegen de portier bij een feest zeiden: "U heeft zeker niet zo'n hoge opleiding." Wat laat je je dan kennen denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad respectloos en arrogant ja.
[...]
Ik meld me ook.quote:
Hij verandert elke dag van meningquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar hij was toch halepeno meer, hij vond ze juist weer vreselijk door een ander forum
Kutkoters ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat echt helemaal niks. Doet me denken aan een paar studenten die tegen de portier bij een feest zeiden: "U heeft zeker niet zo'n hoge opleiding." Wat laat je je dan kennen denk ik dan.
ik kan het gekreun niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:33 schreef EP3 het volgende:
We zijn toch allemaal voor Simona, zeker?
Kan me niet schelenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is verloofd met een basketballer toch?
Team Woz (in 3 sets dan wel).quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:33 schreef EP3 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:33 schreef EP3 het volgende:
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kutkoters ja.
Van een prof. mag je toch wel een stukje volwassenheid verwachten. Ik weet niet wat haar hoogst genoten opleiding is, maar bij topsporters is dat over het algemeen niet al te hoog.
Minstens twee lijkt mij.quote:
Ben ik in ieder geval niet de enige.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
Die stukjes met McEnroe vind ik echt totaal niet grappig.
Ach, Woz geeft de break zo weer terug.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:51 schreef Max23 het volgende:
Heb je er een kwartier over gedaan om te breaken, wordt je binnen anderhalve minuut zelf gebroken
Ws wel ja, want damestennis.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat dit nog een spannende set wordt, schakel pas net in
De scheidsrechter.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
Hop Halep.Schakel net in, wie maakt de beste indruk?
Cointoss, zie 2 posts boven je.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
Halep is (licht) geblesseerd maar het blijft vrouwentennis.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
Nou, ze voelde zich in de vorige set niet zo lekker. Deze set oogt Woz veel vermoeiderquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Halep is (licht) geblesseerd maar het blijft vrouwentennis.
Halep loopt ook niet zoals normaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, ze voelde zich in de vorige set niet zo lekker. Deze set oogt Woz veel vermoeider
Maar staat inmiddels een break voor.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Halep loopt ook niet zoals normaal.
Het 1 sluit het ander niet uit bij vrouwentennis inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar staat inmiddels een break voor.
Dat valt nog maar te zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:05 schreef tja77 het volgende:
Halep gaat dit niet meer weggeven vrees ik.
Gun het Woz iets meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te zien.
Gun je het Halep niet?
Mind blown.gifquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:11 schreef Max23 het volgende:
De eerste die zijn service behoudt gaat dit winnen
We gaan kijken of het kloptquote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:11 schreef Max23 het volgende:
De eerste die zijn service behoudt gaat dit winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |