quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:54 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
Oh fuck it
quote:Maybe you could just........ shove me in the pool
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:54 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
Oh fuck it
Ha, Symphquote:
Jij!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:31 schreef knokkels het volgende:
Wie gaat er zo verder na mij, nog 4 minuten
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij!
Er komen zo vast wel meer mensen het topic in!
Ik zocht eigenlijk een plaatje van een zweep die werd gebruikt, deze kon ik niet ongebruikt latenquote:
Ik heb nu wel een feilloze ch00nchain te pakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:31 schreef knokkels het volgende:
Wie gaat er zo verder na mij, nog 4 25 uhh nee 8 minuten
Nee hoor, hij is thans nog immer draaiende!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:07 schreef cafca het volgende:
Ik ontving spam dat er ene Knokkels zou draaien.....maar volgens mij ben ik net te laat.
Ja niemand reageerdequote:
Stel steelt bankstel in Utrechtquote:Programma van vandaag
18:07 - 18:45 DJ Knokkels - The Knokkels Ch00n Chain
ha! kafka met zachte kquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:07 schreef cafca het volgende:
Ik ontving spam dat er ene Knokkels zou draaien.....maar volgens mij ben ik net te laat.
Ik hoor hetquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is thans nog immer draaiende!
Haske snel opnieuw ingelogdquote:
quote:
Immer, maar dat was net niet de rode draad.. Offehhh... de paarse draad.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:23 schreef cafca het volgende:
Ik bemerk een overeenkomst in de nummers....heb je honger of zo, knokkels?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:28 schreef knokkels het volgende:
Ik ben overigens wel supermultitaskend bezig
Muziekdraaien, links zoeken tussen nummers, aardappels schillen en daarna (als in nu) staat de boerenkool te pruttelen voor straks
Ja, Ja. Hartstikke duidelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:40 schreef knokkels het volgende:
waren de links en de rode draden nu wel duidelijk?
Braafquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Schijnbaar heb ik zonder het te willen een nummer gerequestnu voel ik mij verplicht om even te komen luisteren
*proest*quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei die shemale ook tegen rapper Sjors
Jij bent niet zo van de freaky behavior? Of kleinebruine niet?quote:
Ga in de Noord-Zee vissen ipv bij mijquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de freaky behavior? Of kleinebruine niet?
Weet jij hoe zwaar een dode zeehond is?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga in de Noord-Zee vissen ipv bij mij
Wil je nou zeggen dat je je ex omgelegd en begraven hebt?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet jij hoe zwaar een dode zeehond is?
Ik wel. En die stank krijg je niet uit je kleren, of je vel. Damn ik heb nog nooit zoveel gedoucht.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet jij hoe zwaar een dode zeehond is?
Ik wel. En die stank krijg je niet uit je kleren, of je vel. Damn ik heb nog nooit zoveel gedoucht.
Overigens, hijiki is zeewier, en zeewier groeit OOK in de noordzee. Extra ch00nchain
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel een lekker mellow nummer van de beasties
Dit is in ieder geval Das EFX ... Dray and Skoobquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is toch van Pete Rock en CL Smooth?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je je ex omgelegd en begraven hebt?
quote:
Iemand is ingetuindquote:
Godquote:
wist ik stiekem welquote:
Die beschrijving op zich al is mooiquote:Honouring Hammill's ex-flatmates Mike McClean and actress Susan Penhaligon in the lyrics, pastoral flute, wistful cello and the hymnal chord progression finds VdGG in a restrained and reflective mood in a ballad to golden summers gone and the encroaching autumn of life. Warmly optimistic and only slightly sentimental, it's gorgeous.
Wellesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |