Nee hoor, hij is thans nog immer draaiende!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:07 schreef cafca het volgende:
Ik ontving spam dat er ene Knokkels zou draaien.....maar volgens mij ben ik net te laat.
Ja niemand reageerdequote:
Stel steelt bankstel in Utrechtquote:Programma van vandaag
18:07 - 18:45 DJ Knokkels - The Knokkels Ch00n Chain
ha! kafka met zachte kquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:07 schreef cafca het volgende:
Ik ontving spam dat er ene Knokkels zou draaien.....maar volgens mij ben ik net te laat.
Ik hoor hetquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is thans nog immer draaiende!
Haske snel opnieuw ingelogdquote:
quote:
Immer, maar dat was net niet de rode draad.. Offehhh... de paarse draad.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:23 schreef cafca het volgende:
Ik bemerk een overeenkomst in de nummers....heb je honger of zo, knokkels?
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:28 schreef knokkels het volgende:
Ik ben overigens wel supermultitaskend bezig
Muziekdraaien, links zoeken tussen nummers, aardappels schillen en daarna (als in nu) staat de boerenkool te pruttelen voor straks
Ja, Ja. Hartstikke duidelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:40 schreef knokkels het volgende:
waren de links en de rode draden nu wel duidelijk?
Braafquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Schijnbaar heb ik zonder het te willen een nummer gerequestnu voel ik mij verplicht om even te komen luisteren
*proest*quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei die shemale ook tegen rapper Sjors
Jij bent niet zo van de freaky behavior? Of kleinebruine niet?quote:
Ga in de Noord-Zee vissen ipv bij mijquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de freaky behavior? Of kleinebruine niet?
Weet jij hoe zwaar een dode zeehond is?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga in de Noord-Zee vissen ipv bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |