Ja idd echt wel, ik was wel te nerds om er aan mee te kunnen doen though.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja met 14. Tenminste in 1997-1998 toen ik 14 was wel.
Neem maar van mij aan dat dit al gebeurt in de 1ste, oftewel meestal 12 jaar oudquote:Op zondag 28 januari 2018 12:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Met 14? Neen, daar komt niks van in! Veel te jong !!
![]()
Zie reactie 108quote:Op zondag 28 januari 2018 14:27 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een fout mij vroeger was is dat ik altijd op de meest populaire mooiste chicks viel en de rest niet zag staan. Er zitten echter ook vaak goed uitziende dames tussen de mindere populaire groepjes. Bij nader inzien had ik die toentertijd best kunnen krijg, maar ja tunnelvisie enzo.
Bullshit, toen ik 14 was (zo'n 12-13 jaar geleden) hoefde je ook niet in je Wibra outfit aan te komen.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:20 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Thx voor de tip, en dingen zoals merkkleding zijn tegenwoordig veel meer belangrijk (zover ik heb meegekregen) dan vroeger
Wel enigszins herkenbaar ja. Ik begon op m'n 15de 'pas' een beetje interesse in jongens te krijgen. En dat was dan ook echt zo'n knappe gozer die mij niet zag staan. Geloof dat ie ook al een vriendin had.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:27 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een fout mij vroeger was is dat ik altijd op de meest populaire mooiste chicks viel en de rest niet zag staan. Er zitten echter ook vaak goed uitziende dames tussen de mindere populaire groepjes. Bij nader inzien had ik die toentertijd best kunnen krijg, maar ja tunnelvisie enzo.
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:35 schreef Leandra het volgende:
Dit idd, en dan lig je dubbel over hoe onwetend je was toen je 14 was.
En dat gaat door tot het moment dat je je realiseert dat je het niet wist toen je 14 was, niet toen je 18 was, niet toen je 21 was, maar dat je het nooit allemaal zult weten, en dat is het moment waarop je werkelijk volwassen begint te worden.
Ik heb jaren bij een dorpsfeest de leeftijdscontrole gedaan, en daar had ik op een gegeven moment een 14-jarige tegenover me staan waarvan alle jongens van 16/17/18 zelfs compleet in shock waren dat ze pas 14 was.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]het stopt nooit met je jongere zelf een beetje uit te lachen
![]()
En verliefdheden, zoenen en vriendjes/vriendinnetjes op je 14e? Zeker wel! Dus ik geef TS ook groot gelijk dat hij dat ook wil. Alleen moet je het niet zoeken in de oudere meiden op dit moment. Mijn neefje had op een gegeven moment een vriendinnetje die zeker voor 17 door kon gaan. Ze was 13. Die zijn er ook TS
Haha, heel herkenbaar ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:27 schreef Cockwhale het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |