Haha, ik kan dit bevestigen met een waargebeurd verhaal. Pa is 14 en Ma 16. Hij was tot over zijn oren verliefd maar ze moest niks van hem weten, ze vond hem wel lief en leuk maar veel te jong. Zoals je al kan raden kwam dit een paar jaar later goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik uit ervaring als ooit 16-jarige vrouw mag spreken dan klopt dit. Ik zou echt niet met een 14-jarige gezien willen worden destijds, hoeveel ouder hij zich ook voelt of voordoet. Eigenlijk had ik als tiener alleen belangstelling voor oudere jongens (zeker 2 jaar ouder dan ik, dus geen jongen van 20+ of zo hoor)
Dat trekt bij; mijn huidige vriend is stukken jonger dan ik![]()
Hoe weet jij nou hoe een 18-19 jarige denkt ....quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
Juist! Maar ts-er, als jij 14 bent, hoe oud zijn dan die meisjes waar je iets bij probeert? Ik laat even in het midden of jij wel zo volwassen bent met je 14, maar die meisjes dan ook allemaal?quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Tering mensen, zit die jongen niet op elk woord te pakken. Geef gewoon antwoord als je zijn vraag begrijpt of vraag anders verduidelijking.
Waarom mogen zijn leeftijdsgenoten wel spelen met de liefde en moet TS en lijdzaam gaan afwachten? Wat is dat voor logica?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 06:55 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Juist! Maar ts-er, als jij 14 bent, hoe oud zijn dan die meisjes waar je iets bij probeert? Ik laat even in het midden of jij wel zo volwassen bent met je 14, maar die meisjes dan ook allemaal?
Je bent gewoon nog wat jong. Maar dat gaat vanzelf (helaas !!) over.
Toen ik 14 was ging ik joyriden met de bromfiets van mijn moeder. En 4 jaar later had ik een dikke motor (toen nog geen gedoe met motorrijbewijs licht en zwaarder en zo)..
Met andere woorden, komt allemaal, wacht je tijd af en IN die tijd wat zinnigs en wat leuks doen. Helaas is iets zinnigs zelden leuk maar ja ...
Dit ja, er zijn maar weinig 14 jarigen die daar vrolijk met hun zus over gaan pratenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja of hij doet gewoon alsof hij niet wreed hard fapjes machte op z'n buurmeisje van 12
Dat is de verkeerde schildpad dan. Beter kies je een zeeschildpad uit, die zwemmen stukken sneller en dan ben je rond je 18e wel wat ervaring rijker.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:14 schreef Pendule het volgende:
Dat is kut. Vooral het zien van die stelletjes die zou je zo omver kunnen rijden.
Tsja TS, ga het zoeken.
Mensen die zeggen ‘je moet wachten’ die sporen niet. Dat is wachten op een schildpad die vanuit china hiernaartoe moet lopen.
Ik besteed ook aandacht aan de minder populaire, want de meeste populaire zijn (simpel uitgedrukt) bitchesquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:10 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kom je onzeker en onhandig over op die meiden? Ik herken het wel een beetje van hoe ik zelf was op die leeftijd. Ik baalde er ook van. Op m’n 17e er mee weten af te rekenen. Toen scoorde ik m’n eerste vriendinnetje.
Bovendien in welke meiden heb je interesse? Passen die wel bij jouw karakter? Misschien moet je aandacht besteden aan de minder populaire vrouwen. Die kunnen ook heel leuk zijn.
Thanks voor de tipsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hi TS,
Helemaal begrijpelijk dat je goed baalt als je graag met meiden aan de gang wil en ze niet zo geïnteresseerd lijken.
Nou begint die interesse niet voor iedereen al met 14, vaak een beetje later. Je hebt denk ik net de pech dat je meisjes uitzocht die daar nog niet mee bezig waren, of gewoon niet op jou vallen. Dat gebeurt ook, en dat hoort erbij.
De meeste meiden op de middelbare school zoeken een jongen die even oud of ouder is. Niet dat je alle oudere meisjes nu moet afschrijven maar het kan wel meespelen in jouw situatie.
3 maanden wachten voor je een meisje vraagt om samen wat leuks te gaan doen lijkt me wat lang. Dan is de spanning van het elkaar op een romantische manier leren kennen er al af en ben je al gewoon vrienden geworden. Ik zou wat sneller vragen of ze wat leuks buiten school met je wil gaan doen. N week of 3 a 4.
Ik hoop dat dit een beetje helpt. Succes!
Thx voor de tip, en dingen zoals merkkleding zijn tegenwoordig veel meer belangrijk (zover ik heb meegekregen) dan vroegerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde schildpad dan. Beter kies je een zeeschildpad uit, die zwemmen stukken sneller en dan ben je rond je 18e wel wat ervaring rijker.
Maar het advies is ook niet vooral niks doen, eerder niet druk maken en lekker je ding doen en met de leuke meiden blijven praten en gaandeweg ontdekken hoe je jezelf aantrekkelijker maakt.
Moest trouwens lachen om het merkkleding gedeelte in de OP, was al helemaal vergeten dat dat bij die leeftijd echt een ding is
Eigenlijk probeer ik het alleen bij 14-15.5 maar was meer van 'als ze 16 is vind ik het ook ok'.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 06:55 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Juist! Maar ts-er, als jij 14 bent, hoe oud zijn dan die meisjes waar je iets bij probeert? Ik laat even in het midden of jij wel zo volwassen bent met je 14, maar die meisjes dan ook allemaal?
Je bent gewoon nog wat jong. Maar dat gaat vanzelf (helaas !!) over.
Toen ik 14 was ging ik joyriden met de bromfiets van mijn moeder. En 4 jaar later had ik een dikke motor (toen nog geen gedoe met motorrijbewijs licht en zwaarder en zo)..
Met andere woorden, komt allemaal, wacht je tijd af en IN die tijd wat zinnigs en wat leuks doen. Helaas is iets zinnigs zelden leuk maar ja ...
Hoezo leeftijdsgenoten. Het zijn koppeltjes die ts-er INSCHAT als leeftijdsgenoten maar misschien 2-3 jaar ouder zijn dan hen. En in die leeftijd is dat heel erg veel.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom mogen zijn leeftijdsgenoten wel spelen met de liefde en moet TS en lijdzaam gaan afwachten? Wat is dat voor logica?
Juist, gewoon oefenen en doen en niet op je veertiende al wanhopig worden!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Maar het advies is ook niet vooral niks doen, eerder niet druk maken en lekker je ding doen en met de leuke meiden blijven praten en gaandeweg ontdekken hoe je jezelf aantrekkelijker maakt.
In jouw leeftijd zijn die 15-16 jarigen al cougars.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:22 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik het alleen bij 14-15.5 maar was meer van 'als ze 16 is vind ik het ook ok'.
Welnee, dat was vroeger ook belangrijk op de middelbare school. En al net zo onnozel. Maar daar komt iedereen wel achter als ze ouder worden. Alhoewel sommige mensen in die onnozelheid blijven hangen.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:20 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
Thx voor de tip, en dingen zoals merkkleding zijn tegenwoordig veel meer belangrijk (zover ik heb meegekregen) dan vroeger
Dit is typisch iets voor 14-jarigen, ze zijn allemaal zo volwassen voor hun leeftijd dat ze eigenlijk al een jaar of 18 zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2018 20:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Zoals ik zei in de op, ik zit al heel lang in de puberteit en heb dan ook de denkwijze van een 18-19 jarige, misschien dat het daarom raar lijkt maar ik ben er wel erg mee bezig
En als je eenmaal 18 bent dan denk je dat je alles weet wat een volwassene moet weten.quote:Op zondag 28 januari 2018 06:11 schreef Leandra het volgende:
Dit is typisch iets voor 14-jarigen, ze zijn allemaal zo volwassen voor hun leeftijd dat ze eigenlijk al een jaar of 18 zijn.
Dit idd, en dan lig je dubbel over hoe onwetend je was toen je 14 was.quote:Op zondag 28 januari 2018 06:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je eenmaal 18 bent dan denk je dat je alles weet wat een volwassene moet weten.
Ook 14 jarigen spelen al met liefde. Die zoenen in het fietsenhok of na het schuifelen bij de klassenavond en lopen hand in hand over het schoolplein.quote:Op zondag 28 januari 2018 01:23 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Hoezo leeftijdsgenoten. Het zijn koppeltjes die ts-er INSCHAT als leeftijdsgenoten maar misschien 2-3 jaar ouder zijn dan hen. En in die leeftijd is dat heel erg veel.
Dus ts-er eerst ID vragen en controleren vóórdat je je rot gaat voelen over al die anderen die hebben wat jij (nu nog) niet hebt.
Met 14? Neen, daar komt niks van in! Veel te jong !!quote:Op zondag 28 januari 2018 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook 14 jarigen spelen al met liefde. Die zoenen in het fietsenhok of na het schuifelen bij de klassenavond en lopen hand in hand over het schoolplein.
Groot gelijk dat TS daar ook van wil meegenieten.
Ja met 14. Tenminste in 1997-1998 toen ik 14 was wel.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Met 14? Neen, daar komt niks van in! Veel te jong !!
![]()
Np. En haha nee absoluut niet, in de jaren 90 werden lui ook belachelijk gemaakt als ze de verkeerde merken aan haddenquote:Op zondag 28 januari 2018 01:20 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
[..]
Thx voor de tip, en dingen zoals merkkleding zijn tegenwoordig veel meer belangrijk (zover ik heb meegekregen) dan vroeger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |