Jullie zijn allemaal lief!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:37 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Fijn dat voor nu nog even mag blijven zitten en dat je iets meer duidelijkheid hebt dat ze er in ieder geval max tot 34 weken zit. Bijzonder dat de geschiedenis dan zo herhaald. Waarom was je zelf te vroeg geboren? Op je verjaardag je dochter is wel het ultieme cadeau
Wij kochten ons eerste huis tijdens de zwangerschap en we verhuisden bij 36 weken (de eerste dag van mijn verlofquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:37 schreef DorothyGale het volgende:
Wel een gestress als je vrouw moet bevallen tijdens een verhuizing/ verbouwing? Of heeft ze daar totaal geen last van?
Wow, wat heerlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wij kochten ons eerste huis tijdens de zwangerschap en we verhuisden bij 36 weken (de eerste dag van mijn verlof), en ik heb mezelf verbaasd hoe relaxed ik eronder bleef. Ook met de hypotheek, ik kon er niet wakker van liggen of het allemaal wel zou lukken. Dat moet echt iets hormonaals geweest zijn.
Wat goed dat je het los kan laten. Dat moet ik ook doen, want ik sla te ver doorquote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:52 schreef Aure het volgende:
Wij zitten nu ook midden in het koopproces van een huis + verbouwing. In het begin zat ik alleen maar in de stress, inmiddels kan ik het goed loslaten en denk ik "komt wel goed". We gaan het zien
Ik heb verlof.... wanneer mamacafé?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wij kochten ons eerste huis tijdens de zwangerschap en we verhuisden bij 36 weken (de eerste dag van mijn verlof), en ik heb mezelf verbaasd hoe relaxed ik eronder bleef. Ook met de hypotheek, ik kon er niet wakker van liggen of het allemaal wel zou lukken. Dat moet echt iets hormonaals geweest zijn.
Spannend, zeg.. maar het geeft je wel een beetje houvast ipv onzekerheid..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:33 schreef Aventura het volgende:
Niu ja, maar nu zeiden de dokters wel echt dat ze er tussen nu en 34 weken is. Ze willen niet wachten tot daarna. Dus dat schept wel duidelijkheid. Best wel bijzonder, ik ben zelf geboren met 34 weken. Mijn moeder was ook half maart uitgerekend. Straks komt ze ook nog eens op dezelfde datum, ik ben volgende week namelijk jarig...
Nou ja, die helft die ik zelf uit mijn zak moest betalen waren gewoon alle behandelingen voor de volle 100% omdat ik niet verzekerd was he.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:37 schreef DorothyGale het volgende:
Wat goed LuDann dat je gewoon verdoofd kon worden. En ook nog mazzel dat je de helft hoefde te betalen ondanks dat je niet verzekerd was? Ik was (en ben) ook heel erg bang voor ellende aan mijn gebit maar so far so good. Ik heb tot nu toe alleen een gevoelige kies.
Zo herkenbaar.. morgen komt mijn vader even hoge plinten plaatsen (wat al anderhalf jaar moet) en mijn vriend heb ik aan het schilderen gezet. En zelf moest ik gister opeens andere kleur handdoeken want op de oude zag je elke klein titeltje, zo ook badmatjequote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:49 schreef Songeur het volgende:
Koopdrang heb ik ook niet echt. Nesteldrang des te meermaar langzamerhand begint dat lijstje ook steeds korter te worden! Wel bijzonder hoe dat werkt. We woonden hier al een jaar zonder rookmelders maar nu moest dat ineens gebeuren voor de baby komt. Net zoals het kopen van een vloerkleed, het schilderen van de trap en het beitsen van salontafel. Die baby merkt dat vast allemaal....
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wij hebben bij de eerste het héle huis verbouwd tussen de 12 en 40 weken. Kan het niet aanraden, maar extreme stress had ik er niet van, alleen even toen mijn vriend veel last had van de druk.
Toen ze de haard kwamen plaatsen en de heren vroegen wanneer ik uitgerekend was en ik zei ‘nou, vandaag’ keken ze wel even
Oh bah... Stomme broekloeren is begonnen dus.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 14:49 schreef chantal84 het volgende:
Oh mensen, ik heb het zo verschrikkelijk koud! Ik zit te bibberen achter m'n computer. En ik had net een drupje roze op m'n papiertje na het plassen. Dus nu ben ik helemaal onzeker en voel ik me opeens heel erg tussen wal en schip hangen of zo.Maar ja, ik kan toch niets meer doen dan afwachten...
Ah fijn!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 16:37 schreef BellaaElisa het volgende:
Net terug van de vk, ze word bij de geboorte geschat op 6 pond. Alles was goed
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:23 schreef elamanilo het volgende:
Bloed was maar een klein beetje, dus hopelijk niets geks. En meteen maar m'n kloon in de kast.![]()
Kloonquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:23 schreef elamanilo het volgende:
Bloed was maar een klein beetje, dus hopelijk niets geks. En meteen maar m'n kloon in de kast.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |