Klaas zei ook dat Feyenoord makkelijk van Ajax zou gaan winnen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klaas zei vorige week dat ze PSV gaan inhalen
En JJ natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willem Janssen ook, niet normaal zeg.
Gratis geld.quote:
Niet gek ook. O-Hitlerseh gaat er met de zweep over. Dat hou je een paar weken vol, hoogstens een paar maanden, maar geen heel seizoen.quote:
Sundolfquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gek ook. O-Hitlerseh gaat er met de zweep over. Dat hou je een paar weken vol, hoogstens een paar maanden, maar geen heel seizoen.
Dit boeit niemand.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Verdomme Dickie, je zet mijn scorito punten op het spel.
Gelukkig heb ik ook een goaltje van Sparta ingezet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Verdomme Dickie, je zet mijn scorito punten op het spel.
Past prima bij Feyenoord. Kutspits bij een kutclub.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic zagen ze hem als optie om Jörgensen op te volgen (lol)
Ja weer blessa.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:16 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom staat Hahn eigenlijk niet meer op doel bij Heerenveen? Geblesseerd of zo?
Ik moest even aan de beademing toen ik dat zag.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mad.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Past prima bij Feyenoord. Kutspits bij een kutclub.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd het gevoel dat de meeste Feyenoorders het wel prima vinden om op dit niveau te blijven bungelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moest even aan de beademing toen ik dat zag.
Nou ja, als je met oplossingen aankomt, zeggen ze 'm-m-maar budget' of komt er een jijbak als je een Ajax-fan bent. Dat soort mensen staan op en gaan naar bed met een losermentaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd het gevoel dat de meeste Feyenoorders het wel prima vinden om op dit niveau te blijven bungelen.
Jammerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo even naar de slimste mens dan maar
Niet de meesten, maar een wel een aantal ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd het gevoel dat de meeste Feyenoorders het wel prima vinden om op dit niveau te blijven bungelen.
Lekker Maasgebouw bestormenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet de meesten, maar een wel een aantal ja.
Ik kon me nog de eerste wedstrijd tussen Sparta en Heerenveen herinneren dit seizoen, volgens mij echt de saaiste wedstrijd die ik had gezien dat seizoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijden wekken niet echt veel interesse bij me op. Straks maar Athletic v Eibar aanzetten.
Die andere stoerboi kan er anders ook weinig van.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Nienhuis keept, dus een zege voor Heerenveen ging all night long gebeuren.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:05 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)jd-van-het-jaar.html
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! gaat steeds verder achteruit
Je gaat toch niet naar die matige show zitten kijken als er ook voetbal isquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:29 schreef Bugno het volgende:
Wie heeft Heleen denkbeeldig al opengeritst?
Waaro?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar die matige show zitten kijken als er ook voetbal is
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben als je naar Groningen-Heracles gaat zitten kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:50 schreef Bugno het volgende:
Deze wedstrijd is nog geen echte hit op FOK! heb ik t idee.
Of geenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben als je naar Groningen-Heracles gaat zitten kijken.
hoiquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben als je naar Groningen-Heracles gaat zitten kijken.
Je kan zo in dienst bij de goednieuwsshow van Foxquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Wat een spektakel, wat een FAN-TAS-TI-SCHE wedstrijd![]()
Dit was een keurige poging inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan zo in dienst bij de goednieuwsshow van Fox
Ieder weldenkend mens hoopt op winst voor Twente Rolandquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Hopen op een overwinning voor Twente. Die verliespartij uit tegen PSV moeten ze wel recht zetten.
Ik zou er niet teveel op gaan hopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens hoopt op winst voor Twente Roland
Hopen mag altijdquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op gaan hopen.
Daar ben ik alweer helemaal uit weet je dat.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen mag altijd
En dan hebben we anders ook altijd nog dartsen om de avond kleur te geven
Januari is altijd even rustig, nu begint alles weer rustig aanquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik alweer helemaal uit weet je dat.
Eredivisiegodquote:
Ja maar die periode is dan weer net lang genoeg om de hype bij mij te laten verdwijnenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Januari is altijd even rustig, nu begint alles weer rustig aanAl is de Masters wel een uitmelktoernooitje
Lakeside meepakken is dan mijn adviesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die periode is dan weer net lang genoeg om de hype bij mij te laten verdwijnenzeker omdat het voetbal ook weer in de belangrijkere fase komt nu
De Eredivisie van het dartsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lakeside meepakken is dan mijn advies
Dat is G-dartsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lakeside meepakken is dan mijn advies
daar heb jij helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Winnen met 87 gemiddeld, genotquote:
Ik neem aan dat die als een echte fan in het stadion zitquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:13 schreef KingRoland het volgende:
ik hoop dat mijn goede vriend Ties aanwezig is
hebben ze daar dan geen gratis wifi in het stadionquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die als een echte fan in het stadion zit
Dit moeten we even navragen bij Tiesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben ze daar dan geen gratis wifi in het stadion
Niks haalt het bij Cross-MvGquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar oprecht wel spannender dan PDC dit jaar
Dat is waar, ik had het meer over gemiddeld genomenquote:
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haha, ik mis 3 van de 4 koolsquote:
Hugoquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:15 schreef Bugno het volgende:
Hugo met een mooie Gio-bash inzake Vermeer-Jones
"Gio heeft dit heel slecht gemenesjd". Was prima precedent om Jones te slachtofferen in de winterstop.quote:
Heeft hij wel een prima punt jaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Gio heeft dit heel slecht gemenesjd". Was prima precedent om Jones te slachtofferen in de winterstop.
Die ritsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oeh Helene ziet er wel weer geil uit
Met de wappie, wappie, wappie winnen wij het wereldcappiequote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Jan-Joost die het woord wappie gebruikt
Ik denk er ernstig over weer weg te schakelen
De wuppiequote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de wappie, wappie, wappie winnen wij het wereldcappie
Ik kijk dan meer uit naar Villarreal-Sociedadquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op de 19:45-wedstrijden, dus Janneman Boskamp en ik kijken naar Malaga v Girona.
Dat was wel een van die momenten waarop ik alle hoop op de mensheid kwijt was. Volwassen mannen die vragen aan de cassiere of ze niet extra wuppies kunnen gevenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De wuppieDie was ik haast vergeten
Girona is best een leuke ploeg maar ze hebben moeite om het spel te maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk dan meer uit naar Villarreal-Sociedad
De AH heeft nu wel jaren om weer een goede actie te bedenkenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De wuppieDie was ik haast vergeten
Cambuurgodenquote:
Muah deze man heeft wel iets meer charismaquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt sprekend John van Vliet.
Net als Zinchenko die doodleuk linksback van City isquote:
Door veel blessures zeker?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net als Zinchenko die doodleuk linksback van City is
Kan nog een stuk leger de komende jarenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Het is in Enschede zo mogelijk nog leger dan in Groningen joh
Stijn ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zijn PSV'ers allemaal bij voorbaat al mad over Blom?
Walgelijke scheids.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo veel rode kaarten gegeven de laatste jaren aan psv (en zeker niet allemaal terecht)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je bent gewoon enorm zwakzinnig als je bij voorbaat een rivier vol loopt te janken over een scheidsrechter.quote:
VI heeft eens uitgerekend wie de laatste periode de meeste rode kaarten gaf die uiteindelijk geseponeerd werden, ik geloof dat dat Blom wasquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo veel rode kaarten gegeven de laatste jaren (en zeker niet allemaal terecht)
Dat is overdreven ja. Maar ik baal ook als wij Kuipers krijgen bijv.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent gewoon enorm zwakzinnig als je bij voorbaat een rivier vol loopt te janken over een scheidsrechter.
Het interesseert me echt geen moer wie de scheidsrechter is. Als het een Lahoz is, als het een Mike Dean is, het interesseert me niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is overdreven ja. Maar ik baal ook als wij Kuipers krijgen bijv.
Ik weet vaak niet eens wie de scheidsrechter is tot de wedstrijd begintquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is overdreven ja. Maar ik baal ook als wij Kuipers krijgen bijv.
omdat ie psv vaak naait met rode kaartenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet for real ook niet wie er morgen fluit.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wie de scheidsrechter is tot de wedstrijd begint
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens wie de scheidsrechter is tot de wedstrijd begint
Nee maar jullie janken ook eerder over het slechte veld dan over de scheidsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet for real ook niet wie er morgen fluit.
Expres ook nog he, dat is het erge.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat ie psv vaak naait met rode kaarten
Is dat nieuws? Dat zit het al twee jaar niet, maar daar hoor je niemand over omdat ze hogere bezoekersaantallen opgeven en journalisten tegenwoordig gewoon geen eigen onderzoek meer doen...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Het zit in Groningen nog niet halfvol, lekker hoor
Naar mijn weten heb ik geen Calimero-post daarover geplaatst.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee maar jullie janken ook eerder over het slechte veld dan over de scheids
Oh, ik mag alleen dingen posten die nieuws vormenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat nieuws? Dat zit het al twee jaar niet, maar daar hoor je niemand over omdat ze hogere bezoekersaantallen opgeven en journalisten tegenwoordig gewoon geen eigen onderzoek meer doen...
Wat dacht je van nee? Ik wil Twente eruit...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik geen Calimero-post daarover geplaatst.
nou nou neem het allemaal niet zo serieus joh jezus zegquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat nieuws? Dat zit het al twee jaar niet, maar daar hoor je niemand over omdat ze hogere bezoekersaantallen opgeven en journalisten tegenwoordig gewoon geen eigen onderzoek meer doen...
Er daalt van alles in Groningen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, ik mag alleen dingen posten die nieuws vormen
Ik noteer het even, dankje
Overigens stond er in de VI laatst toevallig iets over de dalende toeschouwersaantallen in onder meer Groningen, maar dat geheel terzijde natuurlijk
Doe ik ook niet. Utrecht kan er net zo goed zelf van last hebben; kijk naar die 0-1 van Larsson.quote:
Hier zit vast frustratie achter mbt Vitesse, is het niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
VI is een schim van wat het ooit was. Tegenwoordig herkauwen ze daar vooral nieuws in plaats van zelf onderzoek te doen. Niet voor niets loopt het abonneeaantal al tijden flink terug daar. Een beetje net als de toeschouwers bij onder andere Groningen dus...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, ik mag alleen dingen posten die nieuws vormen
Ik noteer het even, dankje
Overigens stond er in de VI laatst toevallig iets over de dalende toeschouwersaantallen in onder meer Groningen, maar dat geheel terzijde natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |