Klaas zei ook dat Feyenoord makkelijk van Ajax zou gaan winnen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klaas zei vorige week dat ze PSV gaan inhalen
En JJ natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Willem Janssen ook, niet normaal zeg.
Gratis geld.quote:
Niet gek ook. O-Hitlerseh gaat er met de zweep over. Dat hou je een paar weken vol, hoogstens een paar maanden, maar geen heel seizoen.quote:
Sundolfquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet gek ook. O-Hitlerseh gaat er met de zweep over. Dat hou je een paar weken vol, hoogstens een paar maanden, maar geen heel seizoen.
Dit boeit niemand.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Verdomme Dickie, je zet mijn scorito punten op het spel.
Gelukkig heb ik ook een goaltje van Sparta ingezet.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:10 schreef MTheBassman het volgende:
Verdomme Dickie, je zet mijn scorito punten op het spel.
Past prima bij Feyenoord. Kutspits bij een kutclub.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic zagen ze hem als optie om Jörgensen op te volgen (lol)
Ja weer blessa.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:16 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom staat Hahn eigenlijk niet meer op doel bij Heerenveen? Geblesseerd of zo?
Ik moest even aan de beademing toen ik dat zag.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mad.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Past prima bij Feyenoord. Kutspits bij een kutclub.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd het gevoel dat de meeste Feyenoorders het wel prima vinden om op dit niveau te blijven bungelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moest even aan de beademing toen ik dat zag.
Nou ja, als je met oplossingen aankomt, zeggen ze 'm-m-maar budget' of komt er een jijbak als je een Ajax-fan bent. Dat soort mensen staan op en gaan naar bed met een losermentaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd het gevoel dat de meeste Feyenoorders het wel prima vinden om op dit niveau te blijven bungelen.
Jammerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo even naar de slimste mens dan maar
Niet de meesten, maar een wel een aantal ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd het gevoel dat de meeste Feyenoorders het wel prima vinden om op dit niveau te blijven bungelen.
Lekker Maasgebouw bestormenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet de meesten, maar een wel een aantal ja.
Ik kon me nog de eerste wedstrijd tussen Sparta en Heerenveen herinneren dit seizoen, volgens mij echt de saaiste wedstrijd die ik had gezien dat seizoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijden wekken niet echt veel interesse bij me op. Straks maar Athletic v Eibar aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |