abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176734140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je zou haast respect krijgen voor die journaalkaper van een paar jaar geleden.
Die gast was haast een dubbelganger van een toenmalige collega.

Ik moest in eerste instantie denken, dat is hem toch niet?
pi_176735064
Dit is vooral het bewijs dat wij het hier veel te goed hebben. Nederland heeft flinke armoede nodig.
  donderdag 25 januari 2018 @ 12:27:03 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176735796
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oikofoob.
Als FOK!ker wel een beetje hé... :@
  donderdag 25 januari 2018 @ 12:27:13 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176735798
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je acties en post historie laten anders blijken.
Nee hoor. :D
  donderdag 25 januari 2018 @ 12:28:42 #56
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176735822
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Laten we er selectief anti-idioot van maken.

Want je bent bijvoorbeeld absoluut tégen een gedachtepolitie hier, terwijl je ook weer absoluut niets hebt tegen een gedachtepolitie hier, die uitgevoerd word door (streng) religieuze overtuigingen.
Ik heb iets tegen alle vormen van gedachtepolitie.
quote:
Een gedachtekronkel die zelf ook wel weer enigzins idioot is, wat jou dan ook weer nogal ''anti-jezelf'' maakt, als jij jezelf slechts als ''anti-idioot'' beschouwd. Wat ook best wel weer idioot op zich is...

Afijn. OT;
Gisteren dus beweerde de NOS meneer blank te schrappen omdat o.a. ''blank = geen kleur''. Ik neem aan dat ''(licht)getint'' enz dan ook geschrapt zal worden?
Gelijke monniken mensen.... :Y
Die vergelijking begrijp ik niet.
pi_176736319
En wie zegt er nou eigenlijk nog 'zwart'? Ik zag een zwarte jongen bij de bus. Dat zegt toch niemand? Het journaal ook niet. Waarom dan wel 'wit' invoeren?
pi_176736455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Ik heb iets tegen alle vormen van gedachtepolitie.
... Die jij zelf als gedachte politie classificeert dus? Wat jij, voor jezelf, zelf mogelijk maakt door zelf selectief weg te kijken. Ook een kwaliteit, zou je dan kunnen zeggen.
quote:
Die vergelijking begrijp ik niet.
Geeft niks.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
En wie zegt er nou eigenlijk nog 'zwart'? Ik zag een zwarte jongen bij de bus. Dat zegt toch niemand? Het journaal ook niet. Waarom dan wel 'wit' invoeren?
Het slaat nergens op nee.

Als ze ''blank'' vervangen voor wit, dan de term zoals ''donker getint'' vervangen voor zwart. Wat natuurlijk niet gaat gebeuren, want dat is net zo belachelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:52 schreef naiipajiiau het volgende:
Wie kijkt er sowieso nog naar de NOS.
Veel mensen blijkbaar.
pi_176736523
Ik weet het wel, 'donker' en 'blank' dan vindt men donker te negatief. Dus moet er sowieso iets negatievers voor 'blank' komen.
pi_176737843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee hoor. :D
Je hebt het zelf dus niet door?
Het maakt je naast hypocriet ook erg dom. Hierbij dus de bevestiging, dank daarvoor. :y
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176738074
Pure idioterie van de NOS. Blank is een gewoon Nederlands woord. Wit is een anglicisme gebruikt door extreem linkse dwarrels.
pi_176738558
Hier een handig overzicht van de andere nieuwe termen:

pi_176739740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:41 schreef Flitskikker het volgende:

[ afbeelding ]
Genetisch modificeren is manipuleren geworden. Toch gek dat ze voor bij links gevoelige onderwerpen graag een uitzondering maken voor de positiviteitsbeweging in de taal.
https://nos.nl/artikel/22(...)happers-bezorgd.html
pi_176739799
quote:

[ afbeelding ]
Spot on dit plaatje. De NOS bedrijft inderdaad Orwelliaanse newspeak.
  donderdag 25 januari 2018 @ 16:05:45 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176740333
quote:

[ afbeelding ]
Jammer maar waar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176741097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:23 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Pure idioterie van de NOS. Blank is een gewoon Nederlands woord. Wit is een anglicisme gebruikt door extreem linkse dwarrels.
Exact. Maar wie is dan die extreem linkse dwarrel binnen het NOS bestuur?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176741287
Ach jee, Gerard "Jesse" Timmer wordt in mei de nieuwe baas van de NOS. De kans is groot dat daarmee de links ingeslagen weg wordt voortgezet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:21:39 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176741385
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

... Die jij zelf als gedachte politie classificeert dus? Wat jij, voor jezelf, zelf mogelijk maakt door zelf selectief weg te kijken. Ook een kwaliteit, zou je dan kunnen zeggen.
Ja, selectief wegkijken zijn wel meer mensen hier heel goed in. Alleen jammer dat de meest fanatieke selectieve wegkijkers altijd van zichzelf denken dat ze absoluut geen selectieve wegkijkers zijn. Hé SpaceOddity?
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:22:02 #69
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176741390
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je hebt het zelf dus niet door?
Het maakt je naast hypocriet ook erg dom. Hierbij dus de bevestiging, dank daarvoor. :y
Ja, of jij lult uit je nek.

Ik ga toch voor optie 2.
pi_176741546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, selectief wegkijken zijn wel meer mensen hier heel goed in. Alleen jammer dat de meest fanatieke selectieve wegkijkers altijd van zichzelf denken dat ze absoluut geen selectieve wegkijkers zijn. Hé SpaceOddity?
Klopt. Maar jij impliceert dat ik zelf ook selectief wegkijk? Zo even geen idee, maar je mag met voorbeelden komen als je wilt. Graag zelfs.

Ik ga je geen ongelijk geven als je een punt blijkt te hebben in deze.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:34:13 #71
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176741611
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Klopt. Maar jij impliceert dat ik zelf ook selectief wegkijk? Zo even geen idee, maar je mag met voorbeelden komen als je wilt. Graag zelfs.

Ik ga je geen ongelijk geven als je een punt blijkt te hebben in deze.
Is goed. Als jij met voorbeelden komt dat ik selectief wegkijk, kom ik met voorbeelden dat jij selectief wegkijkt. Anders houden we op met dat zielige op de man spelen en gaan we het gewoon over de argumenten hebben.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:42:37 #72
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176741767
blanke vla in 3 2 1
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:50:09 #73
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176741900
#BANOS
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_176742145
PDDNOS: Pedante drammerige debiele nederlandse omroep stichting.
pi_176742611
quote:

[ afbeelding ]
Matige selectie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_176743526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Is goed. Als jij met voorbeelden komt dat ik selectief wegkijk, kom ik met voorbeelden dat jij selectief wegkijkt. Anders houden we op met dat zielige op de man spelen en gaan we het gewoon over de argumenten hebben.
Flauw hoor. Maar goed

''Gedachtepolitie'' bijvoorbeeld.

Geen echt woord, maar voor mij betekend het dat mensen andere mensen doelbewust belemmeren in vrijheid van denken, en zelfs die vrijheid van denken proberen te verbieden. (Betekend dit voor jou hetzelfde of iets anders?)

Jij bent tegen alle vormen van gedachtepolitie, zeg je. Toch kijk je weg als mensen met en vanuit streng religieuze opvattingen anderen beperken in hun vrijheid van denken en het zelfs proberen te verbieden, want je spreekt je niet uit tegen de religieuze opvattingen die deze praktijken feitelijk faciliteren. Sterker nog, je loopt het te verdedigen.

Ik ben ook tegen gedachtepolitie en vind het kwalijk dat het uberhaubt voor komt en, nog kwalijker, getolereerd en zelfs verdedigt word. Ik pleit niet voor een gedachtepolitie om deze religieuze gedachte politie te bestrijden, maar voor meer besef, erkenning en openlijke afkeur hiervan, zodat meer en meer mensen zich ervan bewust worden dat iedereen vrij is om te denken wat hij of zij wil denken, maar dat bij lange na dit niet voor iedereen geld. En dat dit niet okee is.

Streng praktiserend religie aanhanger? Prima, maar accepteer dat je anderen niet jouw opvattingen kan opdringen door bijvoorbeeld het vrij denken te belemmeren of te verbieden. Dit zou overal moeten gelden, maar in bepaalde landen, waar bijvoorbeeld openbare uitingen van religie's anders dan de dominante religie daar, maken ze het wel heel bont. Ver van mn bed show, maar ga niet denken dat je het vrij denken van anderen hier ook kunt belemmeren.

En we hebben het over de argumenten, maar ik vind het lastig als men argumenteel tegenstrijdig overkomt.

- Tegen elke vorm van gedachtepolitie zijn.
- Maar geen problemen hebben met een religie die vrij denken tegengaat dmv ''gedachtepolitie''.

Noem me hoe je wil, maar ik noem dat tegenstrijdig. En dat kun je voor jezelf alleen goed praten als je selectief wegkijkt van dat wat tegenstrijdig is.

En de dialoog verloopt al zo moeizaam...
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:23:41 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176743769
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:13 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Flauw hoor. Maar goed

''Gedachtepolitie'' bijvoorbeeld.

Geen echt woord, maar voor mij betekend het dat mensen andere mensen doelbewust belemmeren in vrijheid van denken, en zelfs die vrijheid van denken proberen te verbieden. (Betekend dit voor jou hetzelfde of iets anders?)

Jij bent tegen alle vormen van gedachtepolitie, zeg je. Toch kijk je weg als mensen met en vanuit streng religieuze opvattingen anderen beperken in hun vrijheid van denken en het zelfs proberen te verbieden, want je spreekt je niet uit tegen de religieuze opvattingen die deze praktijken feitelijk faciliteren. Sterker nog, je loopt het te verdedigen.

Ik ben ook tegen gedachtepolitie en vind het kwalijk dat het uberhaubt voor komt en, nog kwalijker, getolereerd en zelfs verdedigt word. Ik pleit niet voor een gedachtepolitie om deze religieuze gedachte politie te bestrijden, maar voor meer besef, erkenning en openlijke afkeur hiervan, zodat meer en meer mensen zich ervan bewust worden dat iedereen vrij is om te denken wat hij of zij wil denken, maar dat bij lange na dit niet voor iedereen geld. En dat dit niet okee is.

Streng praktiserend religie aanhanger? Prima, maar accepteer dat je anderen niet jouw opvattingen kan opdringen door bijvoorbeeld het vrij denken te belemmeren of te verbieden. Dit zou overal moeten gelden, maar in bepaalde landen, waar bijvoorbeeld openbare uitingen van religie's anders dan de dominante religie daar, maken ze het wel heel bont. Ver van mn bed show, maar ga niet denken dat je het vrij denken van anderen hier ook kunt belemmeren.

En we hebben het over de argumenten, maar ik vind het lastig als men argumenteel tegenstrijdig overkomt.

- Maar geen problemen hebben met een religie die vrij denken tegengaat dmv ''gedachtepolitie''.

Noem me hoe je wil, maar ik noem dat tegenstrijdig. En dat kun je voor jezelf alleen goed praten als je selectief wegkijkt van dat wat tegenstrijdig is.

En de dialoog verloopt al zo moeizaam...
Leuk verhaal...

quote:
Toch kijk je weg als mensen met en vanuit streng religieuze opvattingen anderen beperken in hun vrijheid van denken en het zelfs proberen te verbieden, want je spreekt je niet uit tegen de religieuze opvattingen die deze praktijken feitelijk faciliteren. Sterker nog, je loopt het te verdedigen.
Maar dit trek je gewoon uit je achterste.
pi_176743973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Leuk verhaal...

[..]

Maar dit trek je gewoon uit je achterste.
Dat vind ik gewoon. De voorspelbare reactie van jou zag ik al aankomen.

Blijft dit toch gewoon staan;
quote:

Maar he, een man een man, een woord een woord.

Ik kijk dus ook selectief weg volgens jou.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Is goed. Als jij met voorbeelden komt dat ik selectief wegkijk, kom ik met voorbeelden dat jij selectief wegkijkt.
Nou.....?
pi_176744571
Enorme bullshit. Gevolg van groepje beroepsrellers die zich als zwart menen te moeten identificeren en profileren, en volgens de regels van de door hun gewenste polarisering moet er dus ook een groep als wit aangewezen kunnen worden. In plaats van als maatschappij samen te leven is het dus belangrijk om tegenstellingen te benadrukken en zowel letterlijk als figuurlijk een zwart-wit gedachtenpatroon te hebben.
En de NOS zwicht hiervoor en doet er aan mee. Bravo
pi_176745405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Soms denk ik wakker te zijn geworden in een fout parallel universum.

Waar mensen vandaag de dag over kunnen zeiken.

Toen de term allochtoon werd ingevoerd door diezelfde linkse gekkies ben ik al afgehaakt.
pi_176745646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, of jij lult uit je nek.

Ik ga toch voor optie 2.
Doe ik zelden. gezien je post historie en diverse eerdere discussies, kan ik wel een aardig beeld van je schetsen nu.
Gezien de comments die je krijgt in de tussentijd van anderen, zijn er een hoop mensen die het ook aardig eens zijn met mij.
Dus uit m'n nek lullen?

Laat ik eens een poging doen jou in een paar woorden te omschrijven:
Hypocriet
Draaier
Selectief
Racist
Dom

Als ik dit dan zo over zie heb je nog het meeste weg van de mensen wie jij het meeste haat: de neo nazi's.
1947-2016
  donderdag 25 januari 2018 @ 21:10:50 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176745986
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:32 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat vind ik gewoon. De voorspelbare reactie van jou zag ik al aankomen.

Blijft dit toch gewoon staan;

[..]
Opnieuw, je trekt dat uit je reet.
  donderdag 25 januari 2018 @ 21:11:36 #83
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176745998
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Doe ik zelden. gezien je post historie en diverse eerdere discussies, kan ik wel een aardig beeld van je schetsen nu.
Gezien de comments die je krijgt in de tussentijd van anderen, zijn er een hoop mensen die het ook aardig eens zijn met mij.
Dus uit m'n nek lullen?

Hypocriet
Draaier
Selectief
Racist
Dom

Als ik dit dan zo over zie heb je nog het meeste weg van de mensen wie jij het meeste haat: de neo nazi's.
Ja, je lult uit je nek. Want zodra ik bewijs vraag, krijg ik alleen maar onzin.
pi_176746003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, we herkennen ons wel in dat beeld van jou.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 25 januari 2018 @ 21:12:34 #85
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176746017
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Neuh, we herkennen ons wel in dat beeld van jou.
Dat verbaast me niets. :D
  Forum Admin donderdag 25 januari 2018 @ 21:21:46 #86
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_176746202
Ga lekker met z'n tweetjes de hooischuur in ofzo, niet hier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_176750813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, je lult uit je nek. Want zodra ik bewijs vraag, krijg ik alleen maar onzin.
Mannetje zit in een hoekje

Bewijs eens dat ik hier onzin verkoop. Dat jij geen racist bent.
Voorlopig heb je je posthistorie niet echt mee.
1947-2016
pi_176751542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 21:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus jij bent ook niet eens een man van je woord.

Wij beschuldigen elkaar van selectief wegkijken, één keer vragen van jou, en ik geef je gelijk een voorbeeld.
Drie keer vragen van mij, en drie keer laat je het afweten.

Gaat lekker dat discuseieren zo met jou; lekker strooien met tegenstrijdige argumenten, dat dan weer ontkennen zonder in te gaan op de inhoud, ongegronde aantijgingen maken en zelf gemaakte voorstellen niet nakomen. Je komt niet eens met onzin, maar herhaaldelijk met niets.

Wat denk je nu zelf hoe dat voor anderen hier parten speelt met jouw geloofswaardigheid factor?
pi_176751834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:51 schreef Red_85 het volgende:
Audio in de link.

https://www.geenstijl.nl/5140401/blank-blank-blank/#comments

Blank mag niet want te positief.

'Allochtoon' is ookal vervangen door 'Nederlander met een migratie-achtergrond'.

NOS manipuleert en dicteert wat wij moeten denken. Over Nederlanders mag niet te positief gedacht worden, over allochtonen niet te negatief.

Het nieuws van alle kanten?
Je kunt ze net zo goed noemen: Nederlanders met een allochtone achtergrond.

Met ander woorden: Voor een allochtoon maakt het niet uit hoe goed hij geïntegreerd is, hij is en blijft een onvolwaardige Nederlander.

Wie zijn de echte Nederlanders?

'... Echte Nederlanders' zijn de inwoners waarvan ook de voorouders altijd al in Nederland woonden.
Volgens deze definitie bestaat waarschijnlijk slechts 2% van de Nederlandse bevolking uit 'echte Nederlanders'. Dat zijn ongeveer 340.000 mensen. De overige 98% van de Nederlanders heeft (ook) buitenlandse voorouders ... . '
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176752444
Dit zou spelen in de maatschappij volgens Gelauf (geloof hem niet) maar het speelt alleen bij een kleine groep linkse activisten die bezig is met 'Weg met ons'.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:23:15 #91
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176753781
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dus uit m'n nek lullen?

Hypocriet
Draaier
Selectief
Racist
Dom

Je vergeet “troll”. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:34:11 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176753969
Wat een gedoe zeg.
Ik zeg maar zo:
Wie zwart zegt, moet ook wit zeggen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:37:28 #93
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176754006
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:34 schreef Ringo het volgende:
Wat een gedoe zeg.
Ik zeg maar zo:
Wie zwart zegt, moet ook wit zeggen.
Ik zou ‘em omdraaien...
Wie wit zegt, moet ook zwart zeggen. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:37:58 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176754018
Witte sneeuwvlokjes, hihi.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:38:54 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176754030
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:37 schreef thedeedster het volgende:
Ik zou ‘em omdraaien...
Wie wit zegt, moet ook zwart zeggen. ;)
Dat kan ook.
Maar zwart zeiden we al.
Dus wat is met wit het probleem?
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:40:09 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176754046
Kennelijk voelen heel wat varkensroze medemensen zich opeens "beledigd" ( :') ) als men hen wit noemt.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:40:51 #97
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176754053
Maar chocoladebruine mensen zwart noemen is natuurlijk geen probleem!
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:41:26 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176754059
All men are equal, but some are more equal than others.
pi_176754327
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:38 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat kan ook.
Maar zwart zeiden we al.
Dus wat is met wit het probleem?
Heb jij de NOS ooit horen zeggen: 'een zwarte man schoot om zich heen' o.i.d.?
  vrijdag 26 januari 2018 @ 09:59:13 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_176754347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 06:32 schreef torentje het volgende:

[..]

Dat bepalen doet de NOS toch al? Want zij beslissen wat groot nieuws is en doorgegeven moet worden aan het publiek. Zodat het publiek slechts over dat groot nieuws debatteert.
Dat neemt niet weg dat je zelf kritisch kan nadenken toch? Ik laat mijn referentie kader echt niet bepalen door NOS maar neem een kritische houding aan op nieuws in het algemeen. Meerdere bronnen raadplegen bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')