abonnement Unibet Coolblue
pi_176715329
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Leuk presentatie trio.
_O-
pi_176715346
Toon dan eens een uitslag ipv dit slap gelul. :(
pi_176715381
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Leuk presentatie trio.
Mooie stoelen ook
pi_176715446
Zelfs ik als een ongetrainde papzak fiets nog sneller dan sommige afrikaantjes
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:14:54 #55
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176715462
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Zijn we dan zulke wielerautisten? :{
Ja, absoluut.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_176715486
quote:
Ik heb hem niet voor niets gekocht hè.
pi_176715512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Zijn we dan zulke wielerautisten? :{
Samen zijn we sterk
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:18:05 #58
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176715528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:07 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Zijn we dan zulke wielerautisten? :{
Nee, gewoon autisten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176715557
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:10 schreef showtimer het volgende:

[..]

Mooie stoelen ook
pi_176715615
Ik wacht nog steeds op een uitslag.
pi_176715794
Er stonden een paar nobuddies op het podium. Morice wint denk ik.
pi_176715809
CordonRagot twitterde op woensdag 24-01-2018 om 13:28:28 Et Bimmmm 👊🏻 @VitalConcept_CC on fire 🔥 ! Première victoire , good job @MORICEJulien #bonnenuittoutlemondejesuisrefaite reageer retweet
VitalConcept_CC twitterde op woensdag 24-01-2018 om 13:26:50 🏆 Historique. @MORICEJulien remporte le contre-la-montre inaugural du #SharjahTour, première victoire de l'histoire du @VitalConcept_CC.🏆 Julien Morice makes history winning the 1st stage of Sharjah Tour. First victory of our life.#ThereIsNoTry https://t.co/cLWhu41o3M reageer retweet
pi_176715826
pi_176715871
#ThereIsNoTry is een mooie toevoeging aan de collectie
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:51:39 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176716228
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:19 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_176716331
quote:
Keisse stuurt ruwe diamant Gaviria naar Vlaamse klassiekers: “Door mij luistert hij zelfs naar Mozart, dan is het stil”

Nooit eerder koerste Iljo Keisse (35) in Argentinië. En nooit eerder lag de ‘Keizer van het Gentse Kuipke’ met Fernando Gaviria (23) op de kamer. Voor Quick Step Floors waren het nochtans héél doelbewuste keuzes. Iljo als de rustige veteraan die de ruwe Colombiaanse diamant van Lefevere moet slijpen. Zodat Fernando straks glinstert, in het voorjaar én in de Tour.

In kamer 206 van het naar Argentijnse normen supermoderne hotel Del Bono Park in San Juan valt er altijd wat te beleven. Als ze niet slapen of aan het fietsen zijn, is dit veruit de luidruchtigste habitacion. Soms gilt er ineens iemand – Gaviria – Iljo! door de holle ruimten van het hotel, alsof we in het Gentse Kuipke zitten. Of er knalt loeiharde Latin-muziek door de boxen. Want Gaviria is niet alleen een waanzinnig talent, het is ook een speelvogel buiten categorie.

Valt dat mee, als 35-jarige leven met zo’n bruisend kereltje van 23?

(trekt grote ogen)“In het begin dacht ik: Waar ben ik nu aan begonnen? Hij is jong, dat zie je aan zijn manier van doen. En zoals alle kampioenen is hij niet 100 procent normaal. Een beetje plezant gek, zeg maar, al kan hij ook heel gefocust zijn. Hij heeft het allebei. En hij kijkt natuurlijk fel op naar ­Peter Sagan.”

Gaviria’s respect voor de drievoudige kampioen druipt ervan af.

“Fernando ziet zichzelf een beetje als een kopie van hem. Het moet nog blijken of dat effectief zo is, toch op de weg. Op de piste is hij het al. Hij liet al leuke dingen zien. Doe het maar na, hé: vier ritten winnen in de Giro. En hoe. Hij heeft geen schrik, weet wat hij kan. En hij laat dat graag zien. Net als Sagan rijdt hij nu ook al zo dwars door het peloton heen. Hij heeft véél Sagan-trekjes.”

Heeft hij ook trekjes van Tom Boonen, wiens naam hier in San Juan nog elke dag valt?

“Ja en neen. Hij is wel een leider, maar nog niet de leider die Tom was. Daar is hij ook nog te jong voor. Je voelt wel dat hij het leiderschap wil leren, maar hij overdrijft er soms nog een beetje in. Je moet het maar eens vragen aan ploegleider Bramati. Die wordt er soms zot van. De eerste dagen kreeg ik het ook op mijn heupen.”

Hoezo?

“Discussiëren over dit en dat. Gaviria heeft over alles een mening. En dan moet het ook allemaal zo zijn. Achteraf stel je dan soms vast dat hij gewoon de speelvogel uithing, maar op het moment zelf weet je niet of hij serieus is of met je voeten aan het spelen is. Maar hij is wel goed van inborst, hoor.”

Hij kijkt ook geweldig naar jou op en weet heel goed wat hij aan je heeft.

“Dat is ook belangrijk voor mij. Ik ben zijn tegenpool. Ik probeer hem te kalmeren, in en buiten de koers, op de kamer, ’s morgens en ’s avonds. De eerste dagen stond die muziek altijd volle bak. Alle mogelijke genres. Ik heb hem nu al zover gekregen dat hij soms naar Mozart en Beethoven luistert. Dan ligt hij daar op zijn bed en is hij een beetje stiller: ideaal. Je moet hem sturen, want als je hem loslaat…. Zeker hier, waar hij volop in de belangstelling staat. Al die aandacht, al dat geld... Het is belangrijk om hem rustig te houden.”

Hoever kan hij in de klassiekers komen?

“Hij heeft alles om dat goed te doen. Er zit een moteur in, hij is explosief. En ook al heeft hij weinig ervaring, hij pikt de dingen snel op. De voorbije winter deden we samen enkele trainingen in de Vlaamse Ardennen. Ik met hem alleen, en ook met de ploeg. Dan doen we de hellingen zoals ze elkaar opvolgen in de koersen. Zeven of acht kilometer voor de Oude Kwaremont vraag ik dan: Fernando, waar rijden we naartoe? En dan weet hij het. Hij rijdt traag rond en slaat alles in hem op. Zo evident is dat niet voor een Colombiaan. Laat me hier in Argentinië na zeven keer hetzelfde rondje los, en ik weet niet of ik daarna naar links of rechts moet om naar het hotel te rijden.”

Is het enkel maar om ­Gaviria te gidsen en een snelcursus Vlaanderen te geven dat je hier rijdt?

“Ik steek het niet onder stoelen of banken: ik zou graag de klassiekers rijden en met Fernando naar de Tour gaan. Dan begin je beter gelijk met hem aan het seizoen om automatismen te kweken. En volgende week in Medellin (in de Colom­biaanse rittenkoers Oro y Paz, nvdr.) ontdek ik ook de leefwereld van Fernando. Ik stelde hem voor om na die tweede rittenkoers daar te blijven trainen. Medellin ligt ook hoog. Het is perfect om je daar voor te bereiden op de Strade Bianche, Tirreno-Adriatico en Milaan-Sanremo. Neen, antwoordde hij kort. Het is de Omloop Het Nieuwsblad. Die Belgische openingskoersen kan ik niet laten schieten. Hij is zot van de Vlaamse koersen. Hij wil als allereerste Zuid-Amerikaan geschiedenis schrijven in de kasseiklassiekers.”
pi_176716423
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:45 schreef Columbiafan het volgende:
Narvaez heeft prachtige bruine benen. ^O^
http://www.ciclismoafondo(...)sta-Jhonatan-Narvaez
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 15:39:09 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_176718089
Betancur zet na San Juan ook streep door Colombia Oro y Paz

Carlos Betancur komt voorlopig nog niet in actie, maar het is gissen naar de reden van zijn afwezigheid. Dat melden diverse Colombiaanse media. Movistar heeft aan de Colombiaanse wielerbond aangegeven dat de 28-jarige coureur niet aan de start verschijnt van Colombia Oro y Paz, de rittenkoers in zijn land die van 6-11 februari op het programma staat.

Betancur zou aanvankelijk zijn seizoen beginnen in de Vuelta a San Juan, die op dit moment bezig is. Hij werd in extremis op de startlijst vervangen door Antonio Pedrero, zonder dat daar een reden bij gegeven werd. Zijn seizoensstart werd daarna verschoven naar Colombia Oro y Paz, een nieuwe profkoers van 2.1-niveau waar veel Colombiaanse toppers opdraven. Nu is Betancur daar dus ook afgemeld, zonder verdere toelichting. Weer zal Pedrero zijn plek innemen.

De selectie van Movistar voor Colombia Oro y Paz is nu als volgt: Nairo Quintana, Winner Anacona, Víctor de la Parte, Antonio Pedrero, Richard Carapaz en Dayer Quintana.
  woensdag 24 januari 2018 @ 15:51:09 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176718275
w-w-w-w-w-w aaaaaieersssss
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 16:20:30 #71
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176718785
quote:
Potentiële genotskoers voortaan dan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 24 januari 2018 @ 16:23:50 #72
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176718838
Put these foolish ambitions to rest.
pi_176720274
quote:
Dat wordt geen nieuwe overwinning voor de Kit. :D
pi_176721594
Hebben jullie geen werk ofzo, dat je hier overdag vaak kan posten
  woensdag 24 januari 2018 @ 19:04:17 #75
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_176721704
quote:
hoe laat is de verwachte finish
Wat doe ik hier?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')