Niks te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook eens gaan werken he
TR help politiequote:Op woensdag 24 januari 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je was al nooit goed in het afleggen van examens
De enige reden waarom ik nog nadenk is dat ik niet weet wat met de tijd te doen vóór ik ander werk vind...quote:
nee hij mag dat wel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat murp je diskwalificeert.
Vandaag nog gaan zoeken naar iets andersquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:34 schreef Hexx. het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog nadenk is dat ik niet weet wat met de tijd te doen vóór ik ander werk vind...
Hij weet het nog niet maar reken maar dat hij het niet leuk vind maar zal straks met de taxi naar zijn school moetenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
He vervelend. Ziet hij dat ook zo of heeft hij er zelf minder moeite mee?
Ja dat lijkt me inderdaad vervelend voor hem.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hij weet het nog niet maar reken maar dat hij het niet leuk vind maar zal straks met de taxi naar zijn school moeten
Denk dat ik iets anders ga studerenquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaag nog gaan zoeken naar iets anders
Al een idee wat? Begin van een nieuwe studie is altijd leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Denk dat ik iets anders ga studeren
Architectuur. En dan vooral huizen, binnen en buiten. Ik denk dat ik oog heb voor stylequote:Op woensdag 24 januari 2018 09:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Al een idee wat? Begin van een nieuwe studie is altijd leuk.
De vraag alleen is of anderen natuurlijk oog hebben voor jouw stylequote:Op woensdag 24 januari 2018 09:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Architectuur. En dan vooral huizen, binnen en buiten. Ik denk dat ik oog heb voor style
Ow, er zullen vast wel genoeg zijn die mijn style zullen waarderen. Ik krijg altijd complimenten over mijn interieur (die ik bijna elke 2 jaar compleet verander) en de tuin.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
De vraag alleen is of anderen natuurlijk oog hebben voor jouw style
Lijkt me sowieso iets waar interesse/passie erg belangrijk is omdat iets mooi vinden uiteindelijk ook maar een mening is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ow, er zullen vast wel genoeg zijn die mijn style zullen waarderen. Ik krijg altijd complimenten over mijn interieur (die ik bijna elke 2 jaar compleet verander) en de tuin.
Jammer dat ik mijn huis niet zelf kan/mag ontwerpen
Idd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso iets waar interesse/passie erg belangrijk is omdat iets mooi vinden uiteindelijk ook maar een mening is.
Waar wil je heen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Idd.
Er is wel genoeg vraag naar, hoor. Misschien in Nederland minder, maar ben toch niet van plan hier te blijven
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ow, er zullen vast wel genoeg zijn die mijn style zullen waarderen. Ik krijg altijd complimenten over mijn interieur (die ik bijna elke 2 jaar compleet verander) en de tuin.
Jammer dat ik mijn huis niet zelf kan/mag ontwerpen
Ver weg.quote:
Bijvoorbeeld....of Langkawi.quote:
Gewoon wereldreis van makenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar gaat dit toch nou naar toe?
Hoe komt dat zo?quote:
Middagdutje doenquote:
neenquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je moet voor het eerst werken dit jaar?
zeg maar niets meerquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:28 schreef noodgang het volgende:
Och, wat zullen we er eens van zeggen
Bierquote:
Meer bierquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat geeft de volgende ochtend weer koppijn.
Goed zo, het afvallen kan beginnenquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
Dit is echt de eerste keer dit jaar dat ik geen honger heb om 12 uur lijkt wel.
Ach die 12 kg valt ook wel meequote:Op woensdag 24 januari 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed zo, het afvallen kan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |