Denk dat ik iets anders ga studerenquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaag nog gaan zoeken naar iets anders
Al een idee wat? Begin van een nieuwe studie is altijd leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Denk dat ik iets anders ga studeren
Architectuur. En dan vooral huizen, binnen en buiten. Ik denk dat ik oog heb voor stylequote:Op woensdag 24 januari 2018 09:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Al een idee wat? Begin van een nieuwe studie is altijd leuk.
De vraag alleen is of anderen natuurlijk oog hebben voor jouw stylequote:Op woensdag 24 januari 2018 09:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Architectuur. En dan vooral huizen, binnen en buiten. Ik denk dat ik oog heb voor style
Ow, er zullen vast wel genoeg zijn die mijn style zullen waarderen. Ik krijg altijd complimenten over mijn interieur (die ik bijna elke 2 jaar compleet verander) en de tuin.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
De vraag alleen is of anderen natuurlijk oog hebben voor jouw style
Lijkt me sowieso iets waar interesse/passie erg belangrijk is omdat iets mooi vinden uiteindelijk ook maar een mening is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ow, er zullen vast wel genoeg zijn die mijn style zullen waarderen. Ik krijg altijd complimenten over mijn interieur (die ik bijna elke 2 jaar compleet verander) en de tuin.
Jammer dat ik mijn huis niet zelf kan/mag ontwerpen
Idd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso iets waar interesse/passie erg belangrijk is omdat iets mooi vinden uiteindelijk ook maar een mening is.
Waar wil je heen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Idd.
Er is wel genoeg vraag naar, hoor. Misschien in Nederland minder, maar ben toch niet van plan hier te blijven
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ow, er zullen vast wel genoeg zijn die mijn style zullen waarderen. Ik krijg altijd complimenten over mijn interieur (die ik bijna elke 2 jaar compleet verander) en de tuin.
Jammer dat ik mijn huis niet zelf kan/mag ontwerpen
Ver weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |