Niks te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook eens gaan werken he
TR help politiequote:Op woensdag 24 januari 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je was al nooit goed in het afleggen van examens
De enige reden waarom ik nog nadenk is dat ik niet weet wat met de tijd te doen vóór ik ander werk vind...quote:
nee hij mag dat wel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat murp je diskwalificeert.
Vandaag nog gaan zoeken naar iets andersquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:34 schreef Hexx. het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog nadenk is dat ik niet weet wat met de tijd te doen vóór ik ander werk vind...
Hij weet het nog niet maar reken maar dat hij het niet leuk vind maar zal straks met de taxi naar zijn school moetenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
He vervelend. Ziet hij dat ook zo of heeft hij er zelf minder moeite mee?
Ja dat lijkt me inderdaad vervelend voor hem.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hij weet het nog niet maar reken maar dat hij het niet leuk vind maar zal straks met de taxi naar zijn school moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |