SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Barbarian heb ik wel eens gespeeld, maar niet vaak.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
kwam je met Barbarian niet over die boomstammen in het water heen
Wat ga je doen Symph?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:02 schreef just me het volgende:
dank je wel Symph
![]()
en als ik je morgen niet spreek..... super, super genieten!
Same here, maar dan voor de Atari 800XL!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat probeerden wij met bandjes voor de C64. Ging niet helemaal goed. Een bult fouten en de games startten niet
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik keek in de brugklas enorm op tegen de figuren die in 81 al in de brugklas hadden gezeten. Zelfs letterlijk, je zag mij gewoon niet als ik tussen ze in de rij voor de automaten stond.
Wat voor automaten?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik keek in de brugklas enorm op tegen de figuren die in 81 al in de brugklas hadden gezeten. Zelfs letterlijk, je zag mij gewoon niet als ik tussen ze in de rij voor de automaten stond.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
die bij de toilettenquote:
Ahja, die hadden wij nietquote:
toen ik 15 was ofzo. Ben een keer de gymles uitgestuurd omdat ik niet bij de rekstok kon, we moesten bovenop de kast staan, rekstok vastpakken en over een elastiek springen. Iedereen kon erbij, behalve mijn Koreaanse klasgenote en ik, dus we vroegen of hij lager mocht. Nee, we moesten maar naar die rekstok springen. Ja daaag...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:06 schreef just me het volgende:
[..]wanneer ben je die groeispurt dan gaan maken ?
Ahja, de brugsmurfen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Best wel idd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een lekker relaxed muziekje
En je hebt er al mee gebeld! Wat krijgen we nou, zeg!quote:
Misschien dat wij toen een Atari 2600 hadden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgens mij had ik in 1981 nog niet eens een C64. Volgens mij had ik toen nog een P2000.
[ afbeelding ]
Ik speelde hooguit Pong op een televisie als mn oom dat meenam.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgens mij had ik in 1981 nog niet eens een C64. Volgens mij had ik toen nog een P2000.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit soort overgangen alleen aan Knokkels en aRd was voorbehoudenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit klinkt idd een heul klein beetje anders dan het vorige nummer.
nogal ja.. verre van relaxed...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit klinkt idd een heul klein beetje anders dan het vorige nummer.
Ik ben ergerquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort overgangen alleen aan Knokkels en aRd was voorbehouden
Niet dus...
De P2000 was onze eerste computer, daarna kwam de C64, en daarna al de 286 pc. Voor pa's werk, met een harde schijf van maar liefst 16MB. MB ja. Waarvan 4MB voor privégebruik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat wij toen een Atari 2600 hadden.
Daarvoor hadden we een nog veel simpeler ding met 8 knojes, waaronder bij elk een spelletje zat. Enorm blokkerig en het ding was binnen een dag kapot!
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga Lennon naar bed brengen en daarna Netflixen! Fijne avond nog
mijn volgende show ga ik platen draaien die hoog in mijn top 50 staanquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Best wel idd.
Wel lekker na Duitse schandalen en Annies met tassies.
Alleen jammer dat Gup zich erin moet mengen.
fijne avond nogquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Bennie Neyman, Udo Jürgens en Luv dus?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn volgende show ga ik platen draaien die hoog in mijn top 50 staan
Zoiets heb ik ook nog gehad, maar ik weet niet meer wanneer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets, dat was mijn instap
ik had jaren later pas iets, een Brickgame, waar je Tetris op speelde. Daarna nooit meer computerspelletjes gespeeldquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal denk ik 82/83 geweest zijn, die rage. Beetje gelijk met ET, smurfen sparen, Doe Maar buttons en BMX crossfietsen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nog gehad, maar ik weet niet meer wanneer.
Ik heb ook ooit nog eens een elektronisch geval gehad met 1 of 2 spelletjes en een alarm. (Edit: oh, ja, ziets als die plaatjes dus). State of the art! Ik ben 2 jaar lang met Für Elise wakker geworden zonder te weten wat het nou eigenlijk voor deuntje was.
noem je ze allemaal, vergeet je Corryquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bennie Neyman, Udo Jürgens en Luv dus?
Daar heb ik ook best wat tijd in zitten.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En de kubus en zijn varianten natuurlijk.
Sorry Corryquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
noem je ze allemmal, vergeet je Corry
Die bovenste heb ik ook gehad!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Für Elise had mijn boer op zijn horloge als alarm!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nog gehad, maar ik weet niet meer wanneer.
Ik heb ook ooit nog eens een elektronisch geval gehad met 1 of 2 spelletjes en een alarm. (Edit: oh, ja, ziets als die plaatjes dus). State of the art! Ik ben 2 jaar lang met Für Elise wakker geworden zonder te weten wat het nou eigenlijk voor deuntje was.
Owjah, Tetris hadden we ook nog op zo'n ding, ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had jaren later pas iets, een Brickgame, waar je Tetris op speelde. Daarna nooit meer computerspelletjes gespeeld
Qua basis hadden we die idd ja, maar dan donkerbruin en met volgens mij gewoon zwarte symbooltjes op de schermpjes.quote:
Ik ken alleen deze versie, kan ook geen andere versie online vinden...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua basis hadden we die idd ja, maar dan donkerbruin en met volgens mij gewoon zwarte symbooltjes op de schermpjes.
Snoopy werkte vreemd genoeg via een spiegel.
Zal zo ff kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
Krijgen we toevallig ook nog een Cloud Number Nine van Bryan Adams of Cloud 9 van Jamiroquai?
Volgens mij wel, ja!quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit komt, denk ik, nét niet in mijn top 10 aller tijden.
Damn, ik WIST dat ik het ergens van herkende!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zing hier trouwens letterlijk "ik ben nergens goed voor" van de Dijk op mee.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, ik WIST dat ik het ergens van herkende!
Moet je DDM maar niet boos maken.quote:
praatje poepquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat wijze raad tussendoor.
Ik laat elke nacht 50+ windjes. Mijn ideeën zijn derhalve altijd briljantquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dilemma..quote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
woedend is zequote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je DDM maar niet boos maken.
windje niet zo opquote:
Als ze stormt, stormt ze goedquote:
Het wordt behoorlijk opgeblazen allemaal.quote:
Gewoon lekker je gang gaanquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
Plak er nog even wat tijd bij.
Nu zonder thema.
Dus roep maar.
Arme orenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker je gang gaanWat jij wilt laten horen
goed nummerquote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze stormt, stormt ze goed
Niet te stuiten, niet te sturen
Ik ben het niet eens met dit adviesquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker je gang gaanWat jij wilt laten horen
Zeg dan eens wat je wel wilquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het nieteens met dit advies
Ik weet het, maar ook een beetje inspiratieloos.quote:
Van Lou? Komt eraan!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ook een beetje inspiratieloos.
Mambo nr. 5 misschien?
Deze is leukquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Deze dokter, zo anders, was zo geniaal
een heerlijke smartlapquote:
Ze was zeker goed met d'r handenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:24 schreef livelink het volgende:
Oh, als de mensen een wisten,
hoe ik hem hielp als typiste.
Heus het is eerlijk, echt waar.
Als ik hem hielp was hij sneller klaar.
Een smartlap gaat over moederlief die elke week bij de gevangenis staat om bij haar zoon op bezoek te gaan.quote:
blind met 10 vingersquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze was zeker goed met d'r handen
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Een smartlap gaat over moederlief die elke week bij de gevangenis staat om bij haar zoon op bezoek te gaan.
Tja, ik twijfelde nog of ze hem hielp als typiste of dat ze hem hielp als hij piste.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze was zeker goed met d'r handen
Mmm, carnavalquote:
Welterusten just mequote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:41 schreef just me het volgende:
dank je voor de bijzondere muziekjes Raf
![]()
fijne avond nog
Hij is in allerlei stemmingen tegelijk, geloof ikquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
Ben je al in zo'n carnavalsstemming, Raf?
Nogal ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is in allerlei stemmingen tegelijk, geloof ik
Ik beperk me niet tot een gemoedstoestandquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is in allerlei stemmingen tegelijk, geloof ik
Nee, dat blijktquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik beperk me niet tot een gemoedstoestand
Ik weet het weer, dit was mijn eerstequote:Op dinsdag 23 januari 2018 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook gehad!Damn, die was ik al weer helemaal vergeten!
Daarna hadden we Snoopy en Donkey Kong.
Dat zegt me weer wat minder, maar het ziet er niet heel anders uit!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet het weer, dit was mijn eerste
[ afbeelding ]
Mijn zus had iets met kikkers die de weg over moesten steken volgens mijquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zegt me weer wat minder, maar het ziet er niet heel anders uit!
Welterusten Elfletterigquote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo afhaken; bedankt voor de gevarieerde muziek Raf
Vooruit, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Nu maar een die altijd goed valt ter compensatie
Ik ontken allesquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Oscar en Diaan.
Oscar.... ik wist niet dat je een kleintje had?
[ afbeelding ]
Wel de lusten en niet de lastenquote:
Daarom heb ik zelf geen kinderen, maar wel neefjes en een nichtje.quote:
Ik ken die dame op de foto nietquote:
Het bewijs is anders overduidelijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ken die dame op de foto niet
quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Het bewijs is anders overduidelijk
quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Photoshopquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom heb ik zelf geen kinderen, maar wel neefjes en een nichtje.
Leuk met ze spelen enzo, en zodra ze irritant worden, geef ik ze terug aan papa en mama.
Win!
Mogge.
hoe harder je ontkent....quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:06 schreef spijkerbroek het volgende:
If it looks like an OscarMopperkont and whines like an OscarMopperkont, then it probably is an OscarMopperkont.
Lijkt me idd wel de beste optie dan!quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraagje... ik wil een Chromebook gaan kopen... ik heb er twee op het oog.
De ene heeft 4 Gb werkgeheugen en 32 Gb harde schijf, de andere heeft 2 Gb werkgeheugen en 64 Gb harde schijf. Ik denk dat ik dan voor meer werkgeheugen moet gaan toch?
Documenten e.d. worden in een cloud van 100 Gb opgeslagen.
Die met 4 gb kopen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraagje... ik wil een Chromebook gaan kopen... ik heb er twee op het oog.
De ene heeft 4 Gb werkgeheugen en 32 Gb harde schijf, de andere heeft 2 Gb werkgeheugen en 64 Gb harde schijf. Ik denk dat ik dan voor meer werkgeheugen moet gaan toch?
Documenten e.d. worden in een cloud van 100 Gb opgeslagen.
ssd schijven zijn meestal niet zo heel grootquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Die met 4 gb kopen.
Je moet in een nieuw apparaat geen geheugen bij willen prikken.
Als er dan iets fout gaat, dan gooien ze het meteen daar op.
Al vind ik het wel een erg kleine harde schijf.
Nee, anders worden ze wel heel duur.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ssd schijven zijn meestal niet zo heel groot
Ik heb er eentje van een kwart gieg naast m'n gewone harde schijf.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ssd schijven zijn meestal niet zo heel groot
Neem wel minimaal een i5 processor met die 4gb.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Okay! Duidelijk, keus gemaakt. Nu wachten totdat vanavond de clubavond begint met "BTW weg ermee!"
Dat scheelt me zo'n 60 euro.
Ik heb hier voor mijn vriendin een Core i7 met 4GB en een SSD, maar ik vind 'm echt ongelooflijk traag....quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neem wel minimaal een i5 processor met die 4gb.
Al moet ik zeggen, ik heb 8gb werkgeheugen en zelfs dat is al snel de Max.
Maar goed ik heb nog een i3 processor er bij.
Ps staar je niet blind op een Chromebook
Waarschijnlijk dus te weinig werkgeheugen. Zoals gezegd ik heb 8gb en zelfs dat is vaak al te weinig.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier voor mijn vriendin een Core i7 met 4GB en een SSD, maar ik vind 'm echt ongelooflijk traag....
Mijn pc heeft 18 gb omdat Photoshop vaak liep te fucken toen ik nog 8 gb had.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus te weinig werkgeheugen. Zoals gezegd ik heb 8gb en zelfs dat is vaak al te weinig.
Ja ik wil mijn geheugen ook nog uitbreiden vanwege photoshop.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn pc heeft 18 gb omdat Photoshop vaak liep te fucken toen ik nog 8 gb had.
Was best goedkoop eigenlijk.
De enige echte trage factor die ik nu nog heb is Ziggo. (En misschien mijn netwerkje via het stopcontact, hoewel dat an sich wel snel genoeg zou moeten zijn.)
Ah dat verklaart het met de laptop! Facebook staat continu open daarop!quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ik wil mijn geheugen ook nog uitbreiden vanwege photoshop.
Maar ook een website als Facebook is killing en pakt soms al 3gb.
Ook fok met die kut reclames wil nog weleens oplopen naar de 2gb werkgeheugen.
Ja al die reclames en trackers vreten geheugen. Zwaar irritant is dat.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het met de laptop! Facebook staat continu open daarop!
quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:24 schreef tailfox het volgende:
Ik heb nu beter internet. Vanavond doe ik ff een showtje
Ik lees goede recensies over deze Chromebook. Ik hoef geen uitgebreide laptop, die hebben we wel. Het is meer voor erbij, beetje internetten, Netflix kijken. Simpele dingen en daar lijkt ie me prima voor.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neem wel minimaal een i5 processor met die 4gb.
Al moet ik zeggen, ik heb 8gb werkgeheugen en zelfs dat is al snel de Max.
Maar goed ik heb nog een i3 processor er bij.
Ps staar je niet blind op een Chromebook
Maar misschien heb je van een ander merk wel iets wat net zo goed is voor een lagere prijs?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees goede recensies over deze Chromebook. Ik hoef geen uitgebreide laptop, die hebben we wel. Het is meer voor erbij, beetje internetten, Netflix kijken. Simpele dingen en daar lijkt ie me prima voor.
Nee niet dat ik gevonden heb... ik wil wel touchscreen en omklapbaar. En de lange accuduur vind ik ook een pré.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar misschien heb je van een ander merk wel iets wat net zo goed is voor een lagere prijs?
Nice nice!quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nu 80mbs (iunplaats van 20mbs) en upload 35 mbs(van 0,1
Ah ja okee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee niet dat ik gevonden heb... ik wil wel touchscreen en omklapbaar. En de lange accuduur vind ik ook een pré.
Ik lees vooral dat er wat voordelen tov van een Windows apparaat. Ik zie dit soort apparaten ook wel met Windows voor ongeveer dezelfde prijs.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja okee.Er zijn wel meer van dat soort systemen, maar dan moet je wel goed zoeken. Maar goed; als je tevreden bent met de Chromebook en de prijs is ook naar je wens: prima toch?
Ah okee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat er wat voordelen tov van een Windows apparaat. Ik zie dit soort apparaten ook wel met Windows voor ongeveer dezelfde prijs.
Okee dan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook meer voor gebruik als tablet a la iPad dan als laptop.
4 up is best okequote:Op woensdag 24 januari 2018 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice nice!
Ik heb maar 4 MBPS up en down, geloof ik.Was 5 in mijn vorige woonplaats.
We hebben een iPad en dat is op zich wel fijn.... ik kan evt. ook een nieuwe iPad kopen met toetsenbord, maar dat is toch weer een stuk duurder en doet niet mee met de BTW-actie.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.Ja zelf heb ik nooit echt met een tablet gewerkt eigenlijk.
Waarom dan geen Samsung tablet?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben een iPad en dat is op zich wel fijn.... ik kan evt. ook een nieuwe iPad kopen met toetsenbord, maar dat is toch weer een stuk duurder en doet niet mee met de BTW-actie.![]()
omdat het dure sneiplanken zijnquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dan geen Samsung tablet?
Die doet wel mee aan de actie.
Samsung komt hier niet in huis... aldus peaceman. Geen optie dus.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dan geen Samsung tablet?
Die doet wel mee aan de actie.
Owjah!quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Samsung komt hier niet in huis... aldus peaceman. Geen optie dus.![]()
peaceman weet niet wat ie mist.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Samsung komt hier niet in huis... aldus peaceman. Geen optie dus.Chromebooks hebben ook iets groter scherm en ik wil mogelijkheid van toetsenbord. Kan evt natuurlijk ook via Bluetooth.
Jawel, Samsung.quote:
Symph wil ook geen Samsung tablet meer, de zijne moet nog in de verkoop, iPad is veel prettigerquote:
HTCquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:18 schreef Rafeiro het volgende:
Heb nu jaren HTC telefoons, ideaal, Android en gewoon beter als Samsung
toestsennnnquote:Op woensdag 24 januari 2018 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat merk waarbij internet bij iedereen plat lag omdat een centrale kaput gegaan was?
Hier stormt het al behoorlijk!quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier stormt het al behoorlijk!
Straks op de radio ook? (Hoewel ik Riders on the storm al voorbij heb horen komen!)
Moment.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:54 schreef ToT het volgende:
Verrek, zelfs de settings staan er nog gewoon in, terwijl ik het ge-uninstalled had en de registry leeg had gegooid enzo!
Zeker configbestanden die nog in een mapje achtergebleven waren.
Anyhow, iemand die me ff op het rooster wil keffen?
Voorspellende gave.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zocht iets terug, namelijk wanneer ik voor het eerst "17" van MK had gedraaid. Die track wordt momenteel namelijk als "Nieuw op 3FM" gedraaid. Ik draaide 'm 8 september: MUZ / Radio 49 #2024 - Oeh! Ah! Ed de Goey!
Maar wat grappig is, is de dikke vette hint die ik afgaf over wat de #1 van mijn jaarlijst zou worden. Ik draaide namelijk alle nummers-1 van de jaarlijsten tussen 2007 en 2016 op een rij (tracks #27 t/m #36), met meteen daarna "Shame"...
Dan zul je Vdj moeten gebruiken.quote:
vaak heb je hem wel, maar staat ie in verkeerd mapjequote:
quote:
Ben het ff aan het downloaden. Althans, dat hoop ik!quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
vaak heb je hem wel, maar staat ie in verkeerd mapje
Ja gewoon via mixxx.org kan datquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ben het ff aan het downloaden. Althans, dat hoop ik!
In welk mapje moet het dan komen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja gewoon via mixxx.org kan dat
Je hebt het mapje gepakt waarbij artiesten nummers zijn geworden? Net 12 en nu 01.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:17 schreef ToT het volgende:
Nou, dat was niet echt een heel denderende opener!![]()
Ja die foutjes komen bovenaan te staan in Mixxx, en omdat ik spontaan ging draaien pakte ik het eerste nummer waarvan ik DACHT dat die goed was (alle nummers van een bepaald album zijn zo genummerd, maar ik had dus net de verkeerde gepakt), en iets verderop zag ik deze. Van deze wist ik wel dat dit 'm was!quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het mapje gepakt waarbij artiesten nummers zijn geworden? Net 12 en nu 01.
Minder schadelijk dan wasmiddel eten lijkt mijquote:
Dit is bijna eng. En sowieso on-ToT'squote:Op woensdag 24 januari 2018 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan ook vrolijk kijken!
[ afbeelding ]
quote:
Daar heb je een goed punt..quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Minder schadelijk dan wasmiddel eten lijkt mij
Heb jij ineens een leven gekregen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:22 schreef just me het volgende:
leuke binnenkomer als er loser wordt gedraaid
![]()
ik ken even luisteren ToT moet om 19.45 de deur uit
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:22 schreef just me het volgende:
leuke binnenkomer als er loser wordt gedraaid
![]()
ik ken even luisteren ToT moet om 19.45 de deur uit
Nee joh, iemand wil een huis achter mijn tuin bouwen en daar ben ik niet blij mee dus even horen wat gedaan kan worden om het tegen te houden!quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ineens een leven gekregen?![]()
Nee, maar dat zegt niks. De meeste rages gaan wel langs mij heen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ken jij er meer die dat doen dan?
Je bent net met planking begonnen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt niks. De meeste rages gaan wel langs mij heen.
Ik heb net een emmer ijskoud water over me heen gegooid. Alleen wel vergeten te filmen, natuurlijk.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, iemand wil een huis achter mijn tuin bouwen en daar ben ik niet blij mee dus even horen wat gedaan kan worden om het tegen te houden!
Lang geleden (te lang) dat je gedraaid hebt !quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net een emmer ijskoud water over me heen gegooid. Alleen wel vergeten te filmen, natuurlijk.
Planking lijkt me al wat te ingewikkeld.
er is al een bezwaarschrift ingediend en bla bla bla ik heb er totaal geen verstand vanquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hoop dat het je gaat lukken.just me
Ik heb altijd een goede puntquote:
Gewoon ff 1,5x zo snel afdraaien, klaar!quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:27 schreef livelink het volgende:
Zo, dit klinkt ineens heel eng.
Dolly weet er toch een wat vrolijkere draai aan te geven.
het bewijs hebben we hier gezien!quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goede punt
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff 1,5x zo snel afdraaien, klaar!
Ik geloof je directquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goede punt
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
het bewijs hebben we hier gezien!
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff 1,5x zo snel afdraaien, klaar!
Het zal wel geen dirty dancing worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:29 schreef ToT het volgende:
Hierna, mede mogelijk gemaakt door StiVoRo en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond vanuit Winterberg met flinke pakken sneeuw en 14 graden...
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BeterNu alleen nog een paar tussendoor-jingles. Ik wil wel een keer wat maken voor je.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond vanuit Winterberg met flinke pakken sneeuw en 14 graden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |