abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176708126
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In welke regio zit jij in godsnaam? En waar ben jij bang voor?
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In welke regio zit jij in godsnaam? En waar ben jij bang voor?
De enige angst die er zou moeten zijn is de LINKSE hypocrisie.

Ze staan vooraan bij beeldenstorm, maar deze linkse blanke vrienden zijn totaal niet bereid hun eigen luxueuze positie ter beschikking te stellen aan een allochtoon.
pi_176708139
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, volgens de NOS heeft het woord een positieve connotatie en is daarom niet geschikt om te gebruiken in objectieve nieuwsberichten.

Zo heel moeilijk is het niet om dat eruit te halen...
ach, ik vraag me altijd af in elk topic hoe jij de ultieme “samenleving” voor je ziet.

Vooral veel commentaar maar weinig daadkracht.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:59:19 #253
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176708161
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb nog geen post gelezen waarin je de figuren aanduidde waar je het over hebt. Maar een linkje is ook prima.

[..]

Je stelt toch wel eens dat extremisten teveel macht hebben of er naar ze geluisterd wordt? Dat werp je ook op als argument om maar niet de term 'wit' te gebruiken. Dan zorg je toch juist nu ook dat je dat doet? Ik bedoel, ik vind het allemaal wat overdreven om de term 'blank' als beladen te zien, maar als de NOS besluit om voortaan 'wit' te gebruiken gaan ze hun gang maar. Dat zou juist niet moeten afhangen van wat extreme figuren doen of vinden.
Complete troll. Ik verwijs er ook nog een keer naar. Linkje heb je ook niks aan, want dan moet je zoeken. Verder ook je sterkste punt niet. Zo blijkt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176708174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:57 schreef riazop het volgende:

[..]

[..]

De enige angst die er zou moeten zijn is de LINKSE hypocrisie.

Ze staan vooraan bij beeldenstorm, maar deze linkse blanke vrienden zijn totaal niet bereid hun eigen luxueuze positie ter beschikking te stellen aan een allochtoon.
Klopt, in Rotterdam helemaal. Grote bek en weinig daadkracht. In Amsterdam is dat nog erger maar daar kom ik als Brabander al jaren niet meer.
pi_176708181
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Complete troll. Ik verwijs er ook nog een keer naar. Linkje heb je ook niks aan, want dan moet je zoeken. Verder ook je sterkste punt niet. Zo blijkt.
Het is dus echt te moeilijk om een simpele vraag te beantwoorden. Ok man.
pi_176708194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:57 schreef riazop het volgende:

Alsof iemand überhaupt zijn luxueuze positie af wil staan. Aan wie dan ook.
pi_176708226
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Klopt, in Rotterdam helemaal. Grote bek en weinig daadkracht. In Amsterdam is dat nog erger maar daar kom ik als Brabander al jaren niet meer.
In Amsterdam is het IETS minder erg dan in Rotterdam, in die zin dat je in Amsterdam nog wél eens niet-witte hogere en middelhoge ambtenaren aantreft. Terwijl Amsterdam een blankere (en steeds meer) stad is dan Rotterdam.
Maar de kunstensector in Amsterdam, daar waar de goedbetaalde feestbanen voor het oprapen liggen is idd extreem WIT (vol met gutmenschen)
pi_176708233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ach, ik test alleen de geloofwaardigheid van die beeldenstormers. En die is dus erg laag.
pi_176708248
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, volgens de NOS heeft het woord een positieve connotatie en is daarom niet geschikt om te gebruiken in objectieve nieuwsberichten.

Zo heel moeilijk is het niet om dat eruit te halen...
Je zegt dus hetzelfde als ietjefietje, alleen voeg jij er het dure 'connotatie' aan toe.

Trouwens. Twee punten:

1. Is blank te positief? Is blank niet gewoon een omschrijving van een huidskleur? Zou je ook niet kunnen stellen dat in het Engelse taalgebied white ook niet een positieve connotatie heeft?
2. Hoezo mag een omschrijving geen positieve connotatie hebben?
pi_176708257
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat is luxe? Topfunctie’s in de grote gemeentes zijn altijd bagger...

Gezeik is er altijd, grote wijkvergaderingen gaan in goede wijken over losliggende stoeptegelskerstbomen en hondenpoep, vermoeiend...
pi_176708274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon een huilerig sneeuwvlokje dat er niet tegen kan als anderen nare dingen over je zeggen.

Ironisch dat je het zelf wel voortdurend doet.
Ironisch dat je het probeert om te draaien om jezelf uit een positie te wurmen die je niet aan het winnen bent.
Want de grote racisten hier, dat zijn jullie soort personen.

Serieus, hoe kom je er op. 'De aanduiding voor de grootste groep mensen en de inheemse bevolking klinkt te positief, we moeten ze anders noemen'. En het er nog mee eens zijn ook...
Hoe racistisch ben je?

[ Bericht 0% gewijzigd door Red_85 op 24-01-2018 00:23:19 ]
1947-2016
pi_176708275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:03 schreef riazop het volgende:

[..]

In Amsterdam is het IETS minder erg dan in Rotterdam, in die zin dat je in Amsterdam nog wél eens niet-witte hogere en middelhoge ambtenaren aantreft. Terwijl Amsterdam een blankere (en steeds meer) stad is dan Rotterdam.
Maar de kunstensector in Amsterdam, daar waar de goedbetaalde feestbanen voor het oprapen liggen is idd extreem WIT (vol met gutmenschen)
Sowieso zijn er maar weinig kunstenaars met een kleurtje. Zelfs kunstenaars met nauwelijks inkomen dan.

Dat is wel anders bij hiphoppers met een kleurtje.
pi_176708301
Een minderheid voelt zich niet lekker bij te term "wit". Genoeg reden dus om dit weer af te schaffen.
pi_176708323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Sowieso zijn er maar weinig kunstenaars met een kleurtje. Kunstenaars met nauwelijks inkomen dan.

Dat is wel anders bij de hiphoppers.
idd, WITTE kunstenaars moet in de regel een hoop subsidie bij. Maar dan leven ze soms ook als God in Frankrijk. Kijk naar het Concertgebouw orkest dat elk jaar op wereldtour mag , slapend in de beste hotels in prachtige wereldsteden. Gevolgd door een brede managementlaag.

Das allemaal BLANK hoor.

Echte racisten kunnen in Nederland wat dat betreft op 2 oren slapen.
pi_176708339
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is dus echt te moeilijk om een simpele vraag te beantwoorden. Ok man.
Het is echt te moeilijk voor je om te lezen. Of om iets te zoeken op een website. Het staat out in the open in dit topic.

Geen wonder dat je zo vaak 'bronnetje?' vraagt. Je kan gewoon niet zoeken en lezen. Hapklare uitgekouwde brokken moet je hebben, zodat iemand het direct in je bek kan uitspugen en je het kan doorslikken zonder te kouwen...
1947-2016
pi_176708391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:09 schreef riazop het volgende:

[..]

idd, WITTE kunstenaars moet in de regel een hoop subsidie bij. Maar dan leven ze soms ook als God in Frankrijk. Kijk naar het Concertgebouw orkest dat elk jaar op wereldtour mag , slapend in de beste hotels in prachtige wereldsteden. Gevolgd door een brede managementlaag.

Das allemaal BLANK hoor.

Rapper boef wordt toch ook uitgenodigd bij Noorderslag, wat ook georganiseerd wordt met subsidie.
pi_176708393
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Rotterdam heeft inderdaad een gekleurdere samenleving en het doet me pijn om een stelletje blanke graftakken voor me in de supermarkt een compleet geïntegreerd Etheopisch gezin waarvan de vader in Chicago op de universiteit werkt 9 maanden per jaar, geshoffeert hoor worden.

Zulke leuke kids maar tegelijkertijd irriteer ik me kapot aan de NOS en een Denk en Sylvana Simons.

Ik herken me er als boerentrien in de grote enge stad absoluut niet in.
pi_176708424
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:44 schreef riazop het volgende:
de bekende witte/blanke schaamlap " we kunnen ze niet vinden" ...

yeah right
Heb je mijn post wel eens gelezen ?
55% van Rotterdam is volgens jou niet blank.
Hoe is de verdeling van sollicitanten, ook 55% niet blank ?, met andere woorden: proberen ze het wel ?

Hoe is de bereidheid van die 55% om als ambtenaar te werken ? Willen ze die baantjes wel, of heeft het geen status ?
En dan hebben we het over "gewone" gemeentelijke ambtenaren he, bij top ambtenaren waar jij het over had komen nog wel andere argumenten kijken.
pi_176708444
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Rapper boef wordt toch ook uitgenodigd bij Noorderslag, wat ook georganiseerd wordt met subsidie.
Artiesten worden NIET betaald hoor op Noorderslag.

BOEF had dezelfde avond nog een gig in Gemert. En die betaalde de gevraagde 7.000 e voor een uur.
pi_176708448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:09 schreef riazop het volgende:

[..]

Das allemaal BLANK hoor.

Maar wil gekleurd Nederland intensief op tour door de wereld? Wat ik weet van de top van de musici is dat het een keiharde wereld is, net als theater en dans.

Daarin tegen zie ik wel heel veel gekleurde Nederlanders voetballen bij de grote clubs.

Tja, is dat een probleem? Of gewoon een feit?
pi_176708449
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:15 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Heb je mijn post wel eens gelezen ?
55% van Rotterdam is volgens jou niet blank.
Hoe is de verdeling van sollicitanten, ook 55% niet blank ?, met andere woorden: proberen ze het wel ?

Hoe is de bereidheid van die 55% om als ambtenaar te werken ? Willen ze die baantjes wel, of heeft het geen status ?
En dan hebben we het over "gewone" gemeentelijke ambtenaren he, bij top ambtenaren waar jij het over had komen nog wel andere argumenten kijken.
55% (afgerond) heeft een migrantenafkomst. Daar zitten ook veel Polen, Bulgaren en expats tussen. Zelfs als je Turken (die vaak licht zijn) als gekleurd omschrijft. Klopt dat al niet.
pi_176708455
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Rotterdam heeft inderdaad een gekleurdere samenleving en het doet me pijn om een stelletje blanke graftakken voor me in de supermarkt een compleet geïntegreerd Etheopisch gezin waarvan de vader in Chicago op de universiteit werkt 9 maanden per jaar, geshoffeert hoor worden.

Zulke leuke kids maar tegelijkertijd irriteer ik me kapot aan de NOS en een Denk en Sylvana Simons.

Ik herken me er als boerentrien in de grote enge stad absoluut niet in.
Snap die spagaat wel.
pi_176708458
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:17 schreef riazop het volgende:

[..]

Artiesten worden NIET betaald hoor op Noorderslag.

BOEF had dezelfde avond nog een gig in Gemert. En die betaalde de gevraagde 7.000 e voor een uur.
Alsof Boef gratis op komt dagen.
pi_176708471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:18 schreef luxerobots het volgende:
55% (afgerond) heeft een migrantenafkomst. Daar zitten ook veel Polen, Bulgaren en expats tussen. Zelfs als je Turken (die vaak licht zijn) als gekleurd omschrijft. Klopt dat al niet.
Klopt, ik kwam dan ook niet met de term "niet blanken"
Dat was degene die begon over die 55% ;)
pi_176708474
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:15 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

met andere woorden: proberen ze het wel ?
Want je weet niet hoe een baan als hogere ambtenaar in NL wordt verdeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')