abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 11 februari 2018 @ 11:24:16 #203
842 Zorro
Z
pi_177103636
quote:
9s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:19 schreef franklop het volgende:
Ah nu de skiatlon.

Benieuwd wie er wint
Roelfs heeft aandacht voor Kruger, maar die maakt toch geen kans?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_177104217
Het in beeld brengen van random dingetjes zoals Kramer die zittend op een trap z'n sokken aantrekt en Ted-Jan Bloemen die van het ijs stapt tijdens andere ritten wordt overigens wel erg extreem nu. Er zit ruim 2 minuten na elke rit, doe dat lekker dan.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:53:48 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177104280
Denk je alles gehad te hebben, krijg je zo ook nog de mensonterende Joep Schreuder te verduren :r
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177104586
Eredivisie :')

Dat boeit toch helemaal niemand?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_177104742
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:53 schreef Falco het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, krijg je zo ook nog de mensonterende Joep Schreuder te verduren :r
De enige die de titel mensonterend ECHT verdiend bij de NOS.
pi_177106913
Zien jullie enig verschil in de wijze van uitzenden met de tijd dat ze nog wel de rechten hadden? Toen was het voornamelijk schaatsen, schakelen naar een andere NL'er en andere sporten in herhaaldelijke samenvatting. Ze doen nu, zonder rechten, precies hetzelfde?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 februari 2018 @ 13:43:42 #209
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177106953
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:42 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie enig verschil in de wijze van uitzenden met de tijd dat ze nog wel de rechten hadden? Toen was het voornamelijk schaatsen, schakelen naar een andere NL'er en andere sporten in herhaaldelijke samenvatting. Ze doen nu, zonder rechten, precies hetzelfde?
Op TV wel ja, online hebben ze niet meer de streams (met andere beelden dan tegelijkertijd op TV).
  Redactie Sport zondag 11 februari 2018 @ 13:44:08 #210
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_177106964
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:16 schreef Remzz het volgende:

[..]

De enige die de titel mensonterend ECHT verdiend bij de NOS.
Naast Maalderink
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 11 februari 2018 @ 13:45:09 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177106990
Rood wijntje :') Nu al?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_177107041
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:45 schreef Falco het volgende:
Rood wijntje :') Nu al?
Wat is daar mis mee?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177107701
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:42 schreef marcodej het volgende:
Zien jullie enig verschil in de wijze van uitzenden met de tijd dat ze nog wel de rechten hadden? Toen was het voornamelijk schaatsen, schakelen naar een andere NL'er en andere sporten in herhaaldelijke samenvatting. Ze doen nu, zonder rechten, precies hetzelfde?
Hoezo hebben ze de rechten niet meer? Volgens mij hebben ze alle live tv-rechten behalve die van het ijshockey en nog één andere sporten niet.
  zondag 11 februari 2018 @ 14:13:31 #214
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_177107728
NOS: de finale van de moguls begint over 10 minuten.
BBC: bezig met de finale moguls.
NOS: nieuws + reclame.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 11 februari 2018 @ 15:36:04 #215
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_177109642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:40 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan ik lange baan zien? nos zendt alleen shorttrack uit nu?
Nu live op NOS1
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_177109674
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hoezo hebben ze de rechten niet meer? Volgens mij hebben ze alle live tv-rechten behalve die van het ijshockey en nog één andere sporten niet.
ski en snowboardcross
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 11 februari 2018 @ 17:17:21 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177112533
Bij het kunstrijden loopt het commentaar van hans van Zetten voor op het beeld. Heel irritant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177113523
Waar is de waterpolo coach?
pi_177113538
Spuit Bart heroïne in z'n oogbol of is er gewoon een adertje gesprongen een paar dagen terug?
  zondag 11 februari 2018 @ 18:07:08 #220
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113606
quote:
11s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:03 schreef wimderon het volgende:
Spuit Bart heroïne in z'n oogbol of is er gewoon een adertje gesprongen een paar dagen terug?
Hij had gisteren ook al rooie ogen...zal wel een adertje ofzo zijn gesprongen.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:07:52 #221
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113627
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:02 schreef DarkE het volgende:
Waar is de waterpolo coach?
Godzijdank zijn we van Robin Van Galen verlost.
pi_177113652
Waarom laten ze Herman niet gewoon even lekker uitzieken. Gert had het wel voor een keertje kunnen overnemen toch
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177113707
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:09 schreef franklop het volgende:
Waarom laten ze Herman niet gewoon even lekker uitzieken. Gert had het wel voor een keertje kunnen overnemen toch
Misschien heeft hij gewoon teveel carnaval gevierd? :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_177113724
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:09 schreef franklop het volgende:
Waarom laten ze Herman niet gewoon even lekker uitzieken. Gert had het wel voor een keertje kunnen overnemen toch
Tom Egberts is vast ook aanwezig _O-
pi_177113737
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Godzijdank zijn we van Robin Van Galen verlost.
Ik denk dat Robin zelf vindt dat hij er meer van weet dan Bart toch?
  zondag 11 februari 2018 @ 18:15:27 #226
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113743
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:14 schreef DarkE het volgende:

[..]

Ik denk dat Robin zelf vindt dat hij er meer van weet dan Bart toch?
Robin is na 2008 een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:18:34 #227
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113788
Prima appartementje...niks mis mee
pi_177113813
Wel handig, een waterkoker met een afgesloten gootsteen ^O^
pi_177113847
Er staat iets op z'n twitter over deel 1 van de missie. Nee dat staat er niet, Stekelenlul.
pi_177113861
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:22 schreef wimderon het volgende:
Er staat iets op z'n twitter over deel 1 van de missie. Nee dat staat er niet, Stekelenlul.
Ja maar maar er stond een 5km en een groen vinkje erachter!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177113872
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Ja maar maar er stond een 5km en een groen vinkje erachter!
En iets over een eerste klap en daalder, maar dat was aan Knegt gericht.
pi_177113896
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

En iets over een eerste klap en daalder, maar dat was aan Knegt gericht.
Snap best dat Jeroen het zo intreperteerd hoor!

Naja het zo draait dat hij het kan gebruiken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177113939
Carlijn is leuk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 11 februari 2018 @ 18:31:00 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_177114012
"sjortrekken" :')
  zondag 11 februari 2018 @ 18:34:43 #235
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177114101
Funny Video's
pi_177114107
WATTS bij de NOS :o
pi_177114186
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:09 schreef franklop het volgende:
Waarom laten ze Herman niet gewoon even lekker uitzieken. Gert had het wel voor een keertje kunnen overnemen toch
Uitstel van executie. Begint nu ook wel irritant te worden. :')
pi_177114199
Van mogulskiën krijg je knie- en rugblessures.

-Bart Veldkamp
pi_177114240
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Van mogulskiën krijg je knie- en rugblessures.

-Bart Veldkamp
Dat zei hij niet.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:42:54 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177114299
Nu is het gaan nu is het gaan voor die laatste ronde

En daar komt ie aan, daar komt ie aan

Dit gast ie redden dit gaat ie redden

Hij kan het niet geloven, hij kan het niet geloven.

Zo verdiend, zo verdiend.

-Jan Roelfs
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 februari 2018 @ 18:50:10 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177114475
Dit commentaar :')
pi_177114505
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Dit commentaar :')
Authentiek.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 18:52:08 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 18:54:22 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177114575
Pyeonchang Vandaag is een prima programma.
pi_177115319
Wat doet Jeroen Stekelenburg deze OS??
pi_177115546
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Wat doet Jeroen Stekelenburg deze OS??
Maalderink irriteren
  zondag 11 februari 2018 @ 19:35:29 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177115586
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Wat doet Jeroen Stekelenburg deze OS??
Beetje pretenderen dat hij alles weet
  maandag 12 februari 2018 @ 08:49:55 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177123369
Maas niet te spreken over condities bij sloptesyle
De finale van de slopstyle werd ontsierd door vele valpartijen vanwege de wind.
https://nos.nl/video/2216(...)-bij-sloptesyle.html

2x flopstyle bij de NOS.
Géén kloon van tvlxd!
pi_177127222
Alles met vertraging van een paar minuten uitzenden deze morgen _O_
pi_177127813
Annette gerritsen kleed zich alsof ze al 80 is. Het mag wel iets sportiever.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:56:53 #251
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177127823
De Mart moet gewoon terug. _O_
  maandag 12 februari 2018 @ 15:22:04 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177131972
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:56 schreef Klummie het volgende:
De Mart moet gewoon terug. _O_
De Mart heel de week bij DWDD ivm Olympische Spelen.
pi_177133331
Hoorde ik Tom nou net zeggen dat de Biatlon een combinatie is van langlaufen en skiën...
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_177134849
Herman is alweer de oude _O_
  maandag 12 februari 2018 @ 18:02:47 #255
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177134864
Heel emotioneel Bart ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 12 februari 2018 @ 18:03:49 #256
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_177134890
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:28 schreef Bruce117 het volgende:
Hoorde ik Tom nou net zeggen dat de Biatlon een combinatie is van langlaufen en skiën...
skieten
Feyenoord!!! * Barça
pi_177135155
Stekelenburg komt steeds klaar als hij over Wust praat. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177135287
Die spreekbeurt van Gerritsen over de carriére van Wust vanmiddag.

:')

_O-

Cringe.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177135341
Deze wedstrijd was echt cringe
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177135424
Die Amber is sportliefhebber. Die mag snel overstappen naar NOS Sport
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 12 februari 2018 @ 18:37:48 #261
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177135526
Eens met Bart.
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 18:40:10 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177135554
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:31 schreef franklop het volgende:
Die Amber is sportliefhebber. Die mag snel overstappen naar NOS Sport
Inderdaad.
pi_177135561
Fourcaduuhhhh =/= Schipppuhhhrs
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 18:44:40 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 18:45:29 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177135666
Zou Jeroen al zijn stekel ergens in hebben gestoken?
  maandag 12 februari 2018 @ 18:49:20 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_177135690
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat oog van Bart blijft smerig.
Hoe komt dat?
pi_177135707
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
Annemarie Thomas.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 12 februari 2018 @ 18:54:30 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177135783
Urben is walgelijk chauvinistisch.
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 18:55:27 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177135798
10.15 al bij het schaatsen? Ze beginnen toch pas 12.00?
  maandag 12 februari 2018 @ 18:57:54 #271
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_177135843
Ik ben een beetje Ireen Wüst-moe
pi_177135862
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:55 schreef Slobeend het volgende:
10.15 al bij het schaatsen? Ze beginnen toch pas 12.00?
Veel "gedoe" tussendoor die de spreekbeurt tijd in gevaar brengt.
  maandag 12 februari 2018 @ 18:58:50 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177135867
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:31 schreef franklop het volgende:
Die Amber is sportliefhebber. Die mag snel overstappen naar NOS Sport
Waardige opvolgster van Dione, qua inhoud ligt die lat niet heel hoog :P
  maandag 12 februari 2018 @ 18:59:20 #274
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177135879
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:55 schreef Slobeend het volgende:
10.15 al bij het schaatsen? Ze beginnen toch pas 12.00?
In mijn gids staat ook 12.00 schaatsen. Herman had erover 10.15?
  maandag 12 februari 2018 @ 19:02:05 #275
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_177135943
Gebrek aan (fatsoenlijke) samenvattingen op de website is wel erg schrijnend.
  Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 19:06:14 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177136036
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gebrek aan (fatsoenlijke) samenvattingen op de website is wel erg schrijnend.
Waarschijnlijk mag dat niet echt. Voor 99 cent heb je integrale herhalingen op de ES Player

ES PlayerGenot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177136043
Ik ga dus om 18.00 zitten voor de samenvattingen van vandaag, openen ze met Herbert in extase dat Wust goud heeft. Nou leuk als je je verheugt op een samenvatting van een race waarvan ik de uitslag dus nog niet wist :')
  maandag 12 februari 2018 @ 21:11:09 #278
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177138789
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

De Mart heel de week bij DWDD ivm Olympische Spelen.
DWDD :')

Nee, de Mart moet gewoon het commentaar doen. Net als bij Yvon toen op de 3 km, 30 jaar terug. Legendarisch episch. _O_
pi_177140384
Ik ben wel blij met Eurosport O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 22:13:51 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177140450
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:55 schreef Slobeend het volgende:
10.15 al bij het schaatsen? Ze beginnen toch pas 12.00?
Idd. 11u shorttrack dus daarvoor zou er wel geouwehoerd moeten worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 13 februari 2018 @ 00:25:51 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177142637
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:11 schreef Klummie het volgende:

Nee, de Mart moet gewoon het commentaar doen. Net als bij Yvon toen op de 3 km, 30 jaar terug. Legendarisch episch. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 februari 2018 @ 00:57:40 #282
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177142879
quote:
_O_ _O_ _O_

Dit is ook een pareltje. Wat een race Jan, wat een race. _O_ _O_ _O_

pi_177143408
Voor de NOS start de sportdag in ieder geval niet voor 4en :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 03:29:36 #284
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177143414
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 03:28 schreef franklop het volgende:
Voor de NOS start de sportdag in ieder geval niet voor 4en :')
Ik kijk gewoon bijna alles op ES of de Duitser en alleen voor het schaatsen gaat de NOS aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177143884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 03:28 schreef franklop het volgende:
Voor de NOS start de sportdag in ieder geval niet voor 4en :')
En nu gewoon het programma van gisteravond 18:00 herhalen :')

Ik ben blij met Eurosport en de player!
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 06:56:45 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177144010
Vroeger konden ze nog doorverwijzen voor de streams, nu is er echt geen excuus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:18:33 #287
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177144146
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:11 schreef Klummie het volgende:


DWDD :')

Nee, de Mart moet gewoon het commentaar doen. Net als bij Yvon toen op de 3 km, 30 jaar terug. Legendarisch episch. _O_
Dat snapte ik wel. Dat was een genot met Yvon van Gennip en Mart. Was dat maar waar dat Mart het commentaar zou mogen doen. Ik vond gisteren al een genot bij DWDD met Mart.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:19:45 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:20:33 #289
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177144155
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 22:13 schreef borisz het volgende:


Idd. 11u shorttrack dus daarvoor zou er wel geouwehoerd moeten worden.
Dus toch 12.00?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:49:46 #290
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177146616
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat snapte ik wel. Dat was een genot met Yvon van Gennip en Mart. Was dat maar waar dat Mart het commentaar zou mogen doen. Ik vond gisteren al een genot bij DWDD met Mart.
Even opgezocht maar je hebt gelijk. Die walgelijke Van Nieuwkerk denk ik wel weg. De Mart is briljant weer hier, thx!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 11:06:05 #291
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_177146933
De stream weigert regelmatig dienst
  dinsdag 13 februari 2018 @ 11:14:44 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177147141
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dus toch 12.00?
Schaatsen begint 12.00 ja.
pi_177147661
Waarom zit zo'n Dione de Graaff nog steeds bij de NOS. Moeten ze niet elke 5 jaar een nieuwe gezicht neerzetten, zoals dat bij normale bedrijven gaat :')
pi_177150359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 11:35 schreef Syntix het volgende:
Waarom zit zo'n Dione de Graaff nog steeds bij de NOS. Moeten ze niet elke 5 jaar een nieuwe gezicht neerzetten, zoals dat bij normale bedrijven gaat :')
Nu kan ze in alle interviews zeggen dat ze speciaal voor de kijkers tot 2:00 opblijft. Maar ze laat het vervolgens over aan Jeroen :P
pi_177150698
Stream is er helemaal mee opgehouden, lekker dit...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_177150728
Kolere, wat een dramastreams
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:39:53 #297
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_177151249
RIP Streams
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:51:01 #298
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_177151598
NPO1.nl werkt nog :)
Fuck the EBU
pi_177157839
Voorlopig weinig Dioon te zien in de Koreaanse nachten. _O-
pi_177158467
Bartje heeft ook verstand van langlaufen. _O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_177158544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 18:46 schreef marcodej het volgende:
Bartje heeft ook verstand van langlaufen. _O_
Gelukkig schaatste hij zelf,skies naar de grond gooien lijkt mij een stuk lastiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')