abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2018 @ 18:15:27 #226
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113743
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:14 schreef DarkE het volgende:

[..]

Ik denk dat Robin zelf vindt dat hij er meer van weet dan Bart toch?
Robin is na 2008 een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:18:34 #227
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113788
Prima appartementje...niks mis mee
pi_177113813
Wel handig, een waterkoker met een afgesloten gootsteen ^O^
pi_177113847
Er staat iets op z'n twitter over deel 1 van de missie. Nee dat staat er niet, Stekelenlul.
pi_177113861
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:22 schreef wimderon het volgende:
Er staat iets op z'n twitter over deel 1 van de missie. Nee dat staat er niet, Stekelenlul.
Ja maar maar er stond een 5km en een groen vinkje erachter!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177113872
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Ja maar maar er stond een 5km en een groen vinkje erachter!
En iets over een eerste klap en daalder, maar dat was aan Knegt gericht.
pi_177113896
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

En iets over een eerste klap en daalder, maar dat was aan Knegt gericht.
Snap best dat Jeroen het zo intreperteerd hoor!

Naja het zo draait dat hij het kan gebruiken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177113939
Carlijn is leuk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 11 februari 2018 @ 18:31:00 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_177114012
"sjortrekken" :')
  zondag 11 februari 2018 @ 18:34:43 #235
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177114101
Funny Video's
pi_177114107
WATTS bij de NOS :o
pi_177114186
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:09 schreef franklop het volgende:
Waarom laten ze Herman niet gewoon even lekker uitzieken. Gert had het wel voor een keertje kunnen overnemen toch
Uitstel van executie. Begint nu ook wel irritant te worden. :')
pi_177114199
Van mogulskiën krijg je knie- en rugblessures.

-Bart Veldkamp
pi_177114240
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Van mogulskiën krijg je knie- en rugblessures.

-Bart Veldkamp
Dat zei hij niet.
  zondag 11 februari 2018 @ 18:42:54 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_177114299
Nu is het gaan nu is het gaan voor die laatste ronde

En daar komt ie aan, daar komt ie aan

Dit gast ie redden dit gaat ie redden

Hij kan het niet geloven, hij kan het niet geloven.

Zo verdiend, zo verdiend.

-Jan Roelfs
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 februari 2018 @ 18:50:10 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177114475
Dit commentaar :')
pi_177114505
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Dit commentaar :')
Authentiek.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 18:52:08 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 18:54:22 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177114575
Pyeonchang Vandaag is een prima programma.
pi_177115319
Wat doet Jeroen Stekelenburg deze OS??
pi_177115546
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Wat doet Jeroen Stekelenburg deze OS??
Maalderink irriteren
  zondag 11 februari 2018 @ 19:35:29 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177115586
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Wat doet Jeroen Stekelenburg deze OS??
Beetje pretenderen dat hij alles weet
  maandag 12 februari 2018 @ 08:49:55 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177123369
Maas niet te spreken over condities bij sloptesyle
De finale van de slopstyle werd ontsierd door vele valpartijen vanwege de wind.
https://nos.nl/video/2216(...)-bij-sloptesyle.html

2x flopstyle bij de NOS.
Géén kloon van tvlxd!
pi_177127222
Alles met vertraging van een paar minuten uitzenden deze morgen _O_
pi_177127813
Annette gerritsen kleed zich alsof ze al 80 is. Het mag wel iets sportiever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')