abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2018 @ 20:59:15 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176681695

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176681732
pi_176681770
Je hebt rustige en wilde periodes.

Ik weet nog goed hoe dit topic ontplofte toen BTC in december 2013 $1000 aantikte.

Nu zitten we in een langzame doch aanhoudende bear market. Na de volgende block halvening (2020), zitten we weer in een bull run naar 50k.
pi_176681804
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:00 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zo een opzichtig kleurtje. Lekker bescheiden Vlad.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:03:09 #5
406944 SugeLucky
pi_176681828
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:01 schreef TourOfData het volgende:

Ik weet nog goed hoe dit topic ontplofte toen BTC in december 2013 $1000 aantikte.

Nu zitten we in een langzame doch aanhoudende bear market. Na de volgende block halvening (2020), zitten we weer in een bull run naar 50k.
Het is het jaar van de alts. Niets bear market.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:03:18 #6
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176681833
volgens www.when-lambo.com ben ik op 27 november 2021 de gelukkige eigenaar van een lambo (alleen m'n huidige aantal VEN meegeteld en geen andere coins.

:Y :Y :Y
pi_176681855
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:01 schreef TourOfData het volgende:

Dit gaat het jaar van de altcoins worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176681895
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef Chaes het volgende:
volgens www.when-lambo.com ben ik op 27 november 2021 de gelukkige eigenaar van een lambo (alleen m'n huidige aantal VEN meegeteld en geen andere coins.

10 december 2018 :D
  maandag 22 januari 2018 @ 21:05:06 #9
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176681906
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hoeveel heb jij er wel niet
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 21:05:09 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176681908
quote:

[..]

pi_176681953
quote:
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik.... met een Lambo gelden de verkeersregels net ietsje anders ;)
  maandag 22 januari 2018 @ 21:06:47 #12
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176681967
quote:

[..]

geluksvogel, ik moet nog tot 2020 wachten :(
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  maandag 22 januari 2018 @ 21:06:51 #13
406944 SugeLucky
pi_176681970
quote:

Hmm ja, dan weet degene die die site heeft opgezet nu je holdings.
pi_176681971
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:05 schreef Chaes het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hoeveel heb jij er wel niet
Enuff
pi_176681997
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Enuff
Dikke nodes met Droppie
Lambo of Rekt
pi_176682009
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dikke nodes met Droppie
Sssst
pi_176682028
quote:
[ afbeelding ]
Zo zie ik ze het liefst, kapot.
U MAD?
pi_176682037
quote:

11 december 2014.
Dus waar te claimen
  maandag 22 januari 2018 @ 21:08:45 #19
406944 SugeLucky
pi_176682047
En wie niet springt die is een node
pi_176682053
quote:

Januari 2018 :o
pi_176682059
Het zou toch wat zijn als we weer een 2014 bearmarket krijgen :D
pi_176682080
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Het zou toch wat zijn als we weer een 2014 bearmarket krijgen :D
Nee, te agressieve markt... Dat is vrij onmogelijk
Lambo of Rekt
pi_176682169
Heeft iemand dat plaatje van de vergelijking met de vorige jaren toen er een soortgelijke crash was in januari?

Volgens mij was daarop te zien dat het eind februari ongeveer weer op hetzelfde niveau zit. :)
  maandag 22 januari 2018 @ 21:13:18 #24
406944 SugeLucky
pi_176682236
pi_176682275
Ik kan het plaatje even niet voor de dag toveren. Maar ik kan me herinneren dat na de 'mega' crash van vorig jaar er een paar dagen groei was om daarna nogmaals te dippen.

Pas eind januari ging het gas pas echt open. Ik maak me nergens zorgen om. We zien het wel.

Edit: bovenstaand dus. Thanks.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:14:36 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176682291
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:15:12 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176682318
quote:
3s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, te agressieve markt... Dat is vrij onmogelijk
Iets onmogelijk noemen in de cryptowereld :')
4045
onlogisch
pi_176682341
quote:
Ja die is al een paar keer voorbij gekomen.
Lambo of Rekt
pi_176682354
quote:
Thanks. Ben benieuwd. :)
pi_176682384
1.4BTC aan waarde (huidige koers $10.500)

VeChain 31,96%
Bitcoin 25,84%
TRON 17,95%
Stellar 8,55%
Ripple 5,21%
Electroneum 2,00%
Power Ledger 1,68%
Bitcoin Gold 1,29%
VIBE 1,06%
Binance Coin 0,99%
Waves 0,85%
AppCoins 0,76%
Po.et 0,76%
Cardano 0,60%

Vechain vooral vandaag flink bijgekocht @ $7.61
TRON verkoop ik zo goed als alles zodra het rond de $0.15 komt. Idem voor Ripple, helaas rond de $2 ingestapt met nog wat extra inkoop tijdens de dip vorige week.
BTC wil ik eigenlijk laten voor wat het is en hopen op stijgingen.
Stellar heb ik op lange termijn wel vertrouwen in, net zoals electroneum, power ledger,waves,cardano en BTG.

De rest is vooral om mee te spelen.
Ik zou de BTC misschien nog in VeChain willen stoppen mocht het onder de $7 komen en anders vooral daytrading

Wat vinden jullie?
Tips of andere opmerkingen?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_176682508
Als dit een bear-market is, wat hebben we deze zomer dan gezien? Dit is de ontwikkeling van mijn portfoliowaarde in de laatste maanden:

Ik heb in december nog een beetje uitgecasht.
pi_176682657
Het is gewoon weer wachten opdat mensen hun loon krijgen en dat Chinese nieuwjaar weer achter de rug is. Hopelijk tegen die tijd iets minder fud en weak hands. Vol weer door
pi_176682667
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als dit een bear-market is, wat hebben we deze zomer dan gezien? Dit is de ontwikkeling van mijn portfoliowaarde in de laatste maanden:

[ afbeelding ]

Ik heb in december nog een beetje uitgecasht.
Nice one, wat is die piek in september? Ik heb in december zowel lisk/icx/vechain/stellar meegepakt. Eigenlijk niks te klagen hoewel ze nooit allemaal tegelijk gingen moonen

OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176682724
Veel Lisk en Eth
pi_176682761
Die Chinezen vieren gewoon tot 2 maart nieuwjaar. :{
pi_176682783
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:26 schreef BadVlad het volgende:
Die Chinezen vieren gewoon tot 2 maart nieuwjaar. :{
Fucking lang idd
pi_176682805
Die gasten zijn geak!

Ok Joke. Ze nemen het er goed van
pi_176683024
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ze nemen het er goed van
Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.
De viering aan de West-Kruiskade (China Town in Rotterdam) wordt ook elk jaar groter en drukker bezocht....

Doordat de Chinezen er even tussenuit zijn komt het toch niet stil te liggen?
pi_176683103
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Het is gewoon weer wachten opdat mensen hun loon krijgen en dat Chinese nieuwjaar weer achter de rug is. Hopelijk tegen die tijd iets minder fud en weak hands. Vol weer door
die gasten van wall street moeten ook nog steeds hun bonussen uitgeven.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:37:20 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176683126
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.
De viering aan de West-Kruiskade (China Town in Rotterdam) wordt ook elk jaar groter en drukker bezocht....

Heel china ligt dan plat hé. Er gebeurt niets daar.
4045
onlogisch
pi_176683186
Wanneer begint die massa exodus / verhuizing ongeveer
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:41:09 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176683265
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wanneer begint die massa exodus / verhuizing ongeveer
4 of 5 februari.
4045
onlogisch
pi_176683271
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Nee hoor. De grootste menselijke migratie is tijdens Golden Week. Elk jaar in oktober heeft heel China 1 week tegelijk vrij. Ik ben er geweest tijdens die week. Reizen is echt een hel. :') Rond Chinees nieuwjaar is het ook druk overigens, daar niet van. Maar golden week is nog een stuk extremer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176683406
quote:
Wat een bullshit allemaal.

Met name argument 6. Serieus..?
pi_176683484
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een bullshit allemaal.

Met name argument 6. Serieus..?
Pure aids van een shilldebiel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 21:50:17 #47
416575 crew  Evenstar
pi_176683534
In dat hele stuk geen enkel woord over wat ECC is, doet, wil doen, gaat doen etc. Het niet hebben van een website als iets positiefs noemen .... mooi hoor.

:N

Kan best dat die moon gaat, maar dat is dan eerder dom geluk dan wijsheid, sorry.
pi_176683706
quote:
Maar wat moeten wij hier nu mee?
pi_176683792
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Maar wat moeten wij hier nu mee?
Vijf posts waarvan vier:
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef DarienGap het volgende:
Mooie kans ECC? : https://coinmarketcap.com/currencies/eccoin/
Cheap en nog een lage MC
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:34 schreef DarienGap het volgende:
Koop nu ECC en bedank me in Mei
quote:
:')
pi_176683812
quote:
Ik zag m vanmiddag voorbij komen voor het eerst... ik kan niet op de site, ik krijg een site te zien maar heel snel verdwijnt deze en zie ik alleen een blauwe achtergrond :') WIN7 Chrome.
Lambo of Rekt
pi_176683945
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:58 schreef Rectum het volgende:

[..]

Vijf posts waarvan vier:

[..]

[..]

[..]

[..]

Iemand wil zijn coins kwijt :D
pi_176684036
We moeten sellen.
Alles gaat naar de kut!
pi_176684049
Zit rustig Tokenpay te staken. Free Tpay voor mij :)
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:07:39 #55
18653 crew  D.
pi_176684105
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:05 schreef vigen98 het volgende:
Zit rustig Tokenpay te staken. Free Tpay voor mij :)
Hoeveel moest je er daarvoor hebben?
pi_176684119
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:07 schreef D. het volgende:

[..]

Hoeveel moest je er daarvoor hebben?
Je kan met elk aantal staken. Jaarlijks krijg je 5% extra van je coins erbij. :P
pi_176684122
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zag m vanmiddag voorbij komen voor het eerst... ik kan niet op de site, ik krijg een site te zien maar heel snel verdwijnt deze en zie ik alleen een blauwe achtergrond :') WIN7 Chrome.
Ik volg hem al een paar weken. Maar zelfde als met raiblox.. steeds denken dat ik toch al te laat was. Terwijl dat loeder door blijft pompen. ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:08:54 #58
416575 crew  Evenstar
pi_176684126
BTC neemt nog een duikje. Doe gewoon meteen even die 8k aantikken dan, zijn we klaar.
pi_176684143
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:16 schreef ClioSporT het volgende:
1.4BTC aan waarde (huidige koers $10.500)

VeChain 31,96%
Bitcoin 25,84%
TRON 17,95%
Stellar 8,55%
Ripple 5,21%
Electroneum 2,00%
Power Ledger 1,68%
Bitcoin Gold 1,29%
VIBE 1,06%
Binance Coin 0,99%
Waves 0,85%
AppCoins 0,76%
Po.et 0,76%
Cardano 0,60%

Vechain vooral vandaag flink bijgekocht @ $7.61
TRON verkoop ik zo goed als alles zodra het rond de $0.15 komt. Idem voor Ripple, helaas rond de $2 ingestapt met nog wat extra inkoop tijdens de dip vorige week.
BTC wil ik eigenlijk laten voor wat het is en hopen op stijgingen.
Stellar heb ik op lange termijn wel vertrouwen in, net zoals electroneum, power ledger,waves,cardano en BTG.

De rest is vooral om mee te spelen.
Ik zou de BTC misschien nog in VeChain willen stoppen mocht het onder de $7 komen en anders vooral daytrading

Wat vinden jullie?
Tips of andere opmerkingen?
ik mis ICON :9
pi_176684162
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt nog een duikje. Doe gewoon meteen even die 8k aantikken dan, zijn we klaar.
Het blijven wel gammele weken.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:10:52 #61
18653 crew  D.
pi_176684183
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je kan met elk aantal staken. Jaarlijks krijg je 5% extra van je coins erbij. :P
Zodra ze in de wallet staan kun je dat activeren?
  maandag 22 januari 2018 @ 22:11:07 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176684195
quote:
Beetje vaag verhaal. Met dat uitgelekte report van Palm Beach. Koers doet het redelijk maar goed.. Hype denk ik?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176684203
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:10 schreef D. het volgende:

[..]

Zodra ze in de wallet staan kun je dat activeren?
Yup. Je gaat naar opties en klik op de checkmark van staking. Wallet moet wel open blijven anders werkt het niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 22:13:06 ]
pi_176684234
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Beetje vaag verhaal. Met dat uitgelekte report van Palm Beach. Koers doet het redelijk maar goed.. Hype denk ik?
Misschien, reden dat ik het terug haal is omdat ik 3 weken terug speciaal voor munten zocht die een hoge supply hebben en redelijk laag stonden ( ranking cmc ) Je kon goeie winst maken als je dat toen had gedaan :P
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:14:18 #65
18653 crew  D.
pi_176684278
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Yup. Je gaat naar opties en klik op de checkmark van staking. Wallet moet wel open blijven anders werkt het niet.
Continue open blijven? :o

Als je iedere avond je laptop afsluit heeft het geen zin dus? :P
pi_176684331
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:14 schreef D. het volgende:

[..]

Continue open blijven? :o

Als je iedere avond je laptop afsluit heeft het geen zin dus? :P
Als je het maximale per dag wilt eruit wilt halen zal je laptop dus altijd aan moeten staan ja. Als je 6 uur je laptop aan staat heeft ook gewoon zin omdat je per 3 uur uitbetaald wordt volgens mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 22:16:19 ]
  maandag 22 januari 2018 @ 22:17:23 #67
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176684375
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Misschien, reden dat ik het terug haal is omdat ik 3 weken terug speciaal voor munten zocht die een hoge supply hebben en redelijk laag stonden ( ranking cmc ) Je kon goeie winst maken als je dat toen had gedaan :P
Wel vooralsnog een van de currencies die de afgelopen dagen in het groen gebleven zijn, naast VEN. Dat dan weer wel. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:20:00 #68
18653 crew  D.
pi_176684464
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Als je het maximale per dag wilt eruit wilt halen zal je laptop dus altijd aan moeten staan ja. Als je 6 uur je laptop aan staat heeft ook gewoon zin omdat je per 3 uur uitbetaald wordt volgens mij.
Heb maar 45K, dus denk dat de stroom me meer kost dan het oplevert :P
pi_176684515
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:20 schreef D. het volgende:

[..]

Heb maar 45K, dus denk dat de stroom me meer kost dan het oplevert :P
Jij hebt 45000 Tokenpay? Heb je meer dan 40.000 euro aan TPay uitgegeven?
pi_176684559
nog geen TPAY en nog geen KYC voor bee token ;(
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:24:29 #71
18653 crew  D.
pi_176684583
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij hebt 45000 Tokenpay? Heb je meer dan 40.000 euro aan TPay uitgegeven?
Ow, zullen er wel 45 zijn dan :D
pi_176684636
Veel support op 10k usd voor btc.
Hij bounced lijkt het
pi_176684672
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:23 schreef crpytoshill het volgende:
nog geen TPAY en nog geen KYC voor bee token ;(
Bee kan je vergeten verder, ik kijk nu verder naar nucleus.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:29:26 #74
416575 crew  Evenstar
pi_176684716
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik wil ook Nucleus :(
  maandag 22 januari 2018 @ 22:29:59 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176684735
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef Skv het volgende:
Hij bounced lijkt het
Mooi nou weer terug naar de 10k
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176684739
quote:

[..]

whitelist is dicht toch?
pi_176684746
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:24 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, zullen er wel 45 zijn dan :D
Ja dat zal het denk ik zijn _O- 45.000 Tpay zou je een dikke whale maken.
pi_176684764
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef Skv het volgende:
Hij bounced lijkt het
Ben benieuwd.
Denk dat er om de X tijd een aanval omlaag komt en dat het support wel wegvalt / breekt.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:31:02 #79
416575 crew  Evenstar
pi_176684773
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef Skv het volgende:

[..]

whitelist is dicht toch?
Ja, helaas wel. Hopelijk is die nog redelijk te krijgen als die op een exchange komt. Baal er echt van, zie dit wel een grote worden.
pi_176684780
Wanneer btc daalt zie je figuren als klaas hier komen.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:33:24 #81
18653 crew  D.
pi_176684855
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja dat zal het denk ik zijn _O- 45.000 Tpay zou je een dikke whale maken.
Ik ben nog een guppy :Y
pi_176684882
quote:

[..]

heb me aangemeld voor KYC dus heb nog hoop tot 27 januari.
pi_176684971
Ben eigenlijk benieuwd naar welke exchange jullie kijken als je de meest acurate BTC koers willen zien? Die met het hoogste volume?

Want vaak staat GDAX bijvoorbeeld net hoger als Bitstamp of Kraken, maar in crashes vaak weer niet.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176685020
En weer een beetje dichterbij de 10k.
Forcefield City Bewoner
pi_176685038
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb me aangemeld voor KYC dus heb nog hoop tot 27 januari.
Er is nog een sale van de leftovers. Afhankelijk van hoeveel ik maximaal kan kopen kan het zijn dat er nog iets overblijft zodat hier iemand mee kan liften op mijn cap.
pi_176685094
Alts kruimelen weer harder af dan btc :(

Btc op 10.005..
pi_176685095
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Denk dat er om de X tijd een aanval omlaag komt en dat het support wel wegvalt / breekt.
Support is ook maar een tijdelijk iets, de buy orders zullen snel opraken en dan valt hij nog een stuk dieper.

Voorlopig zie ik btc niet echt serieus herstellen, maar hopelijk heb ik het mis.

Het hangt ook af van de eindeloze stroom negatieve berichten over regulering etc.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:41:59 #88
416575 crew  Evenstar
pi_176685097
Als ik met iemand op Nucleus kan meeliften straks een keer hoor ik het graag. Ben maar een klein visje, dus zal niet veel van je cap afhalen :P
pi_176685155
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Kyran het volgende:
Als ik met iemand op Nucleus kan meeliften straks een keer hoor ik het graag. Ben maar een klein visje, dus zal niet veel van je cap afhalen :P
idem O+
Of in ruil voor Bee Ico tokens. :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:44:30 #90
416575 crew  Evenstar
pi_176685174
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Support is ook maar een tijdelijk iets, de buy orders zullen snel opraken en dan valt hij nog een stuk dieper.

Voorlopig zie ik btc niet echt serieus herstellen, maar hopelijk heb ik het mis.

Het hangt ook af van de eindeloze stroom negatieve berichten over regulering etc.
Die berichten zijn eigenlijk helemaal niet zo negatief. Dikke paniek om niks.
pi_176685175
als btc onder 9500 komt word ik toch wel negatief.
pi_176685191
9950. Bam. Daar gaan we weer
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:45:29 #93
416575 crew  Evenstar
pi_176685200
Onder 10k nu. Vorige dip hielden wij het net boven 9k, denk nu 8.5k ish?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:45:38 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176685206
#stillwaiting4salaris
Of Duo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176685215
Ik ga lekker me nest in. Al wordt die 8k, het kan me gestolen worden. Trekt vanzelf weer aan. Heb er toch inzitten wat ik kan missen.
pi_176685224
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik ga lekker me nest in. Al wordt die 8k, het kan me gestolen worden. Trekt vanzelf weer aan. Heb er toch inzitten wat ik kan missen.
Dit ja, 8K lijkt onvermijdelijk.
Lambo of Rekt
pi_176685226
bitstamp lekker boven 10k
pi_176685284
Ik vraag me echt af waarom dit om de dag gebeurd.
pi_176685297
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:48 schreef vigen98 het volgende:
omdat we vorige maand elke dag met +10% stegen.
pi_176685317
quote:
Omdat gebeurt met een 't' is.
Forcefield City Bewoner
pi_176685328
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die berichten zijn eigenlijk helemaal niet zo negatief. Dikke paniek om niks.
Nee, maar leg dat maar uit aan alle panic sellers. En geef ze eens ongelijk, grote kans dat je morgen terug kunt kopen op 8k of iets dergelijks.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176685336
Bittrex nog boven de 10k :+
pi_176685337
quote:
Omdat de markt nog niet recht is getrokken met de achterlijk hoge gains van de laatste tijd.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:50:33 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176685340
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:49 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Noobs :{w

Zijn niks gewend joh :P
Die bullmarkt lijkt verleden tijd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176685392
Mensen, misschien een bizarre vraag maar dat boeit me eigenlijk niet...

Ik handel uitsluitend op Binance en heb m'n geld daar via Coinbase naartoe verplaatst. Van beide platformen heb ik de app op m'n Samsung telefoon. Nu geeft mijn telefoon vanavond via de standaard Accuweather-widget op mijn scherm ineens een locatie aan van Haidian District in China :D

Misschien gaat m'n fantasie wat met me op de loop vanwege het bericht op nu.nl over cryptohacks maar heeft iemand van jullie dit wel eens gehad toevallig? En belangrijker, zou het gewoon een onschuldige glitch zijn m.b.t. mijn locatie of zit er een of andere Chinees in m'n telefoon te ouwehoeren :')

Nogmaals, ik heb geen kaas gegeten van dit soort dingen en misschien kan het helemaal niet, maar ik constateer even iets wat ik nooit eerder heb gehad....(ik zit op m'n mobiele gegevens overigens, niet op Wifi)
...of munt?
pi_176685395
Op Gdax lijkt die niet door de 10k te gaan.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176685408
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:49 schreef roislecxe het volgende:

[..]

ben nog maar 1 uur uit bed ofzo cut me some slack.
pi_176685419
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:52 schreef ITrade het volgende:
Op Gdax lijkt die niet door de 10k te gaan.
binance ook bounce nu
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:54:44 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176685434
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ben nog maar 1 uur uit bed ofzo cut me some slack.
Slecht excuus. Mij kan je midden in de nacht wakker maken en ik kan nog normaal Nederlands schrijven :P

Zijn ze op Tweakers wel verleerd lijkt het soms.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176685467
we hit the bottom _O_
pi_176685478
Veldslag dit, what the fuck
U MAD?
pi_176685491
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:56 schreef crpytoshill het volgende:
we hit the bottom _O_
Voor weer een paar uur misschien ja :P

Bottom is nog niet in zicht gok ik.
Forcefield City Bewoner
pi_176685501
Keek net even naar bitcoin koers en volume over afgelopen week.
Waar we begin vorig week nog relatief hoog volume hadden voor een grote beweging is het volume nu zo'n 4x kleiner om dezelfde koerswijziging te krijgen. De koers is dus nog volatieler geworden zo lijkt het.
Niet positief op de lange termijn.
pi_176685537
Bitcoin is aan het sterven, met al die forks en onzin, leuk om mee te beginnen maar het is tijd voor een andere dominante exchange munt, die wel snel is. Gaat wel even pijn doen
pi_176685542
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:57 schreef MisChrartin het volgende:
Keek net even naar bitcoin koers en volume over afgelopen week.
Waar we begin vorig week nog relatief hoog volume hadden voor een grote beweging is het volume nu zo'n 4x kleiner om dezelfde koerswijziging te krijgen. De koers is dus nog volatieler geworden zo lijkt het.
Niet positief op de lange termijn.
lager volume bij dalende koersen is juist positief, verkopers raken op.
  maandag 22 januari 2018 @ 23:00:38 #116
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176685559
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Bitcoin is aan het sterven, met al die forks en onzin, leuk om mee te beginnen maar het is tijd voor een andere dominante exchange munt, die wel snel is. Gaat wel even pijn doen
Je zou BTC short kunnen gaan en een technisch betere altcoin long. Als je tenminste wel in blockchain gelooft maar BTC als verouderd ziet.
The End Times are wild
pi_176685579
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je zou BTC short kunnen gaan en een technisch betere altcoin long. Als je tenminste wel in blockchain gelooft maar BTC als verouderd ziet.
Ga al short in de zin van dat ik alles met eth pairs doe
  maandag 22 januari 2018 @ 23:02:33 #118
406944 SugeLucky
pi_176685607
quote:

[..]

Ah bitcoin gaat even naar beneden en deze expert is er ook weer.
pi_176685608
quote:

[..]

Daar is ie weer hoor. Wat wordt de volgende voorspelling?
― Edward Snowden
pi_176685611
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Slecht excuus. Mij kan je midden in de nacht wakker maken en ik kan nog normaal Nederlands schrijven :P

Zijn ze op Tweakers wel verleerd lijkt het soms.
;(
  maandag 22 januari 2018 @ 23:03:15 #121
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176685620
Bitcoin gebruikt nu toch het lightning network?
Zeker niet dat die coin de aankomende jaren gaat uitsterven.
pi_176685621
quote:
Ethereum? Zou er geen probleem mee hebben dan heb ik ook wat meer Ethereum dan BTC ziet er beter uit :P
pi_176685640
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:03 schreef Chaes het volgende:
nee
pi_176685642
quote:

[..]

pi_176685647
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:59 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

lager volume bij dalende koersen is juist positief, verkopers raken op.
Ja bij uitbodemende koers klopt dat. Als het steeds sneller zakt (dus op een lager volume) zou je ook kunnen concluderen dat er minder kopers zijn. Want als er voldoende kopers zijn zou je geen versnelde daling zien.
pi_176685673
BTC _O- _O- _O-
  maandag 22 januari 2018 @ 23:05:31 #127
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176685687
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:03 schreef Chaes het volgende:
Vandaag was pizza dag voor BTC Lightning network. Google er maar op
pi_176685701
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:04 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja bij uitbodemende koers klopt dat. Als het steeds sneller zakt (dus op een lager volume) zou je ook kunnen concluderen dat er minder kopers zijn. Want als er voldoende kopers zijn zou je geen versnelde daling zien.
ja dat zou ook kunnen. we zullen toch niet in een bear market beland zijn? en al die miljoenen aanmeldingen bij de exchanges dan?
pi_176685746
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:06 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

ja dat zou ook kunnen. we zullen toch niet in een bear market beland zijn? en al die miljoenen aanmeldingen bij de exchanges dan?
Ja daar heb je een goed punt. Vorige week intraday volume viel me op dat stijgende koers samenviel met hoog volume en vice versa. Ik kon dat toen niet zo goed plaatsen.
pi_176685764
quote:
Want BTC ontwikkeld zich niet? Die forks kan je toch gewoon verkopen en weer in BTC terug stoppen.
― Edward Snowden
pi_176685779
Gewoon rustig blijven joh.
pi_176685787
BTC is gewoon een enorm project dan duren dingen gewoon veel langer om het te fixen.
pi_176685796
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:11 schreef vigen98 het volgende:
BTC is gewoon een enorm project dan duren dingen gewoon veel langer om het te fixen.
Wat maakt BTC een groter project dan zeg, QTUM?
pi_176685873
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat maakt BTC een groter project dan zeg, QTUM?
Als QTUM kapot gaat maakt dat niet uit, BTC staat in elke krant.
pi_176685881
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:08 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja daar heb je een goed punt. Vorige week intraday volume viel me op dat stijgende koers samenviel met hoog volume en vice versa. Ik kon dat toen niet zo goed plaatsen.
als je kijkt naar de vorige bull markten in 2012 en 2013 zag je aan het eind van die periodes dat de prijs verticaal omhoog ging (log schaal) en hoog volume, dat hebben we nu nog niet gezien.
pi_176685882
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:11 schreef vigen98 het volgende:
Gebrek aan consensus om veranderingen door te voeren zijn het grootste obstakel voor Bitcoin.

Daarom ontwikkelen projecten met een vast team van ontwikkelaars veel sneller.
pi_176685890
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:15 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Als QTUM kapot gaat maakt dat niet uit, BTC staat in elke krant.
Dus...? Veel media aandacht maakt iets technisch gezien nog niet lastiger te realiseren.
pi_176685892
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:15 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

als je kijkt naar de vorige bull markten in 2012 en 2013 zag je aan het eind van die periodes dat de prijs verticaal omhoog ging (log schaal) en hoog volume, dat hebben we nu nog niet gezien.
Resultaten uit het verleden, etc :P
pi_176685917
Had ik gvd nog maar extra geld :')

Ingekocht op een marketcap van 700 miljard.
pi_176685923
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden, etc :P
nee dat is zo
pi_176685963
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:18 schreef DSVM het volgende:
Had ik gvd nog maar extra geld :')

Ingekocht op een marketcap van 700 miljard.
Kom terug in April 2018 en aanschouw je winst.
  maandag 22 januari 2018 @ 23:22:51 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176685991
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:02 schreef ITrade het volgende:

[..]

Daar is ie weer hoor. Wat wordt de volgende voorspelling?
Ik zal je herinneren als BTC onder de 5K zakt.
The End Times are wild
pi_176686010
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

“Nooit meer 10k!”

_O-
pi_176686011
quote:

[..]

Spuit 11 is er weer hoor :W
pi_176686012
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dus...? Veel media aandacht maakt iets technisch gezien nog niet lastiger te realiseren.
Technisch niet, maar ik herinner me nog iets van een hardfork bij ETH toen het nog klein was, zoiets wil je nu niet meer laten gebeuren.

Software ontwikkeltrajecten in een klein bedrijf zijn ook makkelijker uit te voeren, technisch gezien dezelfde wijziging wordt daar tussen door gefrommeld en in een groot bedrijf moet dit in samenspraak met protocollen en dergelijke. BTC is wat dat betreft volwassener geworden.

Ook de verschillende belangen werken uiteraard niet mee. Nu heeft dit met LN niet veel te maken want volgens mij is dit gewoon mogelijk sinds SegWit.
pi_176686015
quote:

[..]

Toch begint het nu wel een trend te worden dat je alleen komt als het flink daalt. Hoe komt dat? :P
  maandag 22 januari 2018 @ 23:24:42 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176686016
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:24 schreef Skv het volgende:

[..]

Spuit 11 is er weer hoor :W
Tot dan!!
The End Times are wild
pi_176686023
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Kom terug in April 2018 en aanschouw je winst.
Ik heb in december 2013 een stukje btc gekocht, en toen ik in januari 2015 terugkwam had ik nog steeds geen winst.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176686050
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:25 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb in december 2013 een stukje btc gekocht, en toen ik in januari 2015 terugkwam had ik nog steeds geen winst.
Hey lul, ik geef een nikszeggende voorspelling. Laat me lekker man van Binsbergen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:26:37 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176686053
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:24 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Technisch niet, maar ik herinner me nog iets van een hardfork bij ETH toen het nog klein was, zoiets wil je nu niet meer laten gebeuren.
HERINNER ME DAAR NIET AAN :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176686073
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

HERINNER ME DAAR NIET AAN :'(
What happen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176686082
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hey lul, ik geef een nikszeggende voorspelling. Laat me lekker man van Binsbergen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:28:20 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176686092
quote:
5s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

What happen?
Heel veel ellende.
Vooral veel hele slechte keuzes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176686099
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heel veel ellende.
Iets uitgebreider? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176686101
Hoe zien jullie het feit dat de meeste altcoins op exchanges worden gekoppeld aan Bitcoin? Zorgt dat er niet automatisch voor dat je altcoin in prijs daalt zodra Bitcoin in prijs daalt? Bijvoorbeeld op coinmarketcap wordt de waarde van een altcoin vaak in dollars weergegeven, maar is dat nou de dollar prijs van de coin zelf of de dollarprijs van een satoshi. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat al die altcoins maar worden verkocht om zulke grote dalingen te laten zien.
Tijd voor een nieuwe manier van waarderen?
pi_176686120
Die hardfork van ETH is wel een wonder geweest dat die coin dat overleeft heeft.
pi_176686125
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:28 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe zien jullie het feit dat de meeste altcoins op exchanges worden gekoppeld aan Bitcoin? Zorgt dat er niet automatisch voor dat je altcoin in prijs daalt zodra Bitcoin in prijs daalt? Bijvoorbeeld op coinmarketcap wordt de waarde van een altcoin vaak in dollars weergegeven, maar is dat nou de dollar prijs van de coin zelf of de dollarprijs van een satoshi. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat al die altcoins maar worden verkocht om zulke grote dalingen te laten zien.
Doet me denken aan het petrodollar-systeem. Opdoeken dus.
pi_176686146
ETH hard fork was het eerste moment dat ik twijfelde om uit te stappen.

Is niet helemaal waar, elke daling twijfel ik weer. Weak hands!
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:31:46 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176686157
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Iets uitgebreider? :P
Gekocht op 30$, ATH toendertijd maar het vertrouwen was meer dan genoeg. Heel vlak daarna kwam de grote hack waardoor alles in elkaar denderde naar uiteindelijk 10$.

Na ruim een half jaar rond die koers te hebben gebaggerd, terwijl al het andere steeg, was ik het zat en gooide ik ze er uit. Drie keer raden welk syndroom zich in diezelfde week nog voor deed... :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176686160
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH hard fork was het eerste moment dat ik twijfelde om uit te stappen.

Is niet helemaal waar, elke daling twijfel ik weer. Weak hands!
Dat was dan ook een absurde beslissing.
pi_176686200
Als je kijkt naar die aflopende bitcoin futurecontracten (vorige week) en aankomende vrijdag de 26e, denken jullie dat Bitcoin na die datum weer een flinke sprong maakt tot aan de dag voor het volgende aflopende contract in februari? Als dat zo blijft gaan dan gaan we Bitcoin niet naar de maan zien gaan binnenkort, tenzij de markt er weer anders op reageert en wel gewoon naar boven uitbreekt... vage shit allemaal
pi_176686205
EtherZero lol
pi_176686237
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:28 schreef metallicelmo het volgende:
Altcoin daalt gewoon harder dan Bitcoin, niet heel vreemd toch?
― Edward Snowden
pi_176686249
quote:

[..]

Waar ga je me precies aan herinneren?
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:38:19 #166
416575 crew  Evenstar
pi_176686289
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:36 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waar ga je me precies aan herinneren?
Denk dat hij een schouderklopje wil. Sowieso is die weer even terug z'n grot in nu BTC weer boven de 10k staat. Kom alleen tevoorschijn als die onder de 10k duikt blijkbaar.
pi_176686301
Komt allemaal goed. :)

pi_176686313
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat hij een schouderklopje wil. Sowieso is die weer even terug z'n grot in nu BTC weer boven de 10k staat. Kom alleen tevoorschijn als die onder de 10k duikt blijkbaar.
Ja inderdaad, zo van ja ik heb altijd gelijk. Mijn foute voorspellingen vergeet ik gewoon en verder roep ik maar wat in het rond. Beetje het niveau van RTLZ eigenlijk.
― Edward Snowden
pi_176686318
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:39 schreef BadVlad het volgende:

[ afbeelding ]
OMGEKEERDE NIKE

VERKOOP ALLES
pi_176686349
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:40 schreef Skv het volgende:

[..]

OMGEKEERDE NIKE

VERKOOP ALLES
DIT IS DE NIEUWE CUP EN HANDLE. :(
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:43:03 #171
416575 crew  Evenstar
pi_176686371
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:39 schreef BadVlad het volgende:

[ afbeelding ]
Oh nee!
pi_176686375
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Altcoin daalt gewoon harder dan Bitcoin, niet heel vreemd toch?
Eigenlijk wel toch? Als ik een munt koop voor 1 BTC oftewel $20k is het eigenlijk logisch dat wanneer de BTC $10k waard wordt deze munt 2 BTC waard is en nog steeds $20k.

De situatie is nu dat de munt $20k was maar harder daalt dan BTC en niet eens meer de nieuwe waarde van BTC heeft maar nog maar $7k waard is.
pi_176686379
quote:

[..]

EdKelder noem ik je voortaan :P
pi_176686404
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:46:35 #175
416575 crew  Evenstar
pi_176686439
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:44 schreef vigen98 het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
_O- ^O^
pi_176686470
Jullie hadden het over VEN dus ik ook maar VEN gekocht. Ik denk da's mooi, hoef ik zelf niet na te denken. Mjah, wel kut dat het dan ineens omlaag gaat.
  maandag 22 januari 2018 @ 23:49:09 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686484
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Jullie hadden het over VEN dus ik ook maar VEN gekocht. Ik denk da's mooi, hoef ik zelf niet na te denken. Mjah, wel kut dat het dan ineens omlaag gaat.
pi_176686485
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:43 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Eigenlijk wel toch? Als ik een munt koop voor 1 BTC oftewel $20k is het eigenlijk logisch dat wanneer de BTC $10k waard wordt deze munt 2 BTC waard is en nog steeds $20k.

De situatie is nu dat de munt $20k was maar harder daalt dan BTC en niet eens meer de nieuwe waarde van BTC heeft maar nog maar $7k waard is.
Als je aandeel Microsoft en Apple hebt, ze kosten allebij 20 euro.
Zakt Apple naar 10 euro, moet microsoft dan ook naar 10 euro zakken of kan het ook 5 of 15 euro zijn?

De munt die jij kocht doet het dus slechter dan BTC, eigenlijk had je beter BTC kunnen aanhouden.
― Edward Snowden
pi_176686487
quote:
Wanneer heb je godsnaam gekocht dat hij omlaag ging?

Ik zou snel weer verkopen! Zo hoog komt hij vast nooit meer.
pi_176686498
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Wanneer heb je godsnaam gekocht dat hij omlaag ging?

Ik zou snel weer verkopen! Zo hoog komt hij vast nooit meer.
Euh, vanmorgen.
pi_176686508
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Euh, vanmorgen.
Dan is het bijna onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag. Of je hebt ecgt op de piek gekocht.
pi_176686521
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:43 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je dat probleem steeds heftiger gaat zien als Bitcoin zo hard in prijs stijgt en daalt. Een altcoin waarvan ik weet dat er veel zijn gelocked in masternodes en weinig volume is omdat sommige exchanges moeite hebben gaat alsnog keihard onderuit alleen maar omdat Bitcoin snel daalt. Al die exchanges hebben alleen maar een pair met altcoin/bitcoin.. Bitcoin gaat naar beneden, prijs van 1 satoshi in dollars gaat dus ook naar beneden, altcoin daalt in prijs(dollars) en Blockfolio jankt erom omdat ie een daling ziet en vette rode cijfers. Gebeurt er helemaal niets in het land van die ene altcoin, Bitcoin prijs gaat omhoog en de altcoin springt ook ineens 10 a 20% mee omhoog ik prijs. Beetje krom toch
pi_176686522
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan is het onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag
Jah, maar na 12 uur daalde het.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:51:36 #184
416575 crew  Evenstar
pi_176686527
quote:
Relax cowboy.

Kom over een paar maanden weer terug en we praten verder over je winst ;)
  maandag 22 januari 2018 @ 23:51:56 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686530
quote:

[..]

Dan is het onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag
Zeker wel. Stond op $9,50 rond 9uur. Nu op $8

Zelfs in BTC stond VEN vanmorgen hoger :P
pi_176686532
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Relax cowboy.

Kom over een paar maanden weer terug en we praten verder over je winst ;)
^O^
pi_176686535
quote:

[..]

Dan is het bijna onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag
deze ochtend stond hij net niet 9.50
pi_176686543
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, maar na 12 uur daalde het.
Ingestapt op 80k sat oid?

Komt wel weer goed.
pi_176686569
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zeker wel. Stond op $9,50 rond 9uur. Nu op $8

Zelfs in BTC stond VEN vanmorgen hoger :P
Ja, dat komt niet zozeer op verlies op Ven maar door de dip van btc. In Satoshi valt het erg mee dat verlies.
pi_176686583
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Ingestapt op 80k sat oid?

Komt wel weer goed.
Euh, neuh 500 euro, ben totaal nieuw hierin. Ik volg het nieuws rond crypto al langer vanwege interesse in deze technische revolutie. En vanmorgen dacht ik ach, laat ik ook eens een keer ergens anders dan in drank en drugs mijn geld steken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:57:05 #191
416575 crew  Evenstar
pi_176686605
Lig dubbel hier _O-

FOK! *;
  maandag 22 januari 2018 @ 23:57:25 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686608
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, dat komt niet zozeer op verlies op Ven maar door de dip van btc. In Satoshi valt het erg mee dat verlies.
Maar het is dus niet onmogelijk :P
pi_176686615
Gaat weer goed, in een half uur tijd is er weer voor anderhalve gram White Widow teruggekomen. ^O^
  maandag 22 januari 2018 @ 23:58:05 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686618
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Euh, neuh 500 euro, ben totaal nieuw hierin. Ik volg het nieuws rond crypto al langer vanwege interesse in deze technische revolutie. En vanmorgen dacht ik ach, laat ik ook eens een keer ergens anders dan in drank en drugs mijn geld steken.

Goed bezig ouwe ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 23:58:29 #195
416575 crew  Evenstar
pi_176686621
BTC is een beetje bi-polar volgens mij.
pi_176686632
$10.700 nu..let's go up !
pi_176686643
Ik voorzie een week van rond de 10.000 dollar bitcoin in mijn glazen bol, in het weekend geen dump maar een flinke stijging. /einde glazenbol
pi_176686672
TRON-lambo in de 22ste eeuw, wtf.
pi_176686675
Maarja was ook wel te verwachten. Elke week gebeurd dit al in januari
pi_176686676
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:58 schreef Kyran het volgende:
BTC is een beetje bi-polar volgens mij.
12.5K morgenochtend.
pi_176686681
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaat weer goed, in een half uur tijd is er weer voor anderhalve gram White Widow teruggekomen. ^O^
_O-
pi_176686682
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:02 schreef alilami het volgende:
Ripple dan?
pi_176686686
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:02 schreef alilami het volgende:
Kan je lijk mooi in tentoongesteld worden....
pi_176686688
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ripple dan?
2068 >:O
pi_176686691
Ik mis fukforce, onze in-house blowert met para comments late at night
pi_176686693
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O-
Ga je nog uitleggen waarom je zei dat je geen Universa moest kopen? :') :')
pi_176686700
In BTC nog steeds ATHs :D
pi_176686701
Ohja, morgen komt Universa toch? Meteen ff dumpen. :)
pi_176686708
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Gast! :D

Dat was 20 jaar geleden toen ik nog blowde dé shit.
pi_176686715
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gast! :D

Dat was 20 jaar geleden toen ik nog blowde dé shit.
Toen rookte ik het ook al! :D
pi_176686723
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

nee. heb al zo vaak gewaarschuwd tegen shitcoins.
pi_176686740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Ik voorzie een week van rond de 10.000 dollar bitcoin in mijn glazen bol, in het weekend geen dump maar een flinke stijging. /einde glazenbol
Zo te zien komt onze glazenbol uit dezelfde fabriek.
― Edward Snowden
pi_176686749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Toen rookte ik het ook al! :D
Dat soort perseverance kan je nu in de cryptomarket laten zien. #HODL :P
pi_176686762
Volgende maand gaat niet leuk worden waarschijnlijk. Find a new hobby, hodl.
pi_176686773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:
Hoezo, ga je hier volgende maand ook posten dan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 00:12:39 #216
416575 crew  Evenstar
pi_176686776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:
Hoezo denk je dat?
pi_176686778
quote:

[..]

Waar is dat universa verkrijgbaar nu dan? Die coin begint inmiddels een cultstatus te krijgen hier terwijl het nog niet eens te krijgen is, puur vanwege jouw shillings.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 00:12:55 #218
416575 crew  Evenstar
pi_176686780
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sooooooooooow koekoek!
pi_176686798
pi_176686813
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn:

http://fortune.com/2018/01/06/breaking-bitcoin-cybersaturday/
pi_176686828
quote:

[..]

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176686830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:16 schreef Raskolnikow het volgende:

Bitcoin is niet zo heel gevoelig voor quantumcomputers.

Er zijn wel meer diensten afhankelijk van versleuteling die eerst aan de beurt zijn.
pi_176686833
hodl struggles
pi_176686849
quote:

[..]

Lambo of Rekt
pi_176686861
Waves en XRB _O-
Lambo of Rekt
pi_176686878
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin is niet zo heel gevoelig voor quantumcomputers.
Het hoeft dan ook maar een beetje gevoelig te zijn om er een mooie puinhoop van te maken lijkt me...

Ik schrik ervan om in dat artikel te lezen dat er al quantumcomputers zijn met 50 qubits, ik dacht dat we echt nog rond de 4 qubits aan het het kloten waren en dat het maar de vraag was of serieuze quantumcomputing echt mogelijk was.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:28:28 #227
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:16 schreef Raskolnikow het volgende:

Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden denk ik.
pi_176686916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden.
Dat heeft niets met het artikel te maken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 00:32:59 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176686922
quote:

[..]

Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden denk ik.
Minen is nog altijd de veiligste manier met een flinke marge om een blockchain groot te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:33:12 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686924
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het artikel van doen.
Ik las dit stukje:

"“The second someone creates a viable quantum computer, the NP-complete math problems at the heart of Bitcoin mining tech become instantly solvable,” Beath notes. “In other words, one answer to the question ‘what’s the first thing you’d do with a quantum computer?’ is ‘mine all of the remaining Bitcoin instantly."

Gaat over mining en computers. Dan is de link snel gelegd :P
pi_176686943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik las dit stukje:

"“The second someone creates a viable quantum computer, the NP-complete math problems at the heart of Bitcoin mining tech become instantly solvable,” Beath notes. “In other words, one answer to the question ‘what’s the first thing you’d do with a quantum computer?’ is ‘mine all of the remaining Bitcoin instantly."

Gaat over mining en computers. Dan is de link snel gelegd :P
Voor jou blijkbaar wel :P
pi_176686944
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:49 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als je aandeel Microsoft en Apple hebt, ze kosten allebij 20 euro.
Zakt Apple naar 10 euro, moet microsoft dan ook naar 10 euro zakken of kan het ook 5 of 15 euro zijn?

De munt die jij kocht doet het dus slechter dan BTC, eigenlijk had je beter BTC kunnen aanhouden.
Helemaal mee eens, maar die daling bij je altcoin wordt vaak geïnitieerd door een daling van BTC. Dus omdat BTC 10% naar beneden gaat moeten alle altcoins ook nog eens 10% in satoshi naar beneden waardoor die een totale daling van 19% hebben in $ tegenover de 10% van BTC.

Ik vindt dat raar. Het is ook niet dat de munt die ik kocht het slechter doet dan BTC maar op zo'n moment doet 95% van de munten het slechter dan BTC.

Vergelijk voor de grap de CMC coinmarketcap grafieken in- en exclusief BTC eens op de verschillende timeframes. Nagenoeg identiek.
pi_176686951
Vriendin heeft helft van haar VEN verkocht en er CND voor gekocht.
Ikzelf blijf voorlopig bij VEN. :) Ff kijken wat het beste uitpakt. Die CND lijkt wel potentie te hebben! :Y
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:37:09 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686957
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Minen is nog altijd de veiligste manier met een flinke marge om een blockchain groot te maken.
Er zijn ook combinaties mogelijk van PoS en PoW. In steeds meer projecten zie je innovatieve ideeën terugkeren. Dat vind ik wel mooi :)
pi_176686961

heeft even geduurd _O_
pi_176686964
quote:

[..]

IOTA zou quantum proof zijn omdat het Winternitz OTS gebruikt. Quantum proof zijn lijkt mij een heel belangrijk aspect van een toekomstige succesvolle coin. Maar ja, wie ben ik?
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:38:45 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686970
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:36 schreef ToT het volgende:
Vriendin heeft helft van haar VEN verkocht en er CND voor gekocht.
Ikzelf blijf voorlopig bij VEN. :) Ff kijken wat het beste uitpakt. Die CND lijkt wel potentie te hebben! :Y
Die is net moon gegaan :P Ik had er 11k, maar paar dagen terug ingewisseld voor VEN.
pi_176686973
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je dat probleem steeds heftiger gaat zien als Bitcoin zo hard in prijs stijgt en daalt. Een altcoin waarvan ik weet dat er veel zijn gelocked in masternodes en weinig volume is omdat sommige exchanges moeite hebben gaat alsnog keihard onderuit alleen maar omdat Bitcoin snel daalt. Al die exchanges hebben alleen maar een pair met altcoin/bitcoin.. Bitcoin gaat naar beneden, prijs van 1 satoshi in dollars gaat dus ook naar beneden, altcoin daalt in prijs(dollars) en Blockfolio jankt erom omdat ie een daling ziet en vette rode cijfers. Gebeurt er helemaal niets in het land van die ene altcoin, Bitcoin prijs gaat omhoog en de altcoin springt ook ineens 10 a 20% mee omhoog ik prijs. Beetje krom toch
Vindt ik ook zie mijn post hierboven.

Verklaring die ik heb bedacht is dat mensen BTC zien dalen en willen verkopen. Maar delen zitten in altcoins dus resultaat is dat eerst de altcoins worden verkocht voor BTC, dus altcoins dalen en vervolgens wordt de BTC voor dollars verkocht.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:39:13 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

IOTA zou quantum proof zijn omdat het Winternitz OTS gebruikt. Quantum proof zijn lijkt mij een heel belangrijk aspect van een toekomstige succesvolle coin. Maar ja, wie ben ik?
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben :)
pi_176686980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die is net moon gegaan :P Ik had er 11k, maar paar dagen terug ingewisseld voor VEN.
n00b hier! :@ Wat is moon?
pi_176686988
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:41:33 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176686999
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:39 schreef ToT het volgende:

[..]

n00b hier! :@ Wat is moon?
In 6 dagen vervijfvoudigd in BTC :'(
pi_176687001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:o Yikes!
pi_176687002
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

vroeger steeg BTC nog weleens. dat weten newbies niet eens.
pi_176687046
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:35 schreef Ralphmeister het volgende:
Dus omdat BTC 10% naar beneden gaat moeten alle altcoins ook nog eens 10% in satoshi naar beneden waardoor die een totale daling van 19% hebben in $ tegenover de 10% van BTC.
Waarom moeten die nog eens 10% naar beneden?
Bitcoin bepaald het sentiment, het is ook de grootste jongen uit de klas. Iedereen kijkt naar BTC.
― Edward Snowden
pi_176687058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:42 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

"BTC, dat is toch die shitcoin die al het hele jaar aan het crashen is?"
pi_176687067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom moeten die nog eens 10% naar beneden?
Bitcoin bepaald het sentiment, het is ook de grootste jongen uit de klas. Iedereen kijkt naar BTC.
Dat moet niet, dat gebeurd. Als BTC 10% daalt is de waarde van mijn altcoins (in fiat) ook 10% down, maar die gaan dan nog een extra 10% (in sat) naar beneden.

Dat vindt ik raar.
pi_176687094
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:55 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Dat moet niet, dat gebeurd. Als BTC 10% daalt is de waarde van mijn altcoins (in fiat) ook 10% down, maar die gaan dan nog een extra 10% (in sat) naar beneden.

Dat vindt ik raar.
Vindt :')
pi_176687113
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 00:55 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Dat vindt ik raar.
Omdat ze alle drie met elkaar verbonden zijn? BTC > EUR > ALT
― Edward Snowden
pi_176687219
quote:

[..]

pi_176687386
DavidInglesTV twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 02:36:30 JUST IN: SOUTH KOREA TO TO BAN CRYPTO TRADING USING EXISTING VIRTUAL ACCOUNT; TO BEGIN REAL-NAME CRYPTOCURRENCY TRADING JAN 30: YONHAP reageer retweet
  dinsdag 23 januari 2018 @ 02:45:53 #252
406944 SugeLucky
pi_176687391
Geen idee wat die malloot probeert te zeggen, maar zuid korea mag vanaf nu weer gewoon traden.
pi_176687392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 02:45 schreef SugeLucky het volgende:
Geen idee wat die malloot probeert te zeggen, maar zuid korea mag vanaf nu weer gewoon traden.
We gaan weer PLUSSEN!!!! hiyaaaaaaaa ^O^
pi_176687475
TNT :D
  dinsdag 23 januari 2018 @ 06:43:32 #255
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176687644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 02:46 schreef SMS303 het volgende:

[..]

We gaan weer PLUSSEN!!!! hiyaaaaaaaa ^O^
Dat blijft nog ff uit. :')
pi_176687680
quote:

[..]

i
Wat een kutcoin is het.
pi_176687748
Plussen? Alles is weer rood.
pi_176688086
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360000216591

Binance Lists PIVX (PIVX)

Toen users enkele weken geleden vroegen of ze geen aanvraag in gingen dienen voor de "Binance voting" reageerde het team al wat cryptisch. Het was blijkbaar niet nodig, ze zijn zo gelist.

[ Bericht 16% gewijzigd door TheFreshPrince op 23-01-2018 08:05:48 ]
pi_176688105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:09 schreef Skv het volgende:
Plussen? Alles is weer rood.
PIVX 40% up gek genoeg :+
pi_176688221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 02:40 schreef Houtenbeen het volgende:
DavidInglesTV twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 02:36:30 JUST IN: SOUTH KOREA TO TO BAN CRYPTO TRADING USING EXISTING VIRTUAL ACCOUNT; TO BEGIN REAL-NAME CRYPTOCURRENCY TRADING JAN 30: YONHAP reageer retweet
Zeg ‘m eens dat z’n Caps Lock aan staat.
U MAD?
pi_176688625
oke even wat informatie uit zuid korea opgesomd van reddit:

quote:
translated from the article

(Seoul-Yonhap News) Park, Yong-joo, Park, Ue-rae, reporter = Real name registration system that permits virtual currency trading only for those whose blindness is confirmed will be implemented on the 30th of this month.

From this point on, new investments in virtual money are allowed, but it is likely that more stringent standards will be applied in the process of confirming blindness

According to the financial authorities, banks and virtual money traders on the 23rd, six banks including Nonghyup Bank, Shinhan Bank and Shinhan Bank, which are providing virtual currency exchanges and virtual accounts, Start.

"The six banks are planning to open the system at the same time," said an official from the banks and virtual currency exchanges.

Confirmation of blindness deposit and withdrawal service is a service that permits only the account of the trader whose identity is confirmed and the deposit and withdrawal between the same bank account of the exchange. If the exchange and the trader's account are in different banks, the trader must open a bank account like the exchange.

A trader must go to a bank branch in person to open a bank account at another bank and check his / her name. During this process, you must present proof of your real name, such as your resident registration card or driver's license.

Confirmation of blindness When the deposit and withdrawal system is implemented, it is possible to compare the resident registration number in addition to the name and the account number of the trader, thereby effecting the establishment of a juvenile or non-resident foreigner in the market.

It also creates basic data for imposing transaction tax or transfer income tax related to virtual currency transactions and makes it possible to set additional transaction limit per capita in the future

When the blind deposit / withdrawal system is implemented, new investments that were previously blocked are allowed.

The Financial Services Commission (FSC) has suspended the provision of a new virtual account for the virtual currency trader, which was presented on 28th by issuing special measures related to the virtual currency, and canceling the provision of the virtual account for the new member of the existing virtual currency trader.

A financial official said, "There is no reason to institutionalize measures to prevent people who are new to virtual money investment from becoming blind," he said.
Bron: http://m.news.naver.com/r(...)d=001&aid=0009829657

quote:
Koreans could always trade on foreign exchanges -- there were never any regulations stopping a citizen from signing up on binance or kucoin or poloniex and trading.

But with these new regulation only residents of Korea can trade on Korean exchanges -- foreigners that are not living in Korea will not be able to sign up to Korean exchanges.

On the 30th of this month the government will lift the temporary ban on new account on exchanges in Korea which means the exchanges can start accepting new sign ups again.
Dus over een week is de FUD uit die richting grotendeels verdwenen. Rumours zijn erger dan duidelijke regels, het gaat een eigen leven leiden. Nu is het voor iedereen duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is. Vanuit daar kan je opbouwen.
pi_176688663
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[..]

Dus over een week is de FUD uit die richting grotendeels verdwenen. Rumours zijn erger dan duidelijke regels, het gaat een eigen leven leiden. Nu is het voor iedereen duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is. Vanuit daar kan je opbouwen.
Dit is wat ik dus ook begrijp en verwacht, maar wat is dat gezeur her en der over het bannen ervan op de 30e? Zoals dat twitter bericht hierboven? Want reguleren is heel wat anders dan bannen.
pi_176688673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit is wat ik dus ook begrijp en verwacht, maar wat is dat gezeur her en der over het bannen ervan op de 30e?
Pure FUD & onzin. Ze bannen mensen die niet zijn geregistreerd (officieel met ID), om zo misbruik te voorkomen. Tenminste, zo zie ik het.
pi_176688702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me juist goed. Natuurlijk willen ze het belasten, maar dat zorgt alleen maar dat het legitiem wordt. Verder moest ik bij binance ook al mn ID uploaden, heb daar verder geen moeite mee, maar voor koreanen gold dit blijkbaar niet
pi_176688793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Pure FUD & onzin. Ze bannen mensen die niet zijn geregistreerd (officieel met ID), om zo misbruik te voorkomen. Tenminste, zo zie ik het.
Ok geen ban ik Zuid Korea en dat is het belangrijkst.

Maar wel triest dat steeds meer banken hun personeel het gaan verbieden om in crypto's te handelen, https://fd.nl/beurs/12380(...)-bitcoin-te-handelen
pi_176688816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Lijkt me juist goed. Natuurlijk willen ze het belasten, maar dat zorgt alleen maar dat het legitiem wordt. Verder moest ik bij binance ook al mn ID uploaden, heb daar verder geen moeite mee, maar voor koreanen gold dit blijkbaar niet
Bij Bittrex, Kucoin of Poloniex nog niet. Of is een ID uploaden vanaf nu wel aan te raden? Heb dat nog niet gedaan.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:01:06 #269
286575 Roces18
Chef de party
pi_176688839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Bij Bittrex, Kucoin of Poloniex nog niet. Of is een ID uploaden vanaf nu wel aan te raden? Heb dat nog niet gedaan.
Bij bittrex wel als je max wilt withdrawen. En is altijd aan te raden in rustige tijden want als de regels veranderen kan jij wachten terwijl de hele kudde zich wil laten verifieren.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176688861
Financieel Dagblad over VeChain:

quote:
Mochten mensen geen FD abbonement hebben.
pi_176689006
quote:

[..]

precies. Sinds ik kocht nog geen moment in de plus gestaan terwijl ik dacht dat het geen verkeerd moment was. Beter had ik 1 dag gewacht :'( :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:20:09 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176689054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

precies. Sinds ik kocht nog geen moment in de plus gestaan terwijl ik dacht dat het geen verkeerd moment was. Beter had ik 1 dag gewacht :'( :')
Als dat echt zo is, dan moet je nu het allermoeilijkste doen in crypto

quote:
niets... gewoon wachten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176689072
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als dat echt zo is, dan moet je nu het allermoeilijkste doen in crypto

[..]

of nog beter; bijkopen. Maarja dat is ook lastig. Ofja niet lastig, maar een beetje dubbel gevoel. Je snapt vast wat ik bedoel :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176689099
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:02 schreef Faeroer het volgende:
Financieel Dagblad over VeChain:

[..]

Mochten mensen geen FD abbonement hebben.
Thnx! Super goed! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176689191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ok geen ban ik Zuid Korea en dat is het belangrijkst.

Maar wel triest dat steeds meer banken hun personeel het gaan verbieden om in crypto's te handelen, https://fd.nl/beurs/12380(...)-bitcoin-te-handelen
Dat zijn nog wat laatste stuiptrekkingen van wat achterhaalde banken, dit kun je eigenlijk nauwelijks verbieden. Verbaast me eigenlijk dat zoiets in Noorwegen bespreekbaar is, leek me een liberaal land.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:39:26 #276
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176689318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Je kon inderdaad in een paar minuten een account aanmaken en gaan traden. Zonder ID of iets dergelijks. Ook geld ontvangen enzo. Maar veel exchanges blokkeren het aanmaken van nieuwe accounts de laatste weken. Denk in afwachting van deze nieuwe regels.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176689349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat zijn nog wat laatste stuiptrekkingen van wat achterhaalde banken, dit kun je eigenlijk nauwelijks verbieden. Verbaast me eigenlijk dat zoiets in Noorwegen bespreekbaar is, leek me een liberaal land.
Ja en verder, hoe gaan ze dit handhaven? Ik zou als medewerker gewoon een rekening bij een andere bank openen, knappe werkgever die daar achter komt. Verder gaat dit natuurlijk geen stand houden bij een rechtbank, belachelijke maatregel. Je geld is van jezelf; alsof je door en door corrupt bent en niet meer in staat bent om je werk te doen als je crypto bezit.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:43:07 #278
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176689363
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ja en verder, hoe gaan ze dit handhaven? Ik zou als medewerker gewoon een rekening bij een andere bank openen, knappe werkgever die daar achter komt. Verder gaat dit natuurlijk geen stand houden bij een rechtbank, belachelijke maatregel. Je geld is van jezelf; alsof je door en door corrupt bent en niet meer in staat bent om je werk te doen als je crypto bezit.
Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden. Maar ze kunnen je wel ontslaan als je ze erachter komen bijvoorbeeld. Dat zal veel mensen toch afschrikken.
pi_176689420
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden. Maar ze kunnen je wel ontslaan als je ze erachter komen bijvoorbeeld. Dat zal veel mensen toch afschrikken.
Ik weet niet of je dat als werkgever voor elkaar krijgt in Nederland, ontslag voor iets legaals wat je in je prive tijd doet. Kun je als bedrijf wel allemaal regels bedenken, maar je bent nog behoorlijk beschermd als werknemer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176689448
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd, handel zelf op Binance en heb daar niet geverifieerd, ik zie mij zelf als een redelijke speler qua bedragen maar 2BTC is zo verkeerd niet per 24 uur.
pi_176689487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:49 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd, handel zelf op Binance en heb daar niet geverifieerd, ik zie mij zelf als een redelijke speler qua bedragen maar 2BTC is zo verkeerd niet per 24 uur.
Ik heb het wel gedaan bij Binance, was opvallend snel geregeld. Ik vind het wel prettig om geverrifieerd te zijn, voor het geval dat ze ineens besluiten die 2 BTC limiet op te heffen voor anonieme accounts (zou me niks verbazen als dat een keer gebeurt)
٩๏̯͡๏)۶
pi_176689491
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zijn gewoon bang dat het personeelsbestand over 2 jaar leegloopt door al die lambo roepende miljonairs.

Kom je op je werk, ik heb 10M verdient met crypto, okay je bent ontslagen, ja in verband met mijn aanstaande ontslag kwam ik je dit vertellen..
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:52:58 #283
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176689507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat als werkgever voor elkaar krijgt in Nederland, ontslag voor iets legaals wat je in je prive tijd doet. Kun je als bedrijf wel allemaal regels bedenken, maar je bent nog behoorlijk beschermd als werknemer.
Wat nou als de bank juist zelf iets gaat doen met Bitcoin? Kunnen ze dan het niet verbieden net zoals sommige bedrijven verbieden werknemers aandelen in dat bedrijf te hebben? Om handelen in voorkennis en fraude te voorkomen.
pi_176689514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:51 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik heb het wel gedaan bij Binance, was opvallend snel geregeld. Ik vind het wel prettig om geverrifieerd te zijn, voor het geval dat ze ineens besluiten die 2 BTC limiet op te heffen voor anonieme accounts (zou me niks verbazen als dat een keer gebeurt)
Mja, dat was mijn ik ben wel benieuwd, zou inderdaad een reden kunnen zijn om het toch te doen, al trade ik maar heel weinig, meestal is het een kwestie van BTC storten, kopen en op Ledger zetten.

Straks eens kijken hoe het werkt, misschien ook wel makkelijk als de regels worden verscherpt dat jij dan nog onder de oude regels valt ofzo.
pi_176689648
quote:
linkje of artikel in quote? zonder paywall? :) thx
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 10:04:13 #286
416575 crew  Evenstar
pi_176689667
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: of http://archive.is/qJvAt#selection-795.0-909.330
pi_176689675
quote:

[..]

Lees eens wat beter....
09:02 bericht.
U MAD?
pi_176689705
CarVertical ook weer een leuke partnership _O_

Lithuanian Registry of Motor Vehicles goes blockchain!

carVertical just signed a partnership deal with Regitra, the national operator of the Registry, to receive vehicle data from centralized database. It is a unique case of centralized data partially becoming decentralized - something that carVertical is aiming for.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176689707
quote:

[..]

pi_176689745
Thanks iedereen die behulpzaam is :)
pi_176689746
pi_176689781
In het FD van vandaag is niets te lezen over Vechain

Edit: wel op de site dus!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 10:44:53 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176690158
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176690237
Here we gooo
UTN-P

quote:
Dear participants,
·
Today we send out a portion of UTNP tokens. First of all, the tokens will be given to the owners of the accounts, whose data have been checked and did not cause any questions or problems.
As it was announced earlier, we asked to pass KYC holders of accounts with more than 1 million tokens. In addition, proof of identity is necessary for the owners of accounts that caused any suspicions in dishonesty or fraud. Some accounts can be selected for verification randomly.
·
The information needed to add a token to ERC20 wallets:
- Smart-contract address: 0x9e3319636e2126e3c0bc9e3134AEC5e1508A46c7
- Number of decimals: 18

ATTENTION! The specified address is the only correct one for our tokens. We became aware of several smart contracts, which are called by the creators as UTN, UTNP or Universa. Because there is no register of names for smart contracts, the creator of a smart contract can name his contract anyway he likes. Or even do not give it any name. Universa can not affect or change it.
The address of our smart contract is 0x9e3319636e2126e3c0bc9e3134AEC5e1508A46c7.
·
We did not announce the placement of our token on exchanges. Therefore, we do not give any comments with regard to exchanges (including decentralized ones).
·
IMPORTANT! We can not help you if you purchased tokens with a smart contract address that is different from 0x9e3319636e2126e3c0bc9e3134AEC5e1508A46c7. Be careful! The name of the smart contract is not an indicator of its belonging to Universa. Always check the address of the smart contract.
pi_176690308
Het aantal BTC op Bitonic begint weer te dalen. (stond op 250+ en nu 146) Een goed voorteken dat de markt weer gaat aantrekken? :)
pi_176690346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Het aantal BTC op Bitonic begint weer te dalen. (stond op 250+ en nu 146) Een goed voorteken dat de markt weer gaat aantrekken? :)
Of ze halen zelf de voorraad weg die ze iets te duur hebben ingekocht. :+
pi_176690367
krijg je bij Coinbase de prijs voor je btc op het moment dat je verkoopt betaald? niet dat als de koers ineens crashed dat je de lage prijs krijgt.
pi_176690460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:56 schreef crpytoshill het volgende:
js voor je btc op het moment dat je verkoopt betaald? niet dat als de koers ineens crashed dat je de lage prijs krijgt.
Ja moment van order is de prijs die je krijgt, ook al staat dat pas een dag later op je rekening.
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:02:19 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176690496
quote:

[..]

Ga jij nog uitleggen waarom het wel moet?

En niet komen met een bullshitargument als 20k tx/ps.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176690539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja moment van order is de prijs die je krijgt, ook al staat dat pas een dag later op je rekening.
thnx
pi_176690585
dcith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')