Het is het jaar van de alts. Niets bear market.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:01 schreef TourOfData het volgende:
Je hebt rustige en wilde periodes.
Ik weet nog goed hoe dit topic ontplofte toen BTC in december 2013 $1000 aantikte.
Nu zitten we in een langzame doch aanhoudende bear market. Na de volgende block halvening (2020), zitten we weer in een bull run naar 50k.
Dit gaat het jaar van de altcoins worden.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:01 schreef TourOfData het volgende:
Je hebt rustige en wilde periodes.
Ik weet nog goed hoe dit topic ontplofte toen BTC in december 2013 $1000 aantikte.
Nu zitten we in een langzame doch aanhoudende bear market. Na de volgende block halvening (2020), zitten we weer in een bull run naar 50k.
10 december 2018quote:Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef Chaes het volgende:
volgens www.when-lambo.com ben ik op 27 november 2021 de gelukkige eigenaar van een lambo (alleen m'n huidige aantal VEN meegeteld en geen andere coins.
![]()
![]()
Hmm ja, dan weet degene die die site heeft opgezet nu je holdings.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef Chaes het volgende:
volgens www.when-lambo.com ben ik op 27 november 2021 de gelukkige eigenaar van een lambo (alleen m'n huidige aantal VEN meegeteld en geen andere coins.
![]()
![]()
11 december 2014.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef Chaes het volgende:
![]()
![]()
Januari 2018quote:Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef Chaes het volgende:
![]()
![]()
Nee, te agressieve markt... Dat is vrij onmogelijkquote:Op maandag 22 januari 2018 21:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Het zou toch wat zijn als we weer een 2014 bearmarket krijgen
Iets onmogelijk noemen in de cryptowereldquote:Op maandag 22 januari 2018 21:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, te agressieve markt... Dat is vrij onmogelijk
Nice one, wat is die piek in september? Ik heb in december zowel lisk/icx/vechain/stellar meegepakt. Eigenlijk niks te klagen hoewel ze nooit allemaal tegelijk gingen moonenquote:Op maandag 22 januari 2018 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als dit een bear-market is, wat hebben we deze zomer dan gezien? Dit is de ontwikkeling van mijn portfoliowaarde in de laatste maanden:
[ afbeelding ]
Ik heb in december nog een beetje uitgecasht.
Fucking lang iddquote:Op maandag 22 januari 2018 21:26 schreef BadVlad het volgende:
Die Chinezen vieren gewoon tot 2 maart nieuwjaar.
Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.quote:
die gasten van wall street moeten ook nog steeds hun bonussen uitgeven.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Het is gewoon weer wachten opdat mensen hun loon krijgen en dat Chinese nieuwjaar weer achter de rug is. Hopelijk tegen die tijd iets minder fud en weak hands. Vol weer door
Heel china ligt dan plat hé. Er gebeurt niets daar.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.
De viering aan de West-Kruiskade (China Town in Rotterdam) wordt ook elk jaar groter en drukker bezocht....
Doordat de Chinezen er even tussenuit zijn komt het toch niet stil te liggen?
4 of 5 februari.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wanneer begint die massa exodus / verhuizing ongeveer
Nee hoor. De grootste menselijke migratie is tijdens Golden Week. Elk jaar in oktober heeft heel China 1 week tegelijk vrij. Ik ben er geweest tijdens die week. Reizen is echt een hel.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.
De viering aan de West-Kruiskade (China Town in Rotterdam) wordt ook elk jaar groter en drukker bezocht....
Doordat de Chinezen er even tussenuit zijn komt het toch niet stil te liggen?
Wat een bullshit allemaal.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:42 schreef DarienGap het volgende:
https://medium.com/@realm(...)-gainer-2fed6507fed6
Hint Hint Hint: ECC
Pure aids van een shilldebiel.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een bullshit allemaal.
Met name argument 6. Serieus..?
Maar wat moeten wij hier nu mee?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:42 schreef DarienGap het volgende:
Vijf posts waarvan vier:quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:16 schreef DarienGap het volgende:
Wat denken jullie van ECC?
https://coinmarketcap.com/currencies/eccoin/
quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef DarienGap het volgende:
Mooie kans ECC? : https://coinmarketcap.com/currencies/eccoin/
Cheap en nog een lage MC
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2018 21:42 schreef DarienGap het volgende:
Ik zag m vanmiddag voorbij komen voor het eerst... ik kan niet op de site, ik krijg een site te zien maar heel snel verdwijnt deze en zie ik alleen een blauwe achtergrondquote:Op maandag 22 januari 2018 21:57 schreef vigen98 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/cindicator/
Iemand deze nog ?
Iemand wil zijn coins kwijtquote:Op maandag 22 januari 2018 21:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Vijf posts waarvan vier:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoeveel moest je er daarvoor hebben?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:05 schreef vigen98 het volgende:
Zit rustig Tokenpay te staken. Free Tpay voor mij
Ik volg hem al een paar weken. Maar zelfde als met raiblox.. steeds denken dat ik toch al te laat was. Terwijl dat loeder door blijft pompen.quote:Op maandag 22 januari 2018 21:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zag m vanmiddag voorbij komen voor het eerst... ik kan niet op de site, ik krijg een site te zien maar heel snel verdwijnt deze en zie ik alleen een blauwe achtergrondWIN7 Chrome.
ik mis ICONquote:Op maandag 22 januari 2018 21:16 schreef ClioSporT het volgende:
1.4BTC aan waarde (huidige koers $10.500)
VeChain 31,96%
Bitcoin 25,84%
TRON 17,95%
Stellar 8,55%
Ripple 5,21%
Electroneum 2,00%
Power Ledger 1,68%
Bitcoin Gold 1,29%
VIBE 1,06%
Binance Coin 0,99%
Waves 0,85%
AppCoins 0,76%
Po.et 0,76%
Cardano 0,60%
Vechain vooral vandaag flink bijgekocht @ $7.61
TRON verkoop ik zo goed als alles zodra het rond de $0.15 komt. Idem voor Ripple, helaas rond de $2 ingestapt met nog wat extra inkoop tijdens de dip vorige week.
BTC wil ik eigenlijk laten voor wat het is en hopen op stijgingen.
Stellar heb ik op lange termijn wel vertrouwen in, net zoals electroneum, power ledger,waves,cardano en BTG.
De rest is vooral om mee te spelen.
Ik zou de BTC misschien nog in VeChain willen stoppen mocht het onder de $7 komen en anders vooral daytrading
Wat vinden jullie?
Tips of andere opmerkingen?
Het blijven wel gammele weken.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt nog een duikje. Doe gewoon meteen even die 8k aantikken dan, zijn we klaar.
Zodra ze in de wallet staan kun je dat activeren?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kan met elk aantal staken. Jaarlijks krijg je 5% extra van je coins erbij.
Beetje vaag verhaal. Met dat uitgelekte report van Palm Beach. Koers doet het redelijk maar goed.. Hype denk ik?quote:Op maandag 22 januari 2018 21:57 schreef vigen98 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/cindicator/
Iemand deze nog ?
Yup. Je gaat naar opties en klik op de checkmark van staking. Wallet moet wel open blijven anders werkt het niet.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ze in de wallet staan kun je dat activeren?
Misschien, reden dat ik het terug haal is omdat ik 3 weken terug speciaal voor munten zocht die een hoge supply hebben en redelijk laag stonden ( ranking cmc ) Je kon goeie winst maken als je dat toen had gedaanquote:Op maandag 22 januari 2018 22:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal. Met dat uitgelekte report van Palm Beach. Koers doet het redelijk maar goed.. Hype denk ik?
Continue open blijven?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup. Je gaat naar opties en klik op de checkmark van staking. Wallet moet wel open blijven anders werkt het niet.
Als je het maximale per dag wilt eruit wilt halen zal je laptop dus altijd aan moeten staan ja. Als je 6 uur je laptop aan staat heeft ook gewoon zin omdat je per 3 uur uitbetaald wordt volgens mij.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Continue open blijven?
Als je iedere avond je laptop afsluit heeft het geen zin dus?
Wel vooralsnog een van de currencies die de afgelopen dagen in het groen gebleven zijn, naast VEN. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien, reden dat ik het terug haal is omdat ik 3 weken terug speciaal voor munten zocht die een hoge supply hebben en redelijk laag stonden ( ranking cmc ) Je kon goeie winst maken als je dat toen had gedaan
Heb maar 45K, dus denk dat de stroom me meer kost dan het oplevertquote:Op maandag 22 januari 2018 22:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je het maximale per dag wilt eruit wilt halen zal je laptop dus altijd aan moeten staan ja. Als je 6 uur je laptop aan staat heeft ook gewoon zin omdat je per 3 uur uitbetaald wordt volgens mij.
Jij hebt 45000 Tokenpay? Heb je meer dan 40.000 euro aan TPay uitgegeven?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Heb maar 45K, dus denk dat de stroom me meer kost dan het oplevert
Ow, zullen er wel 45 zijn danquote:Op maandag 22 januari 2018 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij hebt 45000 Tokenpay? Heb je meer dan 40.000 euro aan TPay uitgegeven?
Bee kan je vergeten verder, ik kijk nu verder naar nucleus.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:23 schreef crpytoshill het volgende:
nog geen TPAY en nog geen KYC voor bee token
Ik wil ook Nucleusquote:Op maandag 22 januari 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bee kan je vergeten verder, ik kijk nu verder naar nucleus.
Mooi nou weer terug naar de 10kquote:Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef Skv het volgende:
Veel support op 10k usd voor btc.
Hij bounced lijkt het
whitelist is dicht toch?quote:Op maandag 22 januari 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef Skv het volgende:
Veel support op 10k usd voor btc.
Hij bounced lijkt het
Ja, helaas wel. Hopelijk is die nog redelijk te krijgen als die op een exchange komt. Baal er echt van, zie dit wel een grote worden.quote:
Ik ben nog een guppyquote:Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja dat zal het denk ik zijn45.000 Tpay zou je een dikke whale maken.
heb me aangemeld voor KYC dus heb nog hoop tot 27 januari.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er is nog een sale van de leftovers. Afhankelijk van hoeveel ik maximaal kan kopen kan het zijn dat er nog iets overblijft zodat hier iemand mee kan liften op mijn cap.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb me aangemeld voor KYC dus heb nog hoop tot 27 januari.
Support is ook maar een tijdelijk iets, de buy orders zullen snel opraken en dan valt hij nog een stuk dieper.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Denk dat er om de X tijd een aanval omlaag komt en dat het support wel wegvalt / breekt.
idemquote:Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Kyran het volgende:
Als ik met iemand op Nucleus kan meeliften straks een keer hoor ik het graag. Ben maar een klein visje, dus zal niet veel van je cap afhalen
Die berichten zijn eigenlijk helemaal niet zo negatief. Dikke paniek om niks.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Support is ook maar een tijdelijk iets, de buy orders zullen snel opraken en dan valt hij nog een stuk dieper.
Voorlopig zie ik btc niet echt serieus herstellen, maar hopelijk heb ik het mis.
Het hangt ook af van de eindeloze stroom negatieve berichten over regulering etc.
Dit ja, 8K lijkt onvermijdelijk.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik ga lekker me nest in. Al wordt die 8k, het kan me gestolen worden. Trekt vanzelf weer aan. Heb er toch inzitten wat ik kan missen.
omdat we vorige maand elke dag met +10% stegen.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me echt af waarom dit om de dag gebeurd.
Omdat gebeurt met een 't' is.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Nee, maar leg dat maar uit aan alle panic sellers. En geef ze eens ongelijk, grote kans dat je morgen terug kunt kopen op 8k of iets dergelijks.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die berichten zijn eigenlijk helemaal niet zo negatief. Dikke paniek om niks.
Omdat de markt nog niet recht is getrokken met de achterlijk hoge gains van de laatste tijd.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:48 schreef vigen98 het volgende:
binance ook bounce nuquote:Op maandag 22 januari 2018 22:52 schreef ITrade het volgende:
Op Gdax lijkt die niet door de 10k te gaan.
Slecht excuus. Mij kan je midden in de nacht wakker maken en ik kan nog normaal Nederlands schrijvenquote:Op maandag 22 januari 2018 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ben nog maar 1 uur uit bed ofzo cut me some slack.
Voor weer een paar uur misschien jaquote:
lager volume bij dalende koersen is juist positief, verkopers raken op.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:57 schreef MisChrartin het volgende:
Keek net even naar bitcoin koers en volume over afgelopen week.
Waar we begin vorig week nog relatief hoog volume hadden voor een grote beweging is het volume nu zo'n 4x kleiner om dezelfde koerswijziging te krijgen. De koers is dus nog volatieler geworden zo lijkt het.
Niet positief op de lange termijn.
Je zou BTC short kunnen gaan en een technisch betere altcoin long. Als je tenminste wel in blockchain gelooft maar BTC als verouderd ziet.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Bitcoin is aan het sterven, met al die forks en onzin, leuk om mee te beginnen maar het is tijd voor een andere dominante exchange munt, die wel snel is. Gaat wel even pijn doen
Ga al short in de zin van dat ik alles met eth pairs doequote:Op maandag 22 januari 2018 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou BTC short kunnen gaan en een technisch betere altcoin long. Als je tenminste wel in blockchain gelooft maar BTC als verouderd ziet.
Ah bitcoin gaat even naar beneden en deze expert is er ook weer.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou BTC short kunnen gaan en een technisch betere altcoin long. Als je tenminste wel in blockchain gelooft maar BTC als verouderd ziet.
Daar is ie weer hoor. Wat wordt de volgende voorspelling?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 januari 2018 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slecht excuus. Mij kan je midden in de nacht wakker maken en ik kan nog normaal Nederlands schrijven
Zijn ze op Tweakers wel verleerd lijkt het soms.
Ethereum? Zou er geen probleem mee hebben dan heb ik ook wat meer Ethereum dan BTC ziet er beter uitquote:Op maandag 22 januari 2018 22:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Bitcoin is aan het sterven, met al die forks en onzin, leuk om mee te beginnen maar het is tijd voor een andere dominante exchange munt, die wel snel is. Gaat wel even pijn doen
neequote:Op maandag 22 januari 2018 23:03 schreef Chaes het volgende:
Bitcoin gebruikt nu toch het lightning network?
Zeker niet dat die coin de aankomende jaren gaat uitsterven.
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja bij uitbodemende koers klopt dat. Als het steeds sneller zakt (dus op een lager volume) zou je ook kunnen concluderen dat er minder kopers zijn. Want als er voldoende kopers zijn zou je geen versnelde daling zien.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:59 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
lager volume bij dalende koersen is juist positief, verkopers raken op.
Vandaag was pizza dag voor BTC Lightning network. Google er maar opquote:Op maandag 22 januari 2018 23:03 schreef Chaes het volgende:
Bitcoin gebruikt nu toch het lightning network?
Zeker niet dat die coin de aankomende jaren gaat uitsterven.
ja dat zou ook kunnen. we zullen toch niet in een bear market beland zijn? en al die miljoenen aanmeldingen bij de exchanges dan?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:04 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ja bij uitbodemende koers klopt dat. Als het steeds sneller zakt (dus op een lager volume) zou je ook kunnen concluderen dat er minder kopers zijn. Want als er voldoende kopers zijn zou je geen versnelde daling zien.
Ja daar heb je een goed punt. Vorige week intraday volume viel me op dat stijgende koers samenviel met hoog volume en vice versa. Ik kon dat toen niet zo goed plaatsen.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:06 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ja dat zou ook kunnen. we zullen toch niet in een bear market beland zijn? en al die miljoenen aanmeldingen bij de exchanges dan?
Want BTC ontwikkeld zich niet? Die forks kan je toch gewoon verkopen en weer in BTC terug stoppen.quote:Op maandag 22 januari 2018 22:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat maakt BTC een groter project dan zeg, QTUM?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:11 schreef vigen98 het volgende:
BTC is gewoon een enorm project dan duren dingen gewoon veel langer om het te fixen.
Als QTUM kapot gaat maakt dat niet uit, BTC staat in elke krant.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:11 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wat maakt BTC een groter project dan zeg, QTUM?
als je kijkt naar de vorige bull markten in 2012 en 2013 zag je aan het eind van die periodes dat de prijs verticaal omhoog ging (log schaal) en hoog volume, dat hebben we nu nog niet gezien.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:08 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ja daar heb je een goed punt. Vorige week intraday volume viel me op dat stijgende koers samenviel met hoog volume en vice versa. Ik kon dat toen niet zo goed plaatsen.
Gebrek aan consensus om veranderingen door te voeren zijn het grootste obstakel voor Bitcoin.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:11 schreef vigen98 het volgende:
BTC is gewoon een enorm project dan duren dingen gewoon veel langer om het te fixen.
Dus...? Veel media aandacht maakt iets technisch gezien nog niet lastiger te realiseren.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:15 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Als QTUM kapot gaat maakt dat niet uit, BTC staat in elke krant.
Resultaten uit het verleden, etcquote:Op maandag 22 januari 2018 23:15 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
als je kijkt naar de vorige bull markten in 2012 en 2013 zag je aan het eind van die periodes dat de prijs verticaal omhoog ging (log schaal) en hoog volume, dat hebben we nu nog niet gezien.
Kom terug in April 2018 en aanschouw je winst.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:18 schreef DSVM het volgende:
Had ik gvd nog maar extra geld![]()
Ingekocht op een marketcap van 700 miljard.
Ik zal je herinneren als BTC onder de 5K zakt.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:02 schreef ITrade het volgende:
[..]
Daar is ie weer hoor. Wat wordt de volgende voorspelling?
“Nooit meer 10k!”quote:Op maandag 22 januari 2018 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zal je herinneren als BTC onder de 5K zakt.
Spuit 11 is er weer hoorquote:Op maandag 22 januari 2018 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Technisch niet, maar ik herinner me nog iets van een hardfork bij ETH toen het nog klein was, zoiets wil je nu niet meer laten gebeuren.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dus...? Veel media aandacht maakt iets technisch gezien nog niet lastiger te realiseren.
Toch begint het nu wel een trend te worden dat je alleen komt als het flink daalt. Hoe komt dat?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb in december 2013 een stukje btc gekocht, en toen ik in januari 2015 terugkwam had ik nog steeds geen winst.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Kom terug in April 2018 en aanschouw je winst.
Hey lul, ik geef een nikszeggende voorspelling. Laat me lekker man van Binsbergen.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:25 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik heb in december 2013 een stukje btc gekocht, en toen ik in januari 2015 terugkwam had ik nog steeds geen winst.
HERINNER ME DAAR NIET AANquote:Op maandag 22 januari 2018 23:24 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Technisch niet, maar ik herinner me nog iets van een hardfork bij ETH toen het nog klein was, zoiets wil je nu niet meer laten gebeuren.
What happen?quote:
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hey lul, ik geef een nikszeggende voorspelling. Laat me lekker man van Binsbergen.
Iets uitgebreider?quote:
Doet me denken aan het petrodollar-systeem. Opdoeken dus.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:28 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe zien jullie het feit dat de meeste altcoins op exchanges worden gekoppeld aan Bitcoin? Zorgt dat er niet automatisch voor dat je altcoin in prijs daalt zodra Bitcoin in prijs daalt? Bijvoorbeeld op coinmarketcap wordt de waarde van een altcoin vaak in dollars weergegeven, maar is dat nou de dollar prijs van de coin zelf of de dollarprijs van een satoshi. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat al die altcoins maar worden verkocht om zulke grote dalingen te laten zien.
Tijd voor een nieuwe manier van waarderen?
Gekocht op 30$, ATH toendertijd maar het vertrouwen was meer dan genoeg. Heel vlak daarna kwam de grote hack waardoor alles in elkaar denderde naar uiteindelijk 10$.quote:
Dat was dan ook een absurde beslissing.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
ETH hard fork was het eerste moment dat ik twijfelde om uit te stappen.
Is niet helemaal waar, elke daling twijfel ik weer. Weak hands!
Altcoin daalt gewoon harder dan Bitcoin, niet heel vreemd toch?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:28 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe zien jullie het feit dat de meeste altcoins op exchanges worden gekoppeld aan Bitcoin? Zorgt dat er niet automatisch voor dat je altcoin in prijs daalt zodra Bitcoin in prijs daalt? Bijvoorbeeld op coinmarketcap wordt de waarde van een altcoin vaak in dollars weergegeven, maar is dat nou de dollar prijs van de coin zelf of de dollarprijs van een satoshi. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat al die altcoins maar worden verkocht om zulke grote dalingen te laten zien.
Tijd voor een nieuwe manier van waarderen?
Waar ga je me precies aan herinneren?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk dat hij een schouderklopje wil. Sowieso is die weer even terug z'n grot in nu BTC weer boven de 10k staat. Kom alleen tevoorschijn als die onder de 10k duikt blijkbaar.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:36 schreef ITrade het volgende:
[..]
Waar ga je me precies aan herinneren?
Ja inderdaad, zo van ja ik heb altijd gelijk. Mijn foute voorspellingen vergeet ik gewoon en verder roep ik maar wat in het rond. Beetje het niveau van RTLZ eigenlijk.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij een schouderklopje wil. Sowieso is die weer even terug z'n grot in nu BTC weer boven de 10k staat. Kom alleen tevoorschijn als die onder de 10k duikt blijkbaar.
OMGEKEERDE NIKEquote:
Eigenlijk wel toch? Als ik een munt koop voor 1 BTC oftewel $20k is het eigenlijk logisch dat wanneer de BTC $10k waard wordt deze munt 2 BTC waard is en nog steeds $20k.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:35 schreef ITrade het volgende:
[..]
Altcoin daalt gewoon harder dan Bitcoin, niet heel vreemd toch?
EdKelder noem ik je voortaanquote:Op maandag 22 januari 2018 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij een schouderklopje wil. Sowieso is die weer even terug z'n grot in nu BTC weer boven de 10k staat. Kom alleen tevoorschijn als die onder de 10k duikt blijkbaar.
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Jullie hadden het over VEN dus ik ook maar VEN gekocht. Ik denk da's mooi, hoef ik zelf niet na te denken. Mjah, wel kut dat het dan ineens omlaag gaat.
Als je aandeel Microsoft en Apple hebt, ze kosten allebij 20 euro.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:43 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Eigenlijk wel toch? Als ik een munt koop voor 1 BTC oftewel $20k is het eigenlijk logisch dat wanneer de BTC $10k waard wordt deze munt 2 BTC waard is en nog steeds $20k.
De situatie is nu dat de munt $20k was maar harder daalt dan BTC en niet eens meer de nieuwe waarde van BTC heeft maar nog maar $7k waard is.
Wanneer heb je godsnaam gekocht dat hij omlaag ging?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Jullie hadden het over VEN dus ik ook maar VEN gekocht. Ik denk da's mooi, hoef ik zelf niet na te denken. Mjah, wel kut dat het dan ineens omlaag gaat.
Euh, vanmorgen.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Wanneer heb je godsnaam gekocht dat hij omlaag ging?
Ik zou snel weer verkopen! Zo hoog komt hij vast nooit meer.
Dan is het bijna onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag. Of je hebt ecgt op de piek gekocht.quote:
Ja ik denk dat je dat probleem steeds heftiger gaat zien als Bitcoin zo hard in prijs stijgt en daalt. Een altcoin waarvan ik weet dat er veel zijn gelocked in masternodes en weinig volume is omdat sommige exchanges moeite hebben gaat alsnog keihard onderuit alleen maar omdat Bitcoin snel daalt. Al die exchanges hebben alleen maar een pair met altcoin/bitcoin.. Bitcoin gaat naar beneden, prijs van 1 satoshi in dollars gaat dus ook naar beneden, altcoin daalt in prijs(dollars) en Blockfolio jankt erom omdat ie een daling ziet en vette rode cijfers. Gebeurt er helemaal niets in het land van die ene altcoin, Bitcoin prijs gaat omhoog en de altcoin springt ook ineens 10 a 20% mee omhoog ik prijs. Beetje krom tochquote:Op maandag 22 januari 2018 23:43 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Eigenlijk wel toch? Als ik een munt koop voor 1 BTC oftewel $20k is het eigenlijk logisch dat wanneer de BTC $10k waard wordt deze munt 2 BTC waard is en nog steeds $20k.
De situatie is nu dat de munt $20k was maar harder daalt dan BTC en niet eens meer de nieuwe waarde van BTC heeft maar nog maar $7k waard is.
Jah, maar na 12 uur daalde het.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag
Relax cowboy.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Zeker wel. Stond op $9,50 rond 9uur. Nu op $8quote:Op maandag 22 januari 2018 23:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Relax cowboy.
Kom over een paar maanden weer terug en we praten verder over je winst
deze ochtend stond hij net niet 9.50quote:Op maandag 22 januari 2018 23:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan is het bijna onmogelijk dat hij omlaag is gegaan. Dat ding is plus 14 procent gegaan vandaag
Ingestapt op 80k sat oid?quote:Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, maar na 12 uur daalde het.
Ja, dat komt niet zozeer op verlies op Ven maar door de dip van btc. In Satoshi valt het erg mee dat verlies.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel. Stond op $9,50 rond 9uur. Nu op $8
Zelfs in BTC stond VEN vanmorgen hoger![]()
Euh, neuh 500 euro, ben totaal nieuw hierin. Ik volg het nieuws rond crypto al langer vanwege interesse in deze technische revolutie. En vanmorgen dacht ik ach, laat ik ook eens een keer ergens anders dan in drank en drugs mijn geld steken.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ingestapt op 80k sat oid?
Komt wel weer goed.
Maar het is dus niet onmogelijkquote:Op maandag 22 januari 2018 23:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, dat komt niet zozeer op verlies op Ven maar door de dip van btc. In Satoshi valt het erg mee dat verlies.
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:54 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Euh, neuh 500 euro, ben totaal nieuw hierin. Ik volg het nieuws rond crypto al langer vanwege interesse in deze technische revolutie. En vanmorgen dacht ik ach, laat ik ook eens een keer ergens anders dan in drank en drugs mijn geld steken.
12.5K morgenochtend.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaat weer goed, in een half uur tijd is er weer voor anderhalve gram White Widow teruggekomen.
Kan je lijk mooi in tentoongesteld worden....quote:
2068quote:
Gast!quote:Op maandag 22 januari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaat weer goed, in een half uur tijd is er weer voor anderhalve gram White Widow teruggekomen.
Toen rookte ik het ook al!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gast!![]()
Dat was 20 jaar geleden toen ik nog blowde dé shit.
nee. heb al zo vaak gewaarschuwd tegen shitcoins.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga je nog uitleggen waarom je zei dat je geen Universa moest kopen?![]()
Zo te zien komt onze glazenbol uit dezelfde fabriek.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Ik voorzie een week van rond de 10.000 dollar bitcoin in mijn glazen bol, in het weekend geen dump maar een flinke stijging. /einde glazenbol
Dat soort perseverance kan je nu in de cryptomarket laten zien. #HODLquote:
Hoezo, ga je hier volgende maand ook posten dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:
Volgende maand gaat niet leuk worden waarschijnlijk. Find a new hobby, hodl.
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:
Volgende maand gaat niet leuk worden waarschijnlijk. Find a new hobby, hodl.
Waar is dat universa verkrijgbaar nu dan? Die coin begint inmiddels een cultstatus te krijgen hier terwijl het nog niet eens te krijgen is, puur vanwege jouw shillings.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sooooooooooow koekoek!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo, ga je hier volgende maand ook posten dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin is niet zo heel gevoelig voor quantumcomputers.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn:
http://fortune.com/2018/01/06/breaking-bitcoin-cybersaturday/
[..]
Het hoeft dan ook maar een beetje gevoelig te zijn om er een mooie puinhoop van te maken lijkt me...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin is niet zo heel gevoelig voor quantumcomputers.
Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn:
http://fortune.com/2018/01/06/breaking-bitcoin-cybersaturday/
Dat heeft niets met het artikel te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden.
Minen is nog altijd de veiligste manier met een flinke marge om een blockchain groot te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden denk ik.
Ik las dit stukje:quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat heeft niets met het artikel van doen.
Voor jou blijkbaar welquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik las dit stukje:
"“The second someone creates a viable quantum computer, the NP-complete math problems at the heart of Bitcoin mining tech become instantly solvable,” Beath notes. “In other words, one answer to the question ‘what’s the first thing you’d do with a quantum computer?’ is ‘mine all of the remaining Bitcoin instantly."
Gaat over mining en computers. Dan is de link snel gelegd
Helemaal mee eens, maar die daling bij je altcoin wordt vaak geïnitieerd door een daling van BTC. Dus omdat BTC 10% naar beneden gaat moeten alle altcoins ook nog eens 10% in satoshi naar beneden waardoor die een totale daling van 19% hebben in $ tegenover de 10% van BTC.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:49 schreef ITrade het volgende:
[..]
Als je aandeel Microsoft en Apple hebt, ze kosten allebij 20 euro.
Zakt Apple naar 10 euro, moet microsoft dan ook naar 10 euro zakken of kan het ook 5 of 15 euro zijn?
De munt die jij kocht doet het dus slechter dan BTC, eigenlijk had je beter BTC kunnen aanhouden.
Er zijn ook combinaties mogelijk van PoS en PoW. In steeds meer projecten zie je innovatieve ideeën terugkeren. Dat vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minen is nog altijd de veiligste manier met een flinke marge om een blockchain groot te maken.
IOTA zou quantum proof zijn omdat het Winternitz OTS gebruikt. Quantum proof zijn lijkt mij een heel belangrijk aspect van een toekomstige succesvolle coin. Maar ja, wie ben ik?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom ligt de toekomst ook bij Proof of Stake (PoS). Dat energieverslindende minen gaat hem op lange termijn niet worden denk ik.
Die is net moon gegaanquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:36 schreef ToT het volgende:
Vriendin heeft helft van haar VEN verkocht en er CND voor gekocht.
Ikzelf blijf voorlopig bij VEN.Ff kijken wat het beste uitpakt. Die CND lijkt wel potentie te hebben!
Vindt ik ook zie mijn post hierboven.quote:Op maandag 22 januari 2018 23:51 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je dat probleem steeds heftiger gaat zien als Bitcoin zo hard in prijs stijgt en daalt. Een altcoin waarvan ik weet dat er veel zijn gelocked in masternodes en weinig volume is omdat sommige exchanges moeite hebben gaat alsnog keihard onderuit alleen maar omdat Bitcoin snel daalt. Al die exchanges hebben alleen maar een pair met altcoin/bitcoin.. Bitcoin gaat naar beneden, prijs van 1 satoshi in dollars gaat dus ook naar beneden, altcoin daalt in prijs(dollars) en Blockfolio jankt erom omdat ie een daling ziet en vette rode cijfers. Gebeurt er helemaal niets in het land van die ene altcoin, Bitcoin prijs gaat omhoog en de altcoin springt ook ineens 10 a 20% mee omhoog ik prijs. Beetje krom toch
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
IOTA zou quantum proof zijn omdat het Winternitz OTS gebruikt. Quantum proof zijn lijkt mij een heel belangrijk aspect van een toekomstige succesvolle coin. Maar ja, wie ben ik?
n00b hier!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die is net moon gegaanIk had er 11k, maar paar dagen terug ingewisseld voor VEN.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In 6 dagen vervijfvoudigd in BTC
vroeger steeg BTC nog weleens. dat weten newbies niet eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In 6 dagen vervijfvoudigd in BTC
Waarom moeten die nog eens 10% naar beneden?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:35 schreef Ralphmeister het volgende:
Dus omdat BTC 10% naar beneden gaat moeten alle altcoins ook nog eens 10% in satoshi naar beneden waardoor die een totale daling van 19% hebben in $ tegenover de 10% van BTC.
"BTC, dat is toch die shitcoin die al het hele jaar aan het crashen is?"quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:42 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
vroeger steeg BTC nog weleens. dat weten newbies niet eens.
Dat moet niet, dat gebeurd. Als BTC 10% daalt is de waarde van mijn altcoins (in fiat) ook 10% down, maar die gaan dan nog een extra 10% (in sat) naar beneden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:52 schreef ITrade het volgende:
[..]
Waarom moeten die nog eens 10% naar beneden?
Bitcoin bepaald het sentiment, het is ook de grootste jongen uit de klas. Iedereen kijkt naar BTC.
Vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:55 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dat moet niet, dat gebeurd. Als BTC 10% daalt is de waarde van mijn altcoins (in fiat) ook 10% down, maar die gaan dan nog een extra 10% (in sat) naar beneden.
Dat vindt ik raar.
Omdat ze alle drie met elkaar verbonden zijn? BTC > EUR > ALTquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:55 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dat moet niet, dat gebeurd. Als BTC 10% daalt is de waarde van mijn altcoins (in fiat) ook 10% down, maar die gaan dan nog een extra 10% (in sat) naar beneden.
Dat vindt ik raar.
[..]
twitter:DavidInglesTV twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 02:36:30JUST IN: SOUTH KOREA TO TO BAN CRYPTO TRADING USING EXISTING VIRTUAL ACCOUNT; TO BEGIN REAL-NAME CRYPTOCURRENCY TRADING JAN 30: YONHAP reageer retweet
We gaan weer PLUSSEN!!!! hiyaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 januari 2018 02:45 schreef SugeLucky het volgende:
Geen idee wat die malloot probeert te zeggen, maar zuid korea mag vanaf nu weer gewoon traden.
Dat blijft nog ff uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 02:46 schreef SMS303 het volgende:
[..]
We gaan weer PLUSSEN!!!! hiyaaaaaaaa
iquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:42 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Zeg ‘m eens dat z’n Caps Lock aan staat.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 02:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DavidInglesTV twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 02:36:30JUST IN: SOUTH KOREA TO TO BAN CRYPTO TRADING USING EXISTING VIRTUAL ACCOUNT; TO BEGIN REAL-NAME CRYPTOCURRENCY TRADING JAN 30: YONHAP reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:35 schreef Guus67 het volgende:
FD over VEN: https://fd.nl/beurs/12380(...)sseerd-in-blockchain
Bron: http://m.news.naver.com/r(...)d=001&aid=0009829657quote:translated from the article
(Seoul-Yonhap News) Park, Yong-joo, Park, Ue-rae, reporter = Real name registration system that permits virtual currency trading only for those whose blindness is confirmed will be implemented on the 30th of this month.
From this point on, new investments in virtual money are allowed, but it is likely that more stringent standards will be applied in the process of confirming blindness
According to the financial authorities, banks and virtual money traders on the 23rd, six banks including Nonghyup Bank, Shinhan Bank and Shinhan Bank, which are providing virtual currency exchanges and virtual accounts, Start.
"The six banks are planning to open the system at the same time," said an official from the banks and virtual currency exchanges.
Confirmation of blindness deposit and withdrawal service is a service that permits only the account of the trader whose identity is confirmed and the deposit and withdrawal between the same bank account of the exchange. If the exchange and the trader's account are in different banks, the trader must open a bank account like the exchange.
A trader must go to a bank branch in person to open a bank account at another bank and check his / her name. During this process, you must present proof of your real name, such as your resident registration card or driver's license.
Confirmation of blindness When the deposit and withdrawal system is implemented, it is possible to compare the resident registration number in addition to the name and the account number of the trader, thereby effecting the establishment of a juvenile or non-resident foreigner in the market.
It also creates basic data for imposing transaction tax or transfer income tax related to virtual currency transactions and makes it possible to set additional transaction limit per capita in the future
When the blind deposit / withdrawal system is implemented, new investments that were previously blocked are allowed.
The Financial Services Commission (FSC) has suspended the provision of a new virtual account for the virtual currency trader, which was presented on 28th by issuing special measures related to the virtual currency, and canceling the provision of the virtual account for the new member of the existing virtual currency trader.
A financial official said, "There is no reason to institutionalize measures to prevent people who are new to virtual money investment from becoming blind," he said.
Dus over een week is de FUD uit die richting grotendeels verdwenen. Rumours zijn erger dan duidelijke regels, het gaat een eigen leven leiden. Nu is het voor iedereen duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is. Vanuit daar kan je opbouwen.quote:Koreans could always trade on foreign exchanges -- there were never any regulations stopping a citizen from signing up on binance or kucoin or poloniex and trading.
But with these new regulation only residents of Korea can trade on Korean exchanges -- foreigners that are not living in Korea will not be able to sign up to Korean exchanges.
On the 30th of this month the government will lift the temporary ban on new account on exchanges in Korea which means the exchanges can start accepting new sign ups again.
Dit is wat ik dus ook begrijp en verwacht, maar wat is dat gezeur her en der over het bannen ervan op de 30e? Zoals dat twitter bericht hierboven? Want reguleren is heel wat anders dan bannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
oke even wat informatie uit zuid korea opgesomd van reddit:
[..]
Bron: http://m.news.naver.com/r(...)d=001&aid=0009829657
[..]
Dus over een week is de FUD uit die richting grotendeels verdwenen. Rumours zijn erger dan duidelijke regels, het gaat een eigen leven leiden. Nu is het voor iedereen duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is. Vanuit daar kan je opbouwen.
Pure FUD & onzin. Ze bannen mensen die niet zijn geregistreerd (officieel met ID), om zo misbruik te voorkomen. Tenminste, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit is wat ik dus ook begrijp en verwacht, maar wat is dat gezeur her en der over het bannen ervan op de 30e?
Lijkt me juist goed. Natuurlijk willen ze het belasten, maar dat zorgt alleen maar dat het legitiem wordt. Verder moest ik bij binance ook al mn ID uploaden, heb daar verder geen moeite mee, maar voor koreanen gold dit blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
oke even wat informatie uit zuid korea opgesomd van reddit:
[..]
Bron: http://m.news.naver.com/r(...)d=001&aid=0009829657
[..]
Dus over een week is de FUD uit die richting grotendeels verdwenen. Rumours zijn erger dan duidelijke regels, het gaat een eigen leven leiden. Nu is het voor iedereen duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is. Vanuit daar kan je opbouwen.
Ok geen ban ik Zuid Korea en dat is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Pure FUD & onzin. Ze bannen mensen die niet zijn geregistreerd (officieel met ID), om zo misbruik te voorkomen. Tenminste, zo zie ik het.
Bij Bittrex, Kucoin of Poloniex nog niet. Of is een ID uploaden vanaf nu wel aan te raden? Heb dat nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed. Natuurlijk willen ze het belasten, maar dat zorgt alleen maar dat het legitiem wordt. Verder moest ik bij binance ook al mn ID uploaden, heb daar verder geen moeite mee, maar voor koreanen gold dit blijkbaar niet
Bij bittrex wel als je max wilt withdrawen. En is altijd aan te raden in rustige tijden want als de regels veranderen kan jij wachten terwijl de hele kudde zich wil laten verifieren.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bij Bittrex, Kucoin of Poloniex nog niet. Of is een ID uploaden vanaf nu wel aan te raden? Heb dat nog niet gedaan.
precies. Sinds ik kocht nog geen moment in de plus gestaan terwijl ik dacht dat het geen verkeerd moment was. Beter had ik 1 dag gewachtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:42 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan moet je nu het allermoeilijkste doen in cryptoquote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
precies. Sinds ik kocht nog geen moment in de plus gestaan terwijl ik dacht dat het geen verkeerd moment was. Beter had ik 1 dag gewacht![]()
quote:niets... gewoon wachten
of nog beter; bijkopen. Maarja dat is ook lastig. Ofja niet lastig, maar een beetje dubbel gevoel. Je snapt vast wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan moet je nu het allermoeilijkste doen in crypto
[..]
Thnx! Super goed!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:02 schreef Faeroer het volgende:
Financieel Dagblad over VeChain:
[..]
Mochten mensen geen FD abbonement hebben.
Dat zijn nog wat laatste stuiptrekkingen van wat achterhaalde banken, dit kun je eigenlijk nauwelijks verbieden. Verbaast me eigenlijk dat zoiets in Noorwegen bespreekbaar is, leek me een liberaal land.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok geen ban ik Zuid Korea en dat is het belangrijkst.
Maar wel triest dat steeds meer banken hun personeel het gaan verbieden om in crypto's te handelen, https://fd.nl/beurs/12380(...)-bitcoin-te-handelen
Je kon inderdaad in een paar minuten een account aanmaken en gaan traden. Zonder ID of iets dergelijks. Ook geld ontvangen enzo. Maar veel exchanges blokkeren het aanmaken van nieuwe accounts de laatste weken. Denk in afwachting van deze nieuwe regels.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed. Natuurlijk willen ze het belasten, maar dat zorgt alleen maar dat het legitiem wordt. Verder moest ik bij binance ook al mn ID uploaden, heb daar verder geen moeite mee, maar voor koreanen gold dit blijkbaar niet
Ja en verder, hoe gaan ze dit handhaven? Ik zou als medewerker gewoon een rekening bij een andere bank openen, knappe werkgever die daar achter komt. Verder gaat dit natuurlijk geen stand houden bij een rechtbank, belachelijke maatregel. Je geld is van jezelf; alsof je door en door corrupt bent en niet meer in staat bent om je werk te doen als je crypto bezit.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zijn nog wat laatste stuiptrekkingen van wat achterhaalde banken, dit kun je eigenlijk nauwelijks verbieden. Verbaast me eigenlijk dat zoiets in Noorwegen bespreekbaar is, leek me een liberaal land.
Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden. Maar ze kunnen je wel ontslaan als je ze erachter komen bijvoorbeeld. Dat zal veel mensen toch afschrikken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ja en verder, hoe gaan ze dit handhaven? Ik zou als medewerker gewoon een rekening bij een andere bank openen, knappe werkgever die daar achter komt. Verder gaat dit natuurlijk geen stand houden bij een rechtbank, belachelijke maatregel. Je geld is van jezelf; alsof je door en door corrupt bent en niet meer in staat bent om je werk te doen als je crypto bezit.
Ik weet niet of je dat als werkgever voor elkaar krijgt in Nederland, ontslag voor iets legaals wat je in je prive tijd doet. Kun je als bedrijf wel allemaal regels bedenken, maar je bent nog behoorlijk beschermd als werknemer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden. Maar ze kunnen je wel ontslaan als je ze erachter komen bijvoorbeeld. Dat zal veel mensen toch afschrikken.
Ben ook wel benieuwd, handel zelf op Binance en heb daar niet geverifieerd, ik zie mij zelf als een redelijke speler qua bedragen maar 2BTC is zo verkeerd niet per 24 uur.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bij Bittrex, Kucoin of Poloniex nog niet. Of is een ID uploaden vanaf nu wel aan te raden? Heb dat nog niet gedaan.
Ik heb het wel gedaan bij Binance, was opvallend snel geregeld. Ik vind het wel prettig om geverrifieerd te zijn, voor het geval dat ze ineens besluiten die 2 BTC limiet op te heffen voor anonieme accounts (zou me niks verbazen als dat een keer gebeurt)quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:49 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, handel zelf op Binance en heb daar niet geverifieerd, ik zie mij zelf als een redelijke speler qua bedragen maar 2BTC is zo verkeerd niet per 24 uur.
Zijn gewoon bang dat het personeelsbestand over 2 jaar leegloopt door al die lambo roepende miljonairs.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet verbieden. Maar ze kunnen je wel ontslaan als je ze erachter komen bijvoorbeeld. Dat zal veel mensen toch afschrikken.
Wat nou als de bank juist zelf iets gaat doen met Bitcoin? Kunnen ze dan het niet verbieden net zoals sommige bedrijven verbieden werknemers aandelen in dat bedrijf te hebben? Om handelen in voorkennis en fraude te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat als werkgever voor elkaar krijgt in Nederland, ontslag voor iets legaals wat je in je prive tijd doet. Kun je als bedrijf wel allemaal regels bedenken, maar je bent nog behoorlijk beschermd als werknemer.
Mja, dat was mijn ik ben wel benieuwd, zou inderdaad een reden kunnen zijn om het toch te doen, al trade ik maar heel weinig, meestal is het een kwestie van BTC storten, kopen en op Ledger zetten.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan bij Binance, was opvallend snel geregeld. Ik vind het wel prettig om geverrifieerd te zijn, voor het geval dat ze ineens besluiten die 2 BTC limiet op te heffen voor anonieme accounts (zou me niks verbazen als dat een keer gebeurt)
linkje of artikel in quote? zonder paywall?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:35 schreef Guus67 het volgende:
FD over VEN: https://fd.nl/beurs/12380(...)sseerd-in-blockchain
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
linkje of artikel in quote? zonder paywall?thx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of http://archive.is/qJvAt#selection-795.0-909.330
Lees eens wat beter....quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
quote:Dear participants,
·
Today we send out a portion of UTNP tokens. First of all, the tokens will be given to the owners of the accounts, whose data have been checked and did not cause any questions or problems.
As it was announced earlier, we asked to pass KYC holders of accounts with more than 1 million tokens. In addition, proof of identity is necessary for the owners of accounts that caused any suspicions in dishonesty or fraud. Some accounts can be selected for verification randomly.
·
The information needed to add a token to ERC20 wallets:
- Smart-contract address: 0x9e3319636e2126e3c0bc9e3134AEC5e1508A46c7
- Number of decimals: 18
ATTENTION! The specified address is the only correct one for our tokens. We became aware of several smart contracts, which are called by the creators as UTN, UTNP or Universa. Because there is no register of names for smart contracts, the creator of a smart contract can name his contract anyway he likes. Or even do not give it any name. Universa can not affect or change it.
The address of our smart contract is 0x9e3319636e2126e3c0bc9e3134AEC5e1508A46c7.
·
We did not announce the placement of our token on exchanges. Therefore, we do not give any comments with regard to exchanges (including decentralized ones).
·
IMPORTANT! We can not help you if you purchased tokens with a smart contract address that is different from 0x9e3319636e2126e3c0bc9e3134AEC5e1508A46c7. Be careful! The name of the smart contract is not an indicator of its belonging to Universa. Always check the address of the smart contract.
Of ze halen zelf de voorraad weg die ze iets te duur hebben ingekocht.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Het aantal BTC op Bitonic begint weer te dalen. (stond op 250+ en nu 146) Een goed voorteken dat de markt weer gaat aantrekken?
Ja moment van order is de prijs die je krijgt, ook al staat dat pas een dag later op je rekening.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:56 schreef crpytoshill het volgende:
js voor je btc op het moment dat je verkoopt betaald? niet dat als de koers ineens crashed dat je de lage prijs krijgt.
Ga jij nog uitleggen waarom het wel moet?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 00:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
thnxquote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja moment van order is de prijs die je krijgt, ook al staat dat pas een dag later op je rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |