abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2018 @ 20:59:15 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176681695

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176681732
pi_176681770
Je hebt rustige en wilde periodes.

Ik weet nog goed hoe dit topic ontplofte toen BTC in december 2013 $1000 aantikte.

Nu zitten we in een langzame doch aanhoudende bear market. Na de volgende block halvening (2020), zitten we weer in een bull run naar 50k.
pi_176681804
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:00 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zo een opzichtig kleurtje. Lekker bescheiden Vlad.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:03:09 #5
406944 SugeLucky
pi_176681828
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:01 schreef TourOfData het volgende:

Ik weet nog goed hoe dit topic ontplofte toen BTC in december 2013 $1000 aantikte.

Nu zitten we in een langzame doch aanhoudende bear market. Na de volgende block halvening (2020), zitten we weer in een bull run naar 50k.
Het is het jaar van de alts. Niets bear market.
  maandag 22 januari 2018 @ 21:03:18 #6
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176681833
volgens www.when-lambo.com ben ik op 27 november 2021 de gelukkige eigenaar van een lambo (alleen m'n huidige aantal VEN meegeteld en geen andere coins.

:Y :Y :Y
pi_176681855
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:01 schreef TourOfData het volgende:

Dit gaat het jaar van de altcoins worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176681895
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:03 schreef Chaes het volgende:
volgens www.when-lambo.com ben ik op 27 november 2021 de gelukkige eigenaar van een lambo (alleen m'n huidige aantal VEN meegeteld en geen andere coins.

10 december 2018 :D
  maandag 22 januari 2018 @ 21:05:06 #9
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176681906
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hoeveel heb jij er wel niet
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 21:05:09 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176681908
quote:

[..]

pi_176681953
quote:
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik.... met een Lambo gelden de verkeersregels net ietsje anders ;)
  maandag 22 januari 2018 @ 21:06:47 #12
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176681967
quote:

[..]

geluksvogel, ik moet nog tot 2020 wachten :(
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  maandag 22 januari 2018 @ 21:06:51 #13
406944 SugeLucky
pi_176681970
quote:

Hmm ja, dan weet degene die die site heeft opgezet nu je holdings.
pi_176681971
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:05 schreef Chaes het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Hoeveel heb jij er wel niet
Enuff
pi_176681997
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Enuff
Dikke nodes met Droppie
Lambo of Rekt
pi_176682009
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dikke nodes met Droppie
Sssst
pi_176682028
quote:
[ afbeelding ]
Zo zie ik ze het liefst, kapot.
U MAD?
pi_176682037
quote:

11 december 2014.
Dus waar te claimen
  maandag 22 januari 2018 @ 21:08:45 #19
406944 SugeLucky
pi_176682047
En wie niet springt die is een node
pi_176682053
quote:

Januari 2018 :o
pi_176682059
Het zou toch wat zijn als we weer een 2014 bearmarket krijgen :D
pi_176682080
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Het zou toch wat zijn als we weer een 2014 bearmarket krijgen :D
Nee, te agressieve markt... Dat is vrij onmogelijk
Lambo of Rekt
pi_176682169
Heeft iemand dat plaatje van de vergelijking met de vorige jaren toen er een soortgelijke crash was in januari?

Volgens mij was daarop te zien dat het eind februari ongeveer weer op hetzelfde niveau zit. :)
  maandag 22 januari 2018 @ 21:13:18 #24
406944 SugeLucky
pi_176682236
pi_176682275
Ik kan het plaatje even niet voor de dag toveren. Maar ik kan me herinneren dat na de 'mega' crash van vorig jaar er een paar dagen groei was om daarna nogmaals te dippen.

Pas eind januari ging het gas pas echt open. Ik maak me nergens zorgen om. We zien het wel.

Edit: bovenstaand dus. Thanks.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:14:36 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176682291
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:15:12 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176682318
quote:
3s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, te agressieve markt... Dat is vrij onmogelijk
Iets onmogelijk noemen in de cryptowereld :')
4045
onlogisch
pi_176682341
quote:
Ja die is al een paar keer voorbij gekomen.
Lambo of Rekt
pi_176682354
quote:
Thanks. Ben benieuwd. :)
pi_176682384
1.4BTC aan waarde (huidige koers $10.500)

VeChain 31,96%
Bitcoin 25,84%
TRON 17,95%
Stellar 8,55%
Ripple 5,21%
Electroneum 2,00%
Power Ledger 1,68%
Bitcoin Gold 1,29%
VIBE 1,06%
Binance Coin 0,99%
Waves 0,85%
AppCoins 0,76%
Po.et 0,76%
Cardano 0,60%

Vechain vooral vandaag flink bijgekocht @ $7.61
TRON verkoop ik zo goed als alles zodra het rond de $0.15 komt. Idem voor Ripple, helaas rond de $2 ingestapt met nog wat extra inkoop tijdens de dip vorige week.
BTC wil ik eigenlijk laten voor wat het is en hopen op stijgingen.
Stellar heb ik op lange termijn wel vertrouwen in, net zoals electroneum, power ledger,waves,cardano en BTG.

De rest is vooral om mee te spelen.
Ik zou de BTC misschien nog in VeChain willen stoppen mocht het onder de $7 komen en anders vooral daytrading

Wat vinden jullie?
Tips of andere opmerkingen?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_176682508
Als dit een bear-market is, wat hebben we deze zomer dan gezien? Dit is de ontwikkeling van mijn portfoliowaarde in de laatste maanden:

Ik heb in december nog een beetje uitgecasht.
pi_176682657
Het is gewoon weer wachten opdat mensen hun loon krijgen en dat Chinese nieuwjaar weer achter de rug is. Hopelijk tegen die tijd iets minder fud en weak hands. Vol weer door
pi_176682667
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als dit een bear-market is, wat hebben we deze zomer dan gezien? Dit is de ontwikkeling van mijn portfoliowaarde in de laatste maanden:

[ afbeelding ]

Ik heb in december nog een beetje uitgecasht.
Nice one, wat is die piek in september? Ik heb in december zowel lisk/icx/vechain/stellar meegepakt. Eigenlijk niks te klagen hoewel ze nooit allemaal tegelijk gingen moonen

OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176682724
Veel Lisk en Eth
pi_176682761
Die Chinezen vieren gewoon tot 2 maart nieuwjaar. :{
pi_176682783
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:26 schreef BadVlad het volgende:
Die Chinezen vieren gewoon tot 2 maart nieuwjaar. :{
Fucking lang idd
pi_176682805
Die gasten zijn geak!

Ok Joke. Ze nemen het er goed van
pi_176683024
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:28 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ze nemen het er goed van
Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.
De viering aan de West-Kruiskade (China Town in Rotterdam) wordt ook elk jaar groter en drukker bezocht....

Doordat de Chinezen er even tussenuit zijn komt het toch niet stil te liggen?
pi_176683103
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Het is gewoon weer wachten opdat mensen hun loon krijgen en dat Chinese nieuwjaar weer achter de rug is. Hopelijk tegen die tijd iets minder fud en weak hands. Vol weer door
die gasten van wall street moeten ook nog steeds hun bonussen uitgeven.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:37:20 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176683126
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Het is elk jaar weer de grootste menselijke migratie.... Chinese miljoenensteden lopen massaal leeg.
De viering aan de West-Kruiskade (China Town in Rotterdam) wordt ook elk jaar groter en drukker bezocht....

Heel china ligt dan plat hé. Er gebeurt niets daar.
4045
onlogisch
pi_176683186
Wanneer begint die massa exodus / verhuizing ongeveer
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 21:41:09 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176683265
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wanneer begint die massa exodus / verhuizing ongeveer
4 of 5 februari.
4045
onlogisch
pi_176683271
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:34 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Nee hoor. De grootste menselijke migratie is tijdens Golden Week. Elk jaar in oktober heeft heel China 1 week tegelijk vrij. Ik ben er geweest tijdens die week. Reizen is echt een hel. :') Rond Chinees nieuwjaar is het ook druk overigens, daar niet van. Maar golden week is nog een stuk extremer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176683406
quote:
Wat een bullshit allemaal.

Met name argument 6. Serieus..?
pi_176683484
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een bullshit allemaal.

Met name argument 6. Serieus..?
Pure aids van een shilldebiel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 21:50:17 #47
416575 crew  Evenstar
pi_176683534
In dat hele stuk geen enkel woord over wat ECC is, doet, wil doen, gaat doen etc. Het niet hebben van een website als iets positiefs noemen .... mooi hoor.

:N

Kan best dat die moon gaat, maar dat is dan eerder dom geluk dan wijsheid, sorry.
pi_176683706
quote:
Maar wat moeten wij hier nu mee?
pi_176683792
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Maar wat moeten wij hier nu mee?
Vijf posts waarvan vier:
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:25 schreef DarienGap het volgende:
Mooie kans ECC? : https://coinmarketcap.com/currencies/eccoin/
Cheap en nog een lage MC
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:34 schreef DarienGap het volgende:
Koop nu ECC en bedank me in Mei
quote:
:')
pi_176683812
quote:
Ik zag m vanmiddag voorbij komen voor het eerst... ik kan niet op de site, ik krijg een site te zien maar heel snel verdwijnt deze en zie ik alleen een blauwe achtergrond :') WIN7 Chrome.
Lambo of Rekt
pi_176683945
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:58 schreef Rectum het volgende:

[..]

Vijf posts waarvan vier:

[..]

[..]

[..]

[..]

:')
Iemand wil zijn coins kwijt :D
pi_176684036
We moeten sellen.
Alles gaat naar de kut!
pi_176684049
Zit rustig Tokenpay te staken. Free Tpay voor mij :)
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:07:39 #55
18653 crew  D.
pi_176684105
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:05 schreef vigen98 het volgende:
Zit rustig Tokenpay te staken. Free Tpay voor mij :)
Hoeveel moest je er daarvoor hebben?
pi_176684119
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:07 schreef D. het volgende:

[..]

Hoeveel moest je er daarvoor hebben?
Je kan met elk aantal staken. Jaarlijks krijg je 5% extra van je coins erbij. :P
pi_176684122
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zag m vanmiddag voorbij komen voor het eerst... ik kan niet op de site, ik krijg een site te zien maar heel snel verdwijnt deze en zie ik alleen een blauwe achtergrond :') WIN7 Chrome.
Ik volg hem al een paar weken. Maar zelfde als met raiblox.. steeds denken dat ik toch al te laat was. Terwijl dat loeder door blijft pompen. ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:08:54 #58
416575 crew  Evenstar
pi_176684126
BTC neemt nog een duikje. Doe gewoon meteen even die 8k aantikken dan, zijn we klaar.
pi_176684143
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 21:16 schreef ClioSporT het volgende:
1.4BTC aan waarde (huidige koers $10.500)

VeChain 31,96%
Bitcoin 25,84%
TRON 17,95%
Stellar 8,55%
Ripple 5,21%
Electroneum 2,00%
Power Ledger 1,68%
Bitcoin Gold 1,29%
VIBE 1,06%
Binance Coin 0,99%
Waves 0,85%
AppCoins 0,76%
Po.et 0,76%
Cardano 0,60%

Vechain vooral vandaag flink bijgekocht @ $7.61
TRON verkoop ik zo goed als alles zodra het rond de $0.15 komt. Idem voor Ripple, helaas rond de $2 ingestapt met nog wat extra inkoop tijdens de dip vorige week.
BTC wil ik eigenlijk laten voor wat het is en hopen op stijgingen.
Stellar heb ik op lange termijn wel vertrouwen in, net zoals electroneum, power ledger,waves,cardano en BTG.

De rest is vooral om mee te spelen.
Ik zou de BTC misschien nog in VeChain willen stoppen mocht het onder de $7 komen en anders vooral daytrading

Wat vinden jullie?
Tips of andere opmerkingen?
ik mis ICON :9
pi_176684162
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt nog een duikje. Doe gewoon meteen even die 8k aantikken dan, zijn we klaar.
Het blijven wel gammele weken.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:10:52 #61
18653 crew  D.
pi_176684183
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je kan met elk aantal staken. Jaarlijks krijg je 5% extra van je coins erbij. :P
Zodra ze in de wallet staan kun je dat activeren?
  maandag 22 januari 2018 @ 22:11:07 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176684195
quote:
Beetje vaag verhaal. Met dat uitgelekte report van Palm Beach. Koers doet het redelijk maar goed.. Hype denk ik?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176684203
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:10 schreef D. het volgende:

[..]

Zodra ze in de wallet staan kun je dat activeren?
Yup. Je gaat naar opties en klik op de checkmark van staking. Wallet moet wel open blijven anders werkt het niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 22:13:06 ]
pi_176684234
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Beetje vaag verhaal. Met dat uitgelekte report van Palm Beach. Koers doet het redelijk maar goed.. Hype denk ik?
Misschien, reden dat ik het terug haal is omdat ik 3 weken terug speciaal voor munten zocht die een hoge supply hebben en redelijk laag stonden ( ranking cmc ) Je kon goeie winst maken als je dat toen had gedaan :P
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:14:18 #65
18653 crew  D.
pi_176684278
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Yup. Je gaat naar opties en klik op de checkmark van staking. Wallet moet wel open blijven anders werkt het niet.
Continue open blijven? :o

Als je iedere avond je laptop afsluit heeft het geen zin dus? :P
pi_176684331
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:14 schreef D. het volgende:

[..]

Continue open blijven? :o

Als je iedere avond je laptop afsluit heeft het geen zin dus? :P
Als je het maximale per dag wilt eruit wilt halen zal je laptop dus altijd aan moeten staan ja. Als je 6 uur je laptop aan staat heeft ook gewoon zin omdat je per 3 uur uitbetaald wordt volgens mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 22:16:19 ]
  maandag 22 januari 2018 @ 22:17:23 #67
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176684375
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Misschien, reden dat ik het terug haal is omdat ik 3 weken terug speciaal voor munten zocht die een hoge supply hebben en redelijk laag stonden ( ranking cmc ) Je kon goeie winst maken als je dat toen had gedaan :P
Wel vooralsnog een van de currencies die de afgelopen dagen in het groen gebleven zijn, naast VEN. Dat dan weer wel. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:20:00 #68
18653 crew  D.
pi_176684464
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Als je het maximale per dag wilt eruit wilt halen zal je laptop dus altijd aan moeten staan ja. Als je 6 uur je laptop aan staat heeft ook gewoon zin omdat je per 3 uur uitbetaald wordt volgens mij.
Heb maar 45K, dus denk dat de stroom me meer kost dan het oplevert :P
pi_176684515
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:20 schreef D. het volgende:

[..]

Heb maar 45K, dus denk dat de stroom me meer kost dan het oplevert :P
Jij hebt 45000 Tokenpay? Heb je meer dan 40.000 euro aan TPay uitgegeven?
pi_176684559
nog geen TPAY en nog geen KYC voor bee token ;(
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:24:29 #71
18653 crew  D.
pi_176684583
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij hebt 45000 Tokenpay? Heb je meer dan 40.000 euro aan TPay uitgegeven?
Ow, zullen er wel 45 zijn dan :D
pi_176684636
Veel support op 10k usd voor btc.
Hij bounced lijkt het
pi_176684672
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:23 schreef crpytoshill het volgende:
nog geen TPAY en nog geen KYC voor bee token ;(
Bee kan je vergeten verder, ik kijk nu verder naar nucleus.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:29:26 #74
416575 crew  Evenstar
pi_176684716
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik wil ook Nucleus :(
  maandag 22 januari 2018 @ 22:29:59 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176684735
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef Skv het volgende:
Hij bounced lijkt het
Mooi nou weer terug naar de 10k
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176684739
quote:

[..]

whitelist is dicht toch?
pi_176684746
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:24 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, zullen er wel 45 zijn dan :D
Ja dat zal het denk ik zijn _O- 45.000 Tpay zou je een dikke whale maken.
pi_176684764
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:26 schreef Skv het volgende:
Hij bounced lijkt het
Ben benieuwd.
Denk dat er om de X tijd een aanval omlaag komt en dat het support wel wegvalt / breekt.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:31:02 #79
416575 crew  Evenstar
pi_176684773
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef Skv het volgende:

[..]

whitelist is dicht toch?
Ja, helaas wel. Hopelijk is die nog redelijk te krijgen als die op een exchange komt. Baal er echt van, zie dit wel een grote worden.
pi_176684780
Wanneer btc daalt zie je figuren als klaas hier komen.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 22:33:24 #81
18653 crew  D.
pi_176684855
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja dat zal het denk ik zijn _O- 45.000 Tpay zou je een dikke whale maken.
Ik ben nog een guppy :Y
pi_176684882
quote:

[..]

heb me aangemeld voor KYC dus heb nog hoop tot 27 januari.
pi_176684971
Ben eigenlijk benieuwd naar welke exchange jullie kijken als je de meest acurate BTC koers willen zien? Die met het hoogste volume?

Want vaak staat GDAX bijvoorbeeld net hoger als Bitstamp of Kraken, maar in crashes vaak weer niet.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176685020
En weer een beetje dichterbij de 10k.
Forcefield City Bewoner
pi_176685038
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb me aangemeld voor KYC dus heb nog hoop tot 27 januari.
Er is nog een sale van de leftovers. Afhankelijk van hoeveel ik maximaal kan kopen kan het zijn dat er nog iets overblijft zodat hier iemand mee kan liften op mijn cap.
pi_176685094
Alts kruimelen weer harder af dan btc :(

Btc op 10.005..
pi_176685095
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:30 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Denk dat er om de X tijd een aanval omlaag komt en dat het support wel wegvalt / breekt.
Support is ook maar een tijdelijk iets, de buy orders zullen snel opraken en dan valt hij nog een stuk dieper.

Voorlopig zie ik btc niet echt serieus herstellen, maar hopelijk heb ik het mis.

Het hangt ook af van de eindeloze stroom negatieve berichten over regulering etc.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:41:59 #88
416575 crew  Evenstar
pi_176685097
Als ik met iemand op Nucleus kan meeliften straks een keer hoor ik het graag. Ben maar een klein visje, dus zal niet veel van je cap afhalen :P
pi_176685155
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Kyran het volgende:
Als ik met iemand op Nucleus kan meeliften straks een keer hoor ik het graag. Ben maar een klein visje, dus zal niet veel van je cap afhalen :P
idem O+
Of in ruil voor Bee Ico tokens. :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:44:30 #90
416575 crew  Evenstar
pi_176685174
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Support is ook maar een tijdelijk iets, de buy orders zullen snel opraken en dan valt hij nog een stuk dieper.

Voorlopig zie ik btc niet echt serieus herstellen, maar hopelijk heb ik het mis.

Het hangt ook af van de eindeloze stroom negatieve berichten over regulering etc.
Die berichten zijn eigenlijk helemaal niet zo negatief. Dikke paniek om niks.
pi_176685175
als btc onder 9500 komt word ik toch wel negatief.
pi_176685191
9950. Bam. Daar gaan we weer
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:45:29 #93
416575 crew  Evenstar
pi_176685200
Onder 10k nu. Vorige dip hielden wij het net boven 9k, denk nu 8.5k ish?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 22:45:38 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176685206
#stillwaiting4salaris
Of Duo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176685215
Ik ga lekker me nest in. Al wordt die 8k, het kan me gestolen worden. Trekt vanzelf weer aan. Heb er toch inzitten wat ik kan missen.
pi_176685224
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:45 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik ga lekker me nest in. Al wordt die 8k, het kan me gestolen worden. Trekt vanzelf weer aan. Heb er toch inzitten wat ik kan missen.
Dit ja, 8K lijkt onvermijdelijk.
Lambo of Rekt
pi_176685226
bitstamp lekker boven 10k
pi_176685284
Ik vraag me echt af waarom dit om de dag gebeurd.
pi_176685297
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:48 schreef vigen98 het volgende:
omdat we vorige maand elke dag met +10% stegen.
pi_176685317
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Omdat gebeurt met een 't' is.
Forcefield City Bewoner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')