abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176662100

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176662109
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:36 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Wel serieus knap dat je verlies hebt kunnen maken op VEN! :D
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:38 schreef Skv het volgende:

[..]

5K mijn God. Geef hier :'(
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Geen biggie? 5k VEN? :o
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Universa-miljoenmiljardair.
¯\_(ツ)_/¯
pi_176662162
Ik wou VEN kopen maar iedereen raade het af omdat de prijs echt vast zat en er verhalen waren dat dit door chinezen werd gedaan oid. Vervolgens NEO op ATH gekocht ;(
pi_176662200
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:42 schreef Henrys het volgende:
Ik wou VEN kopen maar iedereen raade het af omdat de prijs echt vast zat en er verhalen waren dat dit door chinezen werd gedaan oid. Vervolgens NEO op ATH gekocht ;(
Wees niet getreurd. NEO zal zich wel weer herstellen.
pi_176662205
quote:
En wat was de reden waarom die Chinezen dat zouden doen dan? 8)7
pi_176662223
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:44 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wees niet getreurd. NEO zal zich wel weer herstellen.
Heb zeker geen spijt van de investering zelf, wel van de timing. 2 dagen later had ik bijna het dubbele kunnen kopen toen die voor $80 ging. Maarja dat is cryptocurrency, een eeuwig schuldgevoel
  zondag 21 januari 2018 @ 20:50:07 #7
469868 vrieslollie
Ik vind vrieslollies top.
pi_176662332
Wat zijn jullie gedachten over Swissborg?
pi_176662429
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:50 schreef vrieslollie het volgende:
Schoenen met bijkleurende boxers.
pi_176662480
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:50 schreef vrieslollie het volgende:
Star Trek Europa.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176662791
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

_O-
pi_176662873
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:D
pi_176662889
quote:
Bende gij een mongool of wat? We lopen hier al drie maanden VEN te shillen, uitgezonderd een paar users die geen verstand van zaken hebben.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176662947
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bende gij een mongool of wat? We lopen hier al drie maanden VEN te shillen, uitgezonderd een paar users die geen verstand van zaken hebben.
Sow koekoek
pi_176662967
Bee tokens & regelgeving uit de overheid wordt nog een interessant onderwerp bij verdere uitrol. Tenminste dat denk ik.
pi_176662971
Overigens wie raadde me nou af Universa te kopen ?
pi_176662980
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens wie raadde me nou af Universa te kopen ?
kthnxbye.
pi_176662995
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Sow koekoek
Ik zelf neem dit verhaal met een grote pot zout hoor. Hem kennende bedoeld die het goed / als een grap.
pi_176662996
Universa duurt ook wel godvergeten lang voor het eens op een exchange komt :r
pi_176662999
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

kthnxbye.
Ohja. Was vergeten te vragen waarom.
pi_176663016
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik zelf neem dit verhaal met een grote pot zout hoor. Hem kennende bedoeld die het goed / als een grap.
Klopt, ik wens iedereen rijkdom toe
pi_176663105
Ven is wel een shitcoin. Pwc heeft honderden blockchain partnerships.
pi_176663129
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:16 schreef xminator het volgende:
Xminator wat doe je
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 21:18:37 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176663161
quote:
Ven > Waves. Want shitcoin xD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games zondag 21 januari 2018 @ 21:19:10 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176663181
waar komt deze dump nou weer vandaan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176663192
quote:
4s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:19 schreef Oscar. het volgende:
China
pi_176663198
quote:
Ven is wel een shitcoin.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176663285
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

China
Altijd weer dat klote China ik eet nooit meer bami gvd
pi_176663297
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Volgens dat verhaal zit Eth op 60 procent van het langetermijnpotentieel. Wel veel 'if's.
Volgens diezelfde knaker doet FUN maximaal $0.25
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176663320
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xminator wat doe je
Ven wordt goed geshilled. Profiteer ervan op korte termijn.

Long term ven = shitcoin.
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 21:24:23 #30
42184 crew  DaMart
pi_176663326
quote:
Weekenddipje.
pi_176663416
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Goed geshilled? Die gasten sluiten de ene deal na de andere deal :D das gewoon serieus business bedrijven i.p.v. op technisch vlak een beetje hobbyen
pi_176663542
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ven > Waves. Want shitcoin xD
xD! rawr!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2018 21:35:00 ]
pi_176663619
quote:

[..]

VEN is juist long term hodl
Love is in the air!
pi_176663623
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Bee tokens & regelgeving uit de overheid wordt nog een interessant onderwerp bij verdere uitrol. Tenminste dat denk ik.
Gaat sowieso niets worden. De huiseigenaren en mensen die huizen zoeken gaan nu eenmaal naar het airbnb platform, die competitie kan alleen gewonnen worden als airbnb hard vern**kt wordt door de overheid.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176663632
in azie is t weekend al weer over fuckers
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176663659
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Gaat sowieso niets worden. De huiseigenaren en mensen die huizen zoeken gaan nu eenmaal naar het airbnb platform, die competitie kan alleen gewonnen worden als airbnb hard vern**kt wordt door de overheid.
waarom niet? als mensen 20% minder kunnen betalen, en verhuurders 20% meer kunnen ontvangen. kan het niet naast elkaar bestaan dan? het is toch niet OF/OF
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 21:40:32 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176663676
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:38 schreef crpytoshill het volgende:
in azie is t weekend al weer over fuckers
Kunnen wij weer omhoog dan aub.
pi_176663715
quote:
Vroeg ik mij ook al af.
Afgelopen nacht begon de daling al bij de meeste altcoins.
Op internet kan ik er ook niets over vinden.
pi_176663758
quote:

[..]

:')
pi_176663775
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:42 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Vroeg ik mij ook al af.
Afgelopen nacht begon de daling al bij de meeste altcoins.
Op internet kan ik er ook niets over vinden.
FUD

pi_176663812
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Denk het ook. Maar maak graag gebruik van de keiharde fomo om wat knaken te verdienen.
pi_176663813
quote:
Die video is van 19 januari.
2 dagen geleden was de daling nog niet begonnen, anders zou dat al gelijk zichtbaar zijn.
pi_176663905
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goed geshilled? Die gasten sluiten de ene deal na de andere deal :D das gewoon serieus business bedrijven i.p.v. op technisch vlak een beetje hobbyen
Gewoon FUD omdat hij de boot heeft gemist. _O- Man man man.
pi_176663998
Zijn Phore en Verium gaan goed zo te zien.
pi_176664148
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gewoon FUD omdat hij de boot heeft gemist. _O- Man man man.
Als ze nog gaan stijgen kan ik makkelijk instappen. Is maar x5 gegaan (veel muntjes zijn x5 gegaan de afgelopen maand). Dus nog niets gemist.

Geloof er niet in op long term.
pi_176664378
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Als ze nog gaan stijgen kan ik makkelijk instappen. Is maar x5 gegaan (veel muntjes zijn x5 gegaan de afgelopen maand). Dus nog niets gemist.

Geloof er niet in op long term.
Waarom niet?
pi_176664457
Op 26 januari gaat ecc.network live. Staat momenteel op 25 satoshi kost dus geen kloot.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 22:19:23 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176664543
VEN is een prima project. Ik heb al voor Modum gekozen omdat ik daar meer in zie, maar anders was het zeker VEN geworden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176664587
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:14 schreef Mand het volgende:
Op 26 januari gaat ecc.network live. Staat momenteel op 25 satoshi kost dus geen kloot.

:{ Heel weinig volume voor zo'n marketcap.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2018 22:22:12 ]
pi_176664598
Wanneer gaat Xtrabytes weer wat doen? :{
pi_176664622
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Volgens dat verhaal zit Eth op 60 procent van het langetermijnpotentieel. Wel veel 'if's.
Neen, op 60% van de waarde die het op dit moment al waard zou moeten zijn volgens de gemaakte beramingen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:28:55 #52
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176664749
De Aziaten/Chinezen zijn nog lang niet wakker. Dus wie hen de schuld geeft van de dips die bijna elke dag rond deze periode voorkomen lult maar wat.
pi_176664756
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:39 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

waarom niet? als mensen 20% minder kunnen betalen, en verhuurders 20% meer kunnen ontvangen. kan het niet naast elkaar bestaan dan? het is toch niet OF/OF
Natuurlijk kan het er naast, er zullen al een hondertal websites zijn die precies hetzeflde doen. Airbnb heeft 3 miljoen acco's en weet ik het hoeveel miljoen gebruikers. Daar kan je eigenlijk niet meer tegen op.

Je ziet het o.a. bij: Booking.com, Amazon, Ebay, marktplats of zelfs bij de crypto exchanges.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176664936
Heb maar even een bril op gedaan, zoveel rood op de schermen :P
pi_176664962
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:{ Heel weinig volume voor zo'n marketcap.
Klopt. Coin staat pas op een aantal exchanges. Ecc coin zal alles in 1 munt worden van storage, messaging/email tot 100% anonimiteit
pi_176664992
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

Natuurlijk kan het er naast, er zullen al een hondertal websites zijn die precies hetzeflde doen. Airbnb heeft 3 miljoen acco's en weet ik het hoeveel miljoen gebruikers. Daar kan je eigenlijk niet meer tegen op.

Je ziet het o.a. bij: Booking.com, Amazon, Ebay, marktplats of zelfs bij de crypto exchanges.
Binance bestaat net een jaar volgens mij en is nu al 1 van de grootste, mede door prijs en gebruiksgemak. Polo was vorig jaar populair, nu niet meer. Dus het kan snel gaan denk ik. Niet dat ik zeg dat Bee Token dat Airbnb gaat verslaan, kan net zo goed een ander platform zijn.
pi_176665036
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Mand het volgende:

[..]

Klopt. Coin staat pas op een aantal exchanges. Ecc coin zal alles in 1 munt worden van storage, messaging/email tot 100% anonimiteit
Aha een nieuwe anonimiteitsmunt :P Ik heb TokenPay al gekocht. Die dingen waren 5,50 in de ICO dus daar verwacht ik wel wat van :P
pi_176665295
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:42 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Binance bestaat net een jaar volgens mij en is nu al 1 van de grootste, mede door prijs en gebruiksgemak. Polo was vorig jaar populair, nu niet meer. Dus het kan snel gaan denk ik. Niet dat ik zeg dat Bee Token dat Airbnb gaat verslaan, kan net zo goed een ander platform zijn.
Niet eens, in de ICO whitepaper las ik een v0.1 release op 17 juli 2017.

Leuke factsheet die ik tegenkwam, linksboven te zien bestonden ze toen 5 maanden.
pi_176665380
Vibehub (VIBE) komt binnen nu en enkele uren met een VR video (om hun use case te showen)

Alleen al een tweetje net dat hij er vandaag (Canadese tijd) aankomt zorgde al voor een pump van ~10k sats naar ~12k

Doe er mee wat je wilt.
pi_176665413
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:57 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Niet eens, in de ICO whitepaper las ik een v0.1 release op 17 juli 2017.

Leuke factsheet die ik tegenkwam, linksboven te zien bestonden ze toen 5 maanden.
[ afbeelding ]
nog niet eens een jaar dus. gaat lekker met ze.
pi_176665425
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Vibehub (VIBE) komt binnen nu en enkele uren met een VR video (om hun use case te showen)

Alleen al een tweetje net dat hij er vandaag (Canadese tijd) aankomt zorgde al voor een pump van ~10k sats naar ~12k

Doe er mee wat je wilt.
Wat is de verwachting, 2usd?
Lambo of Rekt
pi_176665445
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is de verwachting, 2usd?
Ik heb echt oprecht geen idee. Teken ik wel voor. Maar ik doe niet aan voorspellingen :@ wilde alleen de 'tip' posten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 23:08:23 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176665493
Toto tips :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176665535
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Toto tips :{
Ik zet mn speelgeld erop vanacht. We zien het wel. Blind verder... alles zakt toch... dus ja
Lambo of Rekt
pi_176665585
quote:
6s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zet mn speelgeld erop vanacht. We zien het wel. Blind verder... alles zakt toch... dus ja
4 februari is de Superbowl en daar worden ze ook geshowed
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 23:15:00 #68
416575 crew  Evenstar
pi_176665600
Iemand nog een leuke coin / project om in te lezen waar hij / zij toekomst in zit?

NFL aan het kijken heb ik wat te lezen tijdens de reclames :P
pi_176665624
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog een leuke coin / project om in te lezen waar hij / zij toekomst in zit?

Vibehub dus (VIBE)
pi_176665626
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:

Hoorde iets over een Dubai coin. Kunnen moslims ook halal de crypto in.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 23:17:17 #71
416575 crew  Evenstar
pi_176665651
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Hoorde iets over een Dubai coin. Kunnen moslims ook halal de crypto in.
_O-
pi_176665803
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:28 schreef Chaes het volgende:
De Aziaten/Chinezen zijn nog lang niet wakker. Dus wie hen de schuld geeft van de dips die bijna elke dag rond deze periode voorkomen lult maar wat.
wel wakker
pi_176665825
Hopelijk doubled dat VIBE vanacht :P Blinde gok op toto69 :P
Lambo of Rekt
pi_176665874
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:
Hopelijk doubled dat VIBE vanacht :P Blinde gok op toto69 :P
als ie in sats verdubbelt spring ik morgen door het plafond
pi_176665902
Heb je een sell order staan btw?
pi_176665931
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Heb je een sell order staan btw?
Nee.
Lambo of Rekt
pi_176665945
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee.
Niet bang dat ie omhoog spiked en weer hard dropt omdat het een pump is door die video?
pi_176665960
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet bang dat ie omhoog spiked en weer hard dropt omdat het een pump is door die video?
Ja ik ga er wel 1 zetten
Lambo of Rekt
pi_176665972
Btw dinsdag geven ze 25k vibe weg (5k per persoon)

En 4 feb dus superbowl

Als ze deliveren kan 'ie wel wat leuks gaan doen
pi_176665978
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik ga er wel 1 zetten
#metoo

Wat doen we, 12999? 13999?
pi_176665991
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

#metoo

Wat doen we, 12999? 13999?
13990
Lambo of Rekt
pi_176665997
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

13990
13989
pi_176666025
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Toto69 het volgende:

Doe er mee wat je wilt.
Waar is dit te koop:p?
Wil wel ff profiteren van de pump&dump haha
pi_176666035
Oh, op binance zie ik
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 23:41:54 #85
416575 crew  Evenstar
pi_176666037
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:36 schreef Toto69 het volgende:
Btw dinsdag geven ze 25k vibe weg (5k per persoon)

En 4 feb dus superbowl

Als ze deliveren kan 'ie wel wat leuks gaan doen
Even opgezocht, maar het is niet hun eigen commercial.

Het is een commercial van een partner waarbij alleen ergens één keer de logo van VibeHub te zien is. Lijk me niet dat dat iemand gaat triggeren om te kopen.

Ik kon mij al niet voorstellen dat een relatief klein project als VibeHub een Super Bowl commercial slot kon betalen.
pi_176666047
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is een commercial van een partner waarbij alleen ergens één keer de logo van VibeHub te zien is. Lijk me niet dat dat iemand gaat triggeren om te kopen.
Klopt. Maar voor de superbowl plaatsvindt krijg je dan echt wel wat 'hype'

Ik bedoel, we hebben TRX gezien, en dat is letterlijk een coin van niks :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 23:44:20 #87
416575 crew  Evenstar
pi_176666065
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, maar een logo alleen gaat niet echt veel doen volgens mij :D Hoop van wel natuurlijk voor jullie :D
pi_176666069
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dan kun je die sell order toch nog wel uitstellen tot een paar dagen voor het filmpje en het dan aanzien hoe je hem zet?
pi_176666077
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar een logo alleen gaat niet echt veel doen volgens mij :D Hoop van wel natuurlijk voor jullie :D
Verkopen in de hype, dus enkele uren/minuten voor de wedstrijd zou me dan het minst risico lijken.
pi_176666078
quote:

[..]

Ach als die VR release van straks een beetje goed is en een lekkere groene dildo veroorzaakt verkoop ik weer. Sell on the news en zo
pi_176666082
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik kon mij al niet voorstellen dat een relatief klein project als VibeHub een Super Bowl commercial slot kon betalen.
Dit inderdaad.
Kan zelfs voor een negatief effect zorgen.
Mede doordat bijna alles zakt en we zo goed als zeker bearish zitten.
Hierop hoeft VIBE geen uitzondering te zijn.
Ik blijf daarom ook van VIBE af,en zien of we morgen wel in het groen belandde.
Zo NIET dan is het wel een goed moment om extra in te kopen op verschillende altcoins (misschien zelfs bitcoin om extra te traden)
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 23:45:30 #92
416575 crew  Evenstar
pi_176666085
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ach als die VR release van straks een beetje goed is en een lekkere groene dildo veroorzaakt verkoop ik weer. Sell on the news en zo
^O^
pi_176666091
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Dan kun je die sell order toch nog wel uitstellen tot een paar dagen voor het filmpje en het dan aanzien hoe je hem zet?
Eerst die VR release eens afwachten :+
pi_176666100
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:44 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Aha een nieuwe anonimiteitsmunt :P Ik heb TokenPay al gekocht. Die dingen waren 5,50 in de ICO dus daar verwacht ik wel wat van :P
Ik weet niet hoeveel anoniem storage munten er zijn. Maar niet echt veel denk ik. Tokenpay. Ik ga mij hiereens in verdiepen!
  zondag 21 januari 2018 @ 23:50:51 #95
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176666146
Iemand hier in Garlicoin? Dit gaat een topper worden, don't say I didn't warn you!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176666201
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier in Garlicoin? Dit gaat een topper worden, don't say I didn't warn you!
Als we dan toch gaan shillen: Pak ClearPoll ook even mee, staat lekker laag nu!
pi_176666358
is het weer shitcoin shill tijd ? :'( :'( :'(
pi_176666375
Beter schiet Tether even op met het printen van coins, want dit schiet niet echt op zo.
― Edward Snowden
pi_176666407
quote:

[..]

Kan plaatje niet linken via telefoon.
Maar deze dash pet zette in ieder geval geen zoden aan de dijk. :)

https://www.instagram.com(...)ampaign=embed_legacy
pi_176666437
Maar eens pitten, dat we morgen naast een ATH in BTC ook maar weer eens op een ATH in ¤ mogen staan! :Y
pi_176666446
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Eerst die VR release eens afwachten :+
Nou hopelijk een sell vanacht, truste :P
Lambo of Rekt
pi_176666493
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou hopelijk een sell vanacht, truste :P
Wordt tegen de ochtend dat ie hier uitkomt (zegt een dev net tegen me)
pi_176666595
Deze wordt net op reddit gepost lol

https://m.imgur.com/j1DNmus

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 00:35:42 ]
pi_176666683
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:35 schreef Toto69 het volgende:
Deze wordt net op reddit gepost lol

https://m.imgur.com/j1DNmus
Zijn toch veel meer mensen die hier vanaf weten, hence de kleine klim, nu zit ie al een tijdje te zakken. Dat vind ik wel raar dat ie nu al 'corrigeert' voor de video uit is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 01:16:05 #105
416575 crew  Evenstar
pi_176666759
BTC heeft er opeens zin in
  maandag 22 januari 2018 @ 01:28:11 #106
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176666799
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:16 schreef Kyran het volgende:
Ven al een paar dagen op de golven aan het kopen en verkopen.. 125 euro per keer verdiend. Maar lijkt stabiel rond de 10.000 te rouleren... zal wel snel een einde aan komen... meestal als het patroon voorspelbaar wordt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176666801
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:16 schreef Kyran het volgende:
Jinx. ;)
pi_176666817
aziaten zijn bijna wakker.
pi_176666896
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ven al een paar dagen op de golven aan het kopen en verkopen.. 125 euro per keer verdiend. Maar lijkt stabiel rond de 10.000 te rouleren... zal wel snel een einde aan komen... meestal als het patroon voorspelbaar wordt.
Inderdaad.
Afgelopen dagen hard gezakt.
Zal inderdaad snel een einde aan komen, mede doordat de steun het op 10.000 niet meer zal kunnen houden en steeds getriggerd word.
Mocht bitcoin flink door deze steun heen zakken dan gaan ze echt hard naar beneden en nemen ze andere alcoins mee.
Ik hoop natuurlijk dat het stabiel blijft maar zoals je zegt zijn het al een aantal golven geweest die tegen de 10.000 tikken.
Uiteraard heeft iedereen zijn eigen mening hierover en moet doen wat diegene wilt :)
pi_176666952
UTN-P is op IDEX gelist ^O^

Tijd om in te slaan _O_

Ohja ben de smartcontract lock vergeten :’)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 02:14:34 ]
  maandag 22 januari 2018 @ 02:15:43 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176666993
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:00 schreef vigen98 het volgende:
UTN-P is op IDEX gelist ^O^

Tijd om in te slaan _O_

Ohja ben de smartcontract lock vergeten :’)
IDEX?
pi_176667006
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

IDEX?
Een ERC20 Exchange. Ik dacht trouwens dat IDEX ook getroffen zou zijn door de smartcontract lock maar nope dinsdag worden UTN-P released dus ik moet funds naar IDEX sturen. GOEDKOPE UNIVERSA HERE I COME _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 02:53:02 ]
pi_176667032
Ahh, gelukkig nog een mailtje gehad van Beetoken. I'm in *O*
pi_176667163
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 02:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Een ERC20 Exchange. Ik dacht trouwens dat IDEX ook getroffen zou zijn door de smartcontract lock maar nope dinsdag worden UTN-P released dus ik moet funds naar IDEX sturen. GOEDKOPE UNIVERSA HERE I COME _O_

Er is nog geen officiële melding vanuit Universa, en in de telegram groep word er ook niet over gepraat. Vreemd.
pi_176667179
Ven _O-
Gaat gewoon door. Mooie chart zo over de afgelopen maand.
pi_176667183
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 06:21 schreef Skv het volgende:
Ven _O-
Gaat gewoon door. Mooie chart zo over de afgelopen maand.
VEN is echt een baas. Wat een held.
pi_176667187
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 06:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

VEN is echt een baas. Wat een held.
Sta al plus 15 procent op mijn fomo buy van gisteren. :')
pi_176667219
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 06:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Sta al plus 15 procent op mijn fomo buy van gisteren. :')
Nu al meer winst met ven die ik gekocht heb van REQ dan de afgelopen maand met REQ :')
pi_176667252
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 06:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nu al meer winst met ven die ik gekocht heb van REQ dan de afgelopen maand met REQ :')
Ik heb mijn Req gehouden. Die is lekker verder aan het zakken. Sub zakt zelfs nog harder. Ach ja. Ath op Btc is binnen.
pi_176667323
Deze dip heeft met name de alts stevig te pakken. Btc op min 3 procent op 24 uur, de rest van de markt tot min 15.
pi_176667330
Hoop wel dat we snel die bear achter ons laten.
  maandag 22 januari 2018 @ 07:36:19 #122
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176667538
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ven 10k?
pi_176667625
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ven 10k?
Ik denk dat hij sat bedoelt :P
pi_176667664
VEN!! Wederom de redder van mijn portfolio :+
pi_176667682
VEN :D
pi_176667683
ATH door VEN _O- bazencoin
pi_176667703
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:01 schreef sandertjuh het volgende:
VEN!! Wederom de redder van mijn portfolio :+
hier ook _O_
pi_176667744
quote:
Haha dit heb ik al meer dan 10 jaar niet gezien. Machtig. _O_
  maandag 22 januari 2018 @ 08:15:58 #130
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176667763
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha dit heb ik al meer dan 10 jaar niet gezien. Machtig. _O_
In het kader van 'wakker met een wijsje in mijn hoofd' :')

Ik had hem ook al even niet meer gezien :9
pi_176667795
Lekker hoor ven!

Twijfel om SUB een weekje te verkopen en het bedrag daarvan in ICX te stoppen.
Dit tenminste tot de 31e.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:23:56 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176667818
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:05 schreef Skv het volgende:
Deze dip heeft met name de alts stevig te pakken. Btc op min 3 procent op 24 uur, de rest van de markt tot min 15.
Is er een dip?
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 08:35:03 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176667899
Ven *O*

Hoewel ik er niet veel heb :')
4045
onlogisch
pi_176667912
Gister de helft van REQ verkocht en dit nog in VEN gestopt. REQ heb ik op 8 cent gekocht en laat de andere helft staan, voor die 8 cent kan ik dat gokje wel wagen.

Ik heb nu VEN gekocht op 52 cent, 1.13/1.46/4.12 en 7.50 dollar :+

Nu lekker vasthouden, heb ooit een groot aantal WTC's gehad en deze veel te snel verkocht omdat het me allemaal te langzaam ging :')

[ Bericht 26% gewijzigd door sandertjuh op 22-01-2018 08:41:28 ]
pi_176667977
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is er een dip?
meeste alts staan in het rood zo te zien
pi_176668013
Meer mensen problemen met invoeren verificatiecode bij inloggen op Binance? Het is maandagochtend, maar ben echt niet scheel ;)
pi_176668017
helaas te klein aandeel in ven om het falen van de rest te compenseren :P maarja, het vangt in ieder geval wat op I guess
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176668025
Staat nog niks op, maar zit er dus aan te komen.

Als UTN een Vennetje doet hebben mijn maat vigen98 en ik al een x50-x60 te pakken. :~
pi_176668057
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:35 schreef onlogisch het volgende:
Ven *O*

Hoewel ik er niet veel heb :')
same here.... zit al 1.5 week te diep in CAG, COB en TRX.....
alle drie >-15% moet nog ff geduld hebben....
  maandag 22 januari 2018 @ 08:57:07 #140
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668097
Ik twijfel of ik Ven moet bijkopen nu of gokken op een dipje.
fok you ja!
pi_176668111
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:47 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]

Als UTN een Vennetje doet hebben mijn maat vigen98 en ik al een x50-x60 te pakken. :~
Is dat zo?

pi_176668125
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:57 schreef piere het volgende:
Dit is de dip, over paar maanden lach je om $9. Als ik nu fiat klaar had staan wist ik het wel.
pi_176668131
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:58 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Is dat zo?

[ afbeelding ]
?
pi_176668139
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:57 schreef piere het volgende:
Heb net req xlm en fun allemaal met verlies verkocht en in ven bijgepompt :')

Zitten hier mensen in cindicator?? Dat ding is 600 procent vergeleken met 4 dagen geleden :{
  maandag 22 januari 2018 @ 09:01:37 #145
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668142
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:59 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Dit is de dip, over paar maanden lach je om $9. Als ik nu fiat klaar had staan wist ik het wel.
En toch vind ik dat lastig op zo'n ATH maar dat komt door het gebrek aan ervaring
fok you ja!
pi_176668146
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

?
Dat er nog niks opstaat. De UTNP /ETH pair staat op IDEX. Volume nog 0 ofcourse.
Of bedoelen we het zelfde?
pi_176668153
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Dat er nog niks opstaat. De UTNP /ETH pair staat op IDEX. Volume nog 0 ofcourse.
Ja. Het is alleen gelist, de tokens zijn nog niet uitgegeven. Staan wel al op de blockchain van ETH, allemaal netjes in de wallet van Universa zelf.
pi_176668176
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja. Het is alleen gelist, de tokens zijn nog niet uitgegeven. Staan wel al op de blockchain van ETH, allemaal netjes in de wallet van Universa zelf.
Top, dan bedoelen we inderdaad hetzelfde.
Aangezien ik niet bij de ICO heb kunnen investeren, mag ik vragen wat handig is?

- Gelijk kopen als de universa ergens verhandeld kan worden, bijvoorbeeld bij IDEX.
- Een dag wachten op de dip en dan universa kopen?

Ik denk wel dat er toekomst in zit, daarom wil ik er graag vroeg bij zijn.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:05:35 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176668179
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb jij ook mee gedaan aan de ICO van Universa?
4045
onlogisch
pi_176668180
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:01 schreef piere het volgende:

[..]

En toch vind ik dat lastig op zo'n ATH maar dat komt door het gebrek aan ervaring
Ik sta ook al 2 dagen met fiat klaar....wachtend op die dip
pi_176668201
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Top, dan bedoelen we inderdaad hetzelfde.
Aangezien ik niet bij de ICO heb kunnen investeren, mag ik vragen wat handig is?

- Gelijk kopen als de universa ergens verhandeld kan worden, bijvoorbeeld bij IDEX.
- Een dag wachten op de dip en dan universa kopen?

Ik denk wel dat er toekomst in zit, daarom wil ik er graag vroeg bij zijn.
Als ik dat wist... Ik ga zelf kijken of ik nog wat op kan pikken voor max ~3x de ICO prijs straks.
Als dat lukt ben ik bijzonder tevreden. :+

quote:
5s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb jij ook mee gedaan aan de ICO van Universa?
Ja.
pi_176668231
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als ik dat wist... Ik ga zelf kijken of ik nog wat op kan pikken voor max ~3x de ICO prijs straks.
Als dat lukt ben ik bijzonder tevreden. :+

Mag ik vragen wat de ICO prijs was, op internet staan verschillende dingen. Dan ga ik nog even wat geld bij elkaar sprokkelen.
pi_176668256
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat de ICO prijs was, op internet staan verschillende dingen. Dan ga ik nog even wat geld bij elkaar sprokkelen.
~0.08 BTC voor 100k Universa op het einde geloof ik. 0.0125$ uit mijn hoofd per token.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2018 09:12:36 ]
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:15:00 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176668280
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je kan nu toch niet meer mee doen aan die ICO?
4045
onlogisch
  maandag 22 januari 2018 @ 09:15:22 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668283
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:05 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Ik sta ook al 2 dagen met fiat klaar....wachtend op die dip
Dat is niet zo'n slimme actie :')
pi_176668302
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Op mijn Universa account staat al dagen:
quote:
50 UTN

Withdrawal requested:

50 UTN

to your account at Universa Blockchain (MainNet)

xxx@gmail.com

Your withdrawal is in progress... We will notify you soon.
Komt hier nog verandering in?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176668303
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Maar als je op tijd bent bij bent op de exchange, koop je de token voor missschien 2x de ICO prijs.
Verwachting is dat de token nog wel veel verder stijgt. Waar de user Typisch bijvoorbeeld een resultaat haalt van x60 haal ik een resultaat van x30. Kan ik mee leven
  maandag 22 januari 2018 @ 09:16:49 #158
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176668306
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom ? Er word nog steeds een dip verwacht en voorlopig gaat 90 % nog steeds omlaag.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:17:08 #159
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668309
quote:

[..]

Wel een begrijpelijke? Ik twijfel ook enorm...
fok you ja!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:18:04 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176668317
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Maar als je op tijd bent bij bent op de exchange, koop je de token voor missschien 2x de ICO prijs.
Verwachting is dat de token nog wel veel verder stijgt. Waar typisch bijvoorbeeld een resultaat haalt van x60 haal ik een resultaat van x30. Kan ik mee leven
Wanneer komt Universa op exchanges, en welke exchanges? Is dat al bekend?
4045
onlogisch
  maandag 22 januari 2018 @ 09:18:20 #161
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176668320
Twijfel om nog een keer een buts Ven aan te schaffen
pi_176668324
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

vraag je dat nu elke week om die vraag te stellen of omdat je er ook echt benieuwd naar bent? Hierboven staat listing on IDEX.
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 09:19:19 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176668331
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

vraag je dat nu elke week om die vraag te stellen of omdat je er ook echt benieuwd naar bent? Hierboven staat listing on IDEX.
Als ik er niet benieuwd naar was zou ik de vraag niet stellen, toch?
4045
onlogisch
pi_176668336
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zie berichten hierboven.
Is officieel nog geen nieuws vrij gegeven, maar de UNTP / ETH pair staat op IDEX inmiddels.
pi_176668338
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef genakt het volgende:

[..]

Waarom ? Er word nog steeds een dip verwacht en voorlopig gaat 90 % nog steeds omlaag.
VEN niet _O_
Buy VEN
pi_176668339
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Verwachting is dat de token nog wel veel verder stijgt. Waar de user Typisch bijvoorbeeld een resultaat haalt van x60 haal ik een resultaat van x30. Kan ik mee leven
Dat was bij de marketcap van VEN hé. Gewoon als voorbeeldje.

Maar ik zie in UTN wel een top 20 token ooit, ergens.
pi_176668343
Goedemorgen,

Weekend ben ik even "cryptoafwezig" geweest:) Best lekker trouwens.. Portfolio begint weer aardig te groeien, staan weer op $10k. VEN doet het heel lekker.
pi_176668346
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ik er niet benieuwd naar was zou ik de vraag niet stellen, toch?
Beetje shillen omdat je ze zelf hebt ;)

quote:
[ afbeelding ]

pi_176668352
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat was bij de marketcap van VEN hé. Gewoon als voorbeeldje.

Maar ik zie in UTN wel een top 20 token ooit, ergens.
Ik neem het inderdaad ook als voorbeeld. x2 is al goed genoeg, het is dan immers beter dan de bank mij 'betaald'.
Het wordt geen wereld bedrag wat ik erin stop. Misschien een keer een paar honderd euro. Ik ben immers student.
pi_176668361
VEN _O_

DNVGL twitterde op zondag 21-01-2018 om 20:03:45 Will you be following the live announcement between @DNVGL_Assurance and @vechainofficial on Jan 24, 14:00 GMT? Do you have questions about the partnership? We're collecting them now, for a short time only - post yours, or upvote your favourite! https://t.co/WxfqkQwSy6 https://t.co/n5A0qcxhbl reageer retweet
  maandag 22 januari 2018 @ 09:22:35 #171
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668367
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]
Het wordt geen wereld bedrag wat ik erin stop. Misschien een keer een paar honderd euro. Ik ben immers student.
Ik doe ook relatief kleine bedragen. Heb wat speelgeld en probeer eerst veel te leren
fok you ja!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:23:10 #172
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176668376
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

VEN niet _O_
Buy VEN
Heb ik al _O_ Maar het is ook de enige die in de plus staat :')
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_176668380
Nu goed moment om ELF/BTC in te slaan.
Heeft 2x de steun geraakt en wipt weer terug omhoog.
Gekocht op 0.00012700
pi_176668392
Ik heb een formule om het juiste aantal benodigde VEN te berekenen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176668413
wow VEN. blij dat ik vorige week in jullie geshill getrapt ben.
pi_176668457
pi_176668471
quote:
Context?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176668498
quote:
biittcoonnnnneeeeeecccctt
pi_176668516
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt.
Aan andere ICO's nog wel mits je daar interesse in heb.
  maandag 22 januari 2018 @ 09:34:39 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668519
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef genakt het volgende:

[..]

Hoezo werd er gisterenavond een dip verwacht? Op basis van welk nieuws?
pi_176668521
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:23 schreef 0108daniel het volgende:
Gekocht op 0.00012700
Dankjee!
Ben misschien al telaat want het klimt al... Maar heb er een paar gekocht
  maandag 22 januari 2018 @ 09:39:08 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668565
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:17 schreef piere het volgende:

[..]

Wel een begrijpelijke? Ik twijfel ook enorm...
Nee, ook niet. Het is een actie op goed geluk. Kop of munt.
Als je een coin wil hebben kun je in dit stadium beter gewoon kopen.
  maandag 22 januari 2018 @ 09:40:36 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668580
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:23 schreef 0108daniel het volgende:
Gekocht op 0.00012700
steun geraakt?

Vakjargon? :o
  maandag 22 januari 2018 @ 09:41:10 #184
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668582
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

steun geraakt?

Grafiekje? :Y
fok you ja!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:42:29 #185
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668592
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Het is een actie op goed geluk. Kop of munt.
Als je een coin wil hebben kun je in dit stadium beter gewoon kopen.
Ik hoop toch wel dat het meer dan kop of munt is :?
fok you ja!
  maandag 22 januari 2018 @ 09:43:05 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668603
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:24 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een formule om het juiste aantal benodigde VEN te berekenen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
  maandag 22 januari 2018 @ 09:46:32 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668643
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:41 schreef piere het volgende:

[..]

Dat TA geneuzel? Zelfs crypto Ed ( _O_ ) geeft toe dat je er niks mee kunt in crypto :'(
  maandag 22 januari 2018 @ 09:48:07 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668661
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:42 schreef piere het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel dat het meer dan kop of munt is :?
Is toch puur een gok als je besluit niet in de avond te kopen, maar te wachten tot de volgende ochtend?
  maandag 22 januari 2018 @ 09:52:46 #189
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668730
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is toch puur een gok als je besluit niet in de avond te kopen, maar te wachten tot de volgende ochtend?
Ah zo, op die manier wel ja. Maar in het algemeen hoop ik toch dat er iets meer achter zit.
fok you ja!
pi_176668771
quote:

[..]

Tja dat is altijd achteraf
pi_176668790
Half november ga ik voor 95% in IOTA en deze gaat x10
Half december ga ik voor 40% in XRB en deze gaat x20
1e week januari ga ik voor 50% in VEN en deze gaat x5

I looooove crypto *O*
  maandag 22 januari 2018 @ 09:57:57 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668795
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:56 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Tja dat is altijd achteraf
Als je gokt kun je verliezen.
  maandag 22 januari 2018 @ 09:58:20 #193
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176668804
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:57 schreef Roellie80 het volgende:

I looooove crypto *O*
Goed gedaan! ^O^
fok you ja!
pi_176668810
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als je gokt kun je verliezen.
En als je niet gokt weet je zeker dat je nooit zult winnen...maar das logisch *slik
  maandag 22 januari 2018 @ 09:59:29 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668822
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

En als je niet gokt weet je zeker dat je nooit zult winnen...maar das logisch *slik
:'(
pi_176668847
Weet iemand op welk tijdstip (NL tijd) Universa te koop is morgen?
  maandag 22 januari 2018 @ 10:01:12 #197
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176668851
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoezo werd er gisterenavond een dip verwacht? Op basis van welk nieuws?
Gisteravond ? :')
Deze week word nog dip verwacht. voor de 26e om precies te zijn. Komen aantal btc fondsen vrij.

Is nog maar de vraag of het er opnieuw ingestoken gaat worden Ze hebben op dit moment verlies .
  maandag 22 januari 2018 @ 10:03:35 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176668897
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:

[..]

Gisteravond ? :')
Deze week word nog dip verwacht. voor de 26e om precies te zijn. Komen aantal btc fondsen vrij.
Degene op wie ik reageerde zei al 2 dagen klaar te zitten om in te willen stappen.
Maar zo'n nieuws kan inderdaad een reden zijn om even te wachten, of uit te stappen. Als je het aandurft tenminste, we hebben in het verleden wel gezien dat er geen peil op te trekken valt :')
pi_176669033
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:01 schreef Fve84 het volgende:
Weet iemand op welk tijdstip (NL tijd) Universa te koop is morgen?
Is dat al bekend gemaakt?
Kan op de officiële kanalen niks vinden.
pi_176669089
Nice. Volgens www.when-lambo.com kan ik met VEN 21 augustus 2021 een Lambo betalen _O_
pi_176669109
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
Nice. Volgens www.when-lambo.com kan ik met VEN 21 augustus 2021 een Lambo betalen _O_
en wanneer een echte auto ? _O- _O-
pi_176669112
quote:
Ik een jaartje eerder, 18 augustus 2020 :+
  maandag 22 januari 2018 @ 10:14:24 #203
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176669113
Zit iemand al in EOS?
fok you ja!
pi_176669114
quote:

I looooove crypto *O*
Je glazen bol staat goed afgesteld.
pi_176669198
quote:

I looooove crypto *O*
Volgende ?

pi_176669337
pi_176669665
VEN blijft maar gieren!
pi_176669668
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:19 schreef TwztId het volgende:

[..]

Volgende ?

Als ik het weet zal ik het shillen :D
  maandag 22 januari 2018 @ 10:46:30 #209
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176669670
Ik ben zo klaar met die zinloze DGB. Zodra die voor mij in de plus staat, kick ik hem uit mijn prutfolio
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176669692
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:46 schreef V. het volgende:
Ik ben zo klaar met die zinloze DGB. Zodra die voor mij in de plus staat, kick ik hem uit mijn prutfolio
Eigenlijk vreemd dat hij na dat nieuws zo is ingekakt:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:48:36 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_176669708
quote:
February 2022 *O*

(Maar ik denk dat ik het eerder in mijn hypotheek zou stoppen dan een Lambo)
  maandag 22 januari 2018 @ 10:49:44 #212
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176669730
quote:
Haha mooie site :D

Maar dat is dan nog zonder de Thor inkomsten die gaan komen :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 22 januari 2018 @ 10:51:15 #213
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176669765
quote:
Ik ook! :,)
(Heb 363 ven)
  maandag 22 januari 2018 @ 10:51:56 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176669778
Kom op FUN, ga eens moonen ooit :(

VEN is inderdaad hendig sjiek 😍
pi_176669793
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:51 schreef RickoKun het volgende:

FUN = geen nieuws = bitcoin volgen in koers ;)
over paar dagen nieuws....als dat wat uithaalt
  maandag 22 januari 2018 @ 10:53:58 #216
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176669804
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:51 schreef RickoKun het volgende:

Met FUN moet even geduld hebben tot februari/maart denk ik. Ik hou ze iig aan tot eind maart en daarna zie ik wel weer.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:00:00 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176669892
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

FUN = geen nieuws = bitcoin volgen in koers ;)

Hou op met die klets :') Kijk anders even op CMC, BTC 0,4% gedaald en FUN 4,5% gestegen de laatste 24 uur.
pi_176669905
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

steun geraakt?

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:41 schreef piere het volgende:

[..]

Positie ELF gesloten met winst.
Mensen die hem hebben meegepakt gefeliciteerd!

maandag 22 januari 2018 @ 11:02:34 #219
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176669941
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:00 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tx :)
fok you ja!
pi_176669976
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toppie! bedankt
pi_176670017
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou op met die klets :') Kijk anders even op CMC, BTC 0,4% gedaald en FUN 4,5% gestegen de laatste 24 uur.
dat jij niet verder kijkt dan 24 uur kan ik ook niks aan doen......
pi_176670051
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je doel was 10% (?) met zo'n risicovolle trade?
pi_176670112
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je doel was 10% (?) met zo'n risicovolle trade?
Risicovol was het niet echt, anders kan elke trade wel als veel risico ingevuld worden.
Als daytrader pak ik elke dag toch aardig wat winsten, maar omdat deze vrij duidelijk was postte ik hem voor andere traders :)
  maandag 22 januari 2018 @ 11:13:59 #224
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176670134
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:12 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Risicovol was het niet echt, anders kan elke trade wel als veel risico ingevuld worden.
Als daytrader pak ik elke dag toch aardig wat winsten, maar omdat deze vrij duidelijk was postte ik hem voor andere traders :)
Er gaat wel veel tijd inzitten als daytrader? Ik heb het vroeger gedaan met opties en dat kostte me erg veel tijd
fok you ja!
  maandag 22 januari 2018 @ 11:14:31 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176670148
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:06 schreef Predator38 het volgende:
kijkt dan 24 uur kan ik ook niks aan doen......
Ja, bijna:

1mnd:
BTC -14%
FUN 120%

3mnd:
BTC 100%
FUN 500%
pi_176670159
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, bijna:

1mnd:
BTC -14%
FUN 120%

3mnd:
BTC 100%
FUN 500%

^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_176670171
quote:
Met 10000 USDT kan je in 2054 een Lambo kopen. _O-
― Edward Snowden
pi_176670439
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:12 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

En toch blijft daytraden gokken. Je weet nooit wat de koers gaat doen, geloof niet dat je 100% van de trades met winst afsluit. Dat een coin is gedaald betekent zeker niet dat die weer naar het oude niveau komt. Heb zelf zeker goede trades gehad, maar ook missers.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 22 januari 2018 @ 11:31:12 #229
136 V.
pi_176670485
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:47 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Eigenlijk vreemd dat hij na dat nieuws zo is ingekakt:p.
Ik heb meer van dat soort munten. Ardor, WeTrust... best fatsoenlijk nieuws en ontwikkelingen, en ze hebben in maanden niet zo laag gestaan -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176670517
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:31 schreef V. het volgende:

[..]

Ik heb meer van dat soort munten. Ardor, WeTrust... best fatsoenlijk nieuws en ontwikkelingen, en ze hebben in maanden niet zo laag gestaan -O-
Tja de hele market cap is dan ook nog best wel ver van de 800 miljard USD die ooit gehaald is. Uiteraard komt dat door de nieuwe bereken wijze van CMC, maar ik denk niet het volledige verschil.

De 'grote' coins zitten ook nog wel een stukje van hun oude niveau.
pi_176670554
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:28 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

En toch blijft daytraden gokken. Je weet nooit wat de koers gaat doen, geloof niet dat je 100% van de trades met winst afsluit. Dat een coin is gedaald betekent zeker niet dat die weer naar het oude niveau komt. Heb zelf zeker goede trades gehad, maar ook missers.
Klopt dat zeg je goed, je weet nooit wat de koers gaat doen, dat weet namelijk niemand :)
En uiteraard kan je nooit alles met winst sluiten, kijk na een dag als gisteren.
Maar dit geldt ook voor de mid-lange termijn, want je weet nooit wat de koers gaat doen.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:37:47 #232
136 V.
pi_176670601
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja de hele market cap is dan ook nog best wel ver van de 800 miljard USD die ooit gehaald is. Uiteraard komt dat door de nieuwe bereken wijze van CMC, maar ik denk niet het volledige verschil.

De 'grote' coins zitten ook nog wel een stukje van hun oude niveau.
Ja, op zich snap ik dat de algehele cap lager staat, maar deze gaan zelfs in de up tegen de trend in.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 22 januari 2018 @ 11:42:30 #233
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176670668
Je ziet dat er meer in alts word gestoken als voorheen. Zie btc dominance ;)
pi_176670678
quote:
'Malware vervangt bitcoinadres in Windows-klembord'
Beveiligingsonderzoekers hebben een Windows-trojan met de naam Evrial gevonden, die onder meer een bitcoinadres in het Windows-klembord kan vervangen door een ander adres. De malware zou verkocht worden op Russische hackerforums.

MalwareHunterTeam, dat de malware ontdekte, zegt dat het verschil met varianten die soortgelijke functionaliteit bezaten is, dat dit exemplaar tot meer in staat is en dat het de adressen inlaadt vanuit een command and control-server. Ook zou het aanpassen van het adres niet beperkt zijn tot alleen bitcoinadressen, maar zou de functie zich uitstrekken tot altcoins en trade-links in Steam. Het idee achter de functie is dat een slachtoffer met een geïnfecteerd systeem bijvoorbeeld een bedrag naar een cryptocurrency-adres wil doen en daarvoor het adres kopieert. Als het aangepaste adres vervolgens vanuit het klembord wordt geplakt, komt de overboeking bij de aanvaller terecht.

Het team zegt tegen Bleeping Computer dat de malware wordt verkocht op Russiche hackerforums voor een bedrag van 27 dollar. Het is niet duidelijk hoe de verspreiding van de kwaadaardige software plaatsvindt. Evrial is verder in staat tot meer handelingen, zoals het stelen van documenten en wallets of het uploaden van screenshots. Volgens MalwareHunterTeam wordt de kwaadaardige software door ongeveer een derde van de antivirusproducten op VirusTotal herkend. Het is mogelijk dat het er inmiddels meer zijn.

Het succes van de methode van het aanpassen van het klembord is onduidelijk. Een eerdere variant met soortgelijke functionaliteit, genaamd CryptoShuffler en ontdekt door Kaspersky, haalde volgens het bedrijf rond de 140.000 dollar in bitcoins binnen in de loop van een jaar, rekening houdend met de bitcoinprijs van oktober van vorig jaar.
Altijd dus even dubbelcheck. Bron: Tweakers.
pi_176670690
quote:
8s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:42 schreef genakt het volgende:
Je ziet dat er meer in alts word gestoken als voorheen. Zie btc dominance ;)
Wacht maar totdat BTC een echte bullrun heeft man, NIKS houdt het dan bij.

:P
pi_176670707
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Altijd dus even dubbelcheck. Bron: Tweakers.
Eigenlijk simpel te ondervangen door dus inderdaad te checken of het gekopieerde adres overeenkomt met wat je kopieerde, toch?
pi_176670719
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:45 schreef Gerlak1238 het volgende:

[..]

Eigenlijk simpel te ondervangen door dus inderdaad te checken of het gekopieerde adres overeenkomt met wat je kopieerde, toch?
Exact, maar je zou de mensen de kost moeten geven die het niet doen.
pi_176670822
POE\BTC prijs is aangeschaft op 913
pi_176670907
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik check altijd de eerste en laatste tekens van een adres, nadat ik in 2014 zo’n 8 BTC naar een verkeerd adres stuurde.

Exchange onthield laatste withdrawal adres voor me, had het aangepast, wachtwoord was verkeerd, scherm ververste, opnieuw getypt, stond oude adres er weer in :D
pi_176670938
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik check altijd de eerste en laatste tekens.
Ja hier ook.
  maandag 22 januari 2018 @ 12:02:22 #241
136 V.
pi_176671022
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja hier ook.
Ik check de hele sleutel :@
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 22 januari 2018 @ 12:03:51 #242
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176671051
Mag ik jullie even attenderen op CND? +50% vandaag. Zelf 3 weken geleden ingekocht, nu +500%.

Heb er alleen maar heel weinig helaas.
pi_176671093
Ik heb een paar plekken in de sleutel die ik check. Eerste 4 unieke tekens, en laatste 5 vaak.
pi_176671096
BAH, voor die Beelist moest je eerst ene account maken voor de website voordat je whitelist approved werd, ik dacht alleen whitelisten op basis van email :r nu kan ik niet meedoen met de ICO

Slecht aangegeven ook.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 12:11:24 #245
416575 crew  Evenstar
pi_176671181
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben altijd zo'n idioot die het 10x nakijkt :P
  maandag 22 januari 2018 @ 12:11:43 #246
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176671188
quote:
13s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:
BAH, voor die Beelist moest je eerst ene account maken voor de website voordat je whitelist approved werd, ik dacht alleen whitelisten op basis van email :r nu kan ik niet meedoen met de ICO

Slecht aangegeven ook.
Gewoon goed lezen Hans :r
pi_176671256
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:11 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Gewoon goed lezen Hans :r
Ja ik zie het nu :r
Lambo of Rekt
pi_176671258
quote:
13s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

Slecht aangegeven ook.
Volgens mij niet hoor. Je kunt pas een account maken zodra je een uitnodiging voor KYC krijgt. Echter nodigen ze niet iedereen uit omdat er teveel mensen ingeschreven staan.
pi_176671270
Maarja ik heb ook geen KYC mail gekregen. Shitcoin.
pi_176671360
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:51 schreef 0108daniel het volgende:
POE\BTC prijs is aangeschaft op 913
POE\BTC positie gesloten op 924 punten.
11 kleine puntjes er weer bij :)
  maandag 22 januari 2018 @ 12:21:59 #251
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176671372
quote:
13s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik zie het nu :r
Ik heb je reactie nog een keer gelezen (goed lezen :r) en de volgorde was: whitelist -> approved -> KYC mail -> account aanmaken en KYC. Dus als je die mail hebt dat je approved bent kan je het verdere proces door.

:r
pi_176671383
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:21 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik heb je reactie nog een keer gelezen (goed lezen :r) en de volgorde was: whitelist -> approved -> KYC mail -> account aanmaken en KYC. Dus als je die mail hebt dat je approved bent kan je het verdere proces door.

:r
Nee want ik kan nu geen account op de site meer aanmaken, ik heb de approved mail van whitelist maar niet van KYC :r
Lambo of Rekt
pi_176671433
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:31 schreef V. het volgende:

[..]

Dit. Morgen gaat WeTrust wel een partnership aankondigen. Hopelijk stuwt dat de prijs een beetje. Dit is namelijk echt om te janken :'(
pi_176671452
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee want ik kan nu geen account op de site meer aanmaken, ik heb de approved mail van whitelist maar niet van KYC :r
Check voor de zekerheid je spam. Ik kreeg de KYC mail een dag na de whitelist approve in mn spam box
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_176671464
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:25 schreef Meneerik3 het volgende:

[..]

Dit. Morgen gaat WeTrust wel een partnership aankondigen. Hopelijk stuwt dat de prijs een beetje. Dit is namelijk echt om te janken :'(
Zal tijd worden.

Vorige week nog een flinke berg extra TRST ingeslagen maar dat staat inmiddels alweer op -20% in BTC
pi_176671473
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:26 schreef Gremen het volgende:

[..]

Check voor de zekerheid je spam. Ik kreeg de KYC mail een dag na de whitelist approve in mn spam box
Ik heb alles doorzocht... :(
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 12:28:36 #257
416575 crew  Evenstar
pi_176671495
Wat is een manier om een hele kleine hoeveelheid ETH in MEW te krijgen? Binance wil dat ik meteen 0.1ETH stuur :( Ik wil er echt maar een klein beetje ETH hebben voor de transacties.
pi_176671510
Vibe\BTC heeft op de 5 minuten termijn nu 3 steunen gevonden op 0.00010370.
Momenteel word er nu ook heel veel gehandeld
Ik zet op dat punt een kooporder.

EDIT: RSI staat momenteel ook laag! dus wie hem mee wilt pakken kan het nog doen :)
pi_176671518
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:28 schreef Kyran het volgende:
Wat is een manier om een hele kleine hoeveelheid ETH in MEW te krijgen? Binance wil dat ik meteen 0.1ETH stuur :( Ik wil er echt maar een klein beetje ETH hebben voor de transacties.
Ja das klote, ik heb SIFT daarvoor, maarja... Ik denk dat je 0,1 sowieso moet versturen.
Lambo of Rekt
pi_176671549
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:29 schreef 0108daniel het volgende:
Vibe\BTC heeft op de 5 minuten termijn nu 3 steunen gevonden op 0.00010370.
Momenteel word er nu ook heel veel gehandeld
Ik zet op dat punt een kooporder.

EDIT: RSI staat momenteel ook laag! dus wie hem mee wilt pakken kan het nog doen :)
Ik wil geen RSI :(
pi_176671559
Ah helaas, hij stijgt alweer! gaat ook enorm snel, zit nu al op de 0.00010460
pi_176671598
tijd voor pauzeeee!
half uurtje even lekker traden
pi_176671656
EOS\BTC gekocht op 0.00123677
pi_176671680
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:37 schreef 0108daniel het volgende:
Kijk je naar RSI met coins? En hoe pakt dat uit?
pi_176671854
Is er iemand die mij kan helpen om mijn CoinPoker tokens te verzenden naar mijn wallet?

Dit is mijn transactie en daarvan heb ik al een aantal soortgelijk mislukte gehad:
https://etherscan.io/tx/0(...)0289cbe727c17b96d9b4

Iemand enig idee wat "The ERC-20 Token Transfer might have Failed (ErrCode: unable to locate corresponding Transfer event log), check with sender." betekend?
pi_176671855
Die ATH VEN meldingen van Delta beginnen nu wel irritant te worden :D
pi_176671906
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:50 schreef Ralphmeister het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen om mijn CoinPoker tokens te verzenden naar mijn wallet?

Dit is mijn transactie en daarvan heb ik al een aantal soortgelijk mislukte gehad:
https://etherscan.io/tx/0(...)0289cbe727c17b96d9b4

Iemand enig idee wat "The ERC-20 Token Transfer might have Failed (ErrCode: unable to locate corresponding Transfer event log), check with sender." betekend?
Verkeerd adres ingevuld ?
pi_176671911
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:37 schreef 0108daniel het volgende:
EOS\BTC gesloten op 0.00126211
Winst van ongeveer 0.00002600 punten :D
pi_176671939
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kijk je naar RSI met coins? En hoe pakt dat uit?
Ik gebruik de RSI met tijdframes van 1, 5 minuten en een kwartier.
Daarnaast gebruik ik ook de bollinger bands en kijk naar de koop en verkoop orders.
Mocht ik twijfelen dan gebruik ik ook de tijdframe van een uur om te kijken hoe laag de RSI daar staat.
pi_176671949
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Verkeerd adres ingevuld ?
Nee, 100% goede adres, alleen dit adres is ook niet te zien in de transactie, alleen het contract adres?

Zie hier mijn verwoede pogingen..:
https://etherscan.io/addr(...)7c38e086e8436b0e11b7
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 januari 2018 @ 12:57:59 #271
416575 crew  Evenstar
pi_176671972
BTC blijf eens gewoon even paar dagen (of uren zelfs) stabiel!

Neemt weer een duik.
pi_176671973
Oke nog eentje dan :P
Momenteel GTO\BTC daalt flink.
RSI staat best laag, dus ik pak hem op 0.00004000 punten
Mocht er iemand meedoen, succes!

EDIT: 0.00004000 nu gehaald
pi_176672057
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die ATH VEN meldingen van Delta beginnen nu wel irritant te worden :D
Mijn hele mobiel mag me vastlopen van die meldingen 8-)
  maandag 22 januari 2018 @ 13:09:00 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176672158
Ik ben een uurtje geleden naar de bedrijfskantine gelopen en nu na de lunch is mijn portfolio niet met enkele procenten gestegen. Wat is dat nou? :o
pi_176672182
quote:
3s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben een uurtje geleden naar de bedrijfskantine gelopen en nu na de lunch is mijn portfolio niet met enkele procenten gestegen. Wat is dat nou? :o
BTC :(
pi_176672189
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:58 schreef 0108daniel het volgende:
Oke nog eentje dan :P
Momenteel GTO\BTC daalt flink.
RSI staat best laag, dus ik pak hem op 0.00004000 punten
Mocht er iemand meedoen, succes!

EDIT: 0.00004000 nu gehaald
Interessant, zou toch leuk zijn om over dit soort dingen een los topic te hebben...
pi_176672239
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:11 schreef blackmore het volgende:

[..]

Interessant, zou toch leuk zijn om over dit soort dingen een los topic te hebben...
Je wil hem hier gewoon weg hebben he? :P

Ik vind het wel leuk Daniel lekker door spammen ^O^
  maandag 22 januari 2018 @ 13:14:52 #278
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176672266
BTC :')

Shitcoin.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176672309
Ik weet niet of al gepost is, maar ik lees dat litebit weer nieuwe registraties toelaat.
pi_176672340
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:11 schreef blackmore het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dankje dankje :P
Ik ga hier niet alle orders posten hoor, anders word het misschien een chaos.
Echter zal ik wel orders posten die ik zeker relevant vind zodat andere eventueel met mij mee kunnen doen :)
Mijn positie GTO\BTC zal ik op 0.00004037 sluiten, heb er bij deze niet zo'n goed gevoel meer over.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:18:39 #281
236839 TimKuik
pi_176672350
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik weet niet of al gepost is, maar ik lees dat litebit weer nieuwe registraties toelaat.
Waarom zou je op Litebit willen handelen? Veel te duur daaro.
pi_176672359
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:18 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Waarom zou je op Litebit willen handelen? Veel te duur daaro.
Ik zit er zelf niet op.

Beter duur dan niet te koop
pi_176672560
GTO\BTC positie gesloten met winst.
Blijkbaar had ik nog een positie open staan die verkocht is op 0.00004130.
Die positie had ik gisteren geopend en was ik dus nu alweer vergeten :P
Desalniettemin is het prima :)

pi_176672624
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:34 schreef 0108daniel het volgende:
GTO\BTC positie gesloten met winst.
Blijkbaar had ik nog een positie open staan die verkocht is op 0.00004130.
Die positie had ik gisteren geopend en was ik dus nu alweer vergeten :P
Desalniettemin is het prima :)

[ afbeelding ]
Dus zoveel moeite om 0.00016885 BTC te verdienen?
pi_176672639
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:38 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Dus zoveel moeite om 0.00016885 BTC te verdienen?
Zoveel moeite is het niet hoor, voordeel van daytraden.
Het zijn natuurlijk ook maar kleine volumes/punten, maar gezien over een dag kan het toch nog een leuke winst zijn wat iemand die op 1 altcoin zit ook kan verdienen of verliezen.
pi_176672647
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:39 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk ook maar kleine volumes/punten, maar gezien over een dag kan het toch nog een leuke winst zijn wat iemand die op 1 altcoin zit ook kan verdienen of verliezen.
Dat is zeker waar! :)
pi_176672659
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha, zo kun je het ook opvatten inderdaad :P maar ik meen het oprecht, dus ga zo door Daniel! O+
pi_176672664
Verwachten jullie nog wat van REQ? Zit er al 2 weken in en sta al bijna 2 weken op 50% verlies :')

Gekocht op 92 cent
pi_176672689
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Verwachten jullie nog wat van REQ? Zit er al 2 weken in en sta al bijna 2 weken op 50% verlies :')

Gekocht op 92 cent
Komt zelf ooit wel weer goed. Lekker blijven zitten.
pi_176672721
quote:

Gekocht op 92 cent
Got REQt!

SPOILER
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176672738
Oke de allerlaatste, want moet zo gaan werken.
LINK\BTC gekocht op 0.00007834
Veel rode candles op 15 minuten dus verwacht zo een correctie omhoog.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:45:37 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176672743
VEN CRASH! Instappen!
  maandag 22 januari 2018 @ 13:45:41 #293
236839 TimKuik
pi_176672746
quote:

Gekocht op 92 cent
HODL' er hier
pi_176672764
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:39 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Of je stapt gewoon nu ergens in voor 3/4 jaar.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:47:12 #295
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176672782
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:46 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Sommigen vinden het traden juist leuk. Ik vind daytraden teveel moeite en heb de tijd niet
fok you ja!
pi_176672783
quote:
[ afbeelding ]

_O_
pi_176672787
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:46 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, echter ben ik niet zo'n typ die een positie lang open kan houden.
Vind het persoonlijk leuker voor mezelf om elke dag of gewoon een paar keer per week een beetje te rommelen en zien hoe het loopt.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:47:40 #298
236839 TimKuik
pi_176672789
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:45 schreef leolinedance het volgende:
VEN CRASH! Instappen!
Uuh, crash? Waar?
pi_176672795
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:45 schreef leolinedance het volgende:
VEN CRASH! Instappen!
Crash? wanneer? niks aan de hand met Ven.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:49:05 #300
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176672809
Zakt een beetje terug inderdaad
fok you ja!
pi_176672810
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:47 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, echter ben ik niet zo'n typ die een positie lang open kan houden.
Vind het persoonlijk leuker voor mezelf om elke dag of gewoon een paar keer per week een beetje te rommelen en zien hoe het loopt.
Dat je praat over een positie zegt inderdaad al genoeg :)

Kan prima hoor, verschillende meningen over wat het beste werkt. Ik vind het leuk om projecten waar ik echt value in zie uit te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')