quote:Op zondag 21 januari 2018 20:36 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wel serieus knap dat je verlies hebt kunnen maken op VEN!
quote:
quote:
¯\_(ツ)_/¯quote:
Wees niet getreurd. NEO zal zich wel weer herstellen.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:42 schreef Henrys het volgende:
Ik wou VEN kopen maar iedereen raade het af omdat de prijs echt vast zat en er verhalen waren dat dit door chinezen werd gedaan oid. Vervolgens NEO op ATH gekocht
En wat was de reden waarom die Chinezen dat zouden doen dan?quote:Op zondag 21 januari 2018 20:42 schreef Henrys het volgende:
Ik wou VEN kopen maar iedereen raade het af omdat de prijs echt vast zat en er verhalen waren dat dit door chinezen werd gedaan oid. Vervolgens NEO op ATH gekocht
Heb zeker geen spijt van de investering zelf, wel van de timing. 2 dagen later had ik bijna het dubbele kunnen kopen toen die voor $80 ging. Maarja dat is cryptocurrency, een eeuwig schuldgevoelquote:Op zondag 21 januari 2018 20:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wees niet getreurd. NEO zal zich wel weer herstellen.
Schoenen met bijkleurende boxers.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:50 schreef vrieslollie het volgende:
Wat zijn jullie gedachten over Swissborg?
Star Trek Europa.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:50 schreef vrieslollie het volgende:
Wat zijn jullie gedachten over Swissborg?
Bende gij een mongool of wat? We lopen hier al drie maanden VEN te shillen, uitgezonderd een paar users die geen verstand van zaken hebben.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:42 schreef Henrys het volgende:
Sow koekoekquote:Op zondag 21 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bende gij een mongool of wat? We lopen hier al drie maanden VEN te shillen, uitgezonderd een paar users die geen verstand van zaken hebben.
kthnxbye.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens wie raadde me nou af Universa te kopen ?
Ik zelf neem dit verhaal met een grote pot zout hoor. Hem kennende bedoeld die het goed / als een grap.quote:
Ohja. Was vergeten te vragen waarom.quote:
Klopt, ik wens iedereen rijkdom toequote:Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik zelf neem dit verhaal met een grote pot zout hoor. Hem kennende bedoeld die het goed / als een grap.
Xminator wat doe jequote:Op zondag 21 januari 2018 21:16 schreef xminator het volgende:
Ven is wel een shitcoin. Pwc heeft honderden blockchain partnerships.
Ven > Waves. Want shitcoin xDquote:Op zondag 21 januari 2018 21:16 schreef xminator het volgende:
Ven is wel een shitcoin. Pwc heeft honderden blockchain partnerships.
Volgens diezelfde knaker doet FUN maximaal $0.25quote:Op zondag 21 januari 2018 19:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens dat verhaal zit Eth op 60 procent van het langetermijnpotentieel. Wel veel 'if's.
Goed geshilled? Die gasten sluiten de ene deal na de andere dealquote:Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ven wordt goed geshilled. Profiteer ervan op korte termijn.
Long term ven = shitcoin.
VEN is juist long term hodlquote:Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat sowieso niets worden. De huiseigenaren en mensen die huizen zoeken gaan nu eenmaal naar het airbnb platform, die competitie kan alleen gewonnen worden als airbnb hard vern**kt wordt door de overheid.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Bee tokens & regelgeving uit de overheid wordt nog een interessant onderwerp bij verdere uitrol. Tenminste dat denk ik.
waarom niet? als mensen 20% minder kunnen betalen, en verhuurders 20% meer kunnen ontvangen. kan het niet naast elkaar bestaan dan? het is toch niet OF/OFquote:Op zondag 21 januari 2018 21:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
Gaat sowieso niets worden. De huiseigenaren en mensen die huizen zoeken gaan nu eenmaal naar het airbnb platform, die competitie kan alleen gewonnen worden als airbnb hard vern**kt wordt door de overheid.
Kunnen wij weer omhoog dan aub.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:38 schreef crpytoshill het volgende:
in azie is t weekend al weer over fuckers
Vroeg ik mij ook al af.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2018 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
FUDquote:Op zondag 21 januari 2018 21:42 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af.
Afgelopen nacht begon de daling al bij de meeste altcoins.
Op internet kan ik er ook niets over vinden.
Denk het ook. Maar maak graag gebruik van de keiharde fomo om wat knaken te verdienen.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
Gaat sowieso niets worden. De huiseigenaren en mensen die huizen zoeken gaan nu eenmaal naar het airbnb platform, die competitie kan alleen gewonnen worden als airbnb hard vern**kt wordt door de overheid.
Die video is van 19 januari.quote:
Gewoon FUD omdat hij de boot heeft gemist.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Goed geshilled? Die gasten sluiten de ene deal na de andere dealdas gewoon serieus business bedrijven i.p.v. op technisch vlak een beetje hobbyen
Als ze nog gaan stijgen kan ik makkelijk instappen. Is maar x5 gegaan (veel muntjes zijn x5 gegaan de afgelopen maand). Dus nog niets gemist.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon FUD omdat hij de boot heeft gemist.Man man man.
Waarom niet?quote:Op zondag 21 januari 2018 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ze nog gaan stijgen kan ik makkelijk instappen. Is maar x5 gegaan (veel muntjes zijn x5 gegaan de afgelopen maand). Dus nog niets gemist.
Geloof er niet in op long term.
quote:Op zondag 21 januari 2018 22:14 schreef Mand het volgende:
Op 26 januari gaat ecc.network live. Staat momenteel op 25 satoshi kost dus geen kloot.
Neen, op 60% van de waarde die het op dit moment al waard zou moeten zijn volgens de gemaakte beramingen.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens dat verhaal zit Eth op 60 procent van het langetermijnpotentieel. Wel veel 'if's.
Natuurlijk kan het er naast, er zullen al een hondertal websites zijn die precies hetzeflde doen. Airbnb heeft 3 miljoen acco's en weet ik het hoeveel miljoen gebruikers. Daar kan je eigenlijk niet meer tegen op.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:39 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
waarom niet? als mensen 20% minder kunnen betalen, en verhuurders 20% meer kunnen ontvangen. kan het niet naast elkaar bestaan dan? het is toch niet OF/OF
Klopt. Coin staat pas op een aantal exchanges. Ecc coin zal alles in 1 munt worden van storage, messaging/email tot 100% anonimiteitquote:Op zondag 21 januari 2018 22:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Heel weinig volume voor zo'n marketcap.
Binance bestaat net een jaar volgens mij en is nu al 1 van de grootste, mede door prijs en gebruiksgemak. Polo was vorig jaar populair, nu niet meer. Dus het kan snel gaan denk ik. Niet dat ik zeg dat Bee Token dat Airbnb gaat verslaan, kan net zo goed een ander platform zijn.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het er naast, er zullen al een hondertal websites zijn die precies hetzeflde doen. Airbnb heeft 3 miljoen acco's en weet ik het hoeveel miljoen gebruikers. Daar kan je eigenlijk niet meer tegen op.
Je ziet het o.a. bij: Booking.com, Amazon, Ebay, marktplats of zelfs bij de crypto exchanges.
Aha een nieuwe anonimiteitsmuntquote:Op zondag 21 januari 2018 22:40 schreef Mand het volgende:
[..]
Klopt. Coin staat pas op een aantal exchanges. Ecc coin zal alles in 1 munt worden van storage, messaging/email tot 100% anonimiteit
Niet eens, in de ICO whitepaper las ik een v0.1 release op 17 juli 2017.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:42 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Binance bestaat net een jaar volgens mij en is nu al 1 van de grootste, mede door prijs en gebruiksgemak. Polo was vorig jaar populair, nu niet meer. Dus het kan snel gaan denk ik. Niet dat ik zeg dat Bee Token dat Airbnb gaat verslaan, kan net zo goed een ander platform zijn.
nog niet eens een jaar dus. gaat lekker met ze.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:57 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Niet eens, in de ICO whitepaper las ik een v0.1 release op 17 juli 2017.
Leuke factsheet die ik tegenkwam, linksboven te zien bestonden ze toen 5 maanden.
[ afbeelding ]
Wat is de verwachting, 2usd?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Vibehub (VIBE) komt binnen nu en enkele uren met een VR video (om hun use case te showen)
Alleen al een tweetje net dat hij er vandaag (Canadese tijd) aankomt zorgde al voor een pump van ~10k sats naar ~12k
Doe er mee wat je wilt.
Ik heb echt oprecht geen idee. Teken ik wel voor. Maar ik doe niet aan voorspellingenquote:
Ik zet mn speelgeld erop vanacht. We zien het wel. Blind verder... alles zakt toch... dus jaquote:
4 februari is de Superbowl en daar worden ze ook geshowedquote:Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zet mn speelgeld erop vanacht. We zien het wel. Blind verder... alles zakt toch... dus ja
Vibehub dus (VIBE)quote:Op zondag 21 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog een leuke coin / project om in te lezen waar hij / zij toekomst in zit?
NFL aan het kijken heb ik wat te lezen tijdens de reclames
Hoorde iets over een Dubai coin. Kunnen moslims ook halal de crypto in.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog een leuke coin / project om in te lezen waar hij / zij toekomst in zit?
NFL aan het kijken heb ik wat te lezen tijdens de reclames
quote:Op zondag 21 januari 2018 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Hoorde iets over een Dubai coin. Kunnen moslims ook halal de crypto in.
wel wakkerquote:Op zondag 21 januari 2018 22:28 schreef Chaes het volgende:
De Aziaten/Chinezen zijn nog lang niet wakker. Dus wie hen de schuld geeft van de dips die bijna elke dag rond deze periode voorkomen lult maar wat.
als ie in sats verdubbelt spring ik morgen door het plafondquote:Op zondag 21 januari 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:
Hopelijk doubled dat VIBE vanachtBlinde gok op toto69
Ja ik ga er wel 1 zettenquote:Op zondag 21 januari 2018 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet bang dat ie omhoog spiked en weer hard dropt omdat het een pump is door die video?
Waar is dit te koop:p?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Vibehub (VIBE) komt binnen nu en enkele uren met een VR video (om hun use case te showen)
Alleen al een tweetje net dat hij er vandaag (Canadese tijd) aankomt zorgde al voor een pump van ~10k sats naar ~12k
Doe er mee wat je wilt.
Even opgezocht, maar het is niet hun eigen commercial.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:36 schreef Toto69 het volgende:
Btw dinsdag geven ze 25k vibe weg (5k per persoon)
En 4 feb dus superbowl
Als ze deliveren kan 'ie wel wat leuks gaan doen
Klopt. Maar voor de superbowl plaatsvindt krijg je dan echt wel wat 'hype'quote:Op zondag 21 januari 2018 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar het is niet hun eigen commercial.
Het is een commercial van een partner waarbij alleen ergens één keer de logo van VibeHub te zien is. Lijk me niet dat dat iemand gaat triggeren om te kopen.
Ja, maar een logo alleen gaat niet echt veel doen volgens mijquote:Op zondag 21 januari 2018 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de superbowl plaatsvindt krijg je dan echt wel wat 'hype'
Ik bedoel, we hebben TRX gezien, en dat is letterlijk een coin van niks
Dan kun je die sell order toch nog wel uitstellen tot een paar dagen voor het filmpje en het dan aanzien hoe je hem zet?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de superbowl plaatsvindt krijg je dan echt wel wat 'hype'
Ik bedoel, we hebben TRX gezien, en dat is letterlijk een coin van niks
Verkopen in de hype, dus enkele uren/minuten voor de wedstrijd zou me dan het minst risico lijken.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar een logo alleen gaat niet echt veel doen volgens mijHoop van wel natuurlijk voor jullie
Ach als die VR release van straks een beetje goed is en een lekkere groene dildo veroorzaakt verkoop ik weer. Sell on the news en zoquote:Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar een logo alleen gaat niet echt veel doen volgens mijHoop van wel natuurlijk voor jullie
Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar het is niet hun eigen commercial.
Het is een commercial van een partner waarbij alleen ergens één keer de logo van VibeHub te zien is. Lijk me niet dat dat iemand gaat triggeren om te kopen.
Ik kon mij al niet voorstellen dat een relatief klein project als VibeHub een Super Bowl commercial slot kon betalen.
quote:Op zondag 21 januari 2018 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach als die VR release van straks een beetje goed is en een lekkere groene dildo veroorzaakt verkoop ik weer. Sell on the news en zo
Eerst die VR release eens afwachtenquote:Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Dan kun je die sell order toch nog wel uitstellen tot een paar dagen voor het filmpje en het dan aanzien hoe je hem zet?
Ik weet niet hoeveel anoniem storage munten er zijn. Maar niet echt veel denk ik. Tokenpay. Ik ga mij hiereens in verdiepen!quote:Op zondag 21 januari 2018 22:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Aha een nieuwe anonimiteitsmuntIk heb TokenPay al gekocht. Die dingen waren 5,50 in de ICO dus daar verwacht ik wel wat van
Als we dan toch gaan shillen: Pak ClearPoll ook even mee, staat lekker laag nu!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier in Garlicoin? Dit gaat een topper worden, don't say I didn't warn you!
Kan plaatje niet linken via telefoon.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wordt tegen de ochtend dat ie hier uitkomt (zegt een dev net tegen me)quote:Op maandag 22 januari 2018 00:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou hopelijk een sell vanacht, truste
Zijn toch veel meer mensen die hier vanaf weten, hence de kleine klim, nu zit ie al een tijdje te zakken. Dat vind ik wel raar dat ie nu al 'corrigeert' voor de video uit is.quote:Op maandag 22 januari 2018 00:35 schreef Toto69 het volgende:
Deze wordt net op reddit gepost lol
https://m.imgur.com/j1DNmus
Ven al een paar dagen op de golven aan het kopen en verkopen.. 125 euro per keer verdiend. Maar lijkt stabiel rond de 10.000 te rouleren... zal wel snel een einde aan komen... meestal als het patroon voorspelbaar wordt.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2018 01:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ven al een paar dagen op de golven aan het kopen en verkopen.. 125 euro per keer verdiend. Maar lijkt stabiel rond de 10.000 te rouleren... zal wel snel een einde aan komen... meestal als het patroon voorspelbaar wordt.
IDEX?quote:Op maandag 22 januari 2018 02:00 schreef vigen98 het volgende:
UTN-P is op IDEX gelist
Tijd om in te slaan
Ohja ben de smartcontract lock vergeten :’)
Een ERC20 Exchange. Ik dacht trouwens dat IDEX ook getroffen zou zijn door de smartcontract lock maar nope dinsdag worden UTN-P released dus ik moet funds naar IDEX sturen. GOEDKOPE UNIVERSA HERE I COMEquote:
Er is nog geen officiële melding vanuit Universa, en in de telegram groep word er ook niet over gepraat. Vreemd.quote:Op maandag 22 januari 2018 02:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Een ERC20 Exchange. Ik dacht trouwens dat IDEX ook getroffen zou zijn door de smartcontract lock maar nope dinsdag worden UTN-P released dus ik moet funds naar IDEX sturen. GOEDKOPE UNIVERSA HERE I COME
VEN is echt een baas. Wat een held.quote:Op maandag 22 januari 2018 06:21 schreef Skv het volgende:
Ven
Gaat gewoon door. Mooie chart zo over de afgelopen maand.
Sta al plus 15 procent op mijn fomo buy van gisteren.quote:Op maandag 22 januari 2018 06:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
VEN is echt een baas. Wat een held.
Nu al meer winst met ven die ik gekocht heb van REQ dan de afgelopen maand met REQquote:Op maandag 22 januari 2018 06:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Sta al plus 15 procent op mijn fomo buy van gisteren.
Ik heb mijn Req gehouden. Die is lekker verder aan het zakken. Sub zakt zelfs nog harder. Ach ja. Ath op Btc is binnen.quote:Op maandag 22 januari 2018 06:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nu al meer winst met ven die ik gekocht heb van REQ dan de afgelopen maand met REQ
Ven 10k?quote:Op maandag 22 januari 2018 01:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ven al een paar dagen op de golven aan het kopen en verkopen.. 125 euro per keer verdiend. Maar lijkt stabiel rond de 10.000 te rouleren... zal wel snel een einde aan komen... meestal als het patroon voorspelbaar wordt.
hier ookquote:Op maandag 22 januari 2018 08:01 schreef sandertjuh het volgende:
VEN!! Wederom de redder van mijn portfolio
In het kader van 'wakker met een wijsje in mijn hoofd'quote:Op maandag 22 januari 2018 08:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha dit heb ik al meer dan 10 jaar niet gezien. Machtig.
Is er een dip?quote:Op maandag 22 januari 2018 07:05 schreef Skv het volgende:
Deze dip heeft met name de alts stevig te pakken. Btc op min 3 procent op 24 uur, de rest van de markt tot min 15.
meeste alts staan in het rood zo te zienquote:
Staat nog niks op, maar zit er dus aan te komen.twitter:Aurora_dao twitterde op zondag 21-01-2018 om 23:34:18#UTNP by @Universa_News is now listed on #IDEX! https://t.co/MjIP6gz0cF #Ethereum reageer retweet
same here.... zit al 1.5 week te diep in CAG, COB en TRX.....quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 22 januari 2018 08:47 schreef Typisch het volgende:
Staat nog niks op, maar zit er dus aan te komen.twitter:Aurora_dao twitterde op zondag 21-01-2018 om 23:34:18#UTNP by @Universa_News is now listed on #IDEX! https://t.co/MjIP6gz0cF #Ethereum reageer retweet
[ afbeelding ]
Als UTN een Vennetje doet hebben mijn maat vigen98 en ik al een x50-x60 te pakken.
Dit is de dip, over paar maanden lach je om $9. Als ik nu fiat klaar had staan wist ik het wel.quote:Op maandag 22 januari 2018 08:57 schreef piere het volgende:
Ik twijfel of ik Ven moet bijkopen nu of gokken op een dipje.
Heb net req xlm en fun allemaal met verlies verkocht en in ven bijgepomptquote:Op maandag 22 januari 2018 08:57 schreef piere het volgende:
Ik twijfel of ik Ven moet bijkopen nu of gokken op een dipje.
En toch vind ik dat lastig op zo'n ATH maar dat komt door het gebrek aan ervaringquote:Op maandag 22 januari 2018 08:59 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Dit is de dip, over paar maanden lach je om $9. Als ik nu fiat klaar had staan wist ik het wel.
Dat er nog niks opstaat. De UTNP /ETH pair staat op IDEX. Volume nog 0 ofcourse.quote:
Ja. Het is alleen gelist, de tokens zijn nog niet uitgegeven. Staan wel al op de blockchain van ETH, allemaal netjes in de wallet van Universa zelf.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat er nog niks opstaat. De UTNP /ETH pair staat op IDEX. Volume nog 0 ofcourse.
Of bedoelen we het zelfde?
Top, dan bedoelen we inderdaad hetzelfde.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Het is alleen gelist, de tokens zijn nog niet uitgegeven. Staan wel al op de blockchain van ETH, allemaal netjes in de wallet van Universa zelf.
Heb jij ook mee gedaan aan de ICO van Universa?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Het is alleen gelist, de tokens zijn nog niet uitgegeven. Staan wel al op de blockchain van ETH, allemaal netjes in de wallet van Universa zelf.
Ik sta ook al 2 dagen met fiat klaar....wachtend op die dipquote:Op maandag 22 januari 2018 09:01 schreef piere het volgende:
[..]
En toch vind ik dat lastig op zo'n ATH maar dat komt door het gebrek aan ervaring
Als ik dat wist... Ik ga zelf kijken of ik nog wat op kan pikken voor max ~3x de ICO prijs straks.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Top, dan bedoelen we inderdaad hetzelfde.
Aangezien ik niet bij de ICO heb kunnen investeren, mag ik vragen wat handig is?
- Gelijk kopen als de universa ergens verhandeld kan worden, bijvoorbeeld bij IDEX.
- Een dag wachten op de dip en dan universa kopen?
Ik denk wel dat er toekomst in zit, daarom wil ik er graag vroeg bij zijn.
Ja.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij ook mee gedaan aan de ICO van Universa?
Mag ik vragen wat de ICO prijs was, op internet staan verschillende dingen. Dan ga ik nog even wat geld bij elkaar sprokkelen.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dat wist... Ik ga zelf kijken of ik nog wat op kan pikken voor max ~3x de ICO prijs straks.
Als dat lukt ben ik bijzonder tevreden.
~0.08 BTC voor 100k Universa op het einde geloof ik. 0.0125$ uit mijn hoofd per token.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de ICO prijs was, op internet staan verschillende dingen. Dan ga ik nog even wat geld bij elkaar sprokkelen.
Je kan nu toch niet meer mee doen aan die ICO?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de ICO prijs was, op internet staan verschillende dingen. Dan ga ik nog even wat geld bij elkaar sprokkelen.
Dat is niet zo'n slimme actiequote:Op maandag 22 januari 2018 09:05 schreef Missgroen het volgende:
[..]
Ik sta ook al 2 dagen met fiat klaar....wachtend op die dip
Op mijn Universa account staat al dagen:quote:Op maandag 22 januari 2018 09:02 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat er nog niks opstaat. De UTNP /ETH pair staat op IDEX. Volume nog 0 ofcourse.
Of bedoelen we het zelfde?
Komt hier nog verandering in?quote:50 UTN
Withdrawal requested:
50 UTN
to your account at Universa Blockchain (MainNet)
xxx@gmail.com
Your withdrawal is in progress... We will notify you soon.
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet meer mee doen aan die ICO?
Waarom ? Er word nog steeds een dip verwacht en voorlopig gaat 90 % nog steeds omlaag.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n slimme actie
Wel een begrijpelijke? Ik twijfel ook enorm...quote:Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wanneer komt Universa op exchanges, en welke exchanges? Is dat al bekend?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Maar als je op tijd bent bij bent op de exchange, koop je de token voor missschien 2x de ICO prijs.
Verwachting is dat de token nog wel veel verder stijgt. Waar typisch bijvoorbeeld een resultaat haalt van x60 haal ik een resultaat van x30. Kan ik mee leven
vraag je dat nu elke week om die vraag te stellen of omdat je er ook echt benieuwd naar bent? Hierboven staat listing on IDEX.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt Universa op exchanges, en welke exchanges? Is dat al bekend?
Als ik er niet benieuwd naar was zou ik de vraag niet stellen, toch?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
vraag je dat nu elke week om die vraag te stellen of omdat je er ook echt benieuwd naar bent? Hierboven staat listing on IDEX.
Zie berichten hierboven.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt Universa op exchanges, en welke exchanges? Is dat al bekend?
VEN nietquote:Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom ? Er word nog steeds een dip verwacht en voorlopig gaat 90 % nog steeds omlaag.
Dat was bij de marketcap van VEN hé. Gewoon als voorbeeldje.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Maar als je op tijd bent bij bent op de exchange, koop je de token voor missschien 2x de ICO prijs.
Verwachting is dat de token nog wel veel verder stijgt. Waar de user Typisch bijvoorbeeld een resultaat haalt van x60 haal ik een resultaat van x30. Kan ik mee leven
Beetje shillen omdat je ze zelf hebtquote:Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik er niet benieuwd naar was zou ik de vraag niet stellen, toch?
quote:Op maandag 22 januari 2018 08:47 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als UTN een Vennetje doet hebben mijn maat vigen98 en ik al een x50-x60 te pakken.
Ik neem het inderdaad ook als voorbeeld. x2 is al goed genoeg, het is dan immers beter dan de bank mij 'betaald'.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was bij de marketcap van VEN hé. Gewoon als voorbeeldje.
Maar ik zie in UTN wel een top 20 token ooit, ergens.
twitter:DNVGL twitterde op zondag 21-01-2018 om 20:03:45Will you be following the live announcement between @DNVGL_Assurance and @vechainofficial on Jan 24, 14:00 GMT? Do you have questions about the partnership? We're collecting them now, for a short time only - post yours, or upvote your favourite! https://t.co/WxfqkQwSy6 https://t.co/n5A0qcxhbl reageer retweet
Ik doe ook relatief kleine bedragen. Heb wat speelgeld en probeer eerst veel te lerenquote:Op maandag 22 januari 2018 09:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Het wordt geen wereld bedrag wat ik erin stop. Misschien een keer een paar honderd euro. Ik ben immers student.
Heb ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Dat klopt.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet meer mee doen aan die ICO?
Hoezo werd er gisterenavond een dip verwacht? Op basis van welk nieuws?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom ? Er word nog steeds een dip verwacht en voorlopig gaat 90 % nog steeds omlaag.
Dankjee!quote:Op maandag 22 januari 2018 09:23 schreef 0108daniel het volgende:
Nu goed moment om ELF/BTC in te slaan.
Heeft 2x de steun geraakt en wipt weer terug omhoog.
Gekocht op 0.00012700
Nee, ook niet. Het is een actie op goed geluk. Kop of munt.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:17 schreef piere het volgende:
[..]
Wel een begrijpelijke? Ik twijfel ook enorm...
steun geraakt?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:23 schreef 0108daniel het volgende:
Nu goed moment om ELF/BTC in te slaan.
Heeft 2x de steun geraakt en wipt weer terug omhoog.
Gekocht op 0.00012700
Ik hoop toch wel dat het meer dan kop of munt isquote:Op maandag 22 januari 2018 09:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het is een actie op goed geluk. Kop of munt.
Als je een coin wil hebben kun je in dit stadium beter gewoon kopen.
quote:Op maandag 22 januari 2018 09:24 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een formule om het juiste aantal benodigde VEN te berekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch puur een gok als je besluit niet in de avond te kopen, maar te wachten tot de volgende ochtend?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:42 schreef piere het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat het meer dan kop of munt is
Ah zo, op die manier wel ja. Maar in het algemeen hoop ik toch dat er iets meer achter zit.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is toch puur een gok als je besluit niet in de avond te kopen, maar te wachten tot de volgende ochtend?
Tja dat is altijd achterafquote:Op maandag 22 januari 2018 09:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed gedaan!quote:Op maandag 22 januari 2018 09:57 schreef Roellie80 het volgende:
Half november ga ik voor 95% in IOTA en deze gaat x10
Half december ga ik voor 40% in XRB en deze gaat x20
1e week januari ga ik voor 50% in VEN en deze gaat x5
I looooove crypto
En als je niet gokt weet je zeker dat je nooit zult winnen...maar das logisch *slikquote:Op maandag 22 januari 2018 09:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je gokt kun je verliezen.
quote:Op maandag 22 januari 2018 09:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
En als je niet gokt weet je zeker dat je nooit zult winnen...maar das logisch *slik
Gisteravond ?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo werd er gisterenavond een dip verwacht? Op basis van welk nieuws?
Degene op wie ik reageerde zei al 2 dagen klaar te zitten om in te willen stappen.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Gisteravond ?
Deze week word nog dip verwacht. voor de 26e om precies te zijn. Komen aantal btc fondsen vrij.
Is dat al bekend gemaakt?quote:Op maandag 22 januari 2018 10:01 schreef Fve84 het volgende:
Weet iemand op welk tijdstip (NL tijd) Universa te koop is morgen?
en wanneer een echte auto ?quote:Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
Nice. Volgens www.when-lambo.com kan ik met VEN 21 augustus 2021 een Lambo betalen
Ik een jaartje eerder, 18 augustus 2020quote:Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
Nice. Volgens www.when-lambo.com kan ik met VEN 21 augustus 2021 een Lambo betalen
Je glazen bol staat goed afgesteld.quote:Op maandag 22 januari 2018 09:57 schreef Roellie80 het volgende:
I looooove crypto
Volgende ?quote:Op maandag 22 januari 2018 09:57 schreef Roellie80 het volgende:
I looooove crypto
Eigenlijk vreemd dat hij na dat nieuws zo is ingekakt:p.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:46 schreef V. het volgende:
Ik ben zo klaar met die zinloze DGB. Zodra die voor mij in de plus staat, kick ik hem uit mijn prutfolio
February 2022quote:Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
Haha mooie sitequote:Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
Ik ook! :,)quote:Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
FUN = geen nieuws = bitcoin volgen in koersquote:Op maandag 22 januari 2018 10:51 schreef RickoKun het volgende:
Kom op FUN, ga eens moonen ooit
VEN is inderdaad hendig sjiek 😍
Met FUN moet even geduld hebben tot februari/maart denk ik. Ik hou ze iig aan tot eind maart en daarna zie ik wel weer.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:51 schreef RickoKun het volgende:
Kom op FUN, ga eens moonen ooit
VEN is inderdaad hendig sjiek 😍
Hou op met die kletsquote:Op maandag 22 januari 2018 10:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
FUN = geen nieuws = bitcoin volgen in koers![]()
Txquote:Op maandag 22 januari 2018 11:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
Positie ELF gesloten met winst.
Mensen die hem hebben meegepakt gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toppie! bedanktquote:Op maandag 22 januari 2018 11:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat jij niet verder kijkt dan 24 uur kan ik ook niks aan doen......quote:Op maandag 22 januari 2018 11:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op met die kletsKijk anders even op CMC, BTC 0,4% gedaald en FUN 4,5% gestegen de laatste 24 uur.
Je doel was 10% (?) met zo'n risicovolle trade?quote:Op maandag 22 januari 2018 11:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Risicovol was het niet echt, anders kan elke trade wel als veel risico ingevuld worden.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je doel was 10% (?) met zo'n risicovolle trade?
Er gaat wel veel tijd inzitten als daytrader? Ik heb het vroeger gedaan met opties en dat kostte me erg veel tijdquote:Op maandag 22 januari 2018 11:12 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Risicovol was het niet echt, anders kan elke trade wel als veel risico ingevuld worden.
Als daytrader pak ik elke dag toch aardig wat winsten, maar omdat deze vrij duidelijk was postte ik hem voor andere traders
Ja, bijna:quote:Op maandag 22 januari 2018 11:06 schreef Predator38 het volgende:
kijkt dan 24 uur kan ik ook niks aan doen......
quote:Op maandag 22 januari 2018 11:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, bijna:
1mnd:
BTC -14%
FUN 120%
3mnd:
BTC 100%
FUN 500%
Met 10000 USDT kan je in 2054 een Lambo kopen.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:12 schreef Patroon het volgende:
En toch blijft daytraden gokken. Je weet nooit wat de koers gaat doen, geloof niet dat je 100% van de trades met winst afsluit. Dat een coin is gedaald betekent zeker niet dat die weer naar het oude niveau komt. Heb zelf zeker goede trades gehad, maar ook missers.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:12 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Risicovol was het niet echt, anders kan elke trade wel als veel risico ingevuld worden.
Als daytrader pak ik elke dag toch aardig wat winsten, maar omdat deze vrij duidelijk was postte ik hem voor andere traders
Ik heb meer van dat soort munten. Ardor, WeTrust... best fatsoenlijk nieuws en ontwikkelingen, en ze hebben in maanden niet zo laag gestaanquote:Op maandag 22 januari 2018 10:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Eigenlijk vreemd dat hij na dat nieuws zo is ingekakt:p.
Tja de hele market cap is dan ook nog best wel ver van de 800 miljard USD die ooit gehaald is. Uiteraard komt dat door de nieuwe bereken wijze van CMC, maar ik denk niet het volledige verschil.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:31 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb meer van dat soort munten. Ardor, WeTrust... best fatsoenlijk nieuws en ontwikkelingen, en ze hebben in maanden niet zo laag gestaan
Klopt dat zeg je goed, je weet nooit wat de koers gaat doen, dat weet namelijk niemandquote:Op maandag 22 januari 2018 11:28 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
En toch blijft daytraden gokken. Je weet nooit wat de koers gaat doen, geloof niet dat je 100% van de trades met winst afsluit. Dat een coin is gedaald betekent zeker niet dat die weer naar het oude niveau komt. Heb zelf zeker goede trades gehad, maar ook missers.
Ja, op zich snap ik dat de algehele cap lager staat, maar deze gaan zelfs in de up tegen de trend in.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Tja de hele market cap is dan ook nog best wel ver van de 800 miljard USD die ooit gehaald is. Uiteraard komt dat door de nieuwe bereken wijze van CMC, maar ik denk niet het volledige verschil.
De 'grote' coins zitten ook nog wel een stukje van hun oude niveau.
Altijd dus even dubbelcheck. Bron: Tweakers.quote:'Malware vervangt bitcoinadres in Windows-klembord'
Beveiligingsonderzoekers hebben een Windows-trojan met de naam Evrial gevonden, die onder meer een bitcoinadres in het Windows-klembord kan vervangen door een ander adres. De malware zou verkocht worden op Russische hackerforums.
MalwareHunterTeam, dat de malware ontdekte, zegt dat het verschil met varianten die soortgelijke functionaliteit bezaten is, dat dit exemplaar tot meer in staat is en dat het de adressen inlaadt vanuit een command and control-server. Ook zou het aanpassen van het adres niet beperkt zijn tot alleen bitcoinadressen, maar zou de functie zich uitstrekken tot altcoins en trade-links in Steam. Het idee achter de functie is dat een slachtoffer met een geïnfecteerd systeem bijvoorbeeld een bedrag naar een cryptocurrency-adres wil doen en daarvoor het adres kopieert. Als het aangepaste adres vervolgens vanuit het klembord wordt geplakt, komt de overboeking bij de aanvaller terecht.
Het team zegt tegen Bleeping Computer dat de malware wordt verkocht op Russiche hackerforums voor een bedrag van 27 dollar. Het is niet duidelijk hoe de verspreiding van de kwaadaardige software plaatsvindt. Evrial is verder in staat tot meer handelingen, zoals het stelen van documenten en wallets of het uploaden van screenshots. Volgens MalwareHunterTeam wordt de kwaadaardige software door ongeveer een derde van de antivirusproducten op VirusTotal herkend. Het is mogelijk dat het er inmiddels meer zijn.
Het succes van de methode van het aanpassen van het klembord is onduidelijk. Een eerdere variant met soortgelijke functionaliteit, genaamd CryptoShuffler en ontdekt door Kaspersky, haalde volgens het bedrijf rond de 140.000 dollar in bitcoins binnen in de loop van een jaar, rekening houdend met de bitcoinprijs van oktober van vorig jaar.
Wacht maar totdat BTC een echte bullrun heeft man, NIKS houdt het dan bij.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:42 schreef genakt het volgende:
Je ziet dat er meer in alts word gestoken als voorheen. Zie btc dominance
Eigenlijk simpel te ondervangen door dus inderdaad te checken of het gekopieerde adres overeenkomt met wat je kopieerde, toch?quote:Op maandag 22 januari 2018 11:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Altijd dus even dubbelcheck. Bron: Tweakers.
Exact, maar je zou de mensen de kost moeten geven die het niet doen.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:45 schreef Gerlak1238 het volgende:
[..]
Eigenlijk simpel te ondervangen door dus inderdaad te checken of het gekopieerde adres overeenkomt met wat je kopieerde, toch?
Ik check altijd de eerste en laatste tekens van een adres, nadat ik in 2014 zo’n 8 BTC naar een verkeerd adres stuurde.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Exact, maar je zou de mensen de kost moeten geven die het niet doen.
Ja hier ook.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik check altijd de eerste en laatste tekens.
Ik ben altijd zo'n idioot die het 10x nakijktquote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Exact, maar je zou de mensen de kost moeten geven die het niet doen.
Gewoon goed lezen Hansquote:Op maandag 22 januari 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:
BAH, voor die Beelist moest je eerst ene account maken voor de website voordat je whitelist approved werd, ik dacht alleen whitelisten op basis van emailnu kan ik niet meedoen met de ICO
Slecht aangegeven ook.
Volgens mij niet hoor. Je kunt pas een account maken zodra je een uitnodiging voor KYC krijgt. Echter nodigen ze niet iedereen uit omdat er teveel mensen ingeschreven staan.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:
BAH, voor die Beelist moest je eerst ene account maken voor de website voordat je whitelist approved werd, ik dacht alleen whitelisten op basis van emailnu kan ik niet meedoen met de ICO
Slecht aangegeven ook.
POE\BTC positie gesloten op 924 punten.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:51 schreef 0108daniel het volgende:
POE\BTC prijs is aangeschaft op 913
Ik heb je reactie nog een keer gelezen (goed lezenquote:
Nee want ik kan nu geen account op de site meer aanmaken, ik heb de approved mail van whitelist maar niet van KYCquote:Op maandag 22 januari 2018 12:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik heb je reactie nog een keer gelezen (goed lezen) en de volgorde was: whitelist -> approved -> KYC mail -> account aanmaken en KYC. Dus als je die mail hebt dat je approved bent kan je het verdere proces door.
Dit. Morgen gaat WeTrust wel een partnership aankondigen. Hopelijk stuwt dat de prijs een beetje. Dit is namelijk echt om te jankenquote:Op maandag 22 januari 2018 11:31 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb meer van dat soort munten. Ardor, WeTrust... best fatsoenlijk nieuws en ontwikkelingen, en ze hebben in maanden niet zo laag gestaan
Check voor de zekerheid je spam. Ik kreeg de KYC mail een dag na de whitelist approve in mn spam boxquote:Op maandag 22 januari 2018 12:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee want ik kan nu geen account op de site meer aanmaken, ik heb de approved mail van whitelist maar niet van KYC
Zal tijd worden.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:25 schreef Meneerik3 het volgende:
[..]
Dit. Morgen gaat WeTrust wel een partnership aankondigen. Hopelijk stuwt dat de prijs een beetje. Dit is namelijk echt om te janken
Ik heb alles doorzocht...quote:Op maandag 22 januari 2018 12:26 schreef Gremen het volgende:
[..]
Check voor de zekerheid je spam. Ik kreeg de KYC mail een dag na de whitelist approve in mn spam box
Ja das klote, ik heb SIFT daarvoor, maarja... Ik denk dat je 0,1 sowieso moet versturen.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:28 schreef Kyran het volgende:
Wat is een manier om een hele kleine hoeveelheid ETH in MEW te krijgen? Binance wil dat ik meteen 0.1ETH stuurIk wil er echt maar een klein beetje ETH hebben voor de transacties.
Ik wil geen RSIquote:Op maandag 22 januari 2018 12:29 schreef 0108daniel het volgende:
Vibe\BTC heeft op de 5 minuten termijn nu 3 steunen gevonden op 0.00010370.
Momenteel word er nu ook heel veel gehandeld
Ik zet op dat punt een kooporder.
EDIT: RSI staat momenteel ook laag! dus wie hem mee wilt pakken kan het nog doen
Verkeerd adres ingevuld ?quote:Op maandag 22 januari 2018 12:50 schreef Ralphmeister het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen om mijn CoinPoker tokens te verzenden naar mijn wallet?
Dit is mijn transactie en daarvan heb ik al een aantal soortgelijk mislukte gehad:
https://etherscan.io/tx/0(...)0289cbe727c17b96d9b4
Iemand enig idee wat "The ERC-20 Token Transfer might have Failed (ErrCode: unable to locate corresponding Transfer event log), check with sender." betekend?
Ik gebruik de RSI met tijdframes van 1, 5 minuten en een kwartier.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kijk je naar RSI met coins? En hoe pakt dat uit?
Nee, 100% goede adres, alleen dit adres is ook niet te zien in de transactie, alleen het contract adres?quote:
Mijn hele mobiel mag me vastlopen van die meldingenquote:Op maandag 22 januari 2018 12:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die ATH VEN meldingen van Delta beginnen nu wel irritant te worden
BTCquote:Op maandag 22 januari 2018 13:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben een uurtje geleden naar de bedrijfskantine gelopen en nu na de lunch is mijn portfolio niet met enkele procenten gestegen. Wat is dat nou?
Interessant, zou toch leuk zijn om over dit soort dingen een los topic te hebben...quote:Op maandag 22 januari 2018 12:58 schreef 0108daniel het volgende:
Oke nog eentje dan
Momenteel GTO\BTC daalt flink.
RSI staat best laag, dus ik pak hem op 0.00004000 punten
Mocht er iemand meedoen, succes!
EDIT: 0.00004000 nu gehaald
Je wil hem hier gewoon weg hebben he?quote:Op maandag 22 januari 2018 13:11 schreef blackmore het volgende:
[..]
Interessant, zou toch leuk zijn om over dit soort dingen een los topic te hebben...
quote:Op maandag 22 januari 2018 13:11 schreef blackmore het volgende:
[..]
Interessant, zou toch leuk zijn om over dit soort dingen een los topic te hebben...
Dankje dankjequote:Op maandag 22 januari 2018 13:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je wil hem hier gewoon weg hebben he?
Ik vind het wel leuk Daniel lekker door spammen
Waarom zou je op Litebit willen handelen? Veel te duur daaro.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik weet niet of al gepost is, maar ik lees dat litebit weer nieuwe registraties toelaat.
Ik zit er zelf niet op.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom zou je op Litebit willen handelen? Veel te duur daaro.
Dus zoveel moeite om 0.00016885 BTC te verdienen?quote:Op maandag 22 januari 2018 13:34 schreef 0108daniel het volgende:
GTO\BTC positie gesloten met winst.
Blijkbaar had ik nog een positie open staan die verkocht is op 0.00004130.
Die positie had ik gisteren geopend en was ik dus nu alweer vergeten
Desalniettemin is het prima
[ afbeelding ]
Zoveel moeite is het niet hoor, voordeel van daytraden.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:38 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dus zoveel moeite om 0.00016885 BTC te verdienen?
Dat is zeker waar!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:39 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet hoor, voordeel van daytraden.
Het zijn natuurlijk ook maar kleine volumes/punten, maar gezien over een dag kan het toch nog een leuke winst zijn wat iemand die op 1 altcoin zit ook kan verdienen of verliezen.
Haha, zo kun je het ook opvatten inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2018 13:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je wil hem hier gewoon weg hebben he?
Ik vind het wel leuk Daniel lekker door spammen
Komt zelf ooit wel weer goed. Lekker blijven zitten.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Verwachten jullie nog wat van REQ? Zit er al 2 weken in en sta al bijna 2 weken op 50% verlies![]()
Gekocht op 92 cent
Got REQt!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Verwachten jullie nog wat van REQ? Zit er al 2 weken in en sta al bijna 2 weken op 50% verlies![]()
Gekocht op 92 cent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
HODL' er hierquote:Op maandag 22 januari 2018 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Gekocht op 92 cent
Of je stapt gewoon nu ergens in voor 3/4 jaar.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:39 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet hoor, voordeel van daytraden.
Het zijn natuurlijk ook maar kleine volumes/punten, maar gezien over een dag kan het toch nog een leuke winst zijn wat iemand die op 1 altcoin zit ook kan verdienen of verliezen.
Sommigen vinden het traden juist leuk. Ik vind daytraden teveel moeite en heb de tijd nietquote:Op maandag 22 januari 2018 13:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon nu ergens in voor 3/4 jaar.
quote:Op maandag 22 januari 2018 08:47 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan inderdaad, echter ben ik niet zo'n typ die een positie lang open kan houden.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon nu ergens in voor 3/4 jaar.
Dat je praat over een positie zegt inderdaad al genoegquote:Op maandag 22 januari 2018 13:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, echter ben ik niet zo'n typ die een positie lang open kan houden.
Vind het persoonlijk leuker voor mezelf om elke dag of gewoon een paar keer per week een beetje te rommelen en zien hoe het loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |