Lijkt me dat die voor Barca is.quote:
Calimero ziet weer dingen die er niet zijnquote:Op zondag 21 januari 2018 18:39 schreef PSVCL het volgende:
hahaha die zure kutkoppen in de studio
heerlijk
word*quote:Op zondag 21 januari 2018 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben wel redelijk mad ja, gaat ook wel heel ver deze mazzel. Daarmee wordt je kampioen.
Overigens wel erg goed afgemaakt door De Jong.
het geluk hahaquote:Op zondag 21 januari 2018 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Calimero ziet weer dingen die er niet zijn
al doen ze het 100x dan noem je het nog mazzel i.p.v. een kwaliteitquote:Op zondag 21 januari 2018 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben wel redelijk mad ja, gaat ook wel heel ver deze mazzel.
*Afgedwongen in de laatst minuutquote:Op zondag 21 januari 2018 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben wel redelijk mad ja, gaat ook wel heel ver deze mazzel. Daarmee wordt je kampioen.
Overigens wel erg goed afgemaakt door De Jong.
2x scoren in de laatste seconden van de helft, maar het is geluk en niet een gebrek aan concentratie bij Heraclesquote:
PSV heeft het juist vaak lastig uit tegen voetballende teams zoals Heerenveen, PEC en Heracles. Zo veel van dat soort uitwedstrijden krijgen ze niet meer.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:39 schreef KingRoland het volgende:
jezus wat een hoop mensen triggered hier zeg
we hebben het wel over heracles hier als je zo speelt als vandaag dan gaat het nog leuk worden dit seizoen
Mwoa Twente thuis hadden ze ook makkelijk kunnen verliezen. Het is sws wel anders. Denk wel dat ze zeker een tegengoal zullen krijgen volgende week.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV heeft het juist vaak lastig uit tegen voetballende teams zoals Heerenveen, PEC en Heracles. Zo veel van dat soort uitwedstrijden krijgen ze niet meer.
Hangt er wel een beetje van af. Het wereldrecord van 32 keer achter elkaar rood met roulette noem jij puur kwaliteit?quote:Op zondag 21 januari 2018 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
al doen ze het 100x dan noem je het nog mazzel i.p.v. een kwaliteit
Hoe groot is die kans?quote:Op zondag 21 januari 2018 18:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het wereldrecord van 32 keer achter elkaar rood met roulette noem jij puur kwaliteit?
Dat was echt een genotsteamquote:Op zondag 21 januari 2018 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die vond ik over het algemeen wel wat overtuigender winnen hoor. Meer het Twente van McLaren.
Bedankt Mario.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been : Het gaat tussen PSV en Ajax.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:03 schreef Paul het volgende:
Vanavond wint FC Utrecht met 3-1 van Feyenoord. Paul heeft gesproken. Dag.
Maar wat als dat niet gebeurt?quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:03 schreef Paul het volgende:
Vanavond wint FC Utrecht met 3-1 van Feyenoord. Paul heeft gesproken. Dag.
Is het weer een spektakel van de bovenste plank?quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Het uitvak zit 'ram en ram vol' volgens Jan-Joost.
Praat toch eens normaal idioot.
Ook meer sfeer dan in Rotterdam.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Leuke club toch Utrecht. Meer sfeer dan in bijvoorbeeld Eindhoven
Ik heb daar helemaal niets over gehoord, dit is wel heel dramatischquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Ohja, het veld in Utrecht
Dat wordt wat vandaag en zondag
Ik hoor ze vooral liedjes zingen over commando'squote:Op woensdag 24 januari 2018 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Leuke club toch Utrecht. Meer sfeer dan in bijvoorbeeld Eindhoven
Was afgelopen vrijdag ook wel zoquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niets over gehoord, dit is wel heel dramatisch
''Alleen tegen ons goedquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:27 schreef Brammess het volgende:
Ajax rolt dit Utrecht makkelijk op.
Jammer dat Ajax niet tegen dit Utrecht zal spelen.
Jammerlijk altijd dat bepaalde ploegen zich alleen tegen Ajax kunnen motiveren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:27 schreef Brammess het volgende:
Utrecht dacht waarschijnlijk na die slechte pot van zondag ook dat Ajax en Feyenoord makkelijk op te rollenquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:27 schreef Brammess het volgende:
Utrecht speelde de laatste jaren ook niet best tegen onsquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk altijd dat bepaalde ploegen zich alleen tegen Ajax kunnen motiveren.
Goddank geen mensonterend topicquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:33 schreef timmmmm het volgende:
Dit is wel een mensonterende wedstrijd met een mensonterend niveau en een mensonterend veld en Paul die toch ook wel mensonterend is
Ook hier is het maar tamquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goddank geen mensonterend topic
Toch nog iets
VBL is wel redelijk doodquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goddank geen mensonterend topic
Toch nog iets
Alle trolljoden bannen lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL is wel redelijk dood
Hoe ga je dit omdraaien?
Beetje posten hier en daar, gezellig hoorquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL is wel redelijk dood
Hoe ga je dit omdraaien?
VBL is volgend jaar weer op volle touren als de top 3 weer Europees speeltquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL is wel redelijk dood
Hoe ga je dit omdraaien?
Namen willen we nuquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle trolljoden bannen lijkt me de beste oplossing
Die liggen er in augustus weer allemaal uit.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
VBL is volgend jaar weer op volle touren als de top 3 weer Europees speelt
Ik denk dat we mogen concluderen dat iedere speler boven de twintig in de Eredivisie niet veel is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan er toch ook niks van die Tapiafilet
Nu vergeet je TagliaficoGod evenquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat we mogen concluderen dat iedere speler boven de twintig in de Eredivisie niet veel is.
Nee, als ze zoals tegen Ajax enkel op de counter spelen gaat het nog wel even goed, maar als ze zoals hier het spel proberen te maken is het toch wel erg kwetsbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan er toch ook niks van die Tapiafilet
Dat was echt heel weinig bijzondersquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu vergeet je TagliaficoGod even
Ach voor een back wel primaquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat was echt heel weinig bijzonders
Ziyechquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat we mogen concluderen dat iedere speler boven de twintig in de Eredivisie niet veel is.
Koertquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/betwetersnl/status/956250744189046786
Godverdomme
Zijn er veel bans?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL is wel redelijk dood
Hoe ga je dit omdraaien?
FOk is stervendequote:Op woensdag 24 januari 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet volgens mij, maar veel users zijn wel minder actief.
Helaas overal op het forum.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet volgens mij, maar veel users zijn wel minder actief.
Waar moeten we dan gaan zitten?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas overal op het forum.
Vind het erg jammer, maar zou het niet erg vinden als fok wat kleinschaliger wordt. Vraag is alleen of Danny dan niet de stekker er uit trekt.
sow nog erger dan Nigel de Jongquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Blom bewaard zn rode kaarten weer voor psv'ers zaterdag.
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/956252351760928774
Wat een idioot, dit is donker rood.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Blom bewaard zn rode kaarten weer voor psv'ers zaterdag.
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/956252351760928774
dit niveau kan ik nog op de mat leggequote:Op woensdag 24 januari 2018 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Dit niveau moet Van Persie toch nog wel makkelijk aankunnen lijkt me.
sneeuwquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze een concert of iets dergelijks op dat veld gehad?
Wtf is dat voor UIquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is echt waanzinnig slecht voetbal zoals wel vaker het geval is bij wedstrijden van Feyenoord. Ik wacht weer op het orgel dat 'wij' absoluut geen kritiek mogen hebben op de rechterhand van God, Van Bronckhorst.
Het was sowieso een Feyenoorder in ieder gevalquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef Typisch het volgende:
Soms denk ik dat Gio aan Stinho heeft gezeten toen hij klein was.
Wist je dat Stijn vroeger voor Feyenoord was?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was sowieso een Feyenoorder in ieder geval
Soms zit je uit medelijden te lachen om dit niveauquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spartan South Midlands Football League > Eredivisie
speciaal gras geïmporteerd uit de Saharaquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben ze een concert of iets dergelijks op dat veld gehad?
Comedy Capersquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:22 schreef Typisch het volgende:
dat waren een paar genots minuutjes zeg
Ik denk dat Stijn een standbeeld heeft gekregen.quote:
Ik zag net weer ergens een FOX promootje langskomen met dat je "ERBIJ MOET ZIJN"quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms zit je uit medelijden te lachen om dit niveau
Zondag weer een lange reclamefilm over een anonieme eredivisiespelerquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net weer ergens een FOX promootje langskomen met dat je "ERBIJ MOET ZIJN"
(lol)
esport is geen sportquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:26 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk wordt dat esports team van Gullit wat, kan ik voortaan daar naar kijken.
Arjan Swinkels: de documentairequote:Op woensdag 24 januari 2018 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zondag weer een lange reclamefilm over een anonieme eredivisiespeler
Ik ga alleen nog de streams van Knut bekijken denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:26 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk wordt dat esports team van Gullit wat, kan ik voortaan daar naar kijken.
Wat is de twitch van Knut?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog de streams van Knut bekijken denk ik.
heb hem vanmiddag weer effe met 5-1 te kakken gezetquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
waar?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan alleen games met een soortgelijk skillcap.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
als schaken een sport mag zijn dan gaming ook
Clubheld van Willem 2 . Gewoon een jongen uit Broabantquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arjan Swinkels: de documentaire
AoE genotquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan alleen games met een soortgelijk skillcap.
Eigenlijk alleen RTS dus.
geen idee, wil er niet echt een discussie over voerenquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan alleen games met een soortgelijk skillcap.
Eigenlijk alleen RTS dus.
oh kan je niet eens terugkijkenquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86
Dat moet een mooie uitzending geweest zijn, al gaat het mij eigenlijk vooral om het geluid via zijn microfoonquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb hem vanmiddag weer effe met 5-1 te kakken gezet
volgende week speel ik tegen knutquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet een mooie uitzending geweest zijn, al gaat het mij eigenlijk vooral om het geluid via zijn microfoon
wanneer mag ik tegen jou en/of moeders de vrouwquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
volgende week speel ik tegen knut
zeker alleen op de computerquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
is iets anders: maar misschien vind jij 'we are billions' wel leuk
singleplayer rts
kan volgende week welquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer mag ik tegen jou en/of moeders de vrouw
http://store.steampowered.com/app/644930/They_Are_Billions/quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
is iets anders: maar misschien vind jij 'we are billions' wel leuk
singleplayer rts
quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
volgende week speel ik tegen knut
regel danquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop die meer dan een browser en word kan draaien.
knut is écht slechtquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als je hem een plaatsje in de hemel gunt, dan kun je hem beter laten winnen.
Verloor jij niet altijd van je vrouw?quote:
dat kloptquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verloor jij niet altijd van je vrouw?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik buiten werk niet meer op laptop zit.quote:
Bloodbornegenotquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik buiten werk niet meer op laptop zit.
telefoon, tabletje, ps4
heerlijk manquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik buiten werk niet meer op laptop zit.
telefoon, tabletje, ps4
Zo zie je maar waar regelmatig kerkbezoek tot leidt.quote:
Ik vind ADO een stuk beter ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een bijzonder matig elftal is dat Feyenoord toch ook. Die hebben echt teveel punten, horen gewoon op plek 8 oid te staan.
Min of meer gelijkwaardig.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind ADO een stuk beter ja.
Eredivisie koopjesbak genotquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een bijzonder matig elftal is dat Feyenoord toch ook. Die hebben echt teveel punten, horen gewoon op plek 8 oid te staan.
Het niveau gaat ineens met sprongen vooruit.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:36 schreef Typisch het volgende:
van persie krijgt er gewoon grijze haren van
(om de posts maar even aan te passen aan opper)
heb vanmiddag nog uren zitten lullen met een Rus over cryptoquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het niveau gaat ineens met sprongen vooruit.
Over gram zeker?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb vanmiddag nog uren zitten lullen met een Rus over crypto
Ze hebben die blinde keeper ook nog.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Vermeer heeft ook zat rare fratsen uitgehaald, maar Jones verkiezen en Vermeer wegsturen is wel exemplarisch voor de matige staat van Feyenoord dit seizoen
Dat vind ik echt de vreemdste beslissing van het jaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Vermeer heeft ook zat rare fratsen uitgehaald, maar Jones verkiezen en Vermeer wegsturen is wel exemplarisch voor de matige staat van Feyenoord dit seizoen
Hij maakt ze toch vrij makkelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dessers kan er ook niet veel van hè
Vermeer heeft bij Feyenoord bijzonder weinig (fatale) fouten gemaakt. Was in zijn eerste jaar één van de weinige die bijna altijd goed was.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:38 schreef TheVulture het volgende:
We zijn pas 24 dagen onderweg.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de vreemdste beslissing van het jaar.
Zijn techniek is niet bijzonder nee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dessers kan er ook niet veel van hè
Was net niet te zienquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij maakt ze toch vrij makkelijk.
Ik vind Robben beter.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Of hij raakt geblesseerd of hij maakt de winnende
Maar Ajacieden zeggen wel meer domme dingenquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook bij de terugkeer van Heitinga bij Ajax
quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook bij de terugkeer van Heitinga bij Ajax
Na Robben vind ik Van Persie toch wel de beste speler van die generatie.quote:
Dat lijkt mij toch vrij duidelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na Robben vind ik Van Persie toch wel de beste speler van die generatie.
Muah Sneijder nog wel beter van Persie, zeker in Oranje.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na Robben vind ik Van Persie toch wel de beste speler van die generatie.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Vente van Persie wel eens hebben zien spelen?
Nee hij heeft z'n ogen dicht tijdens de training.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Vente van Persie wel eens hebben zien spelen?
Businessclub bij de FCU is altijd volle bak hakken, dus ik heb geen twijfels.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De hamvraag is natuurlijk of Van Seumeren al ladderzat is.
Nee serieus, volgens mij zat Franske zondagochtend al dronken aan tafel bij Kees. Dat was moeilijk te verteren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Businessclub bij de FCU is altijd volle bak hakken, dus ik heb geen twijfels.
Folkert Velten welquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:49 schreef Isane het volgende:
Van Persie kan echt alleen maar tegenvallenZelfde als Everton terug zou keren bij Heracles..dat gaat m ook niet worden
Van Seumeren zelf verteert ze anders prima hahahahahquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee serieus, volgens mij zat Franske zondagochtend al dronken aan tafel bij Kees. Dat was moeilijk te verteren.
Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:49 schreef Isane het volgende:
Van Persie kan echt alleen maar tegenvallenZelfde als Everton terug zou keren bij Heracles..dat gaat m ook niet worden
Ze lopen wel weer een puntje in.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt voor Feyenoord wel lastig om hun titel te prolongeren met een dusdanig resultaat.
Dat jullie het weten
quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:49 schreef Isane het volgende:
Denk t welquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is die nog steeds van de harde kerk ?
Hahaquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/TheRealYorin/status/956261666676756480
Jongens jongens jongens, wat is dit dan
Klaas zei vorige week dat ze PSV gaan inhalenquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:53 schreef PicoMMP het volgende:
Die inhaalrace van feyenoord gaat nog niet zo hard.
De Eredivisiequote:Op woensdag 24 januari 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
Gehandicaptenvoetbal. Ik heb per 10 seconden denk ik drie aanvallen aan verschillende kanten gezien. Wat een chaos.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:53 schreef Bugno het volgende:
RVP kan vast wennen aan het pompen-of-verzuipen-voetbal, wat zal hij gaan genieten.
Totaal wat?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |