Wat dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:56 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik dan wat meer een kandidaat actie van Emilio.
ik ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen hol van
Ik ook niet :’)quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
ik ook. Emilio is wel erg cutequote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:58 schreef Moira. het volgende:
Als Emilio niet de mol is hoop ik iig wel heel erg dat 'ie de finale haalt
alleen dan andersquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
Volgens mij hebben ze zoiets al eens gedaan
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zie een mol dat minder snel doen. Tenzij het allemaal min geld is. En je iemand nieuwsgierig wil maken.quote:
-250 dusquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie een mol dat minder snel doen. Tenzij het allemaal min geld is. En je iemand nieuwsgierig wil maken.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:56 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik dan wat meer een kandidaat actie van Emilio.
Nevermindquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik begin Emilio meer te mogen met deze opdracht
Gewoon een coin flip dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:59 schreef houdjemond het volgende:
Zo moeilijk is deze opdracht niet. Je moet maar vertrouwen op wat het andere team zegt.
Yush en dat gaat heerlijk fout zoals je ziet.quote:
quote:
Een duel op leven en dood.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:59 schreef Protoplanet het volgende:
Wie van de twee mag een evt. vrijstelling hebben dan
Dit dus, en dan FOK ik ook nog meequote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort opdrachten vind ik altijd zo kut om te volgen![]()
Of dat expres willen doen en zo per ongeluk iedereen naar het geld leidenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als Jean-Marc was meegegaan met zijn niet weten wat het verschil tussen links en rechts was, had hij zowaar iedereen naar de min-bedragen geleid
En daaom was wss bij hem het enige plusgedrag gepakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als Jean-Marc was meegegaan met zijn niet weten wat het verschil tussen links en rechts was, had hij zowaar iedereen naar de min-bedragen geleid
Die was van vermoeidheid het ravijn ingedonderdquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
EXACTLYquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En daaom was wss bij hem het enige plusgedrag gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |