SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
wat mot jequote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
De mot in me lijf is wel een mooie uitdrukking. Die ga ik erin houden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
De mot in me lijf is wel een mooie uitdrukking. Die ga ik erin houden.
fijne avondquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Fijne avond, en misschien tot straks, of anders tot morgen.
Radio 49 doods op een zaterdag avond....quote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Winnaar Popprijs 2017: Kensington.
Wat een armoe
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal dan ook maar even zeuren:
Zestien jaar oude gillende en huilende jongetjes bij Lady Gaga was toch iets over de top...
Ben je toch weer een ervaring rijkerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Zestien jaar oude gillende en huilende jongetjes bij Lady Gaga was toch iets over de top...
Hoezo armoe? Mensen hebben ook andere dingen te doenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio 49 doods op een zaterdag avond....
Wat een armoe
en stiekem vond je het toch 'n beetje leuk ?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Armoe omdat het jaren terug heel erg druk was op een zaterdag avond....quote:Op zondag 21 januari 2018 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Hoezo armoe? Mensen hebben ook andere dingen te doen
[..]
en stiekem vond je het toch 'n beetje leuk ?
jep, dat was vroeger, en nu is het anders, wil niet zeggen dat het hier niet meer leuk is hoor!quote:Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Armoe omdat het jaren terug heel erg druk was op een zaterdag avond....
Ik ga die discussie niet met je aan gothmother of R49. Ik mis gewoon de oude tijd en ik weet ook wel dat vroeger niet het zelfde is als nu.quote:Op zondag 21 januari 2018 00:33 schreef just me het volgende:
[..]
jep, dat was vroeger, en nu is het anders, wil niet zeggen dat het hier niet meer leuk is hoor!
Dingen veranderen, mensen veranderen, interesses veranderen, het is net het gewone leven!
Het is allemaal de schuld van Meltingquote:Op zondag 21 januari 2018 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet met je aan gothmother of R49. Ik mis gewoon de oude tijd en ik weet ook wel dat vroeger niet het zelfde is als nu.
helaas is dat behalve bij R'49 bij de meeste Fok topics zo tegenwoordigquote:Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Armoe omdat het jaren terug heel erg druk was op een zaterdag avond....
doe er wat aanquote:Op zondag 21 januari 2018 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas is dat behalve bij R'49 bij de meeste Fok topics zo tegenwoordig
Griep?quote:Op zondag 21 januari 2018 08:13 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Ik voel me alsof ik gisteren flink aan de alcohol heb gezeten, terwijl ik geen druppel alcohol op heb.
Dat hoop ik niet.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen allen
![]()
Oh balen dat je je zo voelt Melting, rustig aan vandaag
Oh, naar welke film gaan jullie?quote:Op zondag 21 januari 2018 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En ja, straks met ouwelui naar de film.
Die ken ik niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, naar welke film gaan jullie?
Ik ga dinsdagmiddag met mijn golfvriendinnen naar Three Billboards
klinkt goedquote:Op zondag 21 januari 2018 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
We gaan naar Darkest Hour. Dat gaat over Churchill en hoe hij in de oorlog heeft geacteerd.
Je bent erg aardig voor de buurvrouw.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:25 schreef just me het volgende:
Even snel de buurvrouw koffie geven en een broodje voor haar maken,
Ben nog even bezig, ik tune zo in.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:31 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
09:40 - 11:40 DJ Peaceman - wakker worden met..
Zang was prima, show ook wel met 3 extra podia in de zaal die met bruggen verbonden werden.quote:Op zondag 21 januari 2018 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je toch weer een ervaring rijker![]()
Hoe was het verder qua show en zang?
Dat doet ze ook hoor en haar zoon helpt mij ook als het nodig is, prima deal zoquote:Op zondag 21 januari 2018 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent erg aardig voor de buurvrouw.
Ze mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n buuf.
quote:Op zondag 21 januari 2018 09:31 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
09:40 - 11:40 DJ Peaceman - wakker worden met..
Ik las net op Facebook dat mijn collega ook is geweest. Zij vond het geweldig....quote:Op zondag 21 januari 2018 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zang was prima, show ook wel met 3 extra podia in de zaal die met bruggen verbonden werden.
Maar er zat geen vaart in door de vele verkleedpartijen en praatjes tussendoor.
Been there, done that...
[ afbeelding ]
Dat getreuzel en getut tussendoor kan ik ook altijd slecht tegenquote:Op zondag 21 januari 2018 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zang was prima, show ook wel met 3 extra podia in de zaal die met bruggen verbonden werden.
Maar er zat geen vaart in door de vele verkleedpartijen en praatjes tussendoor.
Been there, done that...
[ afbeelding ]
Heel veel er omheen.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las net op Facebook dat mijn collega ook is geweest. Zij vond het geweldig....
Maar veel "eromheen" dus?
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel veel er omheen.
Ik zal wel te weinig gay zijn...
Eens... al was het bij mijn ouders de LPquote:Op zondag 21 januari 2018 09:59 schreef livelink het volgende:
Dit was toch stiekem best een mooie uit de cdkast van mijn ouders.
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel veel er omheen.
Ik zal wel te weinig gay zijn...
Gezellig!quote:Op zondag 21 januari 2018 10:10 schreef just me het volgende:
Hij ging het niet vieren maar Merel en gezin zouden wel even langs gaan, plannen zijn gewijzigd ivm buikgriep aanval in Hilversum en nu ga ik naar Junior vanmiddag of zij komen langs
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd! Dus je gaat vandaag ook je kleinzoon weer vasthouden?quote:
Ook gezellig. Nemen ze dan taart mee?quote:Op zondag 21 januari 2018 10:10 schreef just me het volgende:
Hij ging het niet vieren maar Merel en gezin zouden wel even langs gaan, plannen zijn gewijzigd ivm buikgriep aanval in Hilversum en nu ga ik naar Junior vanmiddag of zij komen langs
sowieso een prachtig album, Listen without Prejudicequote:Op zondag 21 januari 2018 10:15 schreef livelink het volgende:
En alweer een mooie van George Michael
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even het deeg maken voor de broodjes... ik ga zelf broodjes bakken vandaag! Ben zo terug.
Ja, klopt. Ik heb hem ook. Ik wilde eigenlijk altijd wel eens naar een concert van George Michael. Maar de keren dat hij in Nederland was, had ik net geen geld of het kwam er niet van. Dat vind ik echt wel jammer dat ik die kans nu niet meer heb.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso een prachtig album, Listen without Prejudice
3-0 of 3-1 denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:18 schreef peaceman het volgende:
Melting wat denk je dat het wordt vanmiddag?
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen richting A'dam voor lunch en flyboarden, escape-roomen, een workshop rappen of een andere familie-activiteit die mijn broer geboekt heeft. Met kinderen vanaf 7 tot 78. We zullen zien wat het wordt...
Ik heb hem helaas ook nooit live gezien.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb hem ook. Ik wilde eigenlijk altijd wel eens naar een concert van George Michael. Maar de keren dat hij in Nederland was, had ik net geen geld of het kwam er niet van. Dat vind ik echt wel jammer dat ik die kans nu niet meer heb.
Ik heb eigenlijk geen idee, maar alles minder dan een overwinning is niet goed.quote:
sterktequote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen richting A'dam voor lunch en flyboarden, escape-roomen, een workshop rappen of een andere familie-activiteit die mijn broer geboekt heeft. Met kinderen vanaf 7 tot 78. We zullen zien wat het wordt...
Ja, heerlijkquote:Op zondag 21 januari 2018 10:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dus je gaat vandaag ook je kleinzoon weer vasthouden?
Ik heb ook wel medelijden met je broer moet ik zeggenquote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
heel veel sterktequote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Voorspeld bij Stenders?quote:Op zondag 21 januari 2018 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
3-1 heb ik al voorspeld bij Stenders.
Die verloot een plekje in de Radio2 studio als de uitslag goed voorspeld wordtquote:Op zondag 21 januari 2018 10:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Voorspeld bij Stenders?![]()
Hoe dat dan?
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die verloot een plekje in de Radio2 studio als de uitslag goed voorspeld wordt
En dank aan allen.
Morituri te salutant
Waarom niet?quote:Op zondag 21 januari 2018 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan, je moet ze niet teveel verwennen hoor.
Heel veel plezier en succes!quote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Rap ze!quote:Op zondag 21 januari 2018 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Edwin Hawkins R.I.P.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:28 schreef peaceman het volgende:
zo even een eresaluut aan wat overledenen...
Omdat ik dan weer baal dat jullie zo ver weg wonen.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik verwen mezelf ook daarmee, ik vind het zo lekker.
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer baal dat jullie zo ver weg wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
daar gaan we weer.... JIJ woont ver wegquote:Op zondag 21 januari 2018 10:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer baal dat jullie zo ver weg wonen.
Echt niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar gaan we weer.... JIJ woont ver weg
Gelukkig zeggen mijn ouders wel dat ik ver weg woonquote:Op zondag 21 januari 2018 10:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet.
Heb ik gisteren nog aan mijn ouders gevraagd, en die zeiden ook dat ik niet ver weg woonde.
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
de vader van ddm woont ook kei verwegquote:Op zondag 21 januari 2018 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen mijn ouders wel dat ik ver weg woon
Dan snapt die andere 50% er niets vanquote:Op zondag 21 januari 2018 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50% van de mensen hier vinden dit mooi
DDM vind het dus niets?quote:Op zondag 21 januari 2018 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50% van de mensen hier vinden dit mooi
Worst joke everquote:Op zondag 21 januari 2018 10:44 schreef Symphonic het volgende:
Nu ga ik even een mes uit de keukenlade halen
quote:Op zondag 21 januari 2018 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Melting, één troost: ik maak het vaker niet dan wel...
I know, maar die muziek sneed dwars door mijn ziel...quote:
meestal is dat iets positiefs, maar bij jou dus niet?quote:Op zondag 21 januari 2018 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar die muziek sneed dwars door mijn ziel...
Beter door je ziel dan door je strot.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar die muziek sneed dwars door mijn ziel...
Dire Straits daarentegen
merg en been was een betere omschrijving geweest.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
meestal is dat iets positiefs, maar bij jou dus niet?
Wees gerust... ik blijf Benjamin wel draaienquote:Op zondag 21 januari 2018 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
merg en been was een betere omschrijving geweest.
Maar misschien moet het ook gewoon een beetje wennen.
Dat lage kon ik prima hebben, dat hoge deed gewoon zeer
whehehehe ...quote:Op zondag 21 januari 2018 10:55 schreef peaceman het volgende:
DDM is sinds dat moment wel akelig stil Symph... je hebt toch niet........
leuke band wel ja. Niet al te vrolijk, maar wel mooi.quote:Op zondag 21 januari 2018 10:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit kende ik niet, maar dit is wel mooi
willen jullie verhuizen dan?quote:Op zondag 21 januari 2018 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog steeds me aan het vermaken op funda, al heb ik de echte pareltjes nu wel gehad, denk ik. Heiloo is echt een paradijs van retro badkamers en dito keukens
waarom zou je dan op funda kijken?quote:
gluren bij de burenquote:Op zondag 21 januari 2018 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom zou je dan op funda kijken?
ja ze is niet echt moeders mooiste, maar een gouden strotquote:
Tijdverdrijf.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij ookquote:Op zondag 21 januari 2018 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek nog een interieurverzorgster...
70’s spottenquote:Op zondag 21 januari 2018 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zondag 21 januari 2018 11:27 schreef peaceman het volgende:
Iemand bezwaar als ik straks ga verlengen?
Ik ga alleen zo even snel boodschappen doen omdat ik dus onverwacht bezoek krijgquote:Op zondag 21 januari 2018 11:27 schreef peaceman het volgende:
absoluut niet. Dit is gewoon heel fijn zondagochtend zoquote:Op zondag 21 januari 2018 11:27 schreef peaceman het volgende:
Absoluut nietquote:Op zondag 21 januari 2018 11:27 schreef peaceman het volgende:
luister jij dan ook?quote:
dan heb je Days gemist!quote:
quote:Op zondag 21 januari 2018 11:27 schreef peaceman het volgende:
niks mis met Queenquote:Op zondag 21 januari 2018 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]Die vraag stellen en vervolgens Queen draaien.........
dat is nog steeds niet gelukt?quote:Op zondag 21 januari 2018 11:33 schreef cafca het volgende:
Ik probeer nog steeds die Sonos plug-in aan de praat te krijgen...
Dat was je eigen keuzequote:Op zondag 21 januari 2018 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren iets te veel gezien...
quote:Op zondag 21 januari 2018 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren iets te veel gezien...
Ja, ze waren harder dan je hebben kon?quote:Op zondag 21 januari 2018 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had er wel een aantal verwacht, maar dit was 'harder dan ik hebben kan'...
Harde kern was aanwezig...quote:Op zondag 21 januari 2018 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ze waren harder dan je hebben kon?
En dat zo in het openbaar...quote:
Waarom zou je dat willen dan?quote:Op zondag 21 januari 2018 11:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voordeel,is wel: roep een keer joehoe en iedereen kijkt je aan
quote:Op zondag 21 januari 2018 11:42 schreef just me het volgende:
Nou kappen met die heerlijke nummers Peaceman, ik moet naar de Jumbo
quote:Op zondag 21 januari 2018 11:42 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2018 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]sorry ik kan niet aan je verzoek voldoen
O ja, dat op zich wel.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:41 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat je dat allemaal wel gewend was met de Gay Pride enzo?
quote:Op zondag 21 januari 2018 11:44 schreef livelink het volgende:
Dit is echt de ultieme zondagochtendmuziek. Oh, wat had ik vroeger een hekel aan dat soort zondagmorgen, waarbij mijn ouders dit soort muziek aan hadden staan en de gordijnen dicht hielden.
En nu doe ik het zelf en geniet er van![]()
Alleen aan gordijnen heb ik nog altijd een hekel. Mijn huis is gordijnloos. Alleen mijn dochter heeft gordijnen op haar kamer.
Dit is echt de ultieme zondagochtendmuziek. Oh, wat had ik vroeger een hekel aan dat soort zondagmorgen, waarbij mijn ouders dit soort muziek aan hadden staan en de gordijnen dicht hielden.
Ah joy...quote:Op zondag 21 januari 2018 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat op zich wel.
Heb er ook geen problemen mee, maar ik voelde me wel een beetje 'the only not gay in town'.
Tijdens de speeches tussendoor lag de nadruk ook wel heel erg op het 'anders zijn'...
werd je nog gespot door de heren aanwezigen?quote:Op zondag 21 januari 2018 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat op zich wel.
Heb er ook geen problemen mee, maar ik voelde me wel een beetje 'the only not gay in town'.
Tijdens de speeches tussendoor lag de nadruk ook wel heel erg op het 'anders zijn'...
Nee, hoewel ik wel opviel door niet te gaan staan, mee te zwaaien en te krijsen...quote:Op zondag 21 januari 2018 11:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
werd je nog gespot door de heren aanwezigen?
Waarom is dit een persoonlijke favoriet?quote:
Daar heeft Twan gisteren een sollicitatiegesprek gehad. Morgen hoort hij of hij aangenomen is.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:42 schreef just me het volgende:
Omdat vrijwel niemand het kent en ik het prachtig vind.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom is dit een persoonlijke favoriet?
Spannend.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heeft Twan gisteren een sollicitatiegesprek gehad. Morgen hoort hij of hij aangenomen is.
#Fakenews alsdus Trump op Twitter..quote:Op zondag 21 januari 2018 11:50 schreef livelink het volgende:
Geschiedenislesje voor de Trumps in deze wereld.
Alleen aan gordijnen heb ik nog altijd een hekel. Mijn huis is gordijnloos. Alleen mijn dochter heeft gordijnen op haar kamer.
Ow dat is hier wel anders... overvloed aan scholieren. Ze hadden meerdere gesprekken en gaan natuurlijk kijken hoe ze het kunnen inpassen qua beschikbaarheid. Hij werkt nu bij Domino's pizza als bezorger, maar heeft elke maand verschillende uren. Gemiddeld 8 uur per maand. Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Spannend.
Hier kunnen ze bij de Jumbo niet aan hulpkrachten komen.
Dat schiet niet op nee.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is hier wel anders... overvloed aan scholieren. Ze hadden meerdere gesprekken en gaan natuurlijk kijken hoe ze het kunnen inpassen qua beschikbaarheid. Hij werkt nu bij Domino's pizza als bezorger, maar heeft elke maand verschillende uren. Gemiddeld 8 uur per maand. Dat zet geen zoden aan de dijk.
Nee niet echt.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee.
Afwachten nu dus maar.
Ik dacht dat je zelf ging bakken.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Stomme Hemasite.... het lukt niet met ontwerpen van een taart.![]()
hier wel gordijnen, en ook nodig bij de schuifpui ivm zon in de zomer en kou in de winter. In de voorkamer aan de straatkant hangen twee sierstroken en hebben we luxaflex duette shades en die gaan nooit openquote:Op zondag 21 januari 2018 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
+1 ik hou ook niet van gordijnen. We hebben alleen rolgordijnen.
Ow en we hadden gordijnen bij de tuindeuren, maar toen de rails afknapten, hebben we ze nooit meer opgehangen. Ze liggen nu in een kast.
Nog niet veel, maar toch alweer iets meer.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Yeps, zou fijn zijn voor hem. Dan heeft hij elke week in ieder geval zo'n 4 uur. Varieert tussen 2 en 12 uur per week, maar in de praktijk minimaal 4 uur per week.
Ook!quote:
Wordt hij zo verwend, en dan nog is hij niet tevreden.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook!Alleen een taart van de Hema is niet voldoende. En Lennon vindt alleen Hema taart lekker.
Verkocht!! Ik hou wel van retro, maar dit is wel een beetje veel van het goede.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is toch fantastisch retro? Jammer dat er geen bijpassende badkamer in zit. https://www.funda.nl/koop(...)rglaan-18/#overzicht
Het verbaast me echt hoeveel er hier in de regio nog in die staat is.
Dat jullie uberhaupt nog eten...quote:Op zondag 21 januari 2018 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook!Alleen een taart van de Hema is niet voldoende. En Lennon vindt alleen Hema taart lekker.
Pfff.... dat mensen zoiets kopen.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is toch fantastisch retro? Jammer dat er geen bijpassende badkamer in zit. https://www.funda.nl/koop(...)rglaan-18/#overzicht
Het verbaast me echt hoeveel er hier in de regio nog in die staat is.
Ja, een keer zoveel per maand. En een hoger uurloon. En de mogelijkheid om in vakantie meer uren te werken. Per saldo een stuk beter dus.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet veel, maar toch alweer iets meer.
Ow hij is juist helemaal niet veeleisend... maar lust geen kwarktaart of bokkenpootjestaart. En het is zijn verjaardag, dus hij mag kiezen.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt hij zo verwend, en dan nog is hij niet tevreden.
En die zijn juist zo lekker.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is juist helemaal niet veeleisend... maar lust geen kwarktaart of bokkenpootjestaart. En het is zijn verjaardag, dus hij mag kiezen.
waarschijnlijk ken je alleen Whats up en Spaceman?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:10 schreef Melting het volgende:
Deze ken ik niet van de 4 blonde nonnen.
Spaceman twijfel ik zelfs over.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk ken je alleen Whats up en Spaceman?
Ik kom erachter.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:12 schreef livelink het volgende:
Four non blondes hebben echt wel meer dan 1 mooi nummer gemaakt.
dat is best gehannes jaquote:Op zondag 21 januari 2018 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Stomme Hemasite.... het lukt niet met ontwerpen van een taart.![]()
ik vind die hele plaat wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:12 schreef livelink het volgende:
4 non blondes hebben echt wel meer dan 1 mooi nummer gemaakt.
Ik moest er wel aan wennen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die hele plaat wel goed eigenlijk.
Het is gelukt uiteindelijk en besteld!quote:
No place like home en Dear Mr. Presidentquote:Op zondag 21 januari 2018 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest er wel aan wennen, eerlijk gezegd.
Is de lijst nog lang?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is gelukt uiteindelijk en besteld!Weer iets af te strepen van mijn lijstje.
Het valt mee. We moeten nog 2 cadeautjes kopen, de fiets was wat goedkoper dan gedacht dus krijgt hij er nog wat bij. Verder de boodschappen nog voor volgende week zaterdag, maar dat kan pas vrijdag. Vandaag wel spullen voor zijn traktatie dinsdag kopen.quote:
Al een idee wat het wordt op het feestje?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het valt mee. We moeten nog 2 cadeautjes kopen, de fiets was wat goedkoper dan gedacht dus krijgt hij er nog wat bij. Verder de boodschappen nog voor volgende week zaterdag, maar dat kan pas vrijdag. Vandaag wel spullen voor zijn traktatie dinsdag kopen.
En we moeten nog een kinderfeestje regelen.
Hij wil naar zo'n indoorspeeltuin. Lekker makkelijk voor ons. We moeten alleen nog even kijken welke dag het handigst is.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Al een idee wat het wordt op het feestje?
Kijk.... dat is makkelijk. Alleen het geschreeuw van die kinderen, daar werd ik gek van.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij wil naar zo'n indoorspeeltuin. Lekker makkelijk voor ons. We moeten alleen nog even kijken welke dag het handigst is.
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:26 schreef peaceman het volgende:
met wat ik nog wil draaien kom ik dus echt niet uit qua eindtijd, dus in elk geval door tot 18.00 uur.
jij bent zeker de grappigste thuisquote:
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent zeker de grappigste thuis
Ja, dat is ook zo. peaceman en ik gaan samen mee en kletsen de tijd wel weg, de kinderen zijn voornamelijk aan het spelen. Dan valt het nog enigszins mee. Hij gaat daar ook eigenlijk nooit naartoe, dus is voor hem echt wel een feestje. Maar hij wil niet in de verjaardagsstoel!quote:Op zondag 21 januari 2018 12:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is makkelijk. Alleen het geschreeuw van die kinderen, daar werd ik gek van.
dat verklaart een hoopquote:
oh moeten we praten met elkaar dan? Kan dat niet via de app?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. peaceman en ik gaan samen mee en kletsen de tijd wel weg, de kinderen zijn voornamelijk aan het spelen. Dan valt het nog enigszins mee. Hij gaat daar ook eigenlijk nooit naartoe, dus is voor hem echt wel een feestje. Maar hij wil niet in de verjaardagsstoel!![]()
Toen ik er was, waren de kinderen ook aan het spelen, maar de tafel stond midden in de ruimte van speeltoestellen.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. peaceman en ik gaan samen mee en kletsen de tijd wel weg, de kinderen zijn voornamelijk aan het spelen. Dan valt het nog enigszins mee. Hij gaat daar ook eigenlijk nooit naartoe, dus is voor hem echt wel een feestje. Maar hij wil niet in de verjaardagsstoel!![]()
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh moeten we praten met elkaar dan? Kan dat niet via de app?
Ja hoor, dat kan ook.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh moeten we praten met elkaar dan? Kan dat niet via de app?
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ook.Het kan ook via Fok!
Ow dat is wel hectisch ja!quote:Op zondag 21 januari 2018 12:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen ik er was, waren de kinderen ook aan het spelen, maar de tafel stond midden in de ruimte van speeltoestellen.
Ik werd gek.
Heb je die nu al klaar?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:30 schreef just me het volgende:
kwarktaart staat in de koelkast
![]()
had ik nog controle ook bij de Jumbo
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:30 schreef just me het volgende:
![]()
ja ik zou die bejaarden ook niet vertrouwen..quote:Op zondag 21 januari 2018 12:30 schreef just me het volgende:
![]()
Is Vout weggelopenquote:
was ook wel heel lastig, 6 boodschappen in 'n mandjequote:Op zondag 21 januari 2018 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik zou die bejaarden ook niet vertrouwen..
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik zou die bejaarden ook niet vertrouwen..
waarvan 5 niet gescanned?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:32 schreef just me het volgende:
[..]
was ook wel heel lastig, 6 boodschappen in 'n mandje
![]()
Dan was ze zo snel niet terug geweest.quote:
Ik ga Junior geen taart geven die ik niet betaald heb hèquote:
ach als zo'n oudje besje begint te huilen en beetje bazelen over het aow-loontje waar ze het niet mee redt... je weet niet waar zo'n supermarktmanager gevoelig voor is he?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was ze zo snel niet terug geweest.
In plaats van dat hij zelf taart mee brengt.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga Junior geen taart geven die ik niet betaald heb hè
Dan ga ik dat volgende keer proberen! Diaan wil vast wel een taart bakken met een vijl erin als ik in de gevangenis zitquote:Op zondag 21 januari 2018 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach als zo'n oudje besje begint te huilen en beetje bazelen over het aow-loontje waar ze het niet mee redt... je weet niet waar zo'n supermarktmanager gevoelig voor is he?
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik dat volgende keer proberen! Diaan wil vast wel een taart bakken met een vijl erin als ik in de gevangenis zit
Wie weet heeft hij ook nog wat bij zich, het ging allemaal zo lekker ongeplandquote:Op zondag 21 januari 2018 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zelf taart mee brengt.
Hij is toch jarig.
Misschien heeft hij wel kwarktaart bij.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij ook nog wat bij zich, het ging allemaal zo lekker ongepland
of moorkoppenquote:Op zondag 21 januari 2018 12:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel kwarktaart bij.
Ik proef enige taartfrustraties in jouw posts vandaag.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zelf taart mee brengt.
Hij is toch jarig.
Dan stuur ik die van mij wel naar jou opquote:Op zondag 21 januari 2018 12:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel kwarktaart bij.
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dan stuur ik die van mij wel naar jou op
Frustaarties inderdaad!quote:Op zondag 21 januari 2018 12:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik proef enige taartfrustraties in jouw posts vandaag.
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik dat volgende keer proberen! Diaan wil vast wel een taart bakken met een vijl erin als ik in de gevangenis zit
Diaan zou gek worden denk ik. Ongeplande taartenquote:Op zondag 21 januari 2018 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij ook nog wat bij zich, het ging allemaal zo lekker ongepland
dat wordt leuk.... weten we zeker dat Melting binnenkort ziek is... kwarktaart lang buiten de koelkast is een slecht plan.quote:Op zondag 21 januari 2018 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dan stuur ik die van mij wel naar jou op
Kwam daar de Godmother even in haar bovendrijven?quote:Op zondag 21 januari 2018 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wordt leuk.... weten we zeker dat Melting binnenkort ziek is... kwarktaart lang buiten de koelkast is een slecht plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |