SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
wat mot jequote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
De mot in me lijf is wel een mooie uitdrukking. Die ga ik erin houden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
De mot in me lijf is wel een mooie uitdrukking. Die ga ik erin houden.
fijne avondquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
Fijne avond, en misschien tot straks, of anders tot morgen.
Radio 49 doods op een zaterdag avond....quote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Winnaar Popprijs 2017: Kensington.
Wat een armoe
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal dan ook maar even zeuren:
Zestien jaar oude gillende en huilende jongetjes bij Lady Gaga was toch iets over de top...
Ben je toch weer een ervaring rijkerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Zestien jaar oude gillende en huilende jongetjes bij Lady Gaga was toch iets over de top...
Hoezo armoe? Mensen hebben ook andere dingen te doenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio 49 doods op een zaterdag avond....
Wat een armoe
en stiekem vond je het toch 'n beetje leuk ?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Armoe omdat het jaren terug heel erg druk was op een zaterdag avond....quote:Op zondag 21 januari 2018 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Hoezo armoe? Mensen hebben ook andere dingen te doen
[..]
en stiekem vond je het toch 'n beetje leuk ?
jep, dat was vroeger, en nu is het anders, wil niet zeggen dat het hier niet meer leuk is hoor!quote:Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Armoe omdat het jaren terug heel erg druk was op een zaterdag avond....
Ik ga die discussie niet met je aan gothmother of R49. Ik mis gewoon de oude tijd en ik weet ook wel dat vroeger niet het zelfde is als nu.quote:Op zondag 21 januari 2018 00:33 schreef just me het volgende:
[..]
jep, dat was vroeger, en nu is het anders, wil niet zeggen dat het hier niet meer leuk is hoor!
Dingen veranderen, mensen veranderen, interesses veranderen, het is net het gewone leven!
Het is allemaal de schuld van Meltingquote:Op zondag 21 januari 2018 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet met je aan gothmother of R49. Ik mis gewoon de oude tijd en ik weet ook wel dat vroeger niet het zelfde is als nu.
helaas is dat behalve bij R'49 bij de meeste Fok topics zo tegenwoordigquote:Op zondag 21 januari 2018 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Armoe omdat het jaren terug heel erg druk was op een zaterdag avond....
doe er wat aanquote:Op zondag 21 januari 2018 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas is dat behalve bij R'49 bij de meeste Fok topics zo tegenwoordig
Griep?quote:Op zondag 21 januari 2018 08:13 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Ik voel me alsof ik gisteren flink aan de alcohol heb gezeten, terwijl ik geen druppel alcohol op heb.
Dat hoop ik niet.quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen allen
![]()
Oh balen dat je je zo voelt Melting, rustig aan vandaag
Oh, naar welke film gaan jullie?quote:Op zondag 21 januari 2018 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En ja, straks met ouwelui naar de film.
Die ken ik niet.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, naar welke film gaan jullie?
Ik ga dinsdagmiddag met mijn golfvriendinnen naar Three Billboards
klinkt goedquote:Op zondag 21 januari 2018 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
We gaan naar Darkest Hour. Dat gaat over Churchill en hoe hij in de oorlog heeft geacteerd.
Je bent erg aardig voor de buurvrouw.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:25 schreef just me het volgende:
Even snel de buurvrouw koffie geven en een broodje voor haar maken,
Ben nog even bezig, ik tune zo in.quote:Op zondag 21 januari 2018 09:31 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
09:40 - 11:40 DJ Peaceman - wakker worden met..
Zang was prima, show ook wel met 3 extra podia in de zaal die met bruggen verbonden werden.quote:Op zondag 21 januari 2018 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je toch weer een ervaring rijker![]()
Hoe was het verder qua show en zang?
Dat doet ze ook hoor en haar zoon helpt mij ook als het nodig is, prima deal zoquote:Op zondag 21 januari 2018 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent erg aardig voor de buurvrouw.
Ze mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n buuf.
quote:Op zondag 21 januari 2018 09:31 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
09:40 - 11:40 DJ Peaceman - wakker worden met..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |