SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee, groep 8 nog, maar wat een nummerquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn caravanmof,love joinen op de verdieping hierboven.
Het was toch wel,een fijn jaar dat 1987
Dank peaceman![]()
truste henkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn caravanmof,love joinen op de verdieping hierboven.
Het was toch wel,een fijn jaar dat 1987
Dank peaceman![]()
Prima 'band' sowieso....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meest succesvolle nummer uit de Verrukkelijke 15 volgens mij
quote:
quote:
En later werd-ie DJ van Onzin Radio?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de brugklas deden we nog aan sinterklaas.
Onze mentor en wiskundeleraar gaf B.A.D. van LL Cool J aan klasgenoot Rob.
je bent voorloper geweest... er schijnt nu een epidemie aan te komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoop gehoest nog
Maar goed, dat overleven we we nog wel.
Nou, dit griepje is al bezig sinds december las ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent voorloper geweest... er schijnt nu een epidemie aan te komen.
Dat kan nog wel even aanhouden. Collega van mij was 2,5 week geleden ziek thuis, is inmiddels wel aan het werk maar hoest nog steeds!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoop gehoest nog
Maar goed, dat overleven we we nog wel.
Die mag voorbij onze deur waaien! Komende week geen tijd voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dit griepje is al bezig sinds december las ik.
Maar er schijnt er nog 1 rond te waaien.
Ja, het zit lekker diep in de longen deze.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even aanhouden. Collega van mij was 2,5 week geleden ziek thuis, is inmiddels wel aan het werk maar hoest nog steeds!
komende jaren graag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die mag voorbij onze deur waaien! Komende week geen tijd voor.
Ja snap ik.... zo irritant.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, het zit lekker diep in de longen deze.
Wordt er helemaal gek van.
nogal ja, maar ja.. 1987quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:57 schreef ToT het volgende:
Okee dit is wel weer fakking slijmerig, maar vooruit!
Tis vooral dat je zit te hoesten op niks af.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis vooral dat je zit te hoesten op niks af.
Kijk, hoest je nog een goede fluim omhoogprima, daar doe je het voor. Maar dat eindeloze gehoest wat niks oplevert....
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis vooral dat je zit te hoesten op niks af.
Kijk, hoest je nog een goede fluim omhoogprima, daar doe je het voor. Maar dat eindeloze gehoest wat niks oplevert....
dat juist jij daar om jompelt..quote:
Och houd op! Houd op!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
drooghoesten is idd zwaar irritant.
daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Och houd op! Houd op!
Tis nog erger dan droogneuken.
Mijn vriendin ligt niet in een coma...quote:
Nooit een girlfriend in a coma gehad?quote:
nee, is het aan te raden dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit een girlfriend in a coma gehad?
Als je de Vaseline maar niet vergeetquote:
Echt waarquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 1987 nemen we afscheid van de Zangeres Zonder Naam.
Haar afscheidsconcert wordt op oudejaarsavond uitgezonden door de VARA.
hoho.... in coma is niet dood.. dus ze zou dan lichamelijk wel kunnen reageren op bepaalde handelingen..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als je de Vaseline maar niet vergeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij kon deze foto wel in 1987 genomen zijn. Ik deed elk jaar mee met de playbackshow op de campingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Volgens mij kon deze foto wel in 1987 genomen zijn. Ik deed elk jaar mee met de playbackshow op de campingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Volgens mij kon deze foto wel in 1987 genomen zijn. Ik deed elk jaar mee met de playbackshow op de campingWaarom van die vage types als partners gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom van die vage types als partners gekozen?
Die stonden stijf van de wiet, werden ze helemaal wazig van!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij kon deze foto wel in 1987 genomen zijn. Ik deed elk jaar mee met de playbackshow op de campingNiks veranderd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie Barbarella playbackten: dan was het niet 1987
Ik ben al hard aan het nadenken wie we na deden. Volgens mij niet Barbarella. Maar als ik naar mijn haar, lichaam kijk, moet het wel een beetje rond 1987 zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie Barbarella playbackten: dan was het niet 1987
Bananarama?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben al hard aan het nadenken wie we na deden. Volgens mij niet Barbarella. Maar als ik naar mijn haar, lichaam kijk, moet het wel een beetje rond 1987 zijn.
Een blanke Mai Tai?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben al hard aan het nadenken wie we na deden. Volgens mij niet Barbarella. Maar als ik naar mijn haar, lichaam kijk, moet het wel een beetje rond 1987 zijn.
#metooquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jack Spijkerman draaide in 1987 in zijn shows altijd de parodie Walk With an Erection
Ik kan me niet voorstellen dat ik een wasbordje had... ik was altijd een beetje mollig. Dit moet wel net voor de pubertijd zijn geweest... toen ik ouder was, liep ik echt niet met blote buik. Toen had ik zelfs altijd shirtjes aan over badkleding.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 1987 had Diaan73 nog een wasbordje a la He-Man.
Dictator of Radar Lovequote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het kon wel Centerfold zijn geweest, maar geen idee welk nummer.
Dick Tator...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
Het kon wel Centerfold zijn geweest, maar geen idee welk nummer.
quote:
Viespeuk!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel de kleding weing Centerfold is...
sowieso weinig kleding..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel de kleding weing Centerfold is...
We hadden geen idee. Vonden het wel een leuk liedje denk ik...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel de kleding weinig Centerfold is...
Neem een katquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Excuses voor mijn stilte. Tot mijn grote ergernis heb ik weer een muis in huis gevonden. Moest me bezighouden met muizenvallen zetten, etc.
neem een katquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Excuses voor mijn stilte. Tot mijn grote ergernis heb ik weer een muis in huis gevonden. Moest me bezighouden met muizenvallen zetten, etc.
weltrusten! Waarschijnlijk komt er nog wel een deel 2.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik moet afhaken, Peaceman. De vrijdagavonduitputting slaat hard toe.
Dank je wel voor een hele mooie trip to memory lane. Jullie allemaal trouwens.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
quote:
quote:
Tuk ze!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik hoef geen kat. Muizenvallen zijn gezet. Het is een piepklein muisje, waarschijnlijk nog niet eens volwassen. Het vervelende is niet dat muisje, maar dat ze mijn huis weer in weten te komen. Meer dan een half jaar geen last gehad.quote:
Muizen komen door de kleinste gaatjes. En als dit jonkie binnen zit, reken er maar op dat pa en ma ook ergens in je huis zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoef geen kat. Muizenvallen zijn gezet. Het is een piepklein muisje, waarschijnlijk nog niet eens volwassen. Het vervelende is niet dat muisje, maar dat ze mijn huis weer in weten te komen. Meer dan een half jaar geen last gehad.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'alternatief toen het nog alternatief was'
Klopt. 1986quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is deze echt heel veel ouder!
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
idd ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
maar ook nog een hit in 1987quote:
Ik woon een appartement, kortom zonder kelder of zolder; alles gelijkvloers. Als ik een groot huis had en er liepen ergens muizen in de kelder, zou ik er niet om malen. Maar nu is het gewoon knap vervelend. Vooral omdat ik niet weet hoe ze binnenkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muizen komen door de kleinste gaatjes. En als dit jonkie binnen zit, reken er maar op dat pa en ma ook ergens in je huis zitten.
ja jij, ik en Noobie...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat de anderen, op n00bie zelf na, dit niet zullen begrijpen...
kortom, een onderonsjequote:
Ach, afhankelijk van je buren..... er zijn wel eens muizen op 11 hoog in een flat aangetroffen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik woon een appartement, kortom zonder kelder of zolder; alles gelijkvloers. Als ik een groot huis had en er liepen ergens muizen in de kelder, zou ik er niet om malen. Maar nu is het gewoon knap vervelend. Vooral omdat ik niet weet hoe ze binnenkomen.
Het Vingerlied van Adele Bloemendaal?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:28 schreef peaceman het volgende:
jammer dat knokkels er niet is.. heb nog een liedje voor hem...
en dan heb ik er nog een hoop slecht uitgelatenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op die manier kom ik ook tot 7 uur vulling...
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Vingerlied van Adele Bloemendaal?
Met een klein beetje hint weet ik m vast wel te radenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het Vingerlied van Adele Bloemendaal?
voor die tijd was die clip wel iets meer dan leuk.quote:
Heb in Covent Garden nog met die poppen mogen spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor die tijd was die clip wel iets meer dan leuk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sluit ook af... nog even liggen en tv kijken. Fijne avond nog, tot morgen
Saluut mevrouw Centerfold!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sluit ook af... nog even liggen en tv kijken. Fijne avond nog, tot morgen
tof!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb in Covent Garden nog met die poppen mogen spelen.
Daar zat destijds een soort van Spitting Image studio/museum...
Zou ze Rowan geweest zijn?quote:
Ik weet het, maar ik heb 9,5 jaar nooit een muis gezien en het laatste halfjaar ineens wel. Er moet een reden zijn dat ze nu ineens binnenkomen en eerder nooit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, afhankelijk van je buren..... er zijn wel eens muizen op 11 hoog in een flat aangetroffen.
Sowieso, met het slechte weer zoeken muizen sneller de huizen op. En de verdieping maakt echt niet uit.
Muizen hebben een flexibel skelet, dus menig kleine gaatje komen ze door. Ook onder kieren van voordeuren en dergelijke.
Vanwege haar haar gok ik op Cecilia...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou ze Rowan geweest zijn?
leuke outfits welquote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege haar haar gok ik op Cecilia...
[ afbeelding ]
Naja, beter dan Laura iig!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Cecillia de blonde is, dan gok ik daar ook op.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |