SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Nee, en ook niet meer verliefd op Adam Curry (of Marco van Basten).quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben je nog steeds jaloers op Patricia Paay?
Nee hoor. Die werd in 1974 uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 1987 werd de Rickroll uitgevonden.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor. Die werd in 1974 uitgevonden.
Marcoquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, en ook niet meer verliefd op Adam Curry (of Marco van Basten).
echt serieusquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
NWS / Wastabletten eten: YouTube verwijdert video's van gevaarlijke rage
Ik vernam vandaag dit fenomeen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze het lekker doen. Dat schroeft het gemiddelde IQ van de mensheid wat op.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan die enge dingen niet eens vastpakken, brrquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was het ook en misschien nog wel... toch best een geinig liedje voor 1 keer per .... (getal invullen naar eigen keuze) jaarquote:
Vanaf de zomer van 1987 had ik geen TV meer in huisquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de zomer van 1987 nam Paul de Leeuw de rol van Simon Naaigaren over als co-presentator van Sterrenslag. Het zou zijn doorbraak betekenen.
Dat is ook enigzins aan mij voorbijgegaan toen, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de zomer van 1987 nam Paul de Leeuw de rol van Simon Naaigaren over als co-presentator van Sterrenslag. Het zou zijn doorbraak betekenen.
inmiddels is hij 60quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
was het ook en misschien nog wel... toch best een geinig liedje voor 1 keer per .... (getal invullen naar eigen keuze) jaar
jahquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de Herald Of Free Enterprise?
vandaar dat dat aan me voorbij is gegaanquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:27 schreef livelink het volgende:
Curiosity killed the cat![]()
![]()
Boyband avant la lettre!
Dat was ook al zo’n slimme actie jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we alweer een beetje een tijdsbeeld?
Mattias Reim...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Matthias Rust. Mooie maar oerdomme actiequote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Typte ik ook eerst bij het Googlen...quote:
komt vast nog wel... ik had nogal veel keusquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verdulleme nog geen brugklasnummer gehoord
Geef die DJ van je even nog wel even een chocomel...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Zo moest Lennon nog even naar bed brengen, maar nu hoef ik even niets meer dan zitten, luisteren en hier posten.
Ja, dat wel. Dank je welquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft net thee gehad. En ik heb last van mijn rug/nek en zit nu net goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef die DJ van je even nog wel even een chocomel...
met rum, daar ga je heel soepel van pratenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef die DJ van je even nog wel even een chocomel...
En dat terwijl zij toch in tegenstelling tot de andere van het vrouwelijk geslacht isquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Een Jackson die ik niet zo heel goed kan hebben
toen was het verval echt al ingezetquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef cafca het volgende:
In mijn herinnering was er toch wel betere muziek in 1987...
vrees niet mijn vriend, zelfs ik heb mijn grenzen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Hurrrrrrrr
Van wiki:
Bestverkochte singles in Nederland:
1 Piet Veerman - Sailin' home
ik wacht nog steeds op de vogeltjesdansquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees niet mijn vriend, zelf ik heb mijn grenzen.
En dat durf je met droge ogen te beweren terwijl er net BZN voorbij kwam?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees niet mijn vriend, zelf ik heb mijn grenzen.
ik heb er helemaal niets mee, net zo weinig als met witnie joestonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dat terwijl zij toch in tegenstelling tot de andere van het vrouwelijk geslacht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |