Neen. Maar laten we mar stoppen met deze discussie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
primair door niet-joden
in USA en in Nederland, en in België en in Frankrijk en in de UK en in Zweden en ...... en .... en ...
??quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:58 schreef Rangono het volgende:
Vind het toch bijzonder. Je laat een spreker spreken die het heeft over oorlogs-economie, verplichte sterilisatie . Maar wanneer trollen het over joden gaan hebben, dan moet de livestream op slot !
Die vent aan het begin. De derdewereld, omdat ze daar teveel kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
??
vertel..
welke spreker in de zaal had het over gedwongen sterilisatie...
waarom en wie wil hij zo mishandelen
hoe heet die ?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:01 schreef Rangono het volgende:
[..]
Die vent aan het begin. De derdewereld, omdat ze daar teveel kinderen krijgen.
Bitterballen zijn op?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
Ze zeggen dat de stream weer opgestart zal worden
https://www.facebook.com/pg/NedLeeuw/posts/
Meer gediplomeerd zemelaar die niet van kritiek houdt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:11 schreef Bluesdude het volgende:
http://tpo.nl/author/ajiedj-bakas/
ah type uncle tom.... whitey helper
Rechts doet dat ook nooit, die koketteren liever met wat links bereikt heeft als het om het land gaat. Als rechts met liederen en vlaggen aan komt zetten dan is dat het EU-elitelied en die sterrenvlag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met het volkslied beginnen is een rechts nieuwe geloofsbelijdenis.
Linkse denkers zijn daar niet zo van en blijven eerder weg.
De organisatie pretendeert een breed platform te zijn. Dat zijn ze dus niet.
twitter:ChrisIsErbij twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 21:10:15BREEKJE BIJ #NedLeeuw: Thierry Baudet komt niet en wordt vervangen door Joost Eerdmans, hoor ik zojuist van iemand van Leefbaar Rotterdam. reageer retweet
Zeg ik net, dat het geen rechtse traditie is politieke bijeenkomsten met het wilhelmus te beginnen.quote:
onzin....quote:Als rechts met liederen en vlaggen aan komt zetten dan is dat het EU-elitelied en die sterrenvlag.
Nou dan, er is dus niks breeds of smals aan. Het is hooguit wat ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg ik net, dat het geen rechtse traditie is politieke bijeenkomsten met het wilhelmus te beginnen.
Zemelaar, dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
ik luister die Bakas terug.... maar wat bazelt hij nou over oorlogseconomie.
Er is geen oorlog
Daar word jij blij van?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef Nintex het volgende:
Harry Mens draait regelmatig het Wilhelmus
Harry en zijn posse zien proosten op het Wilhelmus met Theo Hiddema er ongemakkelijk bij is prachtige TVquote:
zeg ik net... dit is geen breed platformquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou dan, er is dus niks breeds of smals aan. Het is hooguit wat ongebruikelijk.
Joh, ene oor in, andere oor uit. Wat ik zei: het zijn ook geen nazi's, weer typisch NLs amateurisme allemaal. Beetje hetzelfde toen de echte nazi's NL binnenvielen op 10 mei 1940, zeg maar. Militairen die al een paar maanden gezellig aan het bivakkeren waren in het kader van the phoney war met de gebruikelijk NLse onderbroekenhumor van dien en dan toen de nazi's de grens overgingen met hun fietsjes er achteraan. Grosso modo dan hè. NLers kunnen van alles een soort gek feestje maken, denk ik wel eens. Als ze rechts zijn en als ze links zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist wat hij zei.... ? Ik snap het niet . Verwacht hij een oorlog dan ?
Moet altijd enorm lachen tegenwoordig als ik Hiddema zie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Harry en zijn posse zien proosten op het Wilhelmus met Theo Hiddema er ongemakkelijk bij is prachtige TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |