Ik begrijp het wel, het is alleen nogal open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:43 schreef Rangono het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? zijn kritiek op de wapenwedloop tijdens de koude oorlog was valide, zijn gedachtes over de Europese civilisatie.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, het is alleen nogal open deuren intrappen.
En wees het soort mens dat oplossingen verzint.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
Okee,, westen heeft via via het beste maatschappelijk spelletje van drama en narratief opgeleverd en alleen mensen die aan hetzelfde spelletje mee willen doen kunnen we hier dus verwelkomen?
Ja, wat inherent is aan het beste van het beste spelletje dat we hier voeren, volgens hem.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
En wees het soort mens dat oplossingen verzint.
In het genre water is nat en veeg goed je billen af na het poepen.quote:
Tja. Maar als je 'edgy' dingen zegt, dan gaat labiel-links huilie huilie doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
In het genre water is nat en veeg goed je billen af na het poepen.
Hij zei helemaal geen edgy dingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:59 schreef Rangono het volgende:
[..]
Tja. Maar als je 'edgy' dingen zegt, dan gaat labiel-links huilie huilie doen.
Nu was hij braaf liberaal, is het nog niet goed.
Neuh, maar nu helemaal niet. Zelfs geen 'feminist suck, because'..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja sorry.
Hoe dan ook: ik denk ook dat-ie nooit edgy dingen heeft gezegd ook.
Ja, to say the least zeg, kan zo maar een docent op een sociale academie ergens in de jaren 70 zijn, die dit vertelt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:02 schreef Rangono het volgende:
[..]
Neuh, maar nu helemaal niet. Zelfs geen 'feminist suck, because'..
Het was echt heel saai.
En nu?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:19 schreef bamibij het volgende:
Peterson was niet te volgen. Had ook nog wat van hem gelezen, ligt wss daaraan.
Pauze wrs, werden hapjes en drankjes aangekondigd toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:22 schreef Rangono het volgende:
[..]
En nu?
Doet bij jou de livestream het nog?
Ah, dat zal wel ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pauze wrs, werden hapjes en drankjes aangekondigd toch?
Ja, zag wel af en toe bedenkelijke dingen voorbij komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:24 schreef Rangono het volgende:
[..]
Ah, dat zal wel ja.
Alt Right was overigens de chat weer heerlijk aan het trollen. Genieten
Af en toe??quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zag wel af en toe bedenkelijke dingen voorbij komen.
Veel over de 'internationale jood'. Nedleeuw had wel wat moeten doen aan de moderatie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zag wel af en toe bedenkelijke dingen voorbij komen.
Ja, nou ja ik zag dus voorbij komen dat de joden Europa hadden vernietigd oid, dacht zelf daar ga ik verder niet meer op letten dus. Maar het ging dus op dezelfde manier door?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Af en toe??![]()
Die hele chat zit vol met nazi's en fascisten.
Ja, wel redelijk apart idd...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:28 schreef Rangono het volgende:
[..]
Veel over de 'internationale jood'. Nedleeuw had wel wat moeten doen aan de moderatie.
Ja de hele tijd helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja ik zag dus voorbij komen dat de joden Europa hadden vernietigd oid, dacht zelf daar ga ik verder niet meer op letten dus. Maar het ging dus op dezelfde manier door?
Ja, lekker spelletje dus hier in het westen, zou Peterson toch even op moeten letten dan.quote:
Het is overigens best een onderwerp waar je het op een deftige manier over moet kunnen hebben. Zeker in de US.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja ik zag dus voorbij komen dat de joden Europa hadden vernietigd oid, dacht zelf daar ga ik verder niet meer op letten dus. Maar het ging dus op dezelfde manier door?
Nah, nee hoor, dat is volslagen nonsense.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:30 schreef Rangono het volgende:
[..]
Het is overigens best een onderwerp waar je het op een deftige manier over moet kunnen hebben. Zeker in de US.
Hangt van je argumentatie af. En de conclusies die je eraan trekt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, nee hoor, dat is volslagen nonsense.
Ik heb me er doorheen verschillende topics al vaak en al jarenlang over uitgelaten inclusief argumentatie. Ik vind het volslagen nonsense vanuit historisch oogpunt beschouwd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:31 schreef Rangono het volgende:
[..]
Hangt van je argumentatie af. En de conclusies die je eraan trekt.
Maar dan heb je het over mensen die er ook over oordelen. Ik stel slechts vast. Dat bijvoorbeeld hoge posities vaak worden benut door mensen met een joodse achtergrond (vooral in de US). Dit heeft inderdaad meerdere historische redenen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb me er doorheen verschillende topics al vaak en al jarenlang over uitgelaten inclusief argumentatie. Ik vind het volslagen nonsense vanuit historisch oogpunt beschouwd.
Overigens vind ik ook weer dat je dit soort discussies moet overlaten aan historici en niet aan psychologen.
O, en ik weet dat de geschiedenis een zeer lastig vak is hoor.
Zoals president van de VS, bedoel je?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:39 schreef Rangono het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over mensen die er ook over oordelen. Ik stel slechts vast. Dat bijvoorbeeld hoge posities vaak worden benut door mensen met een joodse achtergrond (vooral in de US). Dit heeft inderdaad meerdere historische redenen.
Mwau, ook. Maar vooral media, bankwezen. Verder is het ook geen geheim dat de Israellobby in de US veel macht heeft.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals president van de VS, bedoel je?
Wat is vaak ? 10 % van de hoge posities ?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:39 schreef Rangono het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over mensen die er ook over oordelen. Ik stel slechts vast. Dat bijvoorbeeld hoge posities vaak worden benut door mensen met een joodse achtergrond (vooral in de US). Dit heeft inderdaad meerdere historische redenen.
In verhouding vaak. Maar zoals ik al zei: dit heeft historische redenen. Zo mochten joden bijvoorbeeld een behoorlijk lange tijd geen 'normale' arbeid verrichten. Ze gingen dus vanzelf de zakenwereld in. En dat er dan ook vanzelf een vorm van nepotisme komt, vind ik ook niet gek.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is vaak ?
10 % van de hoge posities ?
en wat is hoge posities?
Het beste is dat 'hoge posities' evenredig is naar de bevolkingssamenstelling.
Maar men weigert dat actief in te vullen... dat vind men weer discriminatie van de blanke man
wat is vaak ?quote:
Ik heb het nergens over schuld.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat is vaak ?
Dat de Amerikaans buitenlandse politiek heel vaak Israel steunt of ontziet komt door de niet-joodse Amerikanen. Die hebben de meerderheid in stemmen en in hoge politieke posts.
Net als in Nederland. Niet de schuld van joden die lobbyen
Ook presidenten, really? In media en bankwezen alleen, omdat ze daar in Europa al toe gedreven werden historisch gezien. Verder zijn veel van die joden seculier in die business. Joden kwamen ook terecht in vrije beroepen om dezelfde reden. Verder werden ze gedreven tot aanpassing en waren vrij fanatiek in het willen uitblinken en dus geaccepteerd worden. Daarnaast zijn ze ook in de media, het bankwezen en de vrije beroepen een minderheid. Dan de lobby voor Israël, het zionisme, was ook een seculier initiatief van oorsprong.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:42 schreef Rangono het volgende:
[..]
Mwau, ook. Maar vooral media, bankwezen. Verder is het ook geen geheim dat de Israellobby in de US veel macht heeft.
Ja, nou ja, zit wel vaak een soort van antisemitisme in iig imho ja. Joden zijn in feite Europeanen die de boot hebben gemist in de 19de eeuw om een vorm van nationalisme en een eigen staat te creëren. Ze werden gehinderd door het feit dat ze door het religieus antisemitisme in de eeuwen daarvoor een nomadisch bestaan moesten leiden, op de vlucht voor deze of gene machthebber die weer eens gezellig een pogrom uit de grond stampte. Goed in de Republiek hadden ze wel een verhoudingsgewijs veilig onderkomen, zelfs in Duitse gebieden vanaf de 18de eeuw, maar het hield niet over. Logisch gevolg is het zionisme geweest.quote:Het is helemaal niet zo 'edgy'. Vrij openbaar. Alleen mensen beginnen zo snel hysterisch 'antisemitisme!!' te schreeuwen.
Volgens die theorie zijn ze al 53 minuten bitterballen aan het eten. Geloof niet meer in die theorie. Ze hebben wrs de boel uitgezet vanwege de vele schampere opmerkingen?quote:
ik zit op dit adres:quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens die theorie zijn ze al 53 minuten bitterballen aan het eten. Geloof niet meer in die theorie. Ze hebben wrs de boel uitgezet van vele schampere opmerkingen?
Ook, ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik noem dat om duidelijk te stellen dat het pro-Israelbeleid door niet-joden gemaakt wordt.
Ja, wrs heb je daar wel een goede reden te pakken. Ik denk dat het op niets uitloopt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:55 schreef Nintex het volgende:
Ze zijn er denk ik achter dat dit een rechtse vorm is occupy.
Kortom, mensen bij elkaar verzamelen en dan? Maar weer naar huis, geen duidelijk doel, geen duidelijke mening, geen duidelijk plan.
Op die chat zag je tijdje geleden hoogst eigenaardige reacties staan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik zit op dit adres:
en als de stream aan is dan is de chat ook aan ?
die chat valt niet uit te schakelen apart ?
uit welke hoek kwamen die anti-semitische geluiden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |