Yupquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:53 schreef JanCees het volgende:
ze hebben google translate erbij gehaald
https://www.twitch.tv/twinvadersquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over?
meen jequote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
ZE maken grappen over VBL hooligans
Laat ze komen danquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
ZE maken grappen over VBL hooligans
Ik vind het echt geinig, dit is echt geweldig hoe technologie samenkomt en echt totaal andere manieren van communities mogelijk maakt.quote:
Gaan nooit veel kijkers scoren als ze hun viewers zo DISRESPECTENquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Maarja was wel leuk even toen die gast flipte
hopelijk laat ie nog wat zienquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:20 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/feyenoord/status/954402504502136832
Ik heb er niet zo gek veel vertrouwen in dat het een groot succes wordt, maar ik vind het een prachtige voetballer dus voor mij is het voldoende als ik hem weer een keer in het shirt zie.quote:
Volgensmij zijn het ook nichtenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaan nooit veel kijkers scoren als ze hun viewers zo DISRESPECTEN
Same.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo gek veel vertrouwen in dat het een groot succes wordt, maar ik vind het een prachtige voetballer dus voor mij is het voldoende als ik hem weer een keer in het shirt zie.
We pakken ze volgende keer wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zijn het ook nichten
helemaal met je eens, zo'n speler hier nog zien spelen is gewoon mooiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo gek veel vertrouwen in dat het een groot succes wordt, maar ik vind het een prachtige voetballer dus voor mij is het voldoende als ik hem weer een keer in het shirt zie.
Als ie fit blijftquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal met je eens, zo'n speler hier nog zien spelen is gewoon mooi
Hahgay.gifquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We pakken ze volgende keer wel.
heb jij toevallig hoteltips in bangkokquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal met je eens, zo'n speler hier nog zien spelen is gewoon mooi
Neequote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
heb jij toevallig hoteltips in bangkok
oke rustig maarquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat boeit me eigenlijk niet eens zo
Ik ken Duisburg op mijn duimpjequote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
knut: japan
opper: rusland
tarado: brazilie/bangkok/hong kong
mrstylo: koerdistan
drizzt en jojoortje: duitsland
kapiteintje en donraja: belgie en diens "snelwegen"
saind: anti-laos en pro-vietnam
dven: bulgarije
typisch: goedkope bestemmingen voor britten in spanje
jancees: westfriesland
vergeet ik nog regiokenners
welk gebied?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
heb jij toevallig hoteltips in bangkok
zat te kijken naar sukhumvitquote:
Ik begin langzaam een Spanje kenner te worden en Balkan (dus niet Bulgarije)quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
knut: japan
opper: rusland
tarado: brazilie/bangkok/hong kong
mrstylo: koerdistan
drizzt en jojoortje: duitsland
kapiteintje en donraja: belgie en diens "snelwegen"
saind: anti-laos en pro-vietnam
dven: bulgarije
typisch: goedkope bestemmingen voor britten in spanje
jancees: westfriesland
vergeet ik nog regiokenners
5 sterren, Landmark is wel value for money, wel oud maar recent gerenoveerd en wat lower budget Four points by Sheratonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zat te kijken naar sukhumvit
maar maakt niet zoveel uit, ben er overdag toch niet
als er snachts maar wat te beleven is
thx.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 sterren, Landmark is wel value for money, wel oud maar recent gerenoveerd en wat lower budget Four points by Sheraton
jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
thx.
scheelt maar 8 pond verschil voor 3 nachten als ik voor volgende week boek
die 1e dan beter?
Spanje is echt genot. Favoriete land in Europa.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin langzaam een Spanje kenner te worden en Balkan (dus niet Bulgarije)
Ik zit al aan m'n tweede pils.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet boos worden boys, het is weekendgodgenot.
Mijn minstquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spanje is echt genot. Favoriete land in Europa.
Valt wel mee, lui kut volkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spanje is echt genot. Favoriete land in Europa.
Portugal is wel oke, spreken nog een beetje Engelsquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit in Portugal geweest. Bulgarije schijnt wel de shit te zijn, ga ik volgende keer eens naartoe.
Aidslandquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit in Portugal geweest. Bulgarije schijnt wel de shit te zijn, ga ik volgende keer eens naartoe.
Sunny Beach? Komen alleen maar tokkiesquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hou wel van de Spaanse keuken. Lekker simpel, mooie verse basisingrediënten, goede wijn voor weinig en veel kust om het op een terrasje in de zon op te kunnen eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb veelal niks met de keuken
Niks met de steden
Geef mij maar Italië en Portugal
Ja genieten van het leven weten ze wel, die zitten op een normale werkdag in de middag al aan het bierquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou wel van de Spaanse keuken. Lekker simpel, mooie verse basisingrediënten, goede wijn voor weinig en veel kust om het op een terrasje in de zon op te kunnen eten.
Vandaag nog zakelijke lunch met een Brit die aan de Costa woont. Die hield ogenschijnlijk ook van etenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou wel van de Spaanse keuken. Lekker simpel, mooie verse basisingrediënten, goede wijn voor weinig en veel kust om het op een terrasje in de zon op te kunnen eten.
Wel mooi, sluiten de toko ook gewoon tussen 12 en half 4 ofzo he. En dan pas 's avonds om 11 uur gaan eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja genieten van het leven weten ze wel, die zitten op een normale werkdag in de middag al aan het bier
Ik koop liever huisje op Canarische eilanden boef.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vandaag nog zakelijke lunch met een Brit die aan de Costa woont. Die hield ogenschijnlijk ook van eten
nooit geweestquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik koop liever huisje op Canarische eilanden boef.
Welk eiland heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
en om 12 uur in de kroeg met je kids/familiequote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel mooi, sluiten de toko ook gewoon tussen 12 en half 4 ofzo he. En dan pas 's avonds om 11 uur gaan eten.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wel beter dan in west-europaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en om 12 uur in de kroeg met je kids/familie
Weet ik nog niet, ben nog in dubio.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk eiland heeft je voorkeur?
Ruig.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen een E-sporter op zijn plek gezet die geen Spotify Premium heeft
Ik ben weg
Toch wel in etappes, mag ik hopen..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Net ff chili sin carne, zuurkool met spek en pannekoeken met bruine suiker op. Ik durf mijn geld er op te zetten dat verder niemand ter wereld vandaag deze winnende combinatie naar binnen heeft gewerkt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Net ff chili sin carne, zuurkool met spek en pannekoeken met bruine suiker op. Ik durf mijn geld er op te zetten dat verder niemand ter wereld vandaag deze winnende combinatie naar binnen heeft gewerkt.
twitter:peterbeense twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 19:58:02Vandaag chili sin carne, zuurkool met spek en pannekoeken met bruine suiker op #daargaandiegoedevoornemens reageer retweet
bccquote:
Wel leuk dat jij jezelf in de tat hebt geshopt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
Jongens wat vinden jullie van mn nieuwe tat
[ afbeelding ]
moet diegene wetenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nee johquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.lekkersdichtbij.nl/quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:04 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een site die bijhoudt waar je eten bij de boer kan halen?
#dtv
Frank?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:04 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een site die bijhoudt waar je eten bij de boer kan halen?
#dtv
Uiteraard, mijn bestequote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Toch wel in etappes, mag ik hopen..
Hij lijkt een beetje op Typischquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook glijmiddel gebruiken johquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb al 2 dagen een ontzettend schrale anus
Er worden wel pegels uitgedeeld vandaag zeg, zo dan!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet dan ook glijmiddel gebruiken joh
Wtf, en ons avondje danquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig al in bed boekje lezen.
Morgen weer
ik werk tegenwoordig eigenlijk bijna iedere dag wel een paar uurtjesquote:
ik vind echt vrij toch wel prettig dus dat probeer ik ook in het weekend, nu een beurs dus dan kan het niet andersquote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik werk tegenwoordig eigenlijk bijna iedere dag wel een paar uurtjes
maar nooit meer dan 4 uur achter elkaar
zzpgenot hoor
zitten ook wel in een iets andere fase hequote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind echt vrij toch wel prettig dus dat probeer ik ook in het weekend, nu een beurs dus dan kan het niet anders
Heb je zo’n gevaarlijke baard dan of vind je barbier gewoon een leuk woord?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morge
Zo #barbier en daarna naar #belgië
Baardquote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je zo’n gevaarlijke baard dan of vind je barbier gewoon een leuk woord?
Pfft, mijn cv-ketel is al 2 dagen stuk en het is gvd koudquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woensdag 13 graden jongens.
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woensdag 13 graden jongens.
Bij je kapper?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een glaasje whisky gekregen
Dat is mooi klotequote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft, mijn cv-ketel is al 2 dagen stuk en het is gvd koud
Haatbaardquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik doe mn baard toch weer zoals giroud
RIP.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft, mijn cv-ketel is al 2 dagen stuk en het is gvd koud
Wat doe je dan precies? Ja 'iets met blockchain' maar dat hebben we al 40/45 keer gehoord. Wees eens wat specifieker goffedomme.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik werk tegenwoordig eigenlijk bijna iedere dag wel een paar uurtjes
maar nooit meer dan 4 uur achter elkaar
zzpgenot hoor
Maar geen warme douche?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gehard en heb ik zojuist heerlijk gepoept. Ik ben tevreden.
konijnen douchen nietquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geen warme douche?
Beurs afgelast?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:16 schreef Tarado het volgende:
vandaag toch snel klaar, zijn er nog leuke wedstrijden vanmiddag?
Dat is inderdaad naar al leverde het wel een potje Rummikub op met mijn moeder.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geen warme douche?
Rummikubquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad naar al leverde het wel een potje Rummikub op met mijn moeder.
Welke beurs sta je?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
begint morgen, vandaag was alleen decoreren en inhangen, dat ging vrij snel
uhquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit 4 uur werken op een dag en geen tijd hebben om maar de supermarkt te gaan?
Wat is dat toch met jullie dat het supermarktbezoek zo veredeld wordt?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hooguit 4 uur werken op een dag en geen tijd hebben om maar de supermarkt te gaan?
net als full-time werken en je lichaam verzieken gedurende dat procesquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie dat het supermarktbezoek zo veredeld wordt?
Je moet sowieso op je gezondheid letten ja. En de illusie van full time werken, dat we allemaal toevallig ons werk af hebben/moeten/zouden/kunnen krijgen tussen 8 en 17 is én dat we dat van een ander verwachten natuurlijk bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als full-time werken en je lichaam verzieken gedurende dat proces
Alsof je daar werk voor nodig hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als full-time werken en je lichaam verzieken gedurende dat proces
Dat schrijf ik wederom niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je daar werk voor nodig hebt
Af en toe een Quest maar te druk met supermarktbezoeken om het nog echt te spelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat schrijf ik wederom niet.
Speel je nog Hearthstone? Ik wilde weer beginnen maar ik moest gaan dusten om een leuk deck te bouwen.
wij doen alleen vrouwenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight, heb je nog wat stijladvies voor haags_kwartiertje?
gisteren nog effe op twitch gekekenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Af en toe een Quest maar te druk met supermarktbezoeken om het nog echt te spelen.
Het WK is momenteel in Amsterdam trouwens
LR is koning in antwoorden op iets wat niet gezegd wordt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof je daar werk voor nodig hebt
Het is 13 graden in mijn huiskamer. Gun mij het irritante gedrag.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LR is koning in antwoorden op iets wat niet gezegd wordt.
Eens kijken of het nog bezig is.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
gisteren nog effe op twitch gekeken
Lekker geisoleerd danquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is 13 graden in mijn huiskamer. Gun mij het irritante gedrag.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is 13 graden in mijn huiskamer. Gun mij het irritante gedrag.
[..]
Eens kijken of het nog bezig is.
Cv-ketel monteur komt niet voor maandag en door de weeks te laat thuis om hem te ontvagen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan
Dan neem je toch een middag vrij ipv in 13 graden te gaan zitten?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cv-ketel monteur komt niet voor maandag en door de weeks te laat thuis om hem te ontvagen.
Zou wel de logische stap geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan neem je toch een middag vrij ipv in 13 graden te gaan zitten?
Maar jij bent toch niet onlogisch? Er is maar 1 onlogisch, gelukkig. (lol)quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel de logische stap geweest zijn.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet onlogisch? Er is maar 1 onlogisch, gelukkig. (lol)
Ik denk dat zelfs plastische chirurgie niet helpt bij jouquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je nog stijladvies, tarado?
Wat een tuig daar.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga ook een keer met de trein, gaan de deuren niet open in Oss ivm een verzoek om assistentie
WANT ALS JE UIT OSS KOMP
ben je voor topquote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga ook een keer met de trein, gaan de deuren niet open in Oss ivm een verzoek om assistentie
WANT ALS JE UIT OSS KOMP
kklulquote:
Ja dat was een faal van mijn kant.quote:
Nederlandse leeuw godquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is een congres met Jordan Petersen en volgens joop staat dat gelijk aan het begin vd 3e wereldoorlog
link bruurquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DPGod, ik ga weer ff streamen.
wat denk je, ik ga mijn goeie maat uitschelden?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat was een faal van mijn kant.
Was gister vergeten, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DPGod, ik ga weer ff streamen.
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.quote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.
Broodje hamburger met aardappeltjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
zeugquote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met aardappeltjes.
quote:
gekookte?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met aardappeltjes.
Sushi.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
En een bamischijf?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Shiit
Als West Ham scoort heb ik 5 donnies gewonnen
Bakken in de schuur met de deur open (ik heb een vetput noch een Airfryer)..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topapparaat. Het gezondheidsaspect kan mij gestolen worden maar geen stank in huis is genot
Ik kom liever niet buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bakken in de schuur met de deur open (ik heb een vetput noch een Airfryer)..
komt er rook uit jouw frituurpanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Gezien de omstandigheden lijkt me een frituurpan wel goed voor huize LR, de rook houdt je huis warm
Ga dan gewoon meteen onder de blusdeken liggen..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Gezien de omstandigheden lijkt me een frituurpan wel goed voor huize LR, de rook houdt je huis warm
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Lekker op een zaterdagavond pietje precies doen
Wat zuip je dan, alleen maar bier?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:10 schreef JanCees het volgende:
ik heb me gistert toch een stuk in de kraag gezopen niet te zunig
Dat kan ik ook met mijn macbook alleenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het genot van een tweede scherm: tegelijkertijd Twente kijken en de foks in de gaten houden
Je gaat toch niet dichtbij schapen wonen, je bent toch geen turkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bij mensen die huren een boerderij met 4 hectare grond voor 800 euro net over de grens in België
Wtf man
Ja, maar dan zit je te alt-tabben of heb je twee halve browserschermenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan ik ook met mijn macbook alleen
Ik hoor een beek door de tuin lopenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dichtbij schapen wonen, je bent toch geen turk
Varg woont in Frankrijk lul de behangerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR moet zich niet aanstellen varg loopt met 13 graden in een t shirt joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |